Музикален петък – XVI

За днес не се очаква участието на жени в шоуто. Може би, защото са ни сърдити, най-паче на мен…

Какво да се прави, налага се да си организираме едно мъжко парти, по подобие на ергенските преди сватба, които всички ние добре познаваме от холивудските филми. Тука влизам в известно противоречие – хем мъжко парти, хем с представителки на нежния пол. Жалко, че не взех адресите и телефонните номера на някои труженички от Булонския лес. Помогнете и вие, братя! Който успее да намери дори една девойка за празненството, аз ще поръчам тортата, от където ще се появи принцесата.

Виц според случая:

Един ден Бог и Адам се разхождали в рая. Бог казал на Адам, че е време да засели Земята.

– Адаме – рекъл му Той, – можеш да започнеш, като целунеш Ева.

– Какво е „целувка”? – попитал Адам.

Господ му обяснил и Адам завел Ева зад един храст, и я целунал. После се върнал с широка усмивка и казал:

– Беше страхотно. А сега?

– Сега трябва да милваш Ева – отвърнал Бог.

– Какво е „милвам”?

Господ му обяснил, Адам завел Ева зад един храст и нежно започнал да я милва.

После се върнал с широка усмивка и казал:

– Това беше още по-хубаво от целувката. А сега?

– Искам да се любиш с Ева – отвърнал Бог.

– Какво е „да се любиш”?

Господ му обяснил и Адам завел Ева зад храста. След няколко секунди се върнал и попитал Бог:

– Какво е „боли ме главата”?

Музикалното оформление оставям изцяло в ръцете на Аман. Може и други да се включат в неговата тежка и отговорна работа!

Забавлявайте се на воля на това неповторимо ергенско парти!

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged . Bookmark the permalink.

55 Responses to Музикален петък – XVI

  1. Поздрав за всички с една от любимите ми песни в изпълнение не на Масимо Раниери, а на едно младо дарование, родено в Бургас, пеещо винаги за България и за съжаление поредния ни талант, оценен зад граница!

  2. Тракиец says:

    Поздрави и от мен на милите ни и обични дами, които макар и сърдити, тайничко надничат в Тепавицата!!!

  3. Тракиец says:

    Омбре, моля те оправи го, че нищо не се получи.

  4. Тракиец says:

    А сега и една песен подходяща за празника:

  5. Тракиец says:

    А сега, вече сериозно. Мили Тепавичарки, малки и големи, от близо и далеч… Поздравявам ви с празника и ви моля бъдете все така строги и заядливи към закачките ни, защото макар и задочно да се познаваме много ви ОБИЧАМЕ!!!!!! Вярвам,че цялата мъжка част се присъединява.

  6. Homo faber says:

    Честит 8 март, скъпи дами………..

    • Homoerect says:

      Фабер, и умната с колежките!!!

      • Homo faber says:

        Еректус май ти требе умната с колежките, рано сабахлем нещо си почнал …………/справка отговор към Тракиеца/……….;)!!!!!!
        Фабер, кой те е учил да гледаш в канчето на по-старшия?

  7. Светла Павлова says:

    Здравейте, мъжленца!
    Една песен от мен за всички заядливци:

    А това е за всички истински жени:

  8. Тракиец says:

    Благодаря! Най вълнуващата песен на Емил!

  9. Homo faber says:

    Продължава се………………..

  10. Homo faber says:

    Еректус, нали е демокрация, свобода, братство, равенство…………нали си демократ бре

    • Homoerect says:

      Аааааааааа, не с тоя номер! Има и по-големи демократи/демократки от мен. Да не споменавам имена, че пак ще кажат, че се заяждам…

  11. Homo faber says:

  12. Homo faber says:

    Пътниците в един самолет разбират, че скоро ще катастрофират в планински връх. Става една жена, съблича се гола и се разкрещява:
    – Ако ще умрем, искам да умра като жена. Има ли на борда мъж, който да ме накара да се почувствам като жена?
    Станал един, съблякъл ризата си и я подал на жената.
    – Изглади я!

    • Homoerect says:

      Фабер, ти да не си станал женомразец? 🙂

      • Homo faber says:

        Еректус, не бе не видиш ли какви нежни трели пускам днеска, просто живота не е само кекс сссссссссссссссссссссс :), нали??????

  13. Homo faber says:

    И още ееееееееееееее…….
    Mъж се пече на нудистки плаж, но за да се предпази от силното слънце, е сложил шапка върху органа си. Минава наблизо една жена и ехидно казва:
    – Ако бяхте истински джентълмен, щяхте да си вдигнете шапката в присъствието на дама.
    – Ако вие бяхте истинска лейди, шапката сама щеше да се вдигне!

  14. Homoerect says:

    Днес не съм ви пускал нито една песен. Чуйте “Сега си тръгвам” в изпълнение на Харис Алексиу:

  15. Кисса says:

    Уважаеми тепавичари и компания: днес НЕ Е ПРАЗНИК на жената, Днес е МЕЖДУНАРОДЕН ДЕН НА ЖЕНАТА, работещата жена, експлоатирана, част от пролетариата, разбунтувала се някога на този ден. ЕРГО, ДНЕС НЕ Е ПРАЗНИК, А АНТИПРАЗНИК НА ЖЕНАТА. На този ден на мен лично ми се иска да кресна: ДОЛУ ЕМАНЦИПАЦИЯТА! ДОЛУ! Небидейки кадърна да си намеря мъж, който да си ме държи в къщи, да си ме храни и облича, да си плета плетки и брюкселски дантели и да му народя една дузина дечица…не празнувам и няма никога да го празнувам.

    • Homoerect says:

      Уважаема госпожо Кисса,
      За теб може днешният ден да не е празник, но за други да е! Въпрос на светоусещане и душевна нагласа. Прояви малко позитивизъм и ще видиш, че светът не е толкова черен, колкото на теб ти се струва. Всичко зависи от това – как ние ще си го направим…
      Нищо, че не празнуваш днес, мога ли да те поздравя с една италианска песен:

      • Кисса says:

        Омбре, не е въпрос на позитивизъм/негативизъм, а на най обикновен реализъм. Останалото ни го внушиха комунягите, да се радваме. Из белите държави си има отделен празник на майката, отделен на бащата, отделен за влюбените. На 8 март не се “празнува”, защото няма нищо празнично, случило се на този ден.

        • Homoerect says:

          Сутринта мернах в един друг блог изказване на г-жа Светла, която също не долюбва „комунягите”. Ако правилно съм я разбрал, днешният ден за нея е празничен!
          И защо трябва сляпо да подражаваме на „белите” страни, като например техния Св. Валентин? Нима ние си нямаме достатъчно традиционни български празници? Сещам се за Бабин ден, Празника на розата, нестинарството и колко още други има, които в момента не ми идват в съзнанието.
          Не е опит за заяждане, а проява на реализъм.

    • Кисса, ще почнете да се усещате вие, ама too late …… Духът е изпуснат от бутилката.
      А от мен един поздрав за всички, които обичат хубавата музика.




      • Homoerect says:

        Амане, да не си вирясал? Само твоите постинги взеха да не излизат в тепавицата и искат одобрение…

    • Тракиец says:

      Кисса ако знаеш как те подкрепям. За мен това е поредният комерсиален буржоазен празник, чиято основна цел е повишаване на потреблението. Около мен е пълно с женски същества + 4 котки. Питаш ли ме, колко подаръци трябват??!

      • Кисса says:

        Изнеси им една образователна лекция тази вечер и ако са умни като теб, ще разберат и сами няма да искат да празнуват този изцапан с кръв ден.

      • Homoerect says:

        Става ми все по-ясно, че си стягаш дисагите за Италия… 🙂

  16. Homo faber says:

    Не ти се впрегвам Еректусе, живота е равновесие…………!!!!!!

  17. Homo faber says:

    Музикален петък………….

  18. Homo faber says:

    Помниш ли тепавичарю………..;)

  19. Homo faber says:

    Ха така, размахвай опашката, мани ги вечните сърдитковци и все намусени ………..:)!!!!!!

  20. Светла Павлова says:

    Права е Кисса за произхода на “празника”. И съм напълно съгласна, че еманципацията направи от жените мъжкарани.
    Но лично аз свързвам 8-ми март със съвсем други неща. За мен днес беше един чудесен ден – получих и изпратих хубави думи на много скъпи за мен жени, излязохме да се разходим и почерпим, посмяхме се за сметка на половинките си 🙂 – какво по-хубаво от това.

    • Homoerect says:

      Светле, извинявай, че не ти отговорих веднага, тъй като нямаше как да откажа да присъствам на едно женско парти… Радвам се, че си прекарала времето си добре, нека го наречем разтоварващ ден, а не празник.
      Поразрових се из интернет и открих много статии, посветени на историята на 8-ми Март. Сигурно и ти си чела много на тази тема, но все пак ти препоръчвам да прочетеш в Уикито за Международния ден на жената. Не виждам нищо лошо в това – на този ден да се отдава почит на всички жени по света, борещи се за социална справедливост, против експлоатацията, за нормални условия на труд и равни права с мъжете. Нека бъдем справедливи към тяхното дело и да не го смятаме само за комунистическа заблуда и псевдопразник.

  21. Светла Павлова says:

    Няма лошо, Омбре, и аз харесвам празника. Но не ми се влиза надълбоко в темата за причините, поради които го има.
    Имаше ли други мъже на женското парти 🙂 ?

    • Homoerect says:

      Доволен съм от отговора ти, Светле!
      И аз бях барабар Петко с мъжете на партито… 🙂

Leave a Reply

