Vox populi

ВАЖНО СЪОБЩЕНИЕ!

По идея на моята приятелка Юлка (тя може и да не знае този факт, но се надявам поне да се досеща), в качеството ми на генерален директор на АД „Тепавицата”, реших да проведа допитване до всички акционери относно  бъдещата съдба на дружеството.

Съгласно Чл. I, алинея 1, § 10 от Устава и на основание внесено писмено предложение от член на компанията, обявявам процедура за гласуване от всички заинтересовани лица по следния въпрос:

ДА ПРОДЪЛЖИ ЛИ ТЕПАВИЦАТА СВОЯТА ДОСЕГАШНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДА БЪДЕ ОБЯВЕНА В НЕСЪСТОЯТЕЛНОСТ?

Забележка:

  1. Отговорите трябва да бъдат кратки и недвусмислени. Които подкрепят идеята за по-нататъшно развитие на бизнеса, гласуват с „ДА”, които са против – с „НЕ”;
  2. Всеки член има право само на един глас;
  3. Пускането на две или повече бюлетини от един и същи гласоподавател не се зачитат и неговият вот се анулира;
  4. Гласуването е явно и доброволно. Гласовете на неучаствалите в него ще се броят като на такива – дали своето мълчаливо съгласие, т.е пуснали бюлетина с „Да”;
  5. Строго се забранява провеждането на агитация и пропаганда в изборния ден. Нарушителите се наказват с лишаване от правото да получават дивиденти.

 Гласуването започва на 04.03.2013 в 00:05 и приключва същия ден в 24:00 ч.

За правилното протичане на гласуването, назначавам комисия, според броя на притежаваните акции от всеки един,  в следния състав:

  1. Председател – Аман
  2. Член – Фабер
  3. Член – Тракиеца

Същите имат правото да сменяват ролите си на ротационен принцип.

Поканени са като наблюдатели  Генек и Светла (последната ми е малко сърдита, но ще й мине. Надявам се…

Гореспомената комисия е длъжна да си свърши своята работа до 08:00 ч. на следващия ден и да обяви резултатите, отразени в надлежно прикрепен протокол. Копие от фактическото разпределение на гласовете „за” и „против” ще бъде предадено на Управителния съвет за сведение и изпълнение. Резултатите, съдържащи се в него не подлежат на обжалване.

TO BE, OR NOT TO BE: THAT IS THE QUESTION…

Следващата песен я посвещавам само на активните гласоподаватели:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Нещо като хумор, Случи се… and tagged . Bookmark the permalink.

52 Responses to Vox populi

  1. Като видях това TO BE, OR NOT TO BE та се сетих за един стар виц:
    Един нашенец попаднал в Щатите. Разхожда се, влиза тук таме в някой магазин. В един от магазините решил да попита дали имат мед (пчелен). И с “добрите” си познания по английски и съответното високо самочувствие приближил до продавача и го запитал “Хев ю мед?” (нарочно го пиша на кирилица). Продавачът обаче също се оказал нашенец, по-стар емигрант, и решил да се избъзика. Та му отговорил с въпрос “В ту би ор нот в ту би?” 🙂
    Тук, според мен има малко двусмислие с въпроса. ДА ПРОДЪЛЖИ ЛИ ТЕПАВИЦАТА СВОЯТА ДОСЕГАШНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДА БЪДЕ ОБЯВЕНА В НЕСЪСТОЯТЕЛНОСТ?
    .Отговор “ДА” би трябвало да означава “ДА ПРОДЪЛЖИ”, А “НЕ” – да прекрати. Така го разбирам и затова гласувам с “ДА”.

    • Homoerect says:

      Благодаря, братко Аман! Не случайно съм те назначил за председател на комисията. Внимавай само как ще броиш бюлетините! 🙂
      Смятах, че няма никакво двусмислие, тъй като съм написал: Които подкрепят идеята за по-нататъшно развитие на бизнеса, гласуват с „ДА”, които са против – с „НЕ”
      TO BE – “ДА”
      NOT TO BE – “НЕ”
      Сега стана ли по-ясно?

  2. генек says:

    Наблюдавам.
    Лично съм ЗА!

    • Homoerect says:

      Генек, въпросът предполагаше отговор с „ДА” или „НЕ”. Ти за кое „ЗА” си?
      – „Да се обеси не, да се помилва!”
      – „Да се обеси, не да се помилва!”

  3. Homo faber says:

    Здрасте, чорбаджи!
    Бре, не разбра ли веке толкова време, че народът иска да я има тепавицата….??????
    Не само да си изпере чергите, ами и да общува електоратът помежду си иска. То така се отчуждиха хората след революцията настъпила по нашите земи, че и най-малката възможност искаш да им отнемеш ли… 😉 ??????
    Вотът е да, да бъде………….. :)!!!!!!

    • Homoerect says:

      Вервам ти, Фабер! Пилците се броят наесен… Изпълнявай функциите, които съм ти възложил и да не се карате в комисията кой да води бащина дружина.
      Благодаря за доверието!

  4. Homo faber says:

    П.П………….бе, я да попитаме пост фактум. Да не участваш в европейски програми с проект и да си ти отпуснали драхми за усвояване некакви, та български пенционер да е на уж воаяж толкова време……………… :)…………………….;)??????

    • Homoerect says:

      Топло, топло, Фабер – близо си до правилния отговор! Само че драхмите още не са ги отпечатали, та караме с изтърканите евра.
      Иначе, както ти писах преди няколко дни, търсих си нова работа и вече заработвам. Намерих си една госпожа малко над 80-те (вдовица, чийто съпруг е бил корабопритежател) и от сутрин до вечер съм с нея. Добре се отплаща за грижите ми като компаньон.

  5. Homo faber says:

    И това ли, чорбаджия прави…………… ;)??????

  6. Тракиец /скромен член/ says:

    Вродената ми грандоманщина биде засегната заради скромната роля, която ми отреждаш в това народуполезно мероприятие. Изхождайки от електоралния ми опит очаквах да съм най-малко председател на ЦТИК /Централната Тепавичарска Избирателна Комисия/, но ще го преглътна. Явно шуробаджанащината вирее навсякъде!!!
    Шегувам се разбира се. Трогнат съм от референдума и гласувам с двете ръце с ДА!

    • Homoerect says:

      Тракиец, извинявам се за накърнената ти чест! Само с кръв мога да я измия… И все пак, нали затова съм въвел ротационния принцип? Нема грам шуробаджанащина!
      Разберете се помежду си!
      Благодаря за гласуваното доверие!

    • Тракиец, мен ме туриха не само заради връзките, ами и защото, според домакина, съм бил най-айляк. 🙂 Върви после обяснявай, че не се спирам от работа…. 🙂

  7. Homoerect says:

    Пред мен стои един много сериозен въпрос от Уставен характер: Дали ако наблюдателката Светла не се появи, гласуването ще бъде признато за легитимно?!

    • Кисса says:

      Тепавичарю, настоявам за незабавно признание на приноса ми в създаването на тази тепавица. В типичния ми бодливо/заядлив стил, преди да бъде създаден блога, те питах нееднократно докога ще се подвизаваш в блога на Генек като кукувица в чуждо гнездо и защо не си направиш сам един блог.
      Сега, опознавайки те по добре, се питам какво ново може да се научи от този вече от доста време куцукащ блог.
      Много малко, да не кажа почти нищо.
      Нищо, което не може да се прочете и види в нет-а.
      И дъра бъра…празни приказки.
      А би могло да не е така, да има смислени дискусии, сблъсък на мнения, сериозни мисли и предложения, относно бъдещето на отечеството ни.
      Вместо това, трябва почти всеки божи ден да четем подмятанията на Вълчо/Фабер, от които да разберем, че си бил и си голяма работа и прочее. Така да е … ако това означава да си бил външнотърговски представител на Булгарплод в…Албания… 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
      Поради което:
      ДА – при положение, че се вземеш в ръце и започнеш да въртиш тепавицата не само около собственото ти его – ти вече си изпран;
      НЕ – при положение, че продължаваш да правиш почти без изключения само това, вместо да се заемеш с изпирането на България;
      П.П. Павлова се обръща към теб на “ВИ”, ти продължаваш да фамилиарничиш, наричайки я Светлето, като да си я люлял в люлката и сменял пеленките… Това не ми се види правилно, тя самата ти го отбеляза веднъж.
      Имам предложение: Вместо да занимаваш малобройната си читателска аудитория със себе си, Гърция, Париж и подобни…да изложиш собствените си виждания за обновяване и нормализиране на всичко, касаещо България, само България.

      • Homoerect says:

        Кисса, че си бодлива крава – това отдавна го знам, както и „малобройната” ми аудитория. Всъщност, не са малко тези, които ме четат, но малцина намират време или се осмеляват да пишат. В един от постингите бях споменал, че нямам никакви претенции за писател и то на високо ниво. Затова избрах по-лек жанр, вместо да правя сериозни коментари и да давам акъл на другите как може да се оправи България. Комуто не харесва моя стил и теми, с които задоволявам личното си его, вратите на тепавицата са широко отворени в двете посоки in и out. Нещо, което препоръчва и Генек на своите „доброжелатели”. Пак ще кажа, че пиша за собствено удоволствие и се опитвам да оставя някаква диря за себе си за бъдещите поколения от моя род. Никого не задължавам да ме чете, още повече – не съм подписвал договор с никого относно тюрлю гювечите, които произвеждам.
        Бих искал да те попитам, в качеството си на каква даваш оценка на моя самороден талант? Ако си толкова добра, защо не вземеш да ми направиш едно показно, та и аз да се поуча от теб?
        Смислените дискусии или диалози, да ги наречем, не са само по моя вина. Аз задавам само темата, а другите решават какво и как да коментират.
        Благодаря, че все пак ми даваш някакви шансове да се оправя и оттук нататък твоите напътствия ще бъдат като пътеводна звезда за мен.
        За твое сведение, с г-жа Павлова (Светлето) открай време си говорим на „ти” и това не ни притеснява. Много странна логика имаш, ако смяташ, че само ако съм я люлял в люлка имам правото да се обръщам към нея фамилиарно. Понякога по-възрастните си позволяват подобен тип поведение. Единственото изключение на „вие”, което направих беше в откритото писмо до нея и то за да подчертая уважението си.
        Все още продължавам да изпитвам симпатии към теб!
        П.П. Щях да пропусна най-важното: Кисса, ти имаш неоценим принос за създаването на моята тепавица! Благодаря!

      • Homo faber says:

        Ми Кисске, щом си революционно настроена, що не си тука, като Раймонда Диен на барикадите, аааааааааааа?
        То от разстояние, всеки може!

      • Homo faber says:

        Па, сестро… оше, що те брига че Маджарско нема излаз на море………??????

  8. Homo faber says:

    Наблюдателите са от ООН-то, външни ора са ………така че требе да си е легитимно!!!!!!
    П.П. малко ли избори, минаха и външните наблюдатели констатираха това и онова,но изборите се признаха……..;)!!!!!!!

    • Homoerect says:

      Демек, да не се безпокоя…

      • Кисса says:

        Аз не давам оценка на твоя самороден талант, оценката си я даваш самият ти – с раздвоението дали да продължаваш или не. Аз отговарям на референдума, който си направил с два евентуални отговора, които обосновавам. Хем пита…хем се цупи като не му хареса отговора.

        • Homoerect says:

          Оценката не си я давам аз, а чакам да я получа от моята аудитория. С тая цел именно съм обявил допитване до акционерите. Слава, Богу до този момент ти си единствената, която има някакви забележки. Само за твое сведение, ежедневно тепавицата се посещава от около 300-400 души. Би могло и повече читатели да имам, но умишлено не съм давал линк към други социални мрежи. Не търся популярност и евтина слава!
          Раздвоението, за което ти намекваш е породено от желанието ми постепенно да приключа с кариерата си на писател, защото се уморих, а имам и други интереси, освен писането.
          Хич не се цупя, а направо се хиля! 🙂

      • Кисса says:

        И аз се хиля 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
        Като гледам, 300-400 мнения ДА си получил вече … ти правиш ли разлика от посещения и читатели, трима-четиримата ти читатели отварят блога да видят какво става десетина пъти дневно и 4 умножено по 10 е равно на 400.
        Ако ти идва на баир едновременно да киснеш тук и да “сътрудничиш” на 80-годишната си работодателка…не се замисляй хич. Тук пари не дават.

        • Homoerect says:

          Продължаваш да риеш и да търсиш под вола теле! Може и да има разлика между посещения и читатели и какво от това? Там е работата, че не са само от България, а и от други страни – почти от цяла Европа, Азия и Америка! За моята 80-годишна бабичка не се притеснявай – тя ми се радва като малко дете и всеки път ме очаква с нетърпение…
          .

  9. Homo faber says:

    И прав е чорбаджията, тука стила е забавно-сериозен, така че който иска го следва………..

    • Homoerect says:

      Как беше… на вкус и цвят товарищ нет! 🙂

    • Кисса says:

      Ало, адвоката на тепавичаря, обаждащ се от другия браузер на личния му персонален компютър, отдавна сме наясно, че сте едно и също лице(и сме го казвали, въпреки нарочно различната пунктуация, основен пилон в защитата на тепавичаря). Така, че умната! 🙂 Не сте ни интересен и не ви четем, даже, постовете. Това тук беше за сведения на тепавичаря и околните нему…по изключение.

      • Homoerect says:

        Луд умора нема! Кисса, тъкмо мислех, че вече си изстреляла патрончетата си и ти продължаваш старата си песен. И на всичко отгоре – мнителна! Адвокат Фабер, направи нещо, за да защитиш мъжката ни чест!!!
        П.П. Между другото, кои сте тия вие, които не желаете да ни четете? Дори да има само един, който се интересува от това, което пиша, тепавицата пак ще работи! Напук на всички злобари и душмани!

      • Кисса says:

        Не четете внимателно тепавичарю, не желаем да четем лицето Фабер/екс Вълчо, твоето второ аз. Първото аз го четем…от време на време 🙂

        • Homoerect says:

          Напротив, Кисса – чета те и те препрочитам много внимателно, защото знам, че за буквата се хващаш… Поне си признай, че и ти ме четеш не от време на време, а непрекъснато. Защото не съм ти интересен! За екс Вълчо направи справка при Генек. Той ще ти каже най-добре дали моят айпи адрес съвпада с неговия. Не се чувствам задължен да ти привеждам и други доказателства, нито пък ти да ми верваш.
          П.П. Поне до този момент, не знам да имам друго „аз”. Идеята ти да отида да се прегледам ми хареса, но защо не отидем заедно, та с един масраф да свършим по-бързо.
          П.П.П. Тия думи чии са: “Не сте ни интересен и не ви четем, даже, постовете.”

  10. Homo faber says:

    Верно, луд/а/ умора нема! Аман от грандомани/ки/, дето са ВСЁ И ВСЯ и не са ни интересни и дето се мислят, ама да не я казвам приказката за горната кора и т.н., че е грозно, уж дама да се показва, пък каква е………..

    • Кисса says:

      Пак не си внимавал тепавичарю, не четем гореизказалия се, щом е за сведения на тепавичаря, ерго, не се отнася за него.

      • Homoerect says:

        Киссе, понякога се уморявам и не съм толкова внимателен. Би ли ми разтълкувала твоите думи “…не четем гореизказалия се” Не ми стана ясно кои сте вие тези, които не четете “второто ми аз”?

      • Кисса says:

        Ние сме аз, Бендер и Кисса, обединени в единен фронт срещу простотията. На Фабер-чо. Освен многоточията с повече от 3 точки, му предлагам отвреме на време да вмъква по едно “хлъц” , много ще е подходящо както за стила му, така и за съдържанието, хахах 🙂

        • Homoerect says:

          Сега чак разбрах. Защо си го криела от мен до сега? Умората взе да си казва и при мен думата… Не съм ти отговорил на следния въпрос: „…правиш ли разлика от посещения и читатели?” Отговарям: посещения е visitors, читатели е views. Към настоящия момент имам 89 visitors и 415 прегледа на днешния блог. Мога и графичен файл да ти представя, но не виждам смисъл да бъда в отбранителна позиция.
          Питам се какво ще се окаже, ако Фабер мисли за теб същото…

  11. Кисса says:

    Хах, Фабер и мисъл, ние сме в офис, в който е изключена употребата на алкохол, не ни се случва да хълцаме 🙂

    • Homoerect says:

      Внимавай, Кисса, защото няма да го цензурирам, т.е. да си правя автоцензура.

    • Homo faber says:

      Каква мисъл у теб, Кисса ли си Миса ли си? То е само злоба и невъздържаност хамалска! Ако съм на местото на мъжа ти или приятеля ти, три пъти на ден бой ще ядеш:
      – на закуска
      – на обяд
      – на вечеря
      И сръбска музика, другото е хабене…………….. 🙂 🙂 🙂 !!!!!!

    • Homo faber says:

      Бегай, бегай у лево злобо Киссо, бегай щото от тая злоба веке си се скапала и разпаднала, като плондер на детска топка.

  12. Тракиец says:

    Те затова обичам Кисса. Казва си каквото мисли и нехае за последствията. Язе едно такова си имам у дома. Да е жива и здрава и да ни развеселява!

  13. Дотук от 42 коментара 4 “ДА” и 1 “ЩЕ ВИДИМ”. Хайде по-сериозно, а?

    • Homoerect says:

      Към мен ли се обръщаш? Аз само съм пасивен наблюдател… Спазвам регламента. 🙂

  14. anatoli says:

    Здравейте всички! Аз като един страничен наблюдател, който от време на време се включва, да си кажа и аз мнението… Вярно, че писанията в мрежата са неимоверно много и разнообразни и сигурно хиляди по-интересни неоткрити неща, които не сме видяли (прочели в случая), но има неща (сайтове), към които се връщаме постоянно и те са не повече от 10-15(погледнете си фаворитите), едно от тях е “Тепавицата”! Не бих искал да я загубя като източник най вече на разтуха, но и за размисъл – коментарите след статиите никой не може да променя или цензурира (вярвам на Омбрето). Все пак, такова е виждането на т.нар.задклавиатурно устройство, а и много точно показват като какво аджеба представлява собственикът му. Вече съм си създал представа за много от вас и с успех мога да кажа, че освен точни имена, ЕГН, адрес постоянен и на пребиваване, IP, банкова сметка, месторабота, съпруг, съпруга, приятел и други важни детайли за вашия живот, успешно разкриваме и т.нар. мисия или цел в живота, така че моля ви не давайте шанс на човека с псевдоним “Омрбе”, наричащ себе си Хомоеректус (странно, но признавам си оригинално, аз не бих се сетил за такова име)да се измъкне така лесно,все пак мисията му не е завършена и тепърва предстоят сериозните задачи. Е това ще стане не без нашата помощ, като за целта предлагам, освен коментари под готови материали, да съдействаме и като сами създаваме такива, кой колкото може. Признавам не е лесно, но пък удоволствието и радостта след това е неописуема, дори скучни случки от ежедневието могат да се окажат интересни за наблюдаващите. И както споменах мрежата предлага неимоверни възможности и хиляди интересни неща, които за жалост не сме видяли. Предлагам (то стана като партийно събрание) ако някой открие нещо което си заслужава да се види и от нас обикновените наблюдатели, моля след като се цитира източника (Фабера държи на това) или ако не се цитира поне да се променят някои букви и съответно да се копи-пейстне ТУК. Както сме се убедили повечето от нас животът е недостатъчно кратък,за да си губим времето..

    • Homoerect says:

      Анатоли, радвам се за така изразените от теб мисли. Даваш ми кураж да продължа да пиша, но не е известно до кога. Във всеки случай, за утре съм си написал домашното и можеш да го прочетеш след по-малко от 2 часа.
      Желая ти успех и очаквам от теб твоя първи авторски материал!

  15. Днес, дата (не се чете) комисията без да се е събрала в пълен състав по обективни причини провери подадените гласове и установи:
    1. След бурна дискусия, неуспяла да напусне рамките на добрия тон, са подадени 6 бюлетини.
    2. Бюлетините са действителни и участват във вота. От тях:
    ДА – 4;
    ЩЕ ВИДИМ – 1;
    ЩЕ ВИДИТЕ – 1.
    3. В съответствие с резултатите от гласуването и желанието на притежателя на контролния пакет акции “Тепавица” АД ЩЕ ПРОДЪЛЖАВА ДА Я БЪДЕ.
    Подпис: (не се чете).

    • Homoerect says:

      Благодаря на Комисията и на нейния председател! А, аз вече си бях спретнал нова програма по начин, както го разбират братята сърби. Илюстрирам с един стар виц:
      В сръбско едно момче почва работа и пита вуйчо си:
      Уjка, како су радно време?
      – Радимо у Среду, Четвртак – одмор од посла, Петак – припрема за викенд, Субота и Недельа– викенд, понедельак – одмор од викенда, Уторак – гласиме да раде, а у среду –радимо.
      Уjаче, сваке среде hу сте радили?
      – Па,како то све, кроз среду!

Leave a Reply

