Музикален петък – XX

Харесва ли ви числото 20? И на мен… Почти 5 месеца, благодарение на вашия неуморен труд, успях да повиша музикалната си култура и да придобия малко повече чувство за хумор, което ми липсваше през годините на прехода към демокрация. Днес, предлагам да наблегнете повече на анекдотите свързани с рождените дни. По-надолу ще разберете защо.

Давам личен пример:

Какво да взема на сестра си

Двама петгодишни си говорят:
– Абе, моята сестра има рожден ден, какво да й взема?
– Моята имаше преди две седмици и аз й взех 50 лв. от касичката!

Рожденият ден на просяка

Просяк звъни на една къща. Отваря домакинята:
– Госпожо, няма ли да се намери парченце торта, за човек, който от два дена не е сложил и трохичка в устата си?
Домакинята:
– Торта? А хляб не може ли?
– Обикновено да, госпожо, но днес имам рожден ден.

На днешната дата се роди моята малка дъщеря. Тогава все още нямаше видеозони и до последния момент вярвах, че е момче. След като разбрах голата истина, престорено възмутен, поисках от дежурната сестра да ми върнат сина. Горката се разплака и понечи да  ми обясни, че няма грешка. Едвам я успокоих. Не съм ли артист, а? 🙂 Освен че на два пъти съм доказал какъв художник съм!

За моята дъщеря и всички, които са родени на днешната дата е песента “Елено моме”. Който има път към Акропола, нека ми се обади. Може и да почерпя, ако ми дойдете на гости… 🙂

Ще трябва ли, тъй както е прието,
да честитя рождения ти ден,
когато блика просто от сърцето
по-друго пожелание във мен.

По своему ще те здрависа всеки,
но само бащата в мен ще зашепти:
Бъди това, което си навеки.
Бъди това, което си самата ти!!!

Happy Birthday, Dear Daughter!

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика, Празници and tagged , . Bookmark the permalink.

49 Responses to Музикален петък – XX

  1. Честито на рожденичката и на най-близките й! От здраве и късмет да не се отървете и да ви се случват само хубави неща!

    • Homoerect says:

      Рожденицата сигурно вече е прочела твоето послание… Благодаря ти братко и от нейно име!

  2. Един поздрав за всички:

  3. Днес искам да ви предложа някои хубави, макар и позабравени български песни.


    И ти ли бе, майна…?


    Само в краен случай от сребро…


    Дойдохме си на думата…


    Е, сега, ако Тракиеца е някъде наблизо, ще те изкара на бис.



  4. Homo faber says:

    Да ти е жива, здрава и с късмет рожденичката и другите твои близки хора, Еректус!!!!!!
    И всички да сме живи, здрави и късметлии…..:)!!!!!!
    Технически нали съм възпрепятстван, затова ти сложи една хубава песен за поздрав – Асен Масларски и Милица Божинова “Всеки ден”….:)!!!!!!

    П.П………от горните ти отговори, да разбирам, че твойте хора четат бозите и тюрю гювечите, дето ги забъркваме тук и които творци на безумие изливат и бездруго ….;)??????

    • Homoerect says:

      Благодаря ти, Фабер! Не искам да употребявам една трибуквена дума…. *** си, та дрънкаш! 🙂
      П.П. Най-редовно ме следят всички мои домашни любимци. Знаят всяка една моя стъпка при баба Мира.
      Изпълнявам желанието ти за песента:

      • Homo faber says:

        Благодаря Еректус, нали ти казах преди време – Човек не трябва много да се взема насериозно!!!!!!
        Според думите на един от героите на една велика българска книга…. то тези с трите букви, само че в множествено число, те да са живи ………те ще оправят света!!!!!!!
        ПП……….може и още някоя песен от Асен Масларски и Милица Божинова, която ти хареса да пуснеш….

        • Homoerect says:

          Фабер, ти може да си ми казал, ама аз обичам да се вземам на сериозно… Съвсем сериозно ти го казвам!
          Между другото, направил съм тържествен обяд „Леща яхния ала Омбре”. За всеки случай, напълнил съм баката до горе. Ако си някъде наблизо и си гладен, заповядай!
          Изпълнявам и второто ти желание:

  5. Кисса says:

    Да ти е живо и здраво детето, Омбре! И много щастливо! Един поздрав от сърце с един балет на Фантастико, който тя, може би не познава, но ние сме чакали с нетърпение да видим на синия екран.

    • Homoerect says:

      Благодаря и на теб, Кисса! Хубави балети имаше едно време… Не като тия, дето на пилона танцуват! 🙂

  6. Homo faber says:

    Еректус, да прав си и аз обичам да се вземам на сериозно, ама наистина сериозно !!!!!!
    Но, не винаги е необходимо, защото след това може и глава да го заболи човек…:)!!!!!!
    Благодаря за твоето съдействие, бе ще стане дисководещ от тебе….:)!!!!!!

    • Homoerect says:

      Най-накрая ще стигнем до едно мнение… За главата ми не се притеснявай – яка шопска е!
      За дисководещ… от всяко дърво свирка не става! Късно е чадо!

      • Homo faber says:

        Бре не твоята глава,…………за човешките глави става дума

  7. Homo faber says:

    П.П. баба ти Мира, няма ли някое агънце с навехнато глезенче, няма ли мъничко ооооооооода се отпусне……, или още ви държи на строг пост и молитва…..

    • Homoerect says:

      Фабер, забрави ли, че все още сме във Великденските пости? Писнало ми е да ям агънца с навехнати глезени. Да те чакам ли за обяд или ще ми се назлъндисваш?

      • Homo faber says:

        Баба ти Мира може да е в пост Еректус, щото е ревностна православна христиенка…:)!!!!!! Ама, за тебе като атеист грешен можеше да отвори кошарата…..;)
        Благодаря, ние грешните “манджии” , веке от 12.00 саата сме заседнали на по скромна софра от твоята, с вакли ягнета и руйно-буйно….;), така че не чекай, ще ти изстине обяда „Леща яхния ала Омбре” ми почвай!!!!!!

  8. Homo faber says:

    Щото ние тука вече сме и “манджии”, а от това агънце, а от онова……:)!!!!!!

  9. И ние чакахме навремето с нетърпение ей тия на синия екран:

    Упссссс….. не точно тия, ама ……ни пускаха ей тия……:

    което впрочем също не беше никак лошо…

    • Кисса says:

      Градски, ти нещо с паметта…а? Фантастико, както и Сан Ремо се показваха по соцтелевизията редовно.
      Ето още един поздрав за рожденничката и за всичките и близки:

  10. Кисса says:

    Омбрееее, не ми се прави на адвокатин на Дяв опс на Аман Заман. Не сме гледали само Ге-Де-Ре-йска и съветска телевизия, от време на време ни показваха и по някое концертче – на Том Джонс, например, баш на връх Великден в полунощ. А сега познай от три пъти защо точно тогава. 🙂

    • Homoerect says:

      Кисса, нали знаеш – с какъвто се събереш, такъв ставаш. С адвокатка си лягам, с адвокатка се събуждам. Ти какъв искаш да бъда? 🙂 Подай някакъв джокер, че не се сещам защо на Великден са ни пускали от западната загниваща култура.
      Да не би да имаше лоши съветски филми? Гледахме и френската телевизия TV5 и Art.

      • Кисса says:

        И твоята не е лесна, добре си се подредил.
        Виц за адвокати:
        – Господин адвокат, истина ли е, че вземате по 50 евро за три отправени към вас въпроса?
        – Да, така е – отговаря адвокатът.
        – Не ви ли се струва прекалено скъпо, господин адвокат?
        – Давайте и третия въпрос, и плащайте – отговаря сухо адвокатът.

        • Homoerect says:

          Аааа… свиква се, свиква се! Само първите 50 години от брака са трудни. 🙂

    • Eeeee, Кисса! Чак пък такива комплименти…. Поласкан ли трябва да се чувствам?!

    • With my best wishes!

  11. Homo faber says:

    Еректус, я малко да сменим плочата, пусни популярния германски тенор Йонас Кауфман, който изпълнява арията на Туридо Viva il vino spumeggiante от едноактната опера на Пиетро Маскани “Селска чест” зер, да уважим руйното-буйно…. :)!!!!!!

  12. генек says:

    Хубав празник!
    Живо, здраво, умно да е момичето!
    И поне три внучки да ти подари!

    • Homoerect says:

      Ха, изненада…! Благодаря, Генек! И на тебе да ти се връща с някое женско внуче.

  13. Светла Павлова says:

    Здравей, Омбре,
    на рожденичката пожелавам винаги да има място за любов в сърцето и усмивка на лицето!

  14. Светла Павлова says:

    Звъни телефонът. Слушалката вдига баща на три дъщери. Преди да успее да каже и дума, той чува ласкав глас:
    – Ти ли си жабче?
    – Не, аз съм собственикът на локвата!

  15. Homo faber says:

    Kύριε, Status quo не са били на Акропола май… ???

  16. Homo faber says:

    Значи, тогава да дойдем със “ЗИС-а”, за добичетата….:)!!!!!!
    А, сега с това за Лека нощ мисля да приключа….Лека…

  17. anatoli says:

    Още е петък, нали (някъде). Да не остана по-назад и аз да се запиша и да кажа (добре че ме подсети Омбре) и аз имам рожденица,тъй де – на баджанака жена му, ъъъ как се казваше…,та честит рожден ден и на твоята щерка, поздрави я днес, нали музикални може, както казваше един мой приятел “Поздравите в бутилки или в брой.” Ама днес изключение, само Омбрето черпи “на живо” само днес и само на Акропола (или в края на града, все тая), та който има път да не изпусне лещата и лакърдиите, а покрай тях ще излезе и нещо друго бъдете сигурни. А поздравът е на френски, не разбрах нищо че съм учил осем години, но е приятен, а и човек с такова име все ще стане известен, а ние с тези имена Фабер, Омбре, Тракиец, аз… да не изброявам. само Кисса по така ама тя си е по рождение оправна, нейсе.

  18. anatoli says:

    Поласкан съм, но пак в резервите, то все там съм бил общо взето, не съм от тия дето се оплакват, е можеше и по-добре де, като гледам не си ми харесал парчето или не ставам за дисководещ. Абе я да го пусна пак, този път може и да мине.

Leave a Reply

