Музикален петък – XXVIII

Какво? Един ден пропуснах да се разпиша в тепавицата и си рекохте – Тоя вече сдаде багажа… Не бойте се, деца, Музикален петък ще има от тук до края на света! Е, не съвсем, но поне до 2050 г. ви гарантирам. Вече съм качил на сайта заглавията до тогава, а останалото е изцяло във вашите ръце. Междувременно се появи и Юлка, която разсея всякакви слухове за моето преждевременно отпътуване в отвъдното…

И така, обявявам  най-тържествено – микрофонът е ваш!

Само да напомня, че трябва да има баланс между музика и хумор. Ако не се чувствате твърде остарели и по природа не сте сухари, изровете нещо подходящо от интернета.

Един плах опит от моя страна за навлизане в сложната материя на изкуството, наречено хумор:

Колкото повече, толкова повече… казал Мечо Пух и умрял от свръхдоза.

С коя песен да започнем? Някой да има нещо против тази:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

25 Responses to Музикален петък – XXVIII

  1. Homo faber says:

    Ха, здраво Еректусе, ти може да си пропуснал да се разпишеш в темавицата, ама аз не ….:). То пропускането, може да е вследствие на деня, именуващ се Свети Паралей, почитан от пенсионерите. Щото вчера един почитател на светията със спален чувал, беше заел позиция пред храма на нетово име “Света люлинска поща имени Св. Паралея”… 🙂 ! Да се свети името му !
    Ама, май днеска се почита светията….
    А за илюстрация пусни това парче, на една велика група – ABBA – Money Money Money

    • Homoerect says:

      Добре, че си ти, Фабер! Съвсем бях забравил за Св. Паралей… Само чекам да отворят вратите на ЦКБ у наше село и веднага отивам да се наредя на опашката.

      • Homo faber says:

        Пари като вестници, ама дали така е с всеки …. 😉 !

        • Homoerect says:

          Има, има, не е като да нема. Сабалем чух по битивито, че 3 милиона и кусур българи принадлежат към средната класа. 🙂

  2. Нещо намекваш за Бон Джоуви ли? 🙂

    Чистачка подава жалба в полицията за изнасилване.
    – Как се случи?
    – Ами, миех пода на стълбите, той се прокрадна отзад и…
    – А не можахте ли да избягате?
    – Къде да бягам!? Отляво – стена, отдясно – парапет, а отпред бях измила всичко щеше да стане на стъпки …

    • Homoerect says:

      Некой ми е влизал нощес тайно в тепавицата и ми е променил настройките. Бях задал режим “автопилот”, а гледам, че пак съм на ръчно командване…
      Амане, знаеш ли още такива вицове? 🙂

      • Манго се сдобил с близнаци, носи ги вкъщи, а комшията го пита:
        – Двуяйчни или еднояйчни?
        – Този е двуяйчен, а това е женско.

  3. Homo faber says:

    Един дядка минава по улицата покрай проститутка. Проститутката го задява:
    – Айде дядка! Намалихме цената – много е евтино сега!
    – Съжалявам ама аз съм пенсионер и съм католик…
    – Е-е-е за пенсионери – само ако са добри езичници.

  4. Homo faber says:

    Ха и един политически-медицински…
    През войната английска делегация посещава Кремъл. На официалната вечеря Сталин забелязва, че англичаните през няколко минути тичат до тоалетната и пита Молотов:
    – Вячеслав, какво им става на гостите, да не сме объркали нещо храната?
    – Не знам, другарю Сталин, всичко е подготвено както трябва. Готвачът им е английски, храната им е английска, напитките са английски… Дори и солта им е английска!

    • Homoerect says:

      Таман обяснявах на внучката какво е това английска сол. А спомня ли си някой за какво служеше бертолетовата сол?

  5. И нещо новогодишно в началото на лятото:

    а гледам: сякаш пуши ми кюмбету.
    Изръчках гу – ни чува да гури.
    “Кумина връща”, мисля опщу зету.
    Зими са у ръце, чи студ, мари!
    Како ни праих – ощи повеч пуши.
    Си викам – енело ли сабутира
    самотната кратунска вечер. Слушайти,
    мой съм ут селу, ма на туй разбирам.
    Пудритнах кутарака и са сурнах
    пучти пу задна част – и оп, навънка.
    И слушам – А! Биз малку са катурна –
    на покрива са чува нящу звънка.
    Утдаличих са малку да пугледна:
    како да видя: няква сянка тлъста:
    пучти кат силует, ма не съвсем:
    по-скору кату някву гръгчи ф кръста.
    Пригърналу кумина и са блещи
    насреща ми кат същи караконджул.
    Пумислих си да зема наръч свещи
    да са прикръстя и да гу изгонвам.
    “О-хо-хо-хо” нахалус ми са хили.
    – Какъв.. Какво ша търсиш там, серсемин?!
    – Пударък ша ти давам, ма, ни си ли
    ут БиТиВиТу чувала за мени?
    – Дан си тихник бе? – викам му със смелус.
    – Ни съм тихник ма, кой сига работи?
    – Щот ми са счупи стайната антена!
    – М къф тихник да съм тугас на покриф?! – Дан си ут тилифонити, чи нещу…
    – Усещай са, девойко!
    – Въх, либезен!
    (ша си признай – кат мени не е срещал!)
    – Заклещи са ма, и ни мой да слеза!
    – Да слезиш де?
    – Ми тука, приз куминя!
    – Бе ти ли ми опушваш сички соби?
    И как си мислиш с тоз търбух да миниш?
    – Гулям ми и чувала ма.. Такова..
    – Како ша дириш вътре, да та питам?
    – Утказах са. Ша флеза приз вратата!
    – Таквиз да си ги нямами, чи ритам
    у ставити и ощи ф кулината!
    – Ей, люта, ощи гламава! Ша слизам!
    – Ф Kратунци сми таквиз: я дай бохчата!
    – За тебе нося чисту нова риза-
    да имаш на мегданя за хурата!
    – И да са извидеш уткъм куминя!
    – Спокойно ма, сига, сига излазям!
    – Дан ми уцапаш ризата, мискинин!
    – Ма на, ма!
    И я фърли. Въх! Поразник..
    – О-хо-хо-хо! – са чу ут тишината.
    И тупна цял вързоп прид мен ф нузети.
    Пък то било, забрайла съм, чи празник.
    Със здраве, дядка! Вечи са усетих…

  6. Homo faber says:

    И още….
    – Внуче, как се казваше онзи немец дето ми взима акъла?
    – Алцхаймер, бабо, Алцхаймер.

  7. Homoerect says:

    Сега пък вицовете станаха повече от музиката… Я, да ви пусна и аз едно парче:

  8. Да не забравяме защо сме се събрали…. 🙂

  9. Homoerect says:

    Yes, son of a beach!!!

  10. Homoerect says:

    Получено в днешната ми поща:
    Коротко и внятно(комплимент даме):
    – Говорят, что животные со временем становятся похожи на своих хозяев…
    – Ну-у-у.. Да.
    – Танюша, тебе не кажется, что твоя кошка – бл@дь?..

  11. Homo faber says:

    Пак от там ……:): Маминой коллеге подруги на день рождения подарили вибратор. Интеллигентная дама думала-думала куда его применить и в итоге отвезла на дачу, воткнула в землю – все кроты пропали!

  12. Светла Павлова says:

    Откога се мъча да си спомня тази песен!
    Най-сетне!

    • Homoerect says:

      Светле, да не би и на теб да ти гостува д-р Алцхаймер? 🙂
      Защо избра точно тази песен? Ако не знаеш, “zilevo” означава ревнувам, завиждам… Иначе и на мен песента много ми харесва и ти благодаря.

  13. Светла Павлова says:

    Май-май има нещо вярно – Алцхаймер не прощава даже и на мен 🙂 😉 . Отдавна не бях слушала тази песен и вчера, как стана не знам, мелодията зазвуча в главата ми 🙂 . Така се сетих за заглавието. Не съм знаела, че това е значението на думата и не съм имала нищо друго предвид, освен да пусна една хубава мелодия, за да се разпиша.

Leave a Reply

