Търси се…

Ще започна с едно съобщение, което за вас може нищо да не означава, но за мен е от особена важност.

Измина точно един месец, откакто се обърнах към една световно неизвестна строителна фирма да ми изготви оферта за цялостна външна топлоизолация на извънградската ми къща. Още на следващия ден дойде неин представител, едно младо голобрадо момче, заедно със своята приятелка. Дадох му архитектурния проект с точните размери и освен това същият направи няколко  фотоснимки за добиване на обща представа за обекта. Обеща до 2 дни фирмата да изготви оферта, да ми я изпрати по имейл и да ме уведоми по мобилния телефон. От тогава до ден днешен ни вест ни кост.

Допускам, че може би баш собственикът на фирмата се е стреснал от изричното ми условие за нормални цени на вложените материали и труд, което го е накарало да се откаже на бърза ръка от една сума в лева, завършваща с 3 нули. Ако се касаеше за работа от порядъка на 1 млн. сигурно щеше да се замисли дали да пропусне такъв шанс, а в моя случай тези пари може да изкара от бране на гъби и къпини. Все едно бълха го е ухапала…

Поставям този въпрос от принципна гледна точка, за да докажа, че у нас не толкова безработицата е висока, колкото, че няма мераклии за работа. И после ще ми се оплакват някои, че не им стигали парите. Не приемам също така за нормално някой, който не е получавал заплата повече от 3 месеца, да продължава да чака милостиня, вместо да си потърси друга работа. Де факто има неспазване на трудов договор от страна на работодателя и всеки, който се чувства ощетен е в правото си да заведе съдебен иск. Нали за това са и синдикатите за да помагат на такива свои членове?

В моя случай, аз нямам бърза работа – мога тази година да наема фирма за ремонта, може да го отложа и за догодина. Да видим кой повече ще загуби.

Пускането на реклами по масмедиите, както и в пощенските  кутии на гражданите означава, че почти няма фирма, която да не се нуждае от допълнителни поръчки за своя профил на дейност. Този път ще направя обратното – аз ще отида при тях, за да им предложа работа. Щом Мохамед не може да отиде при планината…

Ако има някоя коректна и уважаваща себе си строителна фирма, не търсеща свръхпечалба и даваща гаранции за високо качество, нека ми се обади тук в блога. Ще ми стане ясно доколко е сериозна, ако ми изпратят оферта за изолация на квадратен метър при използването на няколко от най-разпространените строителни материали.

Ако пък не се намери такъв юначага, ще си сложа пачката с банкноти под възглавницата и те ще ме топлят…

Каква музика би ви харесала най-много? Може би тази

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Икономика, У нас and tagged , . Bookmark the permalink.

13 Responses to Търси се…

  1. генек says:

    • Homoerect says:

      Благодаря ти, Генек! Виждам, че и при теб спомените от младостта са живи. За мен този филм има и друга сантиментална стойност. Когато се ожених, жена ми дойде в къщата на родителите ми с едно картонено куфарче, в което бе побрала цялата си зестра. Вътре имаше един фотоалбум с една снимка, на която страшно много прилича на героинята от кадъра на филма.

  2. Homo faber says:

    Ха ха ха аааа, така е Еректусче, ти си праиш ташки, не развързваш кесията с бабините Иринини/Мирини евра и не бъркаш длибоко, пък и условия поставяш ….. 🙂 !!!!!!
    Сега е “пазар” драги цензуре, както ти цензурираш по твой тертип и си праиш ташки, така и пазарът ти отвръща с… ташки 🙂 !!!!!!
    Знаеш… “Парица е царица” !!!!!!

    • Homoerect says:

      Фаберчо, ти откъде знаеш колко паре съм спастрил от баба ти Мира и колко съм бил готов да платя за добре свършена работа. Апропо, не знам дали си се сблъсквал с тоя проблем – баш майстор зидаро-мазач да ти смъква по 2 кожи за т.н. “обръщане” около врати и прозорци. Гаче не е същата операция, а позлатяване на мазилката.
      П.П. Не се опитвай да си правиш такива “ташки” с мен, за да не страдаш… Хуморът трябва да е свеж и благороден!!!

  3. Homo faber says:

    Те ти и саундтрака към филма “Баш майстора – Началник”, песничката се слуша от Ясен-сина на Робеспиер Гълъбов… 🙂

    • Homoerect says:

      Фабер, да не би и ти да си некой баш майстор? Кажи си!!! 🙂

      • Homo faber says:

        Да хуморът …..и написаното свежо и благородно, трябва да остава … 😉 !!!!!!

      • Homo faber says:

        Еректусе, не съм, то човек не може да работи всичко …….както и да преспи с ….;)….
        Някои работи, животът ме е научил да си ги правя без майстори….

  4. Homo faber says:

    На днешно време требе от всичко до отбираш …. да си пенкелер, справка ката ден що се случва …. 😉 !!!!!!

  5. Homo faber says:

    Майсторе, майсторе …. 🙂
    http://www.vbox7.com/play:96465b3cfc

  6. Тракиец says:

    Бих ти подал бригада, която извършва точно този тип дейност с добро качество и на добра цена, ама си много опак и не знам дали ще се навият. В момента почти всички подобни фирми работят в София и или провинцията. Ако проявяваш интерес обади ми се в Скайпа. Добра цена е около 38 лв на кв.м. за 5 см. стереопор/ препоръчвам го като дишаща материя/.

    • Homoerect says:

      Тракиец, изглежда съм наистина много опак човек, защото цена от 38 лв. наистина ми се вижда много солена… От моите проучвания съм установил, че средните цени се движат към момента между 20 и 30 лв.

Leave a Reply

