Музикален петък – XLI

Честит празник на всички българи!

Една от най-светлите дати в нашата най-нова история, на която  се извършва фактическото обединение на Княжество България и Източна Румелия през 1885 г.!

Който се чувства българин, да отбележи Съединението  ни на 6-ти септември по подобаващ начин. Който не милее за Родината, да се кланя на новите ни по-големи братя!

Първо, един отдавна позабравен от мен виц:

– Вуте бе, у наше село само ти не си станАл антилигент! – упрекнала го Пена.
– Язе, Пено, съм природно антилигентен! – оправдал се Вуте.
 

Следва една патриотична песен:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

13 Responses to Музикален петък – XLI

  1. Кисса says:

    Честит празник на всички българи! Ще го отпразнуваме достойно, макар и на 1300 километра от Родината.

    • Homoerect says:

      Честито и на теб, Кисса! Знам, че си родолюбива българка, та чак дрънкаш… (в добрия смисъл на думата) 🙂

  2. Homoerect says:

    Един музикален поздрав от мой приятел, нагледно показващ колко крепка е българо-гръцката дружба: 🙂

  3. aman11be says:

    Честит празник на всички и от мен!

    • Homoerect says:

      Благодаря, братко! Къде се губиш цял ден? Влез си в ролята на диджей, никой не те е освобождавал от това почетно задължение. 🙂

  4. aman11be says:

    Един кратък, но съдържателен (за нашите ширини) виц:
    В деня за отработване най-много работи youtube…

  5. aman11be says:

    Ден след сватбата младоженката се обажда на майка си и разказва през сълзи:
    – Ужас, скарахме се с мъжа ми! Такъв скандал, такава караница!
    – Няма страшно, във всяко семейство се случва. Успокой се.
    – Добре, щом казваш. А с трупа какво да правя?

  6. aman11be says:

    Малко преди края на работния ден, в кабинета на доктор Климентов – специалист по ушни болести, се вмъкнал огромен, здрав, но много притеснен мъжага.
    – Какво има? – изпълнен с досада запитал доктор Климентов. Хайде бързо, че работното време свърши!

    Без да обели и дума, огромният мъжага разкопчал панталоните си, оставил ги да се смъкнат на земята, после свалил и слиповете си и пред доктор Климентов се открила страшна гледка – цялото мъжко достойнство на пациента било подпухнало и зачервено – сякаш върху него бил стъпил слон. Доктор Климентов погледнал още веднъж, сбърчил вежди и строго казал: – Господине! Кабинетът по кожно-венерическите заболявания е на следващия етаж! Тук няма какво да търсите!
    – Напротив, напротив – припряно взел да обяснява мъжагата. Точно вие ми трябвате! Чакайте само да ви разкажа! Значи, приятно ми е, казвам се Стоил Сакъзов, национал по канадска борба. Значи, аз и моите приятели, имаме традиция – всеки ден, след тренировката във фитнеса, се събираме в сауната. Там, като се съблечем, сядаме около една кръгла масичка и всеки си го слага таковата… нали разбирате… върху масата. После хващаме по една петкилограмова гира и някой вика “Опа!”. И като се викне “Опа!” трябва едновременно хем да удариш с гирата съседа си отляво по оная работа, хем да си дръпнеш бързо твоя си… Разбирате ли сега, докторе?
    Доктор Климентов се притеснил съвсем не на шега и взел да отстъпва към вратата:
    – Вижте какво, господине – леко стреснато и същевременно успокояващо казал той. Хайде сега да си вдигнете гащите и аз да ви заведа до съседния кабинет, при колегата – психиатър, а?
    – Не, бе, докторе – почти проплакал пациентът. Не ме разбирате! Аз съм дошъл при вас!
    – Но аз съм ушен лекар! – изревал доктор Климентов. Аз оправям уши, а не…
    – Точно за това съм дошъл – жално изстенал мъжагата. Моля ти се, виж к`во ми е на ушите, че никога не мога да чуя кога викат “Опа!”.

    А сега малко класика по препоръка на домакина 🙂

    пардон! 🙂

  7. aman11be says:

    Дааа, голям отзвук в човешките сърца. Направо съм шашардисан! Има нещо ……… в …….

Leave a Reply

