Ако бях куче – 12+

Посвещавам следващите редове на всички мои редовни (по)читатели – притежатели и любители на домашни животни.

Не мога да си обясня защо е добил такова нарицателно значение изразът „Той води кучешки живот”. От два дена наблюдавам от балкона на моята панелка прелюбопитна гледка – едно малко черно кученце, неизвестна порода, проявява завиден сексуален нагон и атлетизъм. Горе-долу изглежда като това на снимката под заглавието. Мяза на пинчер и може в двете ми шепи да се събере. До този момент „оправи” поне три  кучки, без да съм много сигурен дали всички бяха от женски род. Първата, доста по-едра от него, също черна, въобще не показа признаци на недоволство и стоеше мирно през цялото време на съвокуплението. Което ме навежда на една стара приказка, според която не е важен размерът, а дали фурга. Знам, че доста жени няма да се съгласят с това, но ето че природата го доказва. Второто куче беше чисто бяло, почти на неговия ръст и  явно то беше инициатор на сексуалната игра. Само сменяваше позите, за да му е по-удобно на партньора. А край тях, млада, хубава стопанка, може и Стояна да се казва, току разгонваше игривата двойка. Не видях менци да носи, но размахваше над главите им една тояга, доста наподобяваща кобилица. Ефектът беше краткотраен и отново ескадроните летят… Тази сцена продължи не по-малко от час. На следващия ден сцената се повтори. По едно време се появи още едно доста едро рунтаво кафяво куче и съвсем ачик, без никакво притеснение, започна да воайорства. Малкият палавник и него не го остави без милувки и скоро се получи нещо като „шведска тройка”. Те на това му се вика весел и безгрижен живот! Какви изводи и поуки могат да се извлекат до тук:

  1. Всяко куче, независимо дали си има стопанин или не, притежава по-голяма свобода на действие  и по-малко задължения от човека;
  2. Което се е родило с късмет, има осигурена за цял живот храна, безплатни медицински грижи и образование. Набляга се най-вече на професионалното обучение (донасяне на чехлите на стопанина, ходене на пазар, охрана на дома, детегледач, арбитър при семейни кавги и т.н.);
  3. Не мисли за плащане на данъци, за сметките за битови услуги, за цените на стоките, които отблъскват все повече клиенти. Не се реди по опашки, не го е страх от глоби и други санкции предвидени в НПК;
  4. И семейният кодекс не го лови и не плаща алименти за издръжка на дете;
  5. Има само едно морално задължение – да бъде вярно на стопанина/стопанката. За предпочитане е второто, която да няма нищо против да го приютява при себе си в  леглото при условие, че не хърка и е в зряла, но не в презряла възраст;

Е, сега, кажете мили хора – не ви ли се иска и на вас да водите кучешки живот? Може и котешки и съобразно това какъв домашен любимец имате.

П.П. Който разбира поне малко от кинология и фелинология, може да  разчепка темата докрай. Обзалагам се, че Юлка без да я подканят, ще бъде първа писта! 🙂

Поздравявам всички, които мислят като мен с песента „Хей, живот, здравей, здравей!”:

  All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Нещо като хумор, Светлото бъдеще and tagged , . Bookmark the permalink.

38 Responses to Ако бях куче – 12+

  1. Тракиец says:

    Да, ама не си. Не мога да си те представя цял живот вързан на къс повод до някоя превзета мамочка със склонност към содомизъм. Нали знаеш какво означава “зло куче”? Не мечтай за кучешки живот. Лично на мен си ми харесва моят. Лека нощ или добро утро!

    • Homoerect says:

      Ти пък, Тракиецо! Нямаш капчица фантазия и гледаш на света само в черно-бяло…
      Живей си живота и остави другите да мечтаят… 🙂

  2. Homo faber says:

    И при животните е като при човека /мъжа/, Еректусе. Иска да преспи с всички же… , пардон кучки… ;)!!!

  3. Homo faber says:

    Един швейцарски мъдред е казай:”Назад към природата!”

  4. генек says:

    Аз съм с котка. Голяма, агресивна към всички външни, пазач…
    И е господарка в къщата.
    Ха спори с нея, де…

  5. Homo faber says:

    Кофти е само ако се заклещи/те/ме…… :)!

  6. Homo faber says:

    Бе, умни същества са животните, ама требе и да фурга… както казала циганката… :)!

  7. Кисса says:

    Без коментар, подкрепете подписката, моля:

    https://www.secureconnect.at/chetiri-lapi.org/protest/130614/index.php

    П.П. Не мога да повярвам на очите си колко ниско е паднало нивото на дискусията.
    Жалко.

    • Homoerect says:

      Кисса, фалическият символ е почитан от редица култури и народи. Кое по-точно те притеснява?

  8. Juliapulia says:

    Отдавна си мисля и аз да разкажа за кучешкия живот в измеренията на голямото мързелуване и издевателство с жален поглед върху дядовци със слаби сърца. Или казано с две думи – ако си на мястото на моето куче си тотално роден с късмет. Та да, отдавна и аз си мисля, че понятието кучешки живот търпи своите изменения във времето 🙂

    Иначе по повод обладаването на всичко дет мърда, бързам да уточня, че тез животни така определят надмощието си и съответно мястото си в йерархията. Демек след една две кавги по повода си изясняват отношенията и няма ред сълзи, ред сополи и психотерапевти от всякакъв вид 🙂

    После ще чета що разстройвате Кисса, че нещо ме е нападнала работата кат мъжки Санбернар разгонена хрътка 😉

    • Homoerect says:

      Кратко и съдържателно послание. Който желае, може да приеме моето есе като опит за политическа сатира. При този живот, който води една значителна част от народа ни, доведен до просешка тояга, действително е по-добре да живеем като кучета. Разбира се, има и хипербола в думите ми и не го приемайте всичко едно към едно.

      • Juliapulia says:

        Аз точно така го приемам де 🙂 Затова ти давам уточнението за надмощие, сигурна съм, че ще го вместиш идеално в сатирата.

        А иначе ако човек е умно куче и си изиграе добре картите може да се превърне в един глезен Хари и никак няма да му е зле 😉

  9. aman11be says:

    Нещо не толкова далеч от темата. В мерена реч.

    Болка по Роксана

    Ясно видях от терасата – беше Патрокъл.
    Тихо пристъпи край розите, после отскокна
    ловко над срещния зид и се спря под луната:
    чудно красив, непристъпен, с опашка от злато.

    Скрит зад листата на фикуса, горко заплаках:
    бях безусловно най-грозен и смешен в квартала –
    риж и одърпан, с очи разноцветни, които
    старческа злоба издаваха, трудно прикрита.
    Беше той гален, честит котарак при Петрови,
    мене, Терсита, третираше най-непристойно
    старата вещица Пройка, отсрещна съседка
    /кюнците чистеше с мене, наместо със четка/.

    …Скришом следях го, безумен от завист, когато,
    малко преди полунощ я дочух откъм двора…
    Тя го зовеше,
    тя молеше:
    болно, съдбовно!
    Плувнал в сълзи, до безпаметност аз поизнасях:
    „Колко си хубава! Господи… Аве, Роксана!”
    /Бях патетичен, но с речник оскъден аз, клети,
    тъй че си служех с таланта на други поети./
    Всуе! Обичаше него тя – диво, безкрайно –
    би го последвала даже до Буенос Айрес.
    Бях утешителят аз – тъжен роб и палячо
    с маска витална, а всъщност глупак из Бокачо:
    с мен тя приказва
    е просто за сюрреализма,
    Робърт Де Ниро, Волтер и иракската криза.

    Беден аз! Хукваше тя след това – неотклонно
    чакаше там край зида негов знак или поглед.
    Даже подправени, даже съвсем куртоазни!

    Мила Роксана, навярно е всичко напразно.
    Пак ще си тъжна – при мене, подлеца, ще дойдеш,
    пак ще поплачеш край моята рижа особа.
    Все тъй прекрасна, ще сричаш, че той е прекрасен.
    Все тъй удушен от злоба тогаз ще поправям:
    „Как тъй прекрасен – та той е направо божествен!”

    О, и гласа си, и жеста си аз ще пресметна…
    После отново ще минем на сюрреализма,

    Коста Павлов,* Демокрит и иракската криза.

  10. aman11be says:

    Ако трябва да съм точен: “Пусни, майна, Вефа, да чуйми Кидика!” 🙂

  11. aman11be says:

    201 или 206 имаш? 🙂

  12. aman11be says:

    Немаш ли Energiser? 🙂

Leave a Reply

