Когато гръм удари…

Вчера попаднах на подобно заглавие в един доста популярен блог, но държа да знаете, че това е чиста случайност, тъй като преди това вече бях написал домашното си. Или пък някои хора крадат  мислите ми… Но няма да ги съдя за плагиатство. 🙂

Когато гръм удари, какво става? Става, каквото става… изгаря ти LAN картата и оставаш без интернет! Тъкмо се канех да изключвам компютъра си и изведнъж се разнесе силен тътен, като от погребите в Челопеч. Помислих си, че може този необичаен звук да е от преферментиралото кисело зеле в погреба на някой местен селянин, но га погледнах към небето, мълния раздра тишината и освети чукарите на Ихтиманските възвишения. Ами сега? Вече си представях как ме обзема интернет абстиненцията и започнаха звезди пред очите ми да изскачат. Но, както е казал народът – всяко зло за добро. И без това, отдавна се канех да сменя интернет-доставчика и добре, че се появи нов!

Дали от халюцинациите, които всеки нормален наркоман е изпитвал или защото Господ е милостив към мен, още на следващия ден цъфна пред дверите ми представител на друга конкурентна фирма – кабелен оператор, без да съм го молил. Така стигнах до формулирането на първия Закон на Омбре, който гласи следното: „Ти го каниш, той не идва, не го викаш, сам се появява…!” Това по повод оная строителна фирма, която преди повече от 1 месец щеше да ми представи оферта за топлоизолация на къщата. Но все още тая надежда…

Та, в момента имам прокарани две жици – кеф ми от единия, кеф ми от другия провайдер ще цоцам информация. Но, да не ви занимавам повече с моите дребни житейски кахъри. Моля за извинение за обстоятелствения разказ.

Стигам до гвоздея на моето днешно произведение. Вече много се изписа по повод номинацията на Делян Пеевски за председател на ДАНС и затова няма да се впускам в коментари на коментарите… Баш пък тоя ли е най-умният и най-кадърният, дето ще се справи с родната ни мафия, пуснала като октопод безброй пипала в политико-икономическия живот на страната ни? Сещам се отново за крилатата фраза на   покойния президент на Франция Шарл Дьо Гол: „Гробището в Пер Ла Шез е пълно с незаменими хора”. Тия от БСП и ДПС, да бяха попитали бачо Иван Чобанина – един природно много интелигентен и мъдър човек, за  неговото мнение… Дори и мен да бяха попитали, един наивник над средна възраст и все още политически недозрял, пак щях да им кажа, че това е самоубийствен ход на столетницата! Усетиха се ама след дъжд качулка. Истината лъсна като гол *** на месечина. Става дума за откровен опит на партията за “права” и “свободи” да извият ръцете на своя коалиционен партньор. Отдавна съм го казал, че най-голямата грешка, не грешка, а престъпление е допускането от социалистите на регистрацията на тази етническа партия в България и още по-тежък грях е дослука, който правят с нея. Хеле пък с еничерите вътре в ДПС, които и майка си ще продадат за да са на власт! Тук отново ще цитирам Дьо Гол: „В политиката понякога се налага да предадеш или страната си, или избирателите си. Аз предпочитам второто.”

Такъв мощен взрив се чу в пленарната зала на Парламента, че само с бомбата над Хирошима може да се сравни! Ако някой ми беше казал преди месец, че нещо подобно може да се случи, със сигурност щях да го обявя за луд. Но нека бъдем сериозни – при положение, че това правителство или което и да било следващо искрено желае да се справи с организираната престъпност у нас, нека посочат мен за председател на дансинга. Предварително обявявам, че нямам никакви роднински връзки нито по права, нито по съребрена линия с каквито и да било лица от престъпния свят. Притежавам само една панелка от 78 кв. м., в която съжителстват две семейства и една скромна вила,  върху застроена площ от 50 кв. м. с двор от 650 кв. м. Нямам собствена кола, а ползвам единствено тази на моята дъщеря. Други движими и недвижими имущества нямам! Авоарите ми в ДСК и швейцарска банка са един несбъднат блян. Живея само от пенсията си и не получавам никакви парични преводи от измислената от мен баба Мира в съседната ни страна.

Знам, че някои хора ще изпитат неприкрито злорадство от моите признания за грешките на тази партия, която по дефиниция би трябвало да бъде лява и да защищава интересите на широките народни маси. Вярно е, че на практика има огромно разминаване между нейните лозунги и реални действия в политиката, но за съжаление, няма друга партия (поне за сега), която да се доближава до класическия модел на някоя лявоцентристка партия в Западна Европа. Така че, оставам верен на принципа си за избор на най-малкото зло от всички възможни злини. Ако не искаме отново да се завърне ГЕРБ на власт или недай, Боже – ДПС, като алтернатива на всички останали партии в политическия спектър на страната ни. Ако наистина уважаваме логиката, отказът от гласуване е точно най-прекият път да попаднем под още по-голяма зависимост и да опяваме жалкото си съществуване!

Бедният Пейо Яворов! Ако още беше жив, какво ли щеше да каже за случващото се в нашата мила и прекрасна татковина…?

Не мога да устоя на изкушението да ви пусна една моя любима мелодия:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Случи се…, It is not a Humor! and tagged , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Когато гръм удари…

  1. Homo faber says:

    Добър да е денят, Еректусе… :)!
    И бедний Яворов и другите бедни, биха потвърдили приказката дето ти я написах….
    “Парица е царица”, а има и още една “Парата прави фукарата”….;)!
    За съжаление ….

    • Homoerect says:

      Фабер, хубаво си цитирал и прецитирал народните мъдрости, но мен повече ме интересува ще подкрепиш ли моята кандидатура за нов шеф на ДАНС?

      • Homo faber says:

        Еректус, с двете ръце гласувам за тебе ……, само после да не се потвърдат народните мъдрости …….а и да ме забравиш в тази връзка …. ;)!

        • Homoerect says:
            Фабер, благодаря за високото доверие, което ми гласуваш! Ако бъде одобрена моята кандидатура от Парламента, ще поставя само едно условие – да бъде добре защитено и охранявано моето семейство. След което се премествам да живея в кабинетчето си и не възнамерявам да правя никакви публични изявления. Ще докладвам пред народа единствено за разкритието на нови факти и доказателства за престъпната дейност на лица от високите етажи на властта. Митничарите няма да ги закачам първоначално, защото за мен те са дребни риби. Основната ми задача ще бъде да накарам всички служители (тези, които стават) да заиграят Ганкиното хоро…
            Познавам още един човек, който е мераклия да заеме ръководен пост в тази служба, но не е съгласен аз да съм му началник. Ще се наложи да водя доста тежки преговори с него, за да го убедя да стане мой пръв помощник.
  2. генек says:

    Не се учудвай – гръмотевици ще има много…Дъжд няма…И земята изсъхва…

    • Homoerect says:

      Генек, не съм много сигурен… може и потоп да настъпи!

      • Графът says:

        По съм склонен да дам право на Генек, драги приятелю.
        А и потоп да е, след него какво оцелява? Бурените…

Leave a Reply

