Музикален петък – XXXVIII

Защо не ме подсещате, че днес е петък? За малко да пропуснете най-грандиозното шоу! 🙂

Един виц от “Гювеч”:

Моряк се връща по-рано от плаване и за малко да спипа жена си с любовника ѝ. Съпругата бързо избутва гаджето си гол на балкона. Посреща сърдечно мъжа си, сервира му вечеря. Навън е зима, апартаментът е на десетия последен етаж и прелюбодеецът няма никакъв шанс да изчезне. По едно време той чука на балконската врата:
– Много се извинявам, господине, тъкмо бях при съседката ви отгоре, когато се върна мъжът ѝ. Скочих на вашия балкон. Ще ми помогнете ли? – пита любовникът рогоносеца.
– Разбира се, ние мъжете трябва да си помагаме.
Облича съпругът любовника в свои дрехи, черпи го с ракия и го изпраща по живо по здраво. По-късно вечерта като вече си ляга с жена си, изведнъж му проблясва.:
– Марийо, или ти си курва, или над нас са вдигнали още един етаж.

И една подобаваща музика като увертюра за днешното шоу:

Или пък тази:

Светле, като най-ранобудна от всички ни, ще ме ощастливиш ли с една твоя любима песен? 🙂
All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged . Bookmark the permalink.

68 Responses to Музикален петък – XXXVIII

  1. Светла Павлова says:

    Първо трябва да сложа вечерята на Павлов! Ихнята – после.

    • Homoerect says:

      А мойта буля не ми дава да плюскам преди да й кажа 100 пъти, че я обичам… 🙂
      П.П. Би ли ме светнала какво означава думичката “ихня”? Може би си искала да кажеш яхния?

  2. Светла Павлова says:

    – А пък на мен мъжът ми веднъж ми каза, че ако му изневеря, ще се самоубие. Оттогава нищо не му разказвам и вече поне десетина пъти съм му спасила живота.

  3. Светла Павлова says:


    Без коментар, с усмивка 😉 .

    • Homoerect says:

      Мила Свтле,
      Благодаря ти за музикалния поздрав, но ми се чини, че поканата ти е твърде хладна и лишена от страст. Ти като добре образована и културна жена знаеш, че английският език най-често е използван от бизнесмените, немският от инженерите и техничарите, а френският от дипломатите и галантните любовници. Послушай френския вариант на това парче:

      Прилагам една версия и на гръцки. Тази песен съм я пял след едно новогодишно тържество в пълен автобус, а по-късно в една кръчма в Созопол. Собственикът на заведението ми предложи да не плащам сметката ако спра да пея 🙂
      Песента се казва “Постели леглото си за двама”:

  4. Juliapulia says:

    Много откровен тоз петък 🙂 Ихнята не разбрах какво е, ама карай де, все пак две нощи не съм спала – едната заради рожден ден, втората зарад … дълга история и мъж 🙂 Та мисля ще ме извините, че нямам виц, то аз мисъл нямам, та цял виц 🙂 Ма всъщност, то аз съм си ходещ виц, който в момента доработва, за да се отмахне към Черноморието утре (ако се наспи, за да шофира де). В тоя ред на мисли, точно си обяснявах сама на себе си в диалогична форма, че ако съм родител да моето лично дете, не бих го поверила в ръцете на шофьор като мене в момента. Тъй де, ако ме разбрахте ок, ако не – много съжалявам за тормоза, на който ви подлагам 🙂

    Споделям онова, което слушам в момента, че да се концентрирам, щото много задачи беееееее

    • Homoerect says:

      Юлке, кога точно в тепавицата не е тържествувало откровението, колкото и да ги боли отделни (по)читатели?
      Притесняваш ме с твоите откровения! Ако ти бях баща, категорично щях да ти забраня да пътуваш утре ако не си се наспала добре и не си отпочинала… В противен случай, остави детенцето у наше село!
      Смея да те уверя, че никого не притесняваш с присъствието си, освен ти самата себе си. 🙂

      • Juliapulia says:

        Ама нали и аз това обяснявам, никакво пътуване преди наспиване. Даже сега й обясних и на малката, ама без допълнителни разяснения 🙂
        Човек трябва да е отговорен на пътя, към себе си и към околните.

        • Homoerect says:

          Сега вече съм спокоен за вас! Искам на всеки кръгъл час да ми докладваш по мобифона докъде сте стигнали по маршрута за морето!!!
          П.П. Пропуснах да те попитам – имаше ли вчера команда с този загадЪчен мъж команда „Мирно!” и „Залегни!”? 🙂

          • Juliapulia says:

            Ааааа тц, аз като карам не спирам, пък и сме две коли, а в моята има повръщащо куче :)))) Аз продължавам с откровенията … ма кво снощи само съм си разхождала кучето… няколко часа 🙂

          • Homoerect says:

            Прочете ли постскрптуима ми?

  5. Светла Павлова says:

    “Ихня” сигурно идва от “иху”. Демек – първо задълженията, после песните и удоволствията 😉 .
    П.П. “Постели легло за двама” я чух за първи път в изпълнение на дует “Нанос” преди много години. От тогава обичам гръцката музика.

    • Homoerect says:

      И този път шестото ми чувство не ме излъга, Светле! Бях сигурен, че вече си нахранила г-н Павлов и мислите ти се реят към Родината и към мен… 🙂
      Ще трябва да помисля сериозно какъв репертоар с гръцка музика да ти спретна, като имаш предвид какъв музикален инвалид съм… 🙂

    • Juliapulia says:

      Супер е тая дума Светле, ще си я крадна от теб да я ползвам 🙂

      • Homoerect says:

        Тука нема кражби – всичко е за общо ползване. Като при комунизъма… даже и жените. 🙂

  6. Juliapulia says:

    Отговарям на постскриптума :))))))) Една дама никога не издава в каква близост е с даден господин, независимо от това дали е загадъчен, ясен като бял ден или изобщо пълна мъгла, щото иначе не е интересно и репутационно издържано 😉

    • Homoerect says:

      Понеже ти започна да се хвалиш… Да развяваме ли знамето на победата? Освен това – пред доктор и пред мен не е нужно да го криеш. 🙂

      • Juliapulia says:

        Не се хваля 😛 просто спящият ми мозък го изстреля, за което в момента горчиво съжалява :))) Ама спящите мозъци понякога имат идеи, такива различни от нормално съзнание и ненормалното подсъзнание … странно нещо са спящите мозъци, мдаааа … каза този, който не е сигурен, че се е събудил. И понеже не е сигурен да пусне нещо горещо и латино. Така де :)))))))

  7. Homoerect says:

    Аман, верно че “лайкът” си е коментар, но друго си е когато напишеш две думи и пуснеш златната тепсия…

  8. Направо не’ам думи. Туй “майчицееее” за изгледа ли е или за песента? 🙂
    От няколко дни и на моята улица изгря слънцето на почивката. На път за (подножието на) Мальовица се спряхме в Троянския балкан. Който не е идвал скоро тук, много губи. В момента сме в едно прекрасно място – комплекс “Островът” в с. Бели Осъм. След няколко дни ще се прехвърлим в с. Чифлика. Като се приберем в базата в края на месеца, мисля да напиша кратък пътепис за видяното и преживяното. Очертава се да има достатъчно материал.
    Братко, като гледам добре си се занимавате с част от дамите в тепавицата. Тъй че може и без голям калабалък.
    От мен една песен, която винаги ми е харесвала страшно много:

    • Juliapulia says:

      Ей колко хубав маршрут и колко любима песен 🙂 Благодаря!

    • Homoerect says:

      Братко, възклицанието ми бе за изгледа. Ти какво си помисли?
      Радвам се, че си предпочел Балкана пред нашето Черно море. То пък едно море – саде жаби и гущери се въдят в него… и разни гларуси.
      Ще чакам с нетърпение твоя пътепис.
      Песента е в десетката – на тази на Юлка! 🙂

      • Морето си е море и си е много хубаво! Но аз съм всеки ден там. Затова за почивка предпочитаме планината. А нашите планини всичките са прекрасни. И между другото вярно е че като цяло хората там са свестни.
        ПП И аз така предположих за възклицанието. Но и изгледът си струва. Макар че Юлия за втори път ни я пуска тази песен за една седмица.

        • Homoerect says:

          Нема да ти опонирам този път за морето…
          Задаваш ли си въпроса защо Юлка за втори път ни пуска една и съща плоча? Според мен е влюбена и малко разсеяна. Ти, братко, как мислиш?

  9. Вместо виц една случка от ранната демокрация у нас:
    Сравнително млад мъж тръгва да регистрира фирма за производство на …. габари например. След изнурително няколкодневно обикаляне по институциите за получаване на необходимите разрешителни нашият герой, изморен и порядъчно ошашавен (той си бил от малко градче и за първи път се сблъсквал челно с държавната машина), карал в обедната жега изтръпналото си МПС по улиците на големия град. Внезапно бил спрян от полицейски патрул за някакво дребно нарушение. За да спестя време и място, ще прескоча целия разговор на тема “И к’во ши прайм сига?” и ще стигна директно до края му. На човечеца било разпоредено “Хайде от нас да мине, върви купи една кола и едно пиле и ни се махай от главата.” Отишъл той в близкия супермаркет и изпълнил, каквото му било наредено. Върнал се и дал на пазителите на реда шишето с кола и тарелката със замразеното пиле и чул в отговор “А бе ти наистина си бил голям идиот. За какво ни е това замразено пиле, бе? Айде махай се, че не мога да те гледам!”

  10. Аз сякаш съм предчувствал, че ще се оформи такава компания за днес и заделих няколко песни.

  11. генек says:

    Сър Джон си пие вечерното уиски. Влиза сър Ричард, любовник на жена му. Сър Ричард поздравява, сър Джон кимва. Сър Ричард продължава по стълбите – отива при жена му. След половин час сър Ричард слиза. Сър Джон го кани с уиски, лакеят донася, сър Ричард бавно цеди питието.
    Съд Джон мълчи.
    Сър Ричард:
    – Нещо съпругата ви тая вечер е много студена…
    Сър Джон:
    – А тя си беше студена и като жива…

  12. Juliapulia says:

    Аууу, верно ли така съм направила, една песен два пъти, наистина ми има нещо 🙂

    Амане, много добра музика, направо ми пълни душата. А аз … ами танцувално ми е явно напоследък. Явно липсата на репетиции ми се отразява – къде на краката, къде на главата 🙂 Ама влюбена не съм, само загубена :))))

    Естествено, както се досещате, тя моята работа не може да е спокойна, та вчера счупих лагер, в момента колата е на лекар за оказване на спешна помощ и съвсем скоро очаквам да бъде предадена на моята скромна личност. Та в тоя ред на мисли, пък и понеже очаквам да съм офлайн минимум до втори септември … и максимум – пак до тогава, ви пускам едно тематично парче.

    • Homoerect says:

      Пожелавам ти повече да нямаш проблеми с возилото. Ако почне много надълбоко да ти бърка в портмонето, хвани трена.
      Ще те чакаме да се завърнеш бодра и отпочинала, с лек тен на новородено негърче. И пътьом улови некой паламуд и калкан… Барбекюто ми е в постоянна бойна готовност!

    • Еййй, и аз да напълня нечия душа… Хип хип …..

      Юлия, в свободното си време да не организираш офроуд състезания? Къде намери да го счупиш тоя пусти лагер?
      Лек път към морето, приятно прекарване там и безаварийно завръщане! Няма да питам къде ще си точно поради вродената си деликатност…. 🙂

  13. А Кисса мълчи ли мълчи….

    • Homoerect says:

      Амане, не разбра ли, че Кисса ваканцува…?

      • То и аз ваканцувам, ама WiFi, туй онуй….. Европа, брат ми. Пардон, Троян – още по-централно. 🙂 Пълна връзка с останалия свят.
        Я малко диско за тези, които са тук, в тепавицата:

  14. Тракиец says:

    Двама мъже в тролея спорят на висок глас:
    – ФРУУУУУХТ е!
    – Не бе, казвам ти, ХФРУХТ е!
    – Абе не ме учи мене, ФРУУУУУХТ е!
    – Залагам си главата, че е ХФРУХТ!
    Наблизо седяла млада, интелигентно изглеждаща дама. Тя се намесила в спора им:
    – Господа, завършила съм 2 западни филологии в Софийския университет и ще ви кажа отговора. Думата е от латински и се произнася ФРУУТ. Означава плод.
    Нашите двама пича се спогледали и единия казал:
    – Я па тая, откъде знаеш как пърди слона

    Люк, къде е Йода?
    – В аптечката…

    Съдията :
    Защо съпругата ви иска да се разведе с вас ?
    Мъжът :
    Идея си нямам сладур..

    Една жена пътувала в градския транспорт. Решила да си бръкне в чантата да види дали не е забравила нещо и си казала: “Яйцата, перуката, чадъра

    – всичко съм си взела.” След малко пак се притеснила: “Яйцата, перуката, чадъра

    – всичко съм си взела.” На третия път като бръкнала един мъж до нея й казал: “Госпожо, спрете да ми бъркате в гащите, забравили сте си чантата.”

    Един негър бил преподавател в бг вуз. По време на изпит казал на студентка:
    – Ако правиш секс с мен – минаваш, иначе не.
    – Ама вие негрите сте мн надарени, ще ми стане нещо.
    Писал й двойка. Влиза следващата, а той пак:
    – Ако правиш секс с мен – минаваш, иначе не….
    – Ама вие негрите сте много надарени, ще ми стане нещо. Писал и на нея двойка. Влиза следващата и той пак:
    – Ако правиш секс с мен, минаваш, иначе не.
    – Ама вие негрите сте много надарени, ще ми стане нещо.
    На негъра му писнало и казал:
    – Ние негрите сме надарени, ама през поколение, а аз съм второ поколение, така че няма страшно.
    – Добре, ама ако може да направя една свирка?
    – Еееее, ако е за свирка, мога и сам си я направя. .

    Влиза Генко вкъщи и от вратата вика на тъща си:
    – Сипи ми, мамо, една малка ракия.
    – Ти в ред ли си?
    – Ще ти дам пет лева!
    Тъщата се навила и сипала ракия.
    – Мамо, я ми сипи още една ракийка…
    – Минаваш всяка граница!
    – Ето ти десет лева…
    Тъщата взела парите и сипала още ракия.
    – Мамо, я да изпием по една ракийка заедно. Ще ти дам още десет лева!
    Тъщата се съгласила и пила една ракия.
    – А ще може ли един шамар да ти отвъртя!
    – Ами ти не си в ред?!?!
    – Сто лева ще ти дам!
    Тъщата се съгласява и Генко и ударил един як шамар…с цялата си душа. В този момент звъни телефона, а там жена му:
    – Скъпи, даде ли на мама пенсията?
    – Точно й я давам, скъпа…

  15. Братко, след толкова усилен труд трябва да сте напълнили мазето със зимнина. Или смяташ да я караш от петък на петък – “Спорт и музика” (то беше май в неделя 🙂 :

    • Homoerect says:

      Почти позна, братко! 🙂 Малко и вие да си починете от мен…
      Готви се за новия музикален маратон!

  16. След като сме тук едва ли си ни толкова досаден, че да си почиваме от теб. Но ако ти имаш нужда от почивка – това е вече друг въпрос.

Leave a Reply

