Свободно, поправи се!

Тези от вас, които са ходили в казармата, не на разходка, а за да отбият своя воински дълг пред Отечеството, знаят какво означава командата от заглавието. Освен това, като всеки self employed служител, мога сам да си издавам заповедите и сам да ги изпълнявам. Като един бивш министър-председател от недалечното  минало…

Имам и още една основателна причина – изглежда от жегите или от нещо друго, мозъкът ми се е размекнал, в резултат на което мисленето ми е затруднено. Защо пък да не си почина малко? И да заема ето тази поза:

От днес нататък преминавам в режим само на четене и по изключение и на писане. До второ нареждане.

Пожелавам и на вас приятно прекарване през оставащите ваканционни дни!

Една песен ми се върти из главата и не мога да се въздържа да не я споделя с вас:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news. Bookmark the permalink.

28 Responses to Свободно, поправи се!

  1. Homoerect says:

    Доживях и този сюблимен момент! Никакъв коментар в тепавицата. Само 3 звездички на небосклона… Което за мен означава само едно нещо – време е да пристъпя към пълна консервация на тепавицата. Още в самото начало си го бях обещал, ако това се случи.
    Благодаря на всички за участието и моля да бъда извинен, ако случайно някого съм обидил без да искам. Било е от глупост!
    Желая ви успех, приятели мои във всички начинания! Бъдете здрави и силни!

  2. Juliapulia says:

    Да бе, мечтай си да минеш без коментар 🙂 Аз не съм ходила в казармата … ма и да исках да ида, те нямаше да ме вземат 🙂 Та за таквиз дребни руси души кат мен, би ли моля разяснил заглавието!

    • Homoerect says:

      Юлке, как можа, ти съвест нямаш ли, та ми разваляш хубавите планове…? Не можа ли да изчакаш поне още 15 минути, пък тогава да ми кажеш това, което мислиш? Ако ми беше паднала като новобранец в моя взвод, щях да те спукам от команди: “Стани, легни… остави!”
      Но нищо, де… При добро обучение и от тебе може да стане командир, дори министър на войната. Побързай да се запишеш доброволка, докато все още има нещо като подобие на армия. Там ще ти разяснят най-подробно смисъла на заглавието. 🙂

      • Juliapulia says:

        Нямам … нямамммммм 🙂 За никаква тепавичова консервация не искам да чувам … най-много за отпуск

        • Homoerect says:

          Юлке, изпълнявай командите на по-старшия, за да няма после 3 дена гарнизонен арест! 🙂

          • Juliapulia says:

            Ааааа, не разбирам … не съм от тук 😀

          • Homoerect says:

            Ще почнеш, ще почнеш да разбираш… В казармата ще те научат на ред и дисциплина. 🙂

          • Juliapulia says:

            Аааа, упущили са моментот, язе вече съм стар добитък, тип вироглава коза. Нема как да им се получи 🙂

          • Homoerect says:

            Язе най ги обичам вироглавите кози! 🙂

      • Kurt says:

        И ти си забравил казармата, не се прави 🙂

        Забрави ли защо по наше време не вземаха жени? Защото при команда “Легни!” не я изпълняваха по правилата (лягане по корем), а я изпълняваха по инстинкт (лягане по гръб) 🙂

        Никога няма да ти отбележа звездичка, ако ще и турско да стане. Това са някакви модерни простотии, на които не съм фен. Стига ти, че чета и отвреме-навреме пиша коментар. Тоест, не че ти представям като благоразположение това, че те чета, просто с това изразявам своето харесване. И се радвам, че има такива като теб, че да запълнят и със смисъл, освен със съдържание, нета. Харесвам твоя блог и това не смятам да го отбелязвам с някакви звездички, с които пуберите си мерят популярносттта.

        Налегна ме бая работа в службата, така че известно време ще бъда доста неактивен като писач. Като читател – следя те.

        • Homoerect says:

          Курт, радвам се, че ме следиш! Не мога да си представя живота без някой да ме следи… продължавай в същия дух!
          Що се касае до звездичките, не го приемай толкова надълбоко. Може да ти се струват пуберски изпълнения, но все пак не забравяй, че живеем в модерни времена. Всеки си мери рейтинга или каквото там друго има. Никак не държа да ме звездосвааш! 🙂
          И отхвърляй по-бързо работата, че лятото е към своя край!

  3. генек says:

    Божеееей, а аз уж съм в отпуска, пък работя яката…
    А някой живот си живеят…
    Впрочем, няма да издържиш. Комуникацията е част от характеристиката на живота. Дори растенията комуникират…
    Така че – оправи ли се? По местата…бегоооом…арш!

    • Homoerect says:

      Генек, ако трябва да използвам една метафора, често срещана у някои наши политици – „И ти се из**** на метеното!” Аз свиря отбой, ти ми викаш „А така!”
      Не съм се оправил още, но не мързелувам като теб. Заел съм се с отговорната задача да подредя гаража…

  4. генек says:

    Ако ми беше паднала като новобранец в моя взвод, щях да те спукам от команди: “Стани, легни… остави!”
    Хм!
    Ако имах такава новобранка, командите щяха да са само начални: “Легни!”…И нататък никакво “Остави!”, пък “Стани!” нямаше да е към нея…Но това – на третия ден…

    • Homoerect says:

      Генек, девойчето е още в крехка възраст. Има кой да й издава подобни команди. Ние с теб само съвети може да даваме как да го правят…

      • Juliapulia says:

        “Девойче” хихи … как да не му стане драго на човек, при подобни епитети … било е девойче 🙂

    • Juliapulia says:

      Генек, на третия ден… пупу да не са ти уроки 🙂

  5. Тракиец says:

    Хей, старши! Ти не можеш ли да разбереш, че и читателите и коментаторите ти са в творческа отпуска. Отпусни ляво коляно, почеши коня и наесен с песен отново ще те залеем с коментари. Сега почивай и трупай витамини за през зимата. Свари ли джанковицата???
    А относно мераклиите. Нали знаеш че са доста повече от китайците.

    • Homoerect says:

      Тракиец, е на това му викам приказка! А не като некои други да ме карат само да работя… 🙂
      Благодаря за което!
      Джанковица ще има ако донесеш мат’риала. От мене само казана!

  6. Тракиец says:

    Матриалът е в Чипровцу. По ми е лесно да откараме казана до него и там с жена ми да опечете /така се казва в оня край/ джанковицата. Аз съм още по моретата и океаните. Наближавам Маями, ама нямам покана. На връщане мисля да посетя и Милано!!!!
    К,во стана с доматите!!!! Узряха ли???
    Като нямаш ракия може и Узо.

    • Homoerect says:

      Немаш проблем за казана (самоделка от две перални алпака)! Само да не се отметнеш после… С жена ти ще свършим работата. Дърва у Кипровци бол!
      Продължавай да пориш вълните по моретата и океаните. Може и да пристигне некоя депеша от Маямито с покана за двама…
      Доматите узреха и една част чекат да станат на лютеницу.
      Побързай за узото, защото остана само един кашон!

    • Светла Павлова says:

      Виж тииии, кой се кани да акостира в Маями! На коя дата и на кое пристанище – Маями или Форт Лодърдейл?

      • Homoerect says:

        Светле, помислих, че си ми сърдита, щом от няколко дни си траеш… Ти кажи на кой пристан да кацнем и по кое време. 🙂

  7. Светла Павлова says:

    Тракиеца да каже, нали той приближава бреговете на Флорида 😉 .

    • Homoerect says:

      Той приближава бреговете, но аз го насочвам от наше село чрез спътникова връзка.
      П.П. Зададох ти един прост въпрос, но отговор не получих… Още ли ми се сърдиш?

  8. Светла Павлова says:

    Защо мислиш, че съм ти сърдита?

Leave a Reply

