Моите малки удоволствия

От дългото висене пред компютъра, получих схващане на цялото тяло и се наложи да потърся незабавна помощ от някоя тукашна специалистка. Набързо прегледах обявите по вестниците и попаднах на една доста примамлива реклама. Тарифата за един сеанс спешъл масаж за нормални хора била 20 евро, а за пенсионери като мен (отдавна престанали да са нормални) – 15 евро! Без да се колебая, набрах телефонния номер и си договорих рандеву на следващия ден (неделя) в апартамента ми. Пристигна точно в определеното време с един огромен куфар в калъф. Оказа се девойка с перфектно тяло и глава, а очите й – като на Мелина Меркури! N.B. Да не се бърка с Фреди Меркюри! Всички жени по-млади от мен ги наричам девойки. При това българка и с доста изискани обноски! Да не говорим, че и тя е зодия “Близнак”, също като мен!

След като се запозна обстойно с проблемите ми, извади от калъфа куфара и го разтвори. То не било обикновен куфар, а разтегателно легло за масажи. Предложи ми учтиво да се поразсъблека и ме покани на тази кушетка, която никак не ми вдъхваше доверие. Успокои ме, че е солидна германска конструкция и издържала двойно по-тежки от мен пациенти. Повярвах и се отпуснах в ръцете й, чиито пръсти спокойно можеше да се нарекат и клещи. Бивша спортистка, от 20 години се занимавала с китайска медицина, за което време била излекувала не един и двама пациенти. Че като започна едно мачкане и гнявене от главата до петите и обратно, не мога да ви го опиша… Кеф, който може да се сравни само с усещането от един друг вид спорт, практикуван обикновено по двойки, а в по-ново време и по тройки. Имаше една реклама за енергийна напитка, от която криле ти поникват – нещо такова… Цялата процедура продължи ни повече, ни по-малко от час и половина!

Съдейки по конфигурацията на моите уши, китайските мъдреци считали такива като мен за необикновени хора, минали през няколко прераждания, много информирани и натрупали богат житейски опит. От сега да си го знаете и вие! 🙂

И друг път са ми правили масаж на тялото, но това беше нещо неповторимо! Хеле, като положи моята ръка между нейните бедра… сърцето ми щеше да изскочи! Изглежда ще трябва да се абонирам за по-чести посещения на тази физиотерапевтка. За 30 лв. у нас може да си купиш агнешки дреболии най-много за една дроб сърма, а тук за тия пари получих пълен релакс!

Препоръча ми поне временно да престана на стоя пред компютъра. Това е причината, поради която за днес няма да има никакъв тюрлю гювеч, а само една боза от 8 стотинки. Ценоразписът е от време оно – сега вече не знам какви са цените. Абе, и най-бедният пенсионер ще намери стотинки за една боза!

Следва една много релаксираща мелодия, за  да бъдете в пълен синхрон с мен:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Здраве and tagged . Bookmark the permalink.

12 Responses to Моите малки удоволствия

  1. Homo faber says:

    Здрасте класико на 21 век, Еректус Болгарский!!!!!!
    Какво баба Мира/Ирини/, ще издава събраните съчинения на известния класик на нашено време??????
    Къде дреме,едно от най-авторитетните френски издателства за класическа и модерна литература “Les belles lettres”, та не вземе да сключи договор с този възвишен творец на нашето съвремие, разкриващ в дълбочина терзанията и превратностите на съвременния човек, творец на живота нов…???

    • Homoerect says:

      Здрасте ковачо и сеячо,
      С твоя проникновен ум веднага си открил дремещия талант у мен! Тепърва ще ме четат и ще преиздават моите книги световните книгоразпространители. Така че, внимавай да не изпуснеш нито един брой от най-новите ми съчинения!

      • Homo faber says:

        Да, не трябва да се пропусне т.1, от твойте събрани съчинения, проникновенний изследователю на страстията и терзания човешки. Както резбарят дълбае с длетото, така ти дълбаеш човешката душа, като настолна бормашина….;)!!!!!!
        Първият ти том, ще е бестселър, ще се разграбва, като топъл хляб, ваден от фурни на дървени въглища през недалечното ни минало….:)!!!!!!
        А за том 2, ти предлагам да почерпиш пълни впечатления от труда на тези хора що осигуряват житото за насъщния, като се хванеш здраво мотика № 8, или бел № 3, заедно с тях на окъпаните от блясък поля….
        Хората, ще се зарадват, че сред тях е видният световно известен творец, новият певец на българското село….

        • Homoerect says:

          Радвам се, че така разсъждаваш, ковачо! Ще се постарая да изпълня стриктно твоите завети! Що се касае до мотиката и търнокопа, мисля, че и друг път съм ти го казвал – има си хора за всичко! 🙂

  2. генек says:

    А да беше си поръчал тайландски СВОБОДЕН масаж…
    Не само сърцето ти щеше да хвърка и пърха…

    • Homoerect says:

      Може, ама следващият път, когато и ти се присъединиш към групата на Шаро… 🙂

  3. Homo faber says:

    Значи и искаш да задоволяваш с малкото /подчертано и в заглавието, а човек е голям колкото са големи мечтите му!!!!!!
    Ясно, няма да има, том 1, а наброски публикувани в розови вестници….;)!!!!!!

    • Homoerect says:

      Франсетата казват: “Vouloir, c’est pouvoir” (Да искаш, значи да можеш) Е, аз пък казвам „Искам, това което мога”. Не ми трябват палати, нито богатство, нито власт – искам да имам малкото, което съм имал досега… А за розовите вестници ще си помисля… ако това отговаря на твоя вкус и желания – ще получиш своето.

  4. Homo faber says:

    Да, правилно разсъждаваш … не ламтиш за имане, а за публикуване на съчиненията ти, но това ли е темата/ите на истинския творец… “хееле, като положи моята ръка между нейните бедра… сърцето ми щеше да изскочи”…

    • Homoerect says:

      Какво й е на темата? Аз да не съм пе….аст, та да пиша за мъже?!

      • Homo faber says:

        За да си актуален и четивен, требе да пишеш за строителството на живота нов с друга…, пардон гусина ….Филанкишията…….:)!!!!!!

        • Homoerect says:

          Кой е казал, че трябва да съм актуален и четивен??? Пиша за себе си – това, което ми харесва!

Leave a Reply

