Почивен ден

Какво, нямам ли и аз право на почивка? Сам съм си работодател и сам определям кога да работя и кога да не… Плюс това съм пенсионер и имам статут на човек, който се ползва от привилегията да е в заслужен перманентен отдих. Поне през следващите 33 години! Една Христова възраст – много ли искам? Язе моем да копам, моем и да не копам. Но най-много мразим началник да ми виси над главата.

Единствената причина да ви пиша е продиктувана от желанието ми да не прекъсвам комуникацията с вас, че после трудно се възстановява. А не и мен да упреквате, че не поддържам връзка с масите (виж критиката на лидера на ДПС Лютви Местан спрямо кабинета на премиера Пламен Орешарски).

Това беше, което исках да ви кажа. И се гответе за утрешното музикално шоу! 🙂

Най после намерих липсващата брънка за мир и любов в семейството. Ето, вижте как:

За утеха ще ви пусна една плоча с релаксираща музика. Много подходяща е и  за масаж… ако има кой да ви го направи:

П.П. Приемам всякакви похвали за цялостното ми творчество, но се  въздържайте от критики… 🙂

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Музика. Bookmark the permalink.

9 Responses to Почивен ден

  1. Homo faber says:

    Да, всеки има право на почивка, млади и стари, трудещи се и пенсионери, но човек не трябва да се залежава и да гледа в тавана кръжащите мухи, като F-22, явно Кака Хомовица е дала на точилар мотики №№ 8, 10 и 12 и те е оставила айляк …….

    • Homoerect says:

      Фабер, съзирам в твоите думи някакви нотки на критика спрямо моята особа! Нали се разбрахме по въпроса???

      • Homo faber says:

        Еректусе, нема критика друже, има констатация… изхабил си “писалките” и Кака Хомовица предприема необходимото, за да не ти секва творческият процес… :)!

        • Homoerect says:

          А хвалбите и потупване по рамото, къде са…?

          • Homo faber says:

            Разтвори архивите, друже… архивите говорят, нека и другите твои по/читатели и най веке по/читателки …..;) се задействат по въпроса!!!

          • Homoerect says:

            Дотук ли ти бяха силиците, Фабер? (По)читателките по друг начин изразяват своята любов към мен… 🙂

  2. Homo faber says:

    Енергията ми е безкрайна, Еректусе, като на (по)читателките ти, що изразяват любовта си към твоята особа ката ден и нощ… 🙂 !

  3. Тракиец says:

    Имаме уговорка с ловната дружинка да те посетим след 23 септември. Стягай масата. Там ще те хвалим.

Leave a Reply

