Музикален петък – XXIV

Този път наистина ще ми се наложи да ви се извиня, тъй като наруших златната поредица музикални петъци и вместо 24-тото, днес трябваше да бъде 25-тото шоу, което по независими от мен причини не се състоя. Сори, обещавам повече да не допусна този мой пропуск.

Тъй като не обичам да се повтарям, спирам до тук. Ваш ред е  да продължите с любимите ви мелодии и остроумни анекдоти. От мен само е теренът.

Умира порядъчна дама и отива при Господ.
– Господи, аз живях честно, не пиех, не пушех и не ходих по мъже. Каква награда ще отредиш за мен?
Господ се замислил дълбоко и наредил:
– Дайте й крилца!
– О, Господи, нима ще ме направиш Ангел?!
– Не – гъска!- отговорил Господ.

Преди да ви дам думата, бих искал да поздравя дамите, които от два дена са много активни в моя блог. Специално за тях е тази серенада:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news. Bookmark the permalink.

34 Responses to Музикален петък – XXIV

  1. Светла Павлова says:

    За добро утро и с пожелание за весел и усмихнат ден на домакина.

  2. Светла Павлова says:

    А това вместо виц 🙂 .

  3. Homo faber says:

    Два вица взаимно свързани
    Живял си Адам в Рая. Бил съвсем сам. И Господ му казал:
    – Ще ти дам жена – Ева. И му дал …
    И оттам идва изразът – “Да не дава Господ !

    Двама не са се виждали от известно време и си говорят:
    – Какво ново с тебе?
    – Ами… жена ми ме напусна вчера.
    – Ех, какво да ти кажа… Иди в кръчмата и се напий, ще удавиш мъката.
    – Няма да стане.
    – Защо, нямаш пари ли?
    – Пари има. Мъка няма.

    Собственикът, ако обичате понеже не може по известни причини да се пласираме музикално …. 🙂 в тепавицата, да пласирате филмова музика ….известната песен от филма “Белоруската гара”. Предварително благодаря !!!!!

  4. Хайде от мен другото парче: 🙂

    Други заявки, моля, докато скарата е включена? 🙂

    • Homoerect says:

      Благодаря, Амане! Заявките ги очаквай от Фабер. Преминавате на самообслужване. Включил съм автопилота. 🙂

    • Кисса says:

      Не мога да се въздържа да поздравя предизборно и теб, Амане:

      • Благодаря, за което, Кисса! Тази песен е доста по— от предизборен поздрав.

        Макар че на мен тази песен винаги ми напомня за този филм: 🙂

        • Кисса says:

          Мир! Дано си прав за земите. От твоята уста…в божиите уши, както се казва. Благодаря за филма, ама…не съм го гледАла и…няма да го гледам 🙂

        • Мир! Много хубава дума. Между другото филмът беше доста приятен за дечурлигата между 11 и 16 години, каквито бяхме навремето. Сръбски партизански екшън с много пукотевица, взривове и каскади. Идеология, колкото да не е без хич. В смисъл, че германците бяха прости и злобни, а повечето от партизаните – ехехехеееейййй. 🙂 И сега може да се хареса на хлапетата, само дето няма да знаят за какво иде реч.

        • Кисса says:

          И оставайки на пистолерско – партизанската тема (ама как да не се разпищови човек, като най хубавото на седмицата е петъка 🙂 )

          Малко Аксел Роуз:

  5. Homoerect says:

    Важно съобщение!
    От вчера вечерта интернетът ми се скапа и се движи със скорост 1 бит/сек. Поради тази причина, ще се намесвам в шоуто само в извънредни случаи. И без това – то си е ваше!
    П.П. Отново се е появил някакъв трол, който скъпернически раздава само по една звездичка от пет възможни. Не разбирам какво не му харесва. Поне да даде някакви препоръки, та и ние да се научим на виШе изкуство. Тия дни ми хрумна една мисъл за подобни същества, ощетени от природата: “Злобеенето като вид мастурбация!”

    • Кисса says:

      Омбре, а ти защо злобееш? МАни го, не ги забелязвай такива неща. Простака е непобедим…казваше покойния ми татко. Аз бих добавила: А завистника неспасяем.
      Трябват и хейтъри на тоя свят. Представи си ако Достоевски беше позитивен, какви романи щеше да напише . Разколников щеше да нацелува алчната хазяйка и после действието щеше да се върти около пролетта, птичките и тревичките . Язък ,че Достоевски е бил такъв неспасяем хейтър … 🙂

      Малко Сантана, да ти изплакне душата:

      • Homoerect says:

        Кисса, къде видя в думите ми злобеене? По-скоро изразявам съжаление към подобни недоправени, условно наречени хора…
        Благодаря за хубавата песен!

  6. Светла Павлова says:

    WIKIPEDIA: I know everything.
    GOOGLE: I have everything.
    FACEBOOK: I know everybody.
    INTERNET : You’re all nothing without me.
    ELECTRICITY: Keep talking, bitches.

  7. Homo faber says:

    Тепавичарят, нещо се одрема и ти и людето, напече слънцето…………….. :), а в другиден важно решение трябва електората да вземе ….;), я намери и пусни Rainbou – Street of Dreams …. 🙂 !!!!!!

  8. Друже Фабер, да не стане:

    Надявам се, че ще сме достатъчно умни да не си пропуснем шанса. 🙂

  9. Е как да не се кефиш…. 🙂

    Long Live Ritchie Blackmore…

  10. И след като домакинът днес е сложил най-отгоре китарата, да продължим да се наслаждаваме на най-яките “жици”: 🙂

    🙂

    те край нямат….. 🙂

  11. Не мога да не спомена и:

  12. Hot Chohcolate – да, ама не: 🙂

  13. И нещо позабравено: 🙂

  14. Светла Павлова says:

    Аман бе, днес ни подмлади отново! С много настроение!

  15. Светла, за мен беше удоволствие да се потопя в тази музика!

  16. Homoerect says:

    Безплатният концерт беше до тук! Следващият петък пак! 🙂
    Благодаря ви приятели за приятните мигове прекарани с вас!

Leave a Reply

