Музикален петък – XXVII

Това е все още проект на шоуто. Засега сценарият е един бял лист хартия, което не пречи вие да го измислите и да обогатите програмата с нови свежи мелодии и хумор.

Желая ви успех в начинанието!

П.П. Свише ми бе наредено да ви пусна ето това парче:

По-нататък, вие си знаете… 🙂

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

85 Responses to Музикален петък – XXVII

  1. Homoerect says:

    Вече се очертава стилът на новото музикално шоу… 🙂

  2. Кисса says:

    Ех, да си припомним младините:

    • Давай, Кисса!

      • Кисса says:

        Давам:

        Имах си фантастичен партньор за рок…помниш ли първите дискотеки Плиска и Велико Търново на Златните…голямо шоу правехме, почти акробатичен рок, с премятания, подхвърляния, плъзгания между краката…ех, голям кеф беше. Адреналин до дупка!

        • Homoerect says:

          И плъзгания между краката?!?! Представям си какво еротично шоу е било на дансинга! 🙂

  3. Homoerect says:

    Buongiorno, Kissa! Ма какво има да си припомняш, като ти не си била родена по това време?! 🙂

  4. Homoerect says:

    Не може да бъде!!! 🙂

  5. Homo faber says:

    Здраво и право, Еректусе !!!!!!
    Я, пусни някое парче на Van Halen !!!!!!

  6. Homoerect says:

    Сега да те мъмря ли отново или…? Само заради Ван Хален ще се въздържа. 🙂

    • Homo faber says:

      Не си интересен вече и ставаш баналеk, че да не кажем по тежка дума …тя май Кака Хомовица те мъмри и ковалди ката ден, ама тука ми се правиш ербап на мене и другите…..
      Знаем ги тези с приповдигнато настроение и плам в очите, требе да се избие некъде….:) !!!!!!

  7. Homoerect says:

    Фабер, това като хумор в твоя стил ли да го възприемам или като нещо друго… Казано е да не си даваме оценки! Прочети отново 8-те Еректусови заповеди!

    • Homo faber says:

      Еректусе, хубаво и ти да ги прочетеш 8 си правила-заповеди и тоже ги спазвай, най-много ти !!!!!!
      Казваш, добър тон трябва да има, имай го с всички тука, почни с такъв, а не мъмрене и т.н., кажи добър дени или утро, как спа вашата леля ……. 🙂 и т.н.

      • Homoerect says:

        Фабер, ако беше прочел по-внимателно думите ми и разтълкувал, шеше да разбереш, че ти правя четки, а не те мъмря за “закъснението” в тепавицата. Не ме карай да си мисля, че таиш злоба в сърцето си и желание за реваншизъм!

        • Homo faber says:

          Еректусе, чета и чета, ма като правиш четки, четкосвай всички, обръщай на всички внимание…..
          В грешка си, най-малко към тебе тая злоба в сърцето и реваншизъм…… !!!!!!

          • Homoerect says:

            Фабер, посочи поне един участник в тепавицата, когото съм пренебрегнал! Хубави съвети даваш, но пропускаш факта, че аз съм домакинът на тепавицата. Ако искам, мога и прав да се из…а. :)Но това не е пример за подражание. Мисля, че ВИНАГИ съм спазвал добрия тон. Така че – престани да морализаторстваш!

  8. генек says:

    Свише бях помолен да пусна това –

  9. Кисса says:

    И малко немного познати у нас, но адски добри певици:

  10. Кисса says:

    А този МОЙ ЛЮБИМ ПЕВЕЦ, помните ли го?

  11. Кисса says:

    И преди обедната почивка, да се върнем към корените с един поздрав за щерка ми Калина.

  12. Juliapulia says:

    Кисса и моята щерка е Калина, така че персонално ти благодаря.

    От мен днес това

    • Кисса says:

      Моля, не е нужно да ми благодариш. Прекрасно име, моята е кръстена на дядо си Калин – свекър ми, лека му пръст.

    • Специално за Юлия:

      • Homoerect says:

        Може ли и аз да се присъединя?

        • Кисса says:

          Може. Ама не може да ме редактираш 🙂 Патрик Хернандез не е бил никога МОЙ ЛЮБИМ ПЕВЕЦ, просто спомен за младост. А Малмстийн свири наистина като луд. Нормален няма как да го постигне.

          • Homoerect says:

            В случая аз решавам какво може и какво не може… Нарушаваш етичния кодекс, което ме принуди да предпприема тази крайна мярка.

  13. Homo faber says:

    Еректус, я пусни една нашенска тракийска ръченица, белким дойде Тракиеца ….!!!!!!

  14. Кисса says:

    И още малко от младежките спомени:

  15. Homoerect says:

    И каква стана тя? Вместо вицове и смешки, наблюдавам спорадична стрелба с книжни фунийки… Няма ли някой да се сети да пусне един свестен виц? 🙂

  16. Светла Павлова says:

    – Карате с превишена скорост, закъде бързате?
    – Ами, да Ви донеса 20 лева, господин сержант!

    • Homoerect says:

      Скъпа Светле, изнадах се да се появиш отново в тепавицата… Помислих си, че съм сгазил лука и затова само тайничко надзърташ през ключалката на тепавицата… Нали съм ти казвал, че вратата е винаги широко отворена за теб?! 🙂

  17. Светла Павлова says:

    Минувачка крещи на полицай:
    – Пред очите ви играят на комар, а вие просто отминавате!
    – Госпожо, търсете глупаци някъде другаде! Вчера изгубих сто кинта и нямам намерение да опитвам пак. 🙂 🙂 🙂 .

    • Homoerect says:

      Две добри попадения! Само да ти припомня, че си ми обещала един пътепис…

  18. Светла Павлова says:

    Омбре, специално за тебе: “От две зли избирам тази, която е с по-големи цици!”

  19. Светла Павлова says:

    Ще връщаме някого в първи клас 🙂 !

    • Homoerect says:

      Е, точно пък за тази думичка, едва ли… Просто се шегувам с простотията на некои шефове.

  20. Светла Павлова says:

    Смешно-тъжно.
    Съвременен политически виц по български: “Закуех се!

    • Homoerect says:

      Светле, ти ме накара да си припомня една стара, стара истинска случка от застойните времена. Бидейки в една страна зад “Желязната завеса”, една колежка ме помоли да й купя хубав сутиен, марка “Triumph”. Само да отбележа, че беше доста надарена жена. И нали съм пич, нямаше как да й откажа. За по-голяма представителност, помолих секретарката да дойде с мен в близкия магазин. Тя пък, горката, Господ не я беше дарил с тази прелест. Влизаме в магазина и понечвам да обясня на продавачката какво точно искам, като за по-голяма убедителност показвам с шепи какво търся. Продавачката ме погледна слисано и ми каза: Господине, ама как… Докато се разберем за какво става дума, още 2 клиентки бая странно ме изгледаха. Все още силиконът не беше разпространен така масово.

    • Homoerect says:

      Не аз, а други требе да ходят на логопед!

  21. Светла Павлова says:

    В коя страна беше, ако не е тайна 🙂 и помниш ли колко струваше в тогавашни левчета този сутиен?

    • Homoerect says:

      В южната ни съседка. За цената ще те излъжа, но някъде от порядъка на 10 $.

  22. Светла Павлова says:

    Омбре, от вчера ме разсмиваш. Радваш се на циците при Генек, днес за сутиени се сещаш 🙂 …

  23. Светла Павлова says:

    Така си е 🙂 .

    • Homoerect says:

      Понеже знам, че не си от тях, как’Сийке, затова си го позволих…
      П.П. Какво стана с пътеписа, да се надам ли още? 🙂

  24. Светла Павлова says:

    Омбреееее, какво е това двусмислие – какво ще си помисли сега Фабер ?
    П.П. Чакай първо да извървя пътя, де. Писането после!

    • Homoerect says:

      Нима е тайна за някого, че се обичаме??? 🙂 А Фабер може да си мисли каквото си поиска…

      • Homo faber says:

        А Кака Хомовица, какво ли мисли, като наблюдава през нейното си прозорче …… 🙂 !!!!!!

        • Homo faber says:

          А, г-н Павлов, май не спи веке и силният парфюм, с който е напръскана стаята зад океанотму поставя въпроси …… 🙂 !!!!!!

        • Homoerect says:

          Само хубави неща си мисли…

  25. Homo faber says:

    Да те мъмря ли отново или….. щом не искаш тракийска ръченица, те ти диско, само заради Vanessa Amorosi

    • Homoerect says:

      Знаех си, че сън няма да те хване, ако не бъде изпълнена някоя твоя пасен. Само че аз не съм музикален редактор. Обръщай се към другите меломани за помощ.

  26. Homo faber says:

    😉

  27. Homo faber says:

    Не, Еректусе, аз не завиждам, просто СРС -то вижда ….. 🙂 !!!!!!

    • Homoerect says:

      Не ми пука, Фабер от сересатата! Просто не мога да си представя живота без тях. Така се чувствам по-сигурен.

      • Homo faber says:

        Така сме всички, Еректусе, като се свикне с нещо е трудно после без него …..

  28. Homo faber says:

    “Радвам се, че най-после го разбра!” ………..тогава не си спестявай усилията, да врътнеш канелката ….

    • Homoerect says:

      Честно да ти кажа, Фабер, заболя ме главата от твоите дълги многоточия и възклицания. Влез в нормите на българския правопис и граматика! Това не е никакъв стил, а халтура. Не е важно само съдържанието, а и формата………………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Homo faber says:

        Бъди с широка душа, кръгозор и размах, Еректусе, разчупи оковите !!!!!!
        Нека, на чист понеделник от 7,45 ч. да е часът, първи час. !!!!!!
        А сега , Deep Purple отново са в България …..

        • Homoerect says:

          Все едно, че на старата си шапка говоря………………………………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          Тези твои съвети с пълна сила се отнасят и за теб!
          Благодаря за песента, Фабер!

  29. Homoerect says:

    Светле, защо замлъкна? Да не би другарят Павлов да се прибра в къщи? 🙂

  30. Homoerect says:

    Героите са уморени… Днес, освен от България, на гости ми бяха наши сънародници от Италия, САЩ, Обединеното кралство, Франция, Испания, Дания и Гърция. Благодаря на всички за участието и проявения интерес.
    Приятен уикенд!

  31. Светла Павлова says:

    Павлов не се е прибрал още, но нали трябва да го ощастливя с вечеря 🙂 ! Отскочих до кухнята да нарежа салатката.
    П.П. До утре, Омбре.

Leave a Reply

