Музикален петък – XXXIV

На този етап съм си написал заглавията на рубриката до 2050 г. За сетне ще видим…
Нямам какво повече да добавя.
Дерзайте, молодцы!

 

 

 

Двама пенсионери се срещат

Двама пенсионери се срещат на любимата си пейка в парка и единият пита:
– Пешо, къде беше? Цял месец те нямаше?
– В затвора!
– Че как я докара до там бе?
– Точно преди месец бях дошъл преди тебе и си седях кротко на пейката и идва едно моме, ама хубаво като капчица и сяда до мен. Придърпах се аз към него – то не мърда! Пуснах му ръка, че като писна:
– Помощ, изнасилиха ме! Като никога ченгетата дойдоха на секундата и ме заловиха.
– И ти какво?
– Какво, какво! Нали знаеш, че не нося на бой и затуй веднага всичко си признах и веднага ме осъдиха.
– Само един месец за изнасилване?
– Не бе, за фалшиви показания!

Следващата песен е за всички онези, които са запазили своя младежки дух, независимо от годината на раждане:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged . Bookmark the permalink.

62 Responses to Музикален петък – XXXIV

  1. От мен също нещо актуално: 🙂

    • Homoerect says:

      Амане, такава музика се слуша на уше, а на масата да има една кана с руйно вино…

    • Кисса says:

      Бат`Сали стана депутат, засега. Амбициите му са да стане като Обама. На спечелилите – честито! 🙂

      • Homoerect says:

        Кисса, не си адресирала правилно поздравленията си! Бат’ Сали не ми е нито роднина, нито приятел. Само, който гласува – пичели… 😛

        • Кисса says:

          Омбре, престани да ме критикуваш неоснователно, ша та замола. Щтрак върху “Отговор” под сиганското чардаш на Аман и го написАх, къде се е лепнАло не моа да знам и да съм отговорна, още по-малко виновна. Амма ха със ха.

          • Homoerect says:

            Така ли го възприемаш, Кисса? Не мога да си позволя точно теб да критикувам, защото съм изпълнен с най-нежни чувства към твоята особа… Освен това, давам ти непрекъснато повод и ти мен да ме критикуваш заради шопския диалект.

      • Таман там си го лепнала, Кисса! 🙂 Ей сега ще пусна още едно парче по случай случая….

        и още

        Са, са, са!!! 🙂

  2. И още един велик музикант. Специален поздрав за Кисса!

    • Homoerect says:

      Тука може и една бутилка текила да свърши работа… 🙂

    • Кисса says:

      Благодаря! Отговарям с не по-малко специален:

      • Кисса says:

        Най-добри пожелания за една магическа вечер с няколко “вечерни песни” 🙂

        • Усещам, че някои няма да спят тази вечер….. 🙂

          • Кисса says:

            Ще спим утре на моренцето, под чадъра 🙂 Вечеря, концерт, дискотека, 14 – 15 мохит-а 🙂

          • Нещо вместо концерт за Кисса:

          • Homoerect says:

            Кисса взима луминал и легне ли да спи, с топ не можеш да я събудиш…

          • Тя за тая вечер сподели, че има други планове …..

          • Homoerect says:

            Т’ва е за заблуда на противника!

          • Кисса says:

            Благодаря за поздравите, Аман. Много си мил!
            За сведение на Омбре, “луминал” не знам и не искам да знам какво е. Вземам приспивателно в краен случай, обикновено като си сменя леглото, капките са “EN”.
            Валтер има един приятел и доставчик от Болоня, на когото не плаща целогодишно, след което се виждаме в Католика една вечер, винаги през лятото, оправят си сметките, ходим на вечеря и дискотека след това. Вечерята е на базата на морски чудеса и я плащат те (идва със съдружничката си). Дискотеката е на сямия плаж, ниски маси, меки миндери, музика от нашето време(Абба, Пърпъл, Рейнбоу и прочее), танцува се боси на пясъка, ако се сгорещиш се потапяш в морето, и там плащаме ние.
            Този път си промениха програмата и останаха да преспят у нас вечерта. Та петъка беше както винаги, но съботата бяхме на концерт на Чезаре Кремонини,

            след което вечеря в къщи, в домашна обстановка. Абе вечеря, коктейли след това, хубава музика, интересни разговори…Толкова им хареса, че като си тръгнаха към 4 сутринта, Патриция, преди да прекрачи прага, хвърли една монета зад гърба си, за да се върнат отново. (както се прави на Фонтана деи Треви в Рим).
            Един поздрав с Кремонини:

  3. Homo faber says:

    Фразите, които мъжете биха искали да чуват от жените:
    1.Извинявай, не бях права !
    2.Не се безпокой, ще се справя и с тримата : имам черен колан по карате.
    3.Мили, сигурен ли си, че пи достатъчно?
    4.Не говоря ли прекалено много?
    5.Що не ида на майната си!?!
    6.Ах, чудесно пръцкаш, направи го пак, заради мен!
    7.От днес реших да ходя из къщи гола.
    8.С приятелки сме ти подготвили малка изненада. Момичета, да се събличаме!
    9.Сестра ми иска да пренощува тук. Имаш ли нещо против, ако легне при нас?
    10.Какво да направя за теб, за да загладя вината си?
    11.Аз ще ида при наш’те сама, а ти можеш да идеш с приятели на стриптийз…
    12.Не трябваше ли по това време да си на бирария с приятели?
    13.Толкова ме възбужда, когато си пиян…
    14.Тази вечер искам само безсрамен, развратен секс.
    15.Чукането беше страхотно! Сега да ида ли да донеса по една бира?
    16.Слушай, печеля достатъчно. Защо ти е да работиш? По-добре се научи да играеш покер.
    17.Не може ли тая вечер да идеш на бар с приятели?
    18.Я по-добре да пием бира и да гледаме мач, майната му на магазина!
    19.Що не се абонираме за “Плейбой”?
    20.Харесва ми, че всяка събота играеш тенис…но ми се иска да имаш време да играеш и в неделя.
    21.Скъпи, дъщерята на новите съседи пак излезе да се пече , ела да оцениш буферите й!
    22.Не може ли пак да ме плеснеш отзад?
    23.Не, не, сама ще сменя маслото на колата.
    24.Майка ти е много по-добра от моята.
    25.Моля те, забрави за този глупав Свети Валентин и си купи най-после оная въдица!
    26.Разбира се, че утре ще идеш на лов, в края на краищата годишнината от сватбата ни може да я празнуваме и догодина!
    27.Абе не ми се разхожда днес, тук наблизо са открили страшен стрийп-бар, що не влезем?
    28.Трябва да си почиваш, не ставай, аз ще ти донеса от хладилника всичко, което би искал да хапнеш тази нощ.
    Източник-Isabel

  4. Homoerect says:

    Виждам, че и без мен добре се справяте… Захванал съм ремонт на артезианския кладенец в двора, та затова съм малко зает. Привечер може пак да си поговорим. 🙂

    • Кисса says:

      Омбре, престани с тези тежки трудови усилия, свързани все с материалните неща. Ам’че вземи пример от гуруто си Генек, дето по тежко от книга (опс, грешка, исках да кажа диня) не вдига.

      • Homoerect says:

        Кисса, маймуната е станала човек благодарение на труда! Доставя ми удоволствие да се трудя или казано по-просто – да майсторя нещо. И ти не правиш изключение, също си материалистка – предполагам, че доматите в градината ти не ги отглеждаш за украса. Французите му викат “бриколаж”. В никакъв случай не е заради материалното, а заради тренирането на мозъка.
        Генек е толкова мой гуру, колкото ти си моя сестра! Уважавам всеки един, който има повече познания от мен в дадена област.
        Благодаря за хубавата песен. Поздравявам те и аз с една моя любима:

        • Кисса says:

          Благодаря за поздрава Омбре. Отговарям ти по същество:

          П.П. Би ли сменил линк-а в отговора ми към Аман. Вместо този на Самсунг (търсим моб.тел. с големи бутони за бабет Силвана, та съм се объркала), да сложиш този:


          Благодаря предварително.

  5. генек says:

    Chubby Checker – Let’s Twist Agajn

  6. генек says:

    Кисса,
    преди няколко години, когато си лежах нафъкан в “Света Марина”, минават на визитация и изрично ни казват – през следващите години, доживот, да не вдигаме нищо по-тежко от 1 кг. А аз спокойно питам – “Докторе, а как да пикая?”…
    Няма да описвам реакцията, ама голям смях и женски кикот беше…

  7. Homoerect says:

    Светле, специална покана ли чакаш? Хайде, че днес съм тука, утре ме нема… 🙂

  8. И още нещо, не съвсем сиганско….

    🙂

  9. Homo faber says:

    И в реда на представяне тази вечер, незнам защо навремето пък и сега хората си мислеха, че се говори за ку…..ви сбогом, а то е съвсем друго…..:)

  10. Светла Павлова says:

    Колкото да се разпиша:

    В събота и неделя сме в Орландо на среща с чедото.
    Приятни почивни дни на всички от мен :* .

    • Homoerect says:

      Благодаря от името на цялата задруга! И ти да си починеш добре и да изпълняваш заръките на Фабер в този пост! 🙂

  11. Kurt says:

    Много клипове, малко вицове. А ето как трябва да се възпитават деца в днешно време:

    Мили Ваньо!
    Ако четеш сега тази страница, това означава, че най-сетне ти е свършил интернета. Не се опитвай да звъниш на нашия доставчик или да бърникаш в настройките на браузъра.
    Трябва да направиш следното:
    – Върви в аптеката на ъгъла, купи лекарства за дядо – рецептите са в антрето, на лавицата под огледалото. Освен това, иди в “копейката” – вземи 2 пакета 1,5% мляко, кашкавал на резени и кутия чай. От плод-зеленчука до спирката купи 2 кг картофи, половин кило лук и 1 зелка. Запази всички касови бележки.
    – Забравих си мобилния. Звънни на баща си на работа, кажи, че снимките няма да станат днес. Предай му също, че го моля да вземе прането от химическото на връщане от работа. Преди да звъннеш пусни програмата с иконка на телефон (на десктопа в горния десен ъгъл) и запиши отговора на татко си във файл с разширение *.wav.
    – Напиши си домашните – туй че имаш само по математика не е повод да го оставяш за довечера. Страници от учебника – 116, 121 и 118. Внимавай с трета задача – трябва да съставиш уравнение, а не да докарваш отговора под задачата (и без туй в него има печатна грешка). На останалите задачи не са дадени отговори.
    – След това си разтреби стаята. Като прибереш всичко, преброй частите на конструктора в пластмасовата кофа, броя дискове с игри на лавицата, броя колички в кутията и броя роботчета.
    – След това можеш да отвориш браузъра и да напишеш като адрес http://получените числа, разделени с точки.
    – Ще ти се отвори таблицата за управление на акаунтите на нашата домашна подмрежа. За да получиш достъп до нея, въведи в прозорчето “парола” отговорите на втора, трета и първа задача от учебника.
    – Намери в лявата колонка нашия IP и внимателно въведи в съседното прозорче /където е “начин на разплащане – с карта”/ двете последни цифри от всяка касова бележка (от кода, който е най-долу): общо за зеленчуци, чай, мляко+хляб, сустак, флексалис и билкова настойка. Допълни до края с нули и натисни бутона “ОК”.
    – След това можеш да ползваш интернет отново. Ако случайно се обади ядосан чичко, който твърди, че е “системен администратор” и почне да псува в слушалката, пусни му записа на отговора на баща ти от файла.

    Надявам се, че ще успееш. А аз като се върна довечера, ще ти разкажа приказка как една малка хакерка със своята група някога разбивала сървърите на Майкрософт и на арабските терористи.
    Целувам те!
    Мама

  12. Ето и нещо, което не е съвсем весело и музикално. За тези, които са далеч от България и разчитат на медиите, за да научат “истината”. Авторката на материала едва ли може да бъде обвинена в симпатии към “тоталитаризма”.
    ЛИЦЕТО НА СДС ЛИЯНА ПАНДЕЛИЕВА: “ДА ВИ ПИКАЯ НА ПРОТЕСТА!”

  13. Homo faber says:

    Дека ойде и се невиде, бре тепавичарю, засъхна се нещо…..:)!
    По чужди места одиш, а своя дом на произвола на съдбата си го оставил?
    Ще ти дърпаме ушичките да знаеш…..:)!

    • Homoerect says:

      Фабер, налазиха ме майстори… не мога да се откъсна от тях. Когато свършат работата си, може пак да задействам тепавицата… 🙂

      • Homo faber says:

        Еректусе, разбирам, влизам ти в положението, имал съм и аз……и да им извадиш от ланшния, истинскиs “Арманяк”, за да върви работата по во….., пардон по “Арманяк”… :)!

        • Homoerect says:

          “Арманяк” ли? Тоя номер вече един път съм го правил и не повтарям… Един майстор цял месец ми прави банята, защото го черпех всеки ден, ужким за да свърши по-бързо и качествено работата. Изглежда му се услади и затова хич не бързаше. Но плочките устояха цели 20 години…

  14. Светла Павлова says:

    Омбре, не е ли вече време да излезеш от нелегалност? Какви бяха тези строежи, бе, приятелю?

Leave a Reply

