Отворено тепавичарско общество

Напоследък стана все по-модерно да се говори за т.н. неправителствени организации (НПО), които взеха да се роят у нас като пчелен кошер. Но никога не бях се замислял ЗАЩО? Докато, един ден…

Бях се излегнал полугол блажено в имагинерната вана насред ливадата засята с вносен райграс в двора на резиденцията ми, точно под едно ябълково дърво с едри червени плодове, като тези в Райската градина. За да бъда абсолютно искрен с вас, тази вана представляваше надуваемия басейн на внучката ми. Истинската, от фибростъкло съм я окачил на пилон в гаража, тъй като според статистиката все повече стават битовите травми от подобен род съоръжения. Болниците са пълни с клиенти в резултат на неволни подхлъзвания в тези изкуствени водоеми. Нарочно наблягам на думичката „клиенти”, вместо пациенти, тъй като лично съм я чувал от устата на един доктор.

Държейки едно глинено пате в ръцете си, опитвайки се да го накарам да плува, изведнъж една добре узряла ябълка се откъсна от дървото и ме фрасна по главата, което ме накара да извикам гръмогласно, така че цяло село да ме чуе… След като се поуспокоих от изненадата, тихо промълвих „Еврика!” Хукнах навън по бански, а не гол като Архимед, за да оповестя на домашните любимци радостното откритие. Вероятно заслугата е и на ябълката, която се откъсна в точно определен момент на точното място! Сега чак разбрах как е открит Законът на Архимед и първия Закон на Нютон! (Всяко тяло запазва състоянието си на покой или на равномерно и праволинейно движение дотогава, докато външна сила не го изведе от това състояние.) Едно време ги учехме тези закони и закончета в прогимназията, днес се преподават само в горните курсове на техническите университети.

В чисто практически аспект стигнах до следното гениално прозрение: щом като има толкова много НПО-та, значи има хлеб в тях! Какво ми пречи да създам и аз една неправителствена организация с наименованието „Отворено тепавичарско общество” (ОТО)? За да добие международна известност, ще го кръстя на английски „Open society of fullers” (OSF). И понеже ще бъде организация с идеална цел, т.е. без бизнес дейност, ще се наложи да търся спонсори и да събирам ежемесечно членски внос от всички, които решат да се запишат в ОТО.

Кой каза 100 евро? Благодаря ти, Кисса! Опааа… и на тебе, Светле! Амане, разтвори и ти кесията. Все едно си платил за 2 нови леви гуми, барабар с джантите… 🙂 Чудя се само кого да назнача за касиер-счетоводител… По-подходящ от себе си не виждам. Има ли други предложения? Няма – приема се единодушно! От самосебе си се разбира, че председателското място също е мое.

Остават вакантни длъжностите  за говорител „Връзки с обществеността”, редактор на бюлетина на НПО, домакин-снабдител, бюфетчик, келнер и шофьор. Молби от кандидатите ще се приемат до края на м. септември само в писмен вид с приложени към тях CV и мотивационно писмо.

В момента сядам да измислям Устава на организацията. Помагайте и вие със свежи идеи за това свято дело! Приемат се всякакви предложения, дори и нестандартни!

За да стимулирам вашата мозъчна дейност съм ви подготвил една песен от един мой любим вокалист :):

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Нещо като хумор and tagged . Bookmark the permalink.

34 Responses to Отворено тепавичарско общество

  1. Тракиец says:

    Готово, Омбре! Пиши ме касиер. Ноооооо, без бате Сорос нема да минем. Иначе идеята е хубава, но с теб е неприложима. Оти ониа, дето дават парите сакат да слушкаш, ама ти и язе не сме от тия. Наздраве!
    ПП. Слагаш ли си поясчето като се гмуркаш в басеина /ваната/? От утре ти препоръчвам и каска /helmet/. Успех с плувните спортове.

    • Homoerect says:

      Тракиец, не ме четеш внимателно, щатът за касиер-счетоводител вече е попълнен. Хайде, от мен да мине, ще те назнача за помощник касиер и личен телохранител.
      Благодаря за безценните ти съвети! 🙂

  2. Juliapulia says:

    Бих искала да се кандидатирам за снабдител 🙂 Предлагам ти също така да репозиционираш ваната на незаселено място, за да сведеш възможните инциденти до слънчасване и нацквъкване от пиленце 😉

    • Homoerect says:

      Юлке, за теб имам по-добра идея. Предлагам да ми станеш лична секретарка с ненормиран работен ден. Нали умееш да правиш кафе? 🙂

  3. Графът says:

    Идеята е блестяща и напълно осъществима. Сериозно казано! При условие че се вземе на сериозно второто изречение на Тракиец с прибавка американски и германски фондации.
    Но следващите изречения на Тракиец казват защо няма да се осъществи… 😉
    За щастие, защо не ми се ще да губя добри нови приятели!

    • Homoerect says:

      Графе, не ме разочаровай! Аз съм длъжен да пробвам… Какво ще кажеш ако те предложа за пожизнен почетен президент на фондацията? Заслужено ти се полага този пост като най-старши от всички ни!

      • Графът says:

        Щом е работата за проба… 😉
        На протестите или там каквото ще е какъв лимит се придвижда? Мисля, че 3670 дена е нормално, да не се изсилваме.

        • Homoerect says:

          Графе, не всяка година е високосна, но нейсе, от мен да мине. И защо започваш с тази ниска цифра – нема на всеки десет години да ти удължавам мандата?!

  4. Омбре, гумите бяха десни и джантите за щастие оцеляха. 🙂 Аз като по-скромен се кандидатирам за “шифйор” 🙂 И без това бая пътища в Шопландията изръшках напоследък … Пък и шофьорите, освен с шефа, обикновено си ходят заедно със снабдителите….
    Може и за бюфетчик. И за тая длъжност имам необходимите умения – и печено пиле да накъсам, и вино да налея…. От всичко отбирам. Пък и на масата съм дОбър. 🙂

  5. Кисса says:

    “Кой каза 100 евро? Благодаря ти, Кисса!”
    Омбре, това ме подсети за един страхотен филм, препоръчвам го горещо на всички настоящи и бъдещи членове на ОТО:
    http://www.cinefish.bg/Nay-dobrata-oferta-The-Best-Offer-id33042.html
    Обявил си търг, ама не си дал IBAN, номер на сметка…
    Като гледам заетите вече сладки постове, за мен остава май да се кандидатирам за шеф на информационното обслужване, ако ниската ми компютърна грамотност не те притеснява 🙂 🙂 🙂

  6. Кисса says:

    Като ще се стимулира мозъчната дейност с педалс…опс, грешка, забравих, че хомосексуалните са по интелигентната част от човечеството, да пусна и аз едно парче на Франческо Ренга, местния Бой Джордж, който заведе и гаджето си на Сан Ремо:

    • Homoerect says:

      Приема се, Кисса! Връщам ти поздрава с:

      • Кисса says:

        А моята кандидатура отиде май в спам-а 😦 😦 😦

        • Homoerect says:

          Вероятно… Напиши отново молбата си. Аз ти предлагам да ми бъдеш IT специалист по поддръжката на софтуера…

          • Кисса says:

            Заявление беше, не молба. Направо си ми прочел мислата – за Завеждащ информационно обслужване се кандидатирах плахо, познавайки ниското ти мнение относно моята компютърна грамотност 🙂

          • Homoerect says:

            Е, де…! Не приемай всяка моя дума за чиста монета. Уважавам твоята компютърна грамотност. Иначе – за какво да те обичам? 🙂

  7. Homoerect says:

    Приемам забележката за молба-заявление. Нема да има никаква банкова сметка, а само черна каса.

    • Кисса says:

      При това положение ще трябва да се назначи и омбудсман, предлагам Генек за тази високоотговорна длъжност. Ще ти наложи да се самосезираш ката ден, ще те спука от ревизии и контрол.

  8. Homoerect says:

    Светле, досвидя ти се за 100 евро! Нема ли в Маямито чейндж бюра?

    • Кисса says:

      Омбре, Светлето, ако е ранобудна, в момента си пие сутрешното кафенце. Там сега е 7:03, не я пришпорвай, най мразя да ме безпокоят докато си пия сутрешното кафе в леглото.

      • Homoerect says:

        Кисса, позволи ми да познавам по-добре от теб Светлето! Нея сън не я лови ако преди лягане и още в ранни зори не посети тепавицата… Може би ревнува, защото само на теб се обясних в любов. Но и нея я обичам! Предложи на Валтер една екскурзия до Шведско, да види как живеят хората там.
        А, Генек продължава да се назлъндисва… Май ще му изстине мястото. Интересно защо, никой не се натиска за длъжността келнер? Само там са бакшишите!

  9. Кисса says:

    Валтер е влюбен в дружелюбието на холандците. Шведите са прекалено студени като хора. Аз се кандидатирам и за майстор готвач по съвместителство, много съм добра. Освен това искам да бъда и библиотекар. Обявявам и конкурс и за личен библиотекар – процента ще уточним допълнително. Като начало търся две книги на Петър Делчев: Трънски разкази и Балканска сюита. Плащам авансово, предоставям ключове до библиотеката (пода на все още празния апартамент), географско разположение – срещу МОЛ Варна, Варна.
    http://knigozavar.blogspot.it/2013/07/transki-razkazi.html

  10. Светла Павлова says:

    Тъй, сядам да пия следобеднто кафе и да осведомя общността, че аз нямам претенции за длъжности. Финансово участвам, с колкото кажете в границите на разумното 😉 .

    • Homoerect says:

      Светле, цял ден те очаквам да се появиш. Помислих си, че пак не си ми сърдита. Е, не бива така да отказваш каквато и да е длъжност! Помисли върху възможността да станеш вътрешен СЕМ – да следиш за спазването на принципите за добро поведение, а на нарушителите да налагаш строги санкции.
      Благодаря за готовността ти да участваш финансово за каузата!

  11. Светла Павлова says:

    Моля, моля, Павлов вчера замина за Европа, няма само за задължения да мисля.
    А пък с това “…пак не си ми сърдита.” какво намекваш 🙂 ? Не вярвам случайно да си разбъркал словореда… 😉 .

    • Homoerect says:

      Светле, да живей Свободата! Бъди като волна птичка и заръчай на г-н Павлов да не бърза – добре да опече работата.
      Какво не ти харесва на словореда ми? Елементарно е да стигна до извода, че не ми се сърдиш. Нема само с мен да се занимаваш… 🙂

Leave a Reply

