Музикална сряда

“Понякога поставяш стени около себе си, не за да отблъснеш хората, а за да видиш на кого му пука достатъчно, за да ги разбие!”
Мечо Пух                                           

Посвещавам цялата днешна страница в тепавицата на един мой приятел, който без да го питат, взел че се родил точно на 10 април 19.. година! Името му няма да казвам, освен ако той самият не пожелае да разкрие своята самоличност без бой. Ако со кротце, со  благо не помогне… 🙂

Запазил съм една негова снимка от времето когато беше малък. И една съвсем скорошна. Разпознахте ли го? 🙂

Както е тръгнало, в скоро време може да открия Агенция за празнични ритуали.

„Тук е казано: „Честит рожден ден“ — каза Бухала небрежно.
–  Хубаво е! И дълго! – каза Пух възхитено.
Всъщност аз написах, разбира се „Много честит Рожден ден, с обич от Пух!“ Естествено изхабих доста молив, докато напиша толкова дълго нещо.
–  О! Виждам!”
 

Може ли друго да се добави към едно толкова кратко, но съдържателно пожелание?

Happy Birthday, Dear Friend!

И както си му е редът на всеки музикален празник, първо един виц:

Овенът си е овен
Туристи обикалят из планината и стигат до един овчар, дето си пасе стадото там. Гледат – овчарят седнал и играе шах с един овен. 
– Бре! Чудо! – дивят се те. – Толкова интелигентен овен! 
Овчарят се обажда:
– Какво ти “интелигентен” бе… Овенът си е овен – просто животно, водя го 4:3. 

И едно подобаващо парче за отбелязване на случая:

И без друго, някой беше казал, че сряда е малкият петък. 🙂

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Празници and tagged . Bookmark the permalink.

44 Responses to Музикална сряда

  1. Homo faber says:

    Здрасте, тоз сабахлем, предприемачо… :)!!!
    Както винаги и сега в тези редове проличава неспокойният ти дух!!!
    Идеята ти за Агенция за празнични ритуали е добра и май има ниша за такъв бизнес, който да обедини яденето и пиенето, музиката и програмата… и т.н. и т.н. у нас, че защо не и в чужбина, за провеждането на такива ритуали. Фантазията ти е безкрайна, така че може да помислиш по-задълбочено за това … :)!!!
    А,за рождениците, макар и технически възпрепятстван да съм, мисля че са аман бе или Тракиеца… !!! 🙂
    Хайде, лека и доходна да е работата днеска!!!

    • Homoerect says:

      Привет, ковачо,
      Както винаги имаш точен мерник и стреляш все в и около десетката!
      Ако у ваше село нема черква или поп, готов съм и при вас да открия филиал на Агенция за празнични ритуали. От тебе се иска само да осигуриш духовата музика! И тука не спя и не си губя времето – подал съм документи в местната община, да ми издадат разрешително за дейност с нестопанска цел на територията на Акропола. Пък да видим… И за тебе ще се намери работа в свещоливницата.
      Спорен да е и на теб денят!

      • Homo faber says:

        Привет, изправени човеко,
        Само попът ли работи по празнични ритуали? И защо требе да делиш с него, къде е предприемаческата сметка, де е Киро на кирия?
        За мен не се грижи, у наше село съм открил дом за лекуване на нежни души, с червен фенер отпред, наречен “Невестарник”, има и духова музика у дома….
        Ти, можеш духовно да разнообразиш дома с осигуряването на южна музика…
        Привет-Мривет!!!!!!

  2. Благодаря за хубавите думи, братко! Надявам се да са били за мен. Признавам си без бой, че на този ден съм се родил в най-хубавата зодия. Един музикален поздрав от мен за всички тепавичари:

    И една скорошна моя снимка, тъй като детето в Овена винаги си стои 🙂

    • Homoerect says:

      Че за кого другиго? След като и ти вече официално си призна, при това без бой… А, гледам ти снимката от семейния фотоалбум и си мисля, че е трябвало да станеш сумист. 🙂
      Аз защо казвам, че суета в малки дози не е лошо? Друго си е, като му кажат на поздравителя на чист български език едно „мерси”! Но има и такива сред нас, които смятат, че ласкателството е вредно и затова избягват да благодарят за поздравленията по случай техния празник… Нали така, Амане?

    • Светла Павлова says:

      Много красиви рогца 🙂 !
      Честит рожден ден, Аман бе! Пожелавам ти да запазиш критичния дух и непримиримостта си / Фю, написах я тази думичка / ! В слънчевия варненски ден – слънчево настроение!

      • Homoerect says:

        Това варненци сте като Пижо и Пенда! Взаимно се привличате, а аз само се надам и мен да огрее слънцето…
        П.П. Светле, ще разберем ли някога твоята рождена дата? Насадил съм цяла леха с полски цветя!
        П.П.П. И какво стана с околосветското ни пътешествие? Да събирам ли платната? Чета, че и на други вече си се врекла в любоФ… Кажи ми истината, та да не страдам непрекъснато в терзания…

      • Благодаря за поздравленията, Светла! Старая се да се придържам в рамките на общоприетото, макар и не винаги да успявам. Но …. такива сме си Овните, не напразно сме начело на зодиака. 🙂

  3. Homo faber says:

    Нека да е здрав и прав… рожденият ден на колегата акционер аман бе…:)!!!!!!
    Да илядиш, със здрави и прави … рождени дни….:)!!!!!!

  4. Homo faber says:

    Екстрите ги предлага обслужващият персонал на дома и много ще се разнообразят като обогатиш дома духовно с южни ритми….:)!!!!!!

    • Homoerect says:

      Нали ти си съдържателят на дома и техен работодател?

      • Homo faber says:

        …………..който се грижи и за разнообразяването на атмосферата, нали?

        • Homoerect says:

          Нещо не те разбрах какво искаш да ми кажеш. Ако може по-простичко…………………………

  5. Светла Павлова says:

    Омбре, ако не беше издал рождения ден на моя съгражданин, аз откъде можех да го знам 🙂 ?
    И не се оплаквай, ами стягай яхтата! След няколко дни ще те чакам на брега на Маями!

    • Homoerect says:

      Светле, аз не съм издал Аман – той сам се издаде от страх! Да разбирам ли, че нашата любов е вечна и нерушима?
      Яхтата е стегната и само чакам сигнал от теб. И защо ще ме чакаш на брега на Маямито? Нали заедно до там щяхме да пътуваме?

  6. Светла Павлова says:

    Ей на, дописал си отговора си, а после – “Случайно става, бе, Светле!” Отговорила съм ти за пътешествието.
    Аз в любоФФФФФ съм се врекла на когото трябва 🙂 ! На тебе ти се вричам в любоВВВВ!
    Друг път ще си призная кога ми е рождения ден и хич и не си и помисляй да ми пращаш полски цветя 🙂 ! Като дойдеш в Маями ще ти кажа на ушенце какви подаръци обичам 🙂 .

    • Homoerect says:

      Такъв съм си аз – все дописвам по нещо… Какво да направя, като непрекъснато си в съзнанието ми – денем и нощем?!
      Кажи ми от сега какви подаръци обичаш, за да знам колко да изтегля от една чуждестранна банка.

  7. Светла Павлова says:

    Хмммм, значи да се възползвам, докато си още топъл 🙂 ! Бижута не обичам, тъй че няма да ти отпоря кожата от гърба. То ако беше така, моят мъж отдавна да ме е сменил.

    • Homoerect says:

      А, какво не ти харесва в полските цветя? Специално за теб съм ги посадил. Може да е малък подарък, но от сърце!
      Мразя да правя подаръци бижута, защото на два пъти ги откраднаха от жена ми.

  8. Светла Павлова says:

    Омбре, днес да не е и твоят рожден ден?!?!?!?!?!?!?
    Спомням си, че каза кога имаш имен ден, но за деня на раждането ти нямам спомен да си казвал.

  9. Светла Павлова says:

    Ама че съм и аз! Ти добре си го казал, обаче не включих. Омбре, ако наистина си рожденик днес, първо ми прости, че не се сетих веднага! Прегръщам те много, нищо че не е наживо! Бъди ми жив и здрав, все така мил и сладкодумен!

    • Homoerect says:

      Мила Светле, четеш ме много разсеяно… Да не би и ти вече да си се влюбила, както аз в теб? Написах ясно и четливо, че РД-то ми е в зодия “Близнак”, а по-точно – на 12 юни. Сега доволна ли си?

  10. Светла Павлова says:

    За подаръците се шегувам, Омбре. Достатъчни са и две мили думи. Те се помнят винаги.

    • Homoerect says:

      Знаех си аз… Но и всички съкровища на света да ти поднеса, пак няма да отговарят на това, което чувствам към теб!!! 🙂

  11. Светла Павлова says:

    Нищо де, да си знаеш отсега, че и виртуално, и наяве те прегръщам. Затова пък, след недоразумението, 12 юни ще е винаги в сърцето ми 🙂 !

  12. Homo faber says:

    От това по просто………..здраве му кажи…..:)!!!!!!

  13. Светла Павлова says:

    Омбре, след целия този диалог ме напуши смях. Дано и рожденикът Аман бе също се посмее. В края на краищата той стана причината за настроението /поне моето/.

    • Homoerect says:

      Светле, съветвам те да погледнеш малко по-сериозно на нашата връзка! Вярно е, че Аман стана причината, но благодарение на мен! Тук едва ли е необходимо да проявявам скромност… 🙂

  14. Homo faber says:

    Бре, ти я носи, че от север иде смерчът……;)!!!!!!

  15. Светла Павлова says:

    Вярно е, че беше благодарение на тебе.
    П.П. Нашата връзка, Омбре, нищо не може да я разкъса 🙂 ! Даже и десетте хиляди километра на Атлантика!

Leave a Reply

