Музикален петък – XXVI

Честит празник на всички българи – Денят на българската просвета и култура и на славянската писменост! Преведено на чист български език – и ний сме дали нещо на света…!

Призовавам всички на днешния ден да не допуснат неценцурни вицове и каквито и да  било чалгаджийски изпълнения. Нека има само позитивен хумор, зареден с много оптимизъм, който да повиши нашето самочувствие като  народ, защото има с какво да се гордеем.

Този път няма да мине без цензура. Въвеждам квота 3/4 българско творчество и 1/4 чуждестранно! Както в доброто старо време… 🙂

Виц на деня:

Кирил и Методий – първите хора, сетили се да сменят кодовата таблица. Дотогава всички пишели на латиница.

Давам тон за песен “Върви, народе възродени…”

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Литература, Музика, Празници and tagged , . Bookmark the permalink.

36 Responses to Музикален петък – XXVI

  1. Светла Павлова says:

    Честит празник, българи, където и да сте по света! Благодарение на нашето четмо и писмо ще ни има винаги!
    Един прекрасен български глас:

    И не може без нещо от Варна 🙂 :

    • Homoerect says:

      Светле, говори ли ти нещо този виц? 🙂
      При човекоядците попаднали американец, французин и българин. Американецът казал:
      – Не ме закачайте, аз съм личен приятел на президента Обама – знаете последствията!
      – Така ли? – казал вождът. – Не го познаваме този човек – хайде в казана!
      Французинът казал:
      – Правите огромна грешка, аз съм ветеран от съпротивата – бях адютант на генерал Де Гол!
      – Така ли? – казал вождът. – Не го познаваме и този човек – хайде в казана!
      Българинът казал:
      – Вие такива важни особи вкарахте в казана, че мен ли ще ме пропуснете – най-обикновен инженер от България!
      – Така ли? – казал вождът. – Коя година си завършил, в коя специалност и в коя група беше?…

      • Братко, то това беше в ония гадни, застойни и тоталитарни години. 🙂 Виж сега синовете на такива вождове как размахват сатърчетата из Лондон.
        Честит празник на всички българи и от мен! И тъй като навън се лее дъжд под съпровода на силен вятър:

        Изберете българското! 🙂

      • И още две красиви песни:

  2. Juliapulia says:

    Честит празник! Аз днес ще мина без виц. Обаче ще кажа, че една от големите ми радости е, че имаме своето писмо и четмо, но и една от големите ми болки е, че много хора не знаят как да го ползват и как да бъдат грамотни.

    И понеже, както мосю Омбре знае, аз съм пропита с любовта към фолклора, днес ще ви поздравя с някои любими мои народни песни

    • Homoerect says:

      Благодаря, Юлке! Достави ми истинска наслада. Ще чакам поне едно клипче и с твои изпълнения на нардни хора…

  3. Juliapulia says:

    Тази е за друг сезон, но пак ми е любима

  4. Juliapulia says:

    И нещо, което си пея напоследък … подари ежедневния политико-икономически сблъсък с реалността

  5. Homoerect says:

    Хей, заспали тепавичари! Няма ли някой от вас да се сети да поздрави Кирилка и Кирчо?! 🙂

  6. Juliapulia says:

    Аааа, Омбре, Кирилка, Кирчо, Методчо (моята дъщеря казваше като малка на прадядо си Методи дядо Мелоди :)) и всички производни празнуват на 11 май. Днес празнуваме писмеността, а нейните създатели почитаме в друг ден.

  7. Homo faber says:

    Честит празник 24-ти май, ден на българската просвета и култура и на славянската писменост !!!!!!
    Най българския празник, от всички български празници!!!!!!
    Винаги съм смятал че буквите, писмеността, книгите са едно от първите три най важни неща за човека, като цяло, а за нас българите азбуката, създадена от Светите братя Кирил и Методий е нещо свещено, благодарение на нея, духовно сме оцелели !!!!!!
    Хайде, тепавичарю повеждай хорото, голям празник е ….. 🙂

  8. Homo faber says:

    И още прекрасна музика …

  9. Homo faber says:

    И една песен от времето на собственика на тепавицата, която сигурно още му харесва….. 😉

  10. Homo faber says:

    И накрая, след варненския дъжд, люлякови нощи …..в Бургас

  11. Homo faber says:

    И да подходим към музикалната петъчна вечер…..

    • Homoerect says:

      Фабер, ти сега наваксваш ли заради сутрешното отсъствие? 🙂

      • Homo faber says:

        Хайде холан, да не си ме пазарил …… нали си мой човек, просто слагам плочите, че отиваме да празнуваме…. Пожелай ми хубаво празнуване Еректус …. 🙂

        • Homoerect says:

          Не съм те пазарил, но обикновено си активен по своя инициатива.
          Приятно и умната…

  12. Homo faber says:

    “Свободата, не ще екзарх, иска Караджата” – Любен Каравелов !!!!!!

  13. генек says:

    Честит празник на всички тук и по света!

Leave a Reply

