Полезни първоаприлски съвети

Предлагам на вниманието на мало и голямо, на всички тепавичари едно четиво с голяма практическа стойност, което още днес ще бъде излъчено по всички селски радиоточки и на тържествената проповед  в църквата „Св. Климент Охридски”в Люлинград. Вземете молив и лист хартия и си водете записки. По-паметливите като мен, може при добро желание да го научат наизуст :

  1. Всеки политик ни лъже с празни обещания. Излъжете го и вие, че  ще гласувате за неговата партия, а не за тази на върлия му противник;
  2. Ако видите в кварталния супермаркет намаление с 50% на основни  видове хранителни продукти – вероятно все още не сте се събудили, или стоката е с изтекъл срок на годност;
  3. Носете винаги със себе си домашното кантарче, за да проверявате грамажа на плодовете и зеленчуците от местния зарзаватчия;
  4. Преди да се качите в таксито, попитайте шофьора дали правилно му е настроена „помпата” на таксиметровия апарат;
  5. Ако сте от „средната” класа и не може да си позволите ползването на таксиметровите услуги, зашийте добре всичките си джобове преди качване в обществено превозно средство;
  6. Като допълнителна мярка за сигурност, съобразно вашия пол, поставете си с профилактична цел ламаринка отпред и отзад  в същите тези превозни средства;
  7. Не си заключвайте входната врата на жилището, за не я разбиват и по този начин ще си спестите някой лев за ремонтирането й (ние сме длъжни да проверим);
  8. Засечете в началото на месеца показанията на вашия електромер и преминете изцяло на екологични източници за осветление и отопление, както нашите баби и дядовци. Ако сумата, която дължите в  края на месеца е под 50 лв., значи уредът ви е правилно калибриран;
  9. Не си правете труда да режете опашката на домашната ви котка с цел  икономии, а по-добре я изхвърлете на улицата сама да си търси прехраната. По този начин хем  вашият семеен месечен бюджет ще се консолидира, хем животното ще остане невредимо и може да си намери по-питателна храна в кофите за боклук;
  10. Разреждайте домашната плодова ракия с вода в съотношение 1:1, с което ще постигнете двойно увеличение да вашите запаси;
  11. Ходете по-често до Банкя или Горна баня за минерална вода за драстично намаляване на кубиците вода, отчитани от монополиста. По-находчивите могат да си зареждат и няколко бидона за къпане и други битови нужди;
  12. Не изхвърляйте мръсната вода от пералнята, а я използвайте за тоалетната чиния. Това го научих от една комшийка и много съм доволен от резултата;
  13. Спазвайте стриктно Великденските пости и се откажете от агнешкото, което съдържа много холестерин и е вредно за  вашето здраве;
  14. Не вярвайте на  данайците дори когато ви носят подарък („Timeo Danaos et dona ferentes”)… (нисколихвени кредити, промоции, сезонни намаления, 1+1 безплатно и разни други дрънкалки и залъгалки;
  15. Не ритайте срещу ръжена, нито срещу настоящото и следващите правителства! Те ще ни спасят от кризата…

 П.П. Оставям страницата отворена… Който желае, може да я допише с препоръки, до които е достигнал по пътя на личния си опит или от  други хора, по-мъдри от мен.

В  завършек, една песен посветена на лъжата:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Нещо като хумор and tagged , . Bookmark the permalink.

55 Responses to Полезни първоаприлски съвети

    • Homoerect says:

      Амане, давай бързо адреса на магазина за жени! Ще се задоволя да посетя само първия етаж… 🙂

  1. Homoerect says:

    Светле, къде си? След вчерашния ни задушевен разговор, жена ми много иска да се запознае с теб…

  2. Светла Павлова says:

    Леле, Омбре, това звучи и изглежда като заплаха 🙂 !

    • Homoerect says:

      Не бой се, Светле! Забрави ли, че днес е 1-ви април? Жена ми много би се радвала да се запознае и с твоя съпруг, ама й казах, че е далече и не може да дойде… 🙂

  3. Светла Павлова says:

    Ами да пратим нея там със самолета, пък ние двамата с тебе – на яхтичката и бавно и славно ще се присъединим към тях в Маями 🙂 🙂 🙂 !
    А преди Маями може да се отбием на Карибите за малко…

    • Homoerect says:

      Съгласен! Добре че спестяванията ми не са в някоя кипърска банка…
      Ще ни стигнат ли на първо време 20 хил. зелени гущера?

  4. Светла Павлова says:

    Охо, 20 хил. са твърде много! Ние ще сме по-скромни. А и ще си делим разходите, Омбре, аз няма да ти тежа като воденичен камък 🙂 !

    • Homoerect says:

      ОК! Ти само поеми разходите за горивото на яхтата, а останалото е от мен. Колкото и да тежиш, надявам се с моите бруто 100 кг. да успея да те нося на ръце… 🙂

  5. Светла Павлова says:

    Ти пък сега – много завоалирано ме питаш колко тежа! Аз за всеки случай поканих и Генек на яхтата – да ме носите двамата, да не ти се види тежичко 🙂 .

    • Homoerect says:

      Светле, колко килца тежиш? И какво ти отговори Генек, ако не е тайна…? Съвсем ще я втасаме ако е приел поканата… от него няма да можем да вземем думата! Не, едва ли се е съгласил… той не обича да пътува! 🙂

  6. Светла Павлова says:

    Не е тайна, но още не е прочел поканата и не е отговорил 🙂 . Той губи, ако не се съгласи. А колко тежа няма да ти кажа – ще е изненада 🙂 🙂 !

    • Homoerect says:

      Светле, сега се сетих за още две причини, поради които ще откаже:
      Първо – жена му Юлия няма да го пусне, и
      Второ – каютите на яхтата са само две! Аз не го ща при мен, защото може и да хърка. Освен ако не искаш да го настаним при теб… 🙂
      Иначе, идеята ти не е лоша, тъкмо ще ни готви прясна риба, но досега не съм чел негова рецепта за морска риба.

  7. Светла Павлова says:

    Омбре, днес се омагьосах от бач и майтапи. Писах ти преди малко, но не съм натиснала бутончето. Та сега пак – ние с тебе ще спинкаме в една каюта, а Генек ще го оставим сам – да си хърка на воля.

    • Homoerect says:

      Кажи кога тръгваме преди да си размислила. Леглото в моята каюта е персон и половина, а в другата е само моряшка койка. Надявам се Генек да не мърка, ако все пак успее да издейства разрешение от жена си. 🙂

  8. Светла Павлова says:

    Да размисля ли?! Никога! Сега ми се е паднало да спя с чужд мъж!
    Омбре, още нещо щях да напиша, но смятам да спра до тук 🙂 . Да не пресолим майтапа, все пак.

    • Homoerect says:

      Говорим само за спане – за нищо друго, нали? Понеже не ми каза теглото си, необходимо ли е да слагам някакви допълнителни конструкции за укрепване на леглото?
      Който няма чувство за хумор, да не влиза в тепавицата.

  9. Светла Павлова says:

    Да, бе, да, само за спане говорим, ти какво си помисли 🙂 ? И не съм чак толкова зле – не е нужно да укрепваш кревата.

    • Homoerect says:

      И аз същото си помислих… За всеки случай ще поръчам и един допълнителен матрак, ако случайно в съня си те избутам и паднеш на пода. Бай дъ уей, в какъв цвят да е спалното бельо?
      П.П. Ако на Генек не му харесва койката, можем да го прикачим в лодка на буксир. Тъкмо по-лесно да лови рибата.
      П.П.П. Сега чак видях, че Генек се е уредил с едно пътуване до Таити. Едно гайле по-малко за нас…

  10. Светла Павлова says:

    Яхтата е твоя, ти избери цвета на спалното бельо. А и аз едва ли да го забележа – нали ще спим? Или може би няма… 🙂 ?
    Омбре, много приятно мина денят ми, пожелавам приятна вечер и на тебе и специални поздрави на съпругата ти. Дано да е погледнала снизходително на нашите диалози днес.

    • Homoerect says:

      Светле, нали преди да заспиш трябва да видиш чаршафите, на които ще положиш морното си тяло!
      Съпругата ми е във възторг от главоломното задълбочаване на взаимоотношенията ни. 🙂 Очаква с нетърпение самолетния билет за полета до Маямито…

  11. генек says:

    Абе, вие и тоалетна хартия вече сте купили за пътуването…
    Пък аз със самолета си…Фъррррррр…И съм на Таити…
    Заповядайте!
    За вас има тръстика…

    • Homoerect says:

      Всичко съм предвидил, даже и клечки за зъби.
      Благодаря, ама тръстика не ям. По-добре се научи как се приготвя морска риба или някой кралски омар. 🙂

  12. Светла Павлова says:

    Според мен Генек иска да каже, че на тръстиката ще бачкаме, Омбре. Я по-добре да не се отклоняваме от курса и да си караме към Маями направо!

    • Homoerect says:

      Така и ще направим, Светле! Пък Генек, да си окопава лозето и тръстиката колкото му душа сака.

  13. Тракиец says:

    Хей, трябва ли ви кормчия? Единият ще готви, а другият ще приспива Светлето. Кой ще кара? Предлагам ви безплатно да ви возя. Все пак съм морски капитан.

    • Homoerect says:

      Тракиец, бях започнал да се притеснявам за теб – да не би случайно да си болен… Съгласен съм с офертата ти, остава само Светлето да потвърди. Само гледай да не ни (из)возиш с празни обещания!

  14. Тракиец says:

    Кога съм те извозвал? Мисля, че всичко, което съм обещал до момента е изпълнено, а и Светлето би трябвало да е спокойна в ръцете на един военноморски, ВАРНЕНСКИ възпитаник със солиден опит в морските дела. Мога да изпълнявам ролята на юнга, кормчия и капитан едновременно. Абе, общо взето 3 в 1.

    • Homoerect says:

      Тракиец, ще разчитам и в бъдеше на твоята лоялност към мен. За юнга не ставаш, но за морски вълк – да! И да не забравиш да си вземеш китарата, че дълъг път ни чака…

  15. Тракиец says:

    Съгласен! Очаквам одобрението и на дамата, пък и Генек може да е против. Все пак, още едно гърло ще храни. Всъщност, аз къде ще спя???

    • Homoerect says:

      Как къде ще спиш?! На вахта не се спи – на щурвала, естествено… Сега ще се обадя и на Аман, ако е съгласен да ти бъде помощник-капитан.

  16. Тракиец says:

    Съгласен! Очаквам датата за тръгване и от къде.

  17. Homoerect says:

    Амане, къде се спотайваш? Да не си мислиш, че като си пуснал една реклама си изпълнил задълженията си по договора ни? Като си хем лодкар, хем рибар, не искаш ли да се цаниш на служба на яхтата ми?

    • Мани, мани… Снощи към девет и половина като се загледах в едно политпредаване по телевизията, от тия дето напоследък са модерни явно – с елемент на телевизионна игра, и съм се замислил дълбоко, дълбоко ….. По едно време отварям очи и …… останал съм сам в хола да мисля ….. 🙂

  18. Тракиец says:

    Нали имаше задължението да ме поправяш. Допуснал съм грешка в предишния коментар, а не си я поправил. От Панчаревското езеро не е добре. Има силно вълнение и насрещен вятър. Аман доста ще трябва да гребе до някое морско пристанище. Жал ми е за човека.
    И той е брат ГЛАРУС !!!

    • Homoerect says:

      Верно, Тракиец, че съм пропуснал една твоя механична грешка. Но затова пък, поправих една граматическа в последния ти коментар, отново свързана с употребата на пълен и кратък член…
      П.П. Вярвам на Аман повече, отколкото на себе си. Ще се справи. Ако трябва и бурлаци ще доведе…

  19. Тракиец says:

    Бурлаци в езеро??? А сега оправи члена.

    • Homoerect says:

      Щом има бурлаци на река Волга, защо да няма и в Панчаревското езеро?
      Членът си е твой – не го барам!

  20. Тракиец says:

    Лека нощ! Когато получиш съгласията и изготвиш маршрута, тръгваме.

    • Homoerect says:

      Дадено! Очаквай спешна телеграма!
      П.П. Маршрута ти ще го изготвиш, защото аз не съм навигатор. Крайната дестинация е Маямито.

  21. генек says:

    Тръстика…Помните ли “Робинята Изаура”? И възгласа: “На тръстиката!”…
    Не бързайте за Маями, при мен ще си починете по-хубаво – след 12 часовия трудов ден ще ви се види суперкеф…

  22. Светла Павлова says:

    Ха, Генек, не може така! Аз защо купувах прашки днес – за да бъхтя на тръстиката с тях?! Не-нееее, оставам при Омбрето на яхтичката 🙂 !

  23. Светла Павлова says:

    Тъй, де, аз се подготвям за презокеански круиз, Генек ме гласи 12 часа на тръстиката. В никой случай!
    Днес прашки, вчера парфюм и лосион за тяло… Утре ще видим какво ще е 🙂 .

    • Homoerect says:

      Браво на теб, Светле! Днес и аз се поразходих из магазините и си купих туй-онуй за презокеанския ни круиз.

Leave a Reply

