Такъв е животът

Какво да ви кажа? След вчерашните хвалби и подигравки по мой адрес досежно „сладкодумието”, чувствам се не като изстискан лимон, а като бито маче у дирек! Или още по-точно казано – като прана черга в тепавицата, просната на дуваро. Но нищо де, продължавайте да се шегувате за моя сметка – кожата ми е  като на хипопотук. Няма да ви се сърдя, но и вие няма да ми се сърдите, ако захапя някого от вас. Такъв ми е нравът! Кротък съм като гергьовско агънце, но настъпят ли ме по мазола, не прощавам. Който не ми вярва, нека се пробва…

Ако продължа да пиша, може случайно пак да ме похвалите или пък отново да ми пуснете някоя шегичка и както съм със закърняло чувство за хумор, току виж взема, че се вържа и започна да хапя. Я, по-добре ме галете нежно по косъма като мъничко коте, отколкото и вие да започнете да ми се зъбите.

Имате ли си някакво хоби? Ако отговорът е „да”, можете ли  да си представите живота без него? При мен писането е като крастата – хем сърби, хем боли… Даже по-лошо – чувствам се като наркоман, изпаднал в абстиненция, ако не си взема дозата редовно. Но тоя път съм решил да се преборя с този свой порок, като ще разчитам и на вашата морална подкрепа. Не се назлъндисвам, само ви информирам. 🙂

Музикалният поздрав е напълно в тон с темата на предаването:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Скицник, It is not a Humor!. Bookmark the permalink.

11 Responses to Такъв е животът

  1. Homo faber says:

    Живо здраво, тепавичарю…..:)!!!!!!
    Вярно, такъв е живота. Така, че няма какво да се оплакваш, че си като бита от водата черга прана в тепавицата, просната на дуваро….:)!!!!!!
    Същото и за това, че сакаш да скърцаш с перото по белия лист…….не ги ли събра и редактира съчиненията, за да си влезе в ролята баба ти Мира/Ирини/….;), нали това е мечтата ти…

    • Homoerect says:

      Живо здраво, ковачо!
      Така ли го тълкуваш днешното мое есе? В никакъв случай не е оплакване, а само опит да споделя някои от чувствата ми… Гледам тази сутрин в един друг блог, пак са ме цитирали, което е добър признак за моята творческа биография. Докато не се утвърдя като един от съвременните български класици, баба Мира ще почака с публикацията на том I от моите избрани съчинения. 🙂

      • Homo faber says:

        Да, добре е да те цитират /нека и в обществено значимите блогове да става също/, гали самочувствието…;), всеки човек го харесва и нас не ни отминава суетата..:)!!!!!!

        • Homoerect says:

          В умерени дози суета не е лошо… 🙂 И за тебе имам нещичко:
          «Faber est suae quisque fortunae.» Всеки е ковач на собственото си щастие (съдба). — Салустий

  2. Homo faber says:

    Така е, харесва ми !!!!!!
    “Стремя се да го изпълнявам”.-Homo faber – XXI век…

  3. Homo faber says:

    И аз имам нещичко за тебе…да върна пословицата:
    “Капката дълбае камъка не със сила, а с постоянство.” – Българско народно творчество.

    • Homoerect says:

      Благодаря, Фабер! Уважавам българското народно творчество, но все пак – само луд умора няма… (също от фолклора)

  4. Homo faber says:

    Само че в случая аз намеквам не за млатене с 40 килограмов чук, а за друго/и действие/я….;). Показал го е животът … как беше: “Такъв е живота”!!!

    • Homoerect says:

      Абе, щом е физическо усилие, не ми го хвали! Освен едно, което се изпълнява по двойки, а може и тройки… 🙂

  5. Homo faber says:

    Бе, и друго можеше да си помислиш, що ти кажувам, ама сиестата май те е хванала… а за тройките с две ръце гласувам….:)!!!!!!
    И приятна сиеста! Апропо, на елински как се казва ?!

Leave a Reply

