Музикален петък – XIX


Мисля, че не е повече необходимо да обяснявам на вас – старите муцуни какъв е регламентът на шоуто. Ето защо, предлагам  от мен формата, а  от вас съдържанието.

Вход свободен, а на изхода всеки може да постави толкова звездички, колкото му се откъснат от сърцето. За което предварително благодаря. Това ще бъде вашата оценка за вас самите като участници в това необикновено музикално-хумористично шоу.

Започва броенето до началото на старта…

Опс… забравил съм да озвуча анимацията:

Призовавам всички, които досега са надничали тайно през ключалката на тепавицата – да изразят открито своите музикални предпочитания.

Good luck! 🙂

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged . Bookmark the permalink.

27 Responses to Музикален петък – XIX

  1. Един виц, който отдавна не бях чел/чувал, но винаги ми е харесвал:
    Някакъв дядо блъснал с Жигулито си един Мерцедес С класа… Изскочила отвътре мутрата сграбчил дядото за врата и се развикал:
    – Ще те пречукам, беее! Десет бона ше ми струва ремонта, бе, дядка! Плащай!..
    – Нямам пари, момче… Имам 150 лв пенсия…
    – Не ме интересува, бе!!! Децата ти ше плащат! Имаш ли син?
    – Имам…
    – К’во бачка?..
    – …дресьор на делфини…
    – Обади му се да дойде до 30 мин!
    Избрал номера дядото, а мутрата издърпал телефона му от ръцете:
    – Ало, дресьорчето? До 30 мин да си тук с десет бона или баща ти изгаря!..
    – Добре…, отговорил сина на дядото.
    След 5 мин спрял бус. Изскочили 5-6 души с черни качулки, пребили мутрата и го натикали в багажника…
    Единият си свалил качулката и казал: “Тате, колко пъти съм ти казвал, че не съм дресьор на делфини, а инструктор на тюлени?!?!…”

  2. Тракиец says:

    Един американски милиардер отишъл на корида в Испания. След мероприятието влязъл в месната кръчма и си поръчал специалитета на заведението, който бил адски скъп! Сервирали му две големи топки, които както обяснили били тестисите на убития бик / връзка с вчеращната статия/ !!!
    Хапнал американецът, усладило му се и на следващият ден си поръчал същото ястие. По третил и почетвъртил, но в края на седмицата му сервирали две малки топчици. Учуден, получил следният отговор: ” Сеньор в коридата не винаги тореадорът побеждава”!!!

    • Homoerect says:

      Ха-ха-ха! От пръв поглед си личи специалистът по говедата… 🙂
      Благодаря за приятния видеоклип!

  3. Homo faber says:

    От серията за животните….:)
    Докарали й на Кума Лиса въглища. Обаче тя не могла сама да си ги прибере и тръгнала да търси помощ.
    Първо отишла при Баба Меца и й казала:
    – Бабо Мецо, ще ми помогнеш ли да си прибера въглищата довечера?
    А Баба Меца отговорила:
    – Ми виж сега, мойто момиче, с удоволствие бих ти помогнала, обаче довечера с Дядо ти Мецан такова… нали се сещаш.
    Отишла си разочарована Кума Лиса, какво да прави. Отишла до Вълчо, обаче и той й се извинил по предлог, че довечера имат работа с вълчицата. И Кума Лиса, вече крайно опечалена, се запътила към убежището на Зайо Байо, който се славел като най-голем мързел в цялата гора. Пристигнала тя, обяснила му каква е ситуацията и той казал:
    – Кума Лисо, с удоволствие бих ти помогнал, обаче имам една много страшна венерическа болест.
    И лисицата:
    – Ееее,няма нищо бе, Зайо, на мене това не ми пречи!
    А той:
    – Ама много е страшна бе, кума! Нямаш представа просто.
    И лисицата вече крайно изнервена, го попитала:
    – Добре де, каква е тая твойта венерическа болест толкова страшна?
    – Ми боли ма оная работа за твойте въглища!

    • Homo faber says:

      Срещат се два микроба. Единият казва:
      – Защо си такъв блед, на нищо не приличаш?
      Вторият отговаря:
      – Слушай, стой по-далече, че съм пипнал някакъв пеницилин.

      • Homoerect says:

        Фабер, защо не ми кажеш каква грамофонна плоча би искал да чуеш, със заглавието на песента? Аз ще оформя останалата част от музикалното произведение… Така, с общи усилия ще преодолеем рестрикциите на твоя интернет провайдер. 🙂

  4. Може вицовете от Фабер, от мен музиката… 🙂

  5. Тракиец says:

    http://m.youtube.com/#/watch?v=I8-dxFlDqc8&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DI8-dxFlDqc8
    Това е най-новата флашка от частния ГДБОП:)

  6. Homo faber says:

    Айде тепавичарю, сипи от вискито, не кътай го… 🙂

  7. Ехооооо! Къде сте? Ойларипииииии

Leave a Reply

