Добър ден, тъга

Тъжно ми е,  тъжно та чак ми се плаче…! Къде изчезнаха нашите мили дами, къде се вкупом изпокриха, та ни изоставиха в тепавицата немили-недраги? Все още тая някаква надежда, че Дамата с кученцето (от Ансамбъла Ф. Кутев) и Русалката–златоперка (от морските дълбини), ще се сетят да ни сайдисат. Пък може и някой поздрав да получим от Дамата с камелиите (от лазурния бряг на Адриатическо море), от Дамата с морските кравички (от El Dorado) … Надеждата крепи човека! Dum spiro, spero…

Къде сгреших/ме,  кога и с какво – това е въпросът! Ако съм изтървал някоя дума в повече, било е от недомислие и без да влагам в нея лоши чувства. По природа съм семпъл и ми е противопоказно чувството на злоба и желание за отмъщение. Душата ми е чиста като на ангел-хранител. Само да припомня, че на Архангеловден чествам и аз своя празник. Отдалеко – да ви е леко 🙂 Моля да бъда простен и да не ми се сърдите. Що ми трябваше беля да споменавам за мълчанието като дипломатичен отговор?! Ако трябва да изкупя вината си, готов съм да извърша ритуалното действие с посипване на главата с пепел, но ако и това не ви задоволява – ще си направя сепуко.  Имайте милост, във вашите ръце съм!

И сега – какво? Останахме саде пущараци и пръчове. Кой беше казал „Внимавайте какво си пожелавате,  защото може и да се сбъдне!” Пожелах си да стана гей и току виж некой гей ми цъфне на портата… Друг пък ми подметна, че няма нищо по-силно от мъжката любов. Въпреки, че ми е малко късно да пробвам, но ако трябва да поправя грешката си, готов съм и на тази крайна стъпка. И бих добавил още: Жени, защото ви обичаме, затова сме понякога жестоки към вас! В случай че молбите ми не помогнат и напразно съм си блъскал главата в стената, продължавайте да заобикаляте тепавицата, но не пропускайте да прочетете книгата на Франсоаз Саган “Bonjour tristesse”:

http://sgulingv.narod.ru/english/Sagan_Bonjour_tristesse_M.pdf

Хем ще си опресните руския, хем може и още някоя дума на френски да научите…

Обичам ви всичките!
Ваш роб и покорен слуга,
Омбре

Днес музикалният ми поздрав e адресиран само към нежната половина на света и ще е в тон с настроението ми:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Литература, It is not a Humor! and tagged . Bookmark the permalink.

38 Responses to Добър ден, тъга

  1. Кисса says:

    Ох, просълзих се, свършиха ми носните кърпички, отивам да си купя още 😦

  2. rusalka says:

    Омбре, знаеш ли защо тайфуните винаги са с нежни имена? Или есента ти донесе таз тъга?

    • Homoerect says:

      Ха, златната рибка се появи! Сайдисан съм, ура! Ако нито една жена не ме обича вече, значи светът се е свършил… 🙂

  3. Кисса says:

    Ти хептен като котка ме третираш. А сериозно, дамите и на мен ми липсват. Единствените, които ще те подкрепят, ако и мнението им да не съвпада 100% с твоето. Да се надяваме, че им се е случило нещо много хубаво, и затова нямат време за тепавицата. Дамата с кученцето е на турне, ако се не лъжа.

    • Homoerect says:

      И откъде направи този дълбокомислен извод? Не само котките обичат валериан, маце… 🙂

  4. Homoerect says:

    Кисса, направо ми разби сърцето с “Una lacrima”! Държиш ли да ти кажа Grazie!?

  5. Кисса says:

    И ти разби моето с тези есемеси…ще те чакам на нашето място. НЕма да мога да мигна ако не си го спомня пустото му място.
    Grazie, amore, si scrive grazie. 🙂

    • Homoerect says:

      Ще се консултираме с доктор кардиолог. Установил съм вече много тесни връзки с една специалистка на твоите години. 🙂

      • Кисса says:

        Аз предпочитам специалист, Омбре.
        А това?

        А този?

        • Homoerect says:

          Сите, сите…! Виждам, че си падаш по многопластовите мъже. Прочети статията и дай знак, че съм познал.

          • Кисса says:

            Познал си, братко. Дано не изревнуват това братко побратимите ти. Не съм тотално съгласна със загадъчността…при мен важи – истината, цялата истина. Освен това лоялността и вярността. На физическия вид не съм държала особено никога. Но на 100% – вия истински секс – винаги. Никога не съм допуснала да падне под 100%. Над – да. Хайде стига съм се хвалила, като приятеля ти, Даскала 🙂

          • Homoerect says:

            Усещам, че ако възгледите ни не се припокриват напълно, в голяма степен се доближават до важните и значими неща в живота. 🙂

  6. Homoerect says:

    Светле, излез от пещерата и кажи нещо… Моля те.

  7. Светла Павлова says:

    В коя пещера смяташ, че съм? И какво да ти кажа не знам, освен, че в момента се радвам, че съм далеч от България и Европа ей заради тези…:
    22 от “Атака” буйствали в Брюксел
    Впрочем, не само заради тях. Не ми се говори, не ми се коментира нищо, не ми е нито смешно, нито весело. Отвратена съм.

    • Homoerect says:

      Смятам, че си в пещерата на 40-те разбойници. 🙂
      Не ти вярвам на думите, че се радваш задето си далече от България и Европа! Знам, че ти е мила Родината.
      Атака представлява една малка част от избирателите, така че нямаш основание да мразиш всичко българско.
      Горе главата, момиче! Ще видиш, че шъ съ опраим. И Баба Ванга го е казала…

  8. Светла Павлова says:

    А, ако сме стигнали до там да слушаме баба ни Ванга… одма сме си заминали!

    • Homoerect says:

      Прави ми впечатление, Светле, че откакто замина в това пусто Ел Дорадо си станала голяма песимистка. Мигар там всичко е пърфект? Спомням си за един политик – Бари Голдуотър, който по нищо не отстъпваше на нашия Болен. Ако живеем само с такива мисли в главата като теб, наистина никога няма да се оправим. И аз не вярвам на врачки и предсказателки, но никога не изпадам в отчаяние. Всеки сам кове съдбата си.

  9. Homo faber says:

    М-да, Еректусе, така е кое си требе си требе, кое си сака си сака, специалист/и се търсят. Днес чух, незнам по какъв повод един господин, разправяше на една дама: Мастор Коло Фичето казал навремето… “От всеки мъж не ставал майстор, ама всяка жена си намира майстора”, така че си требват и търсят тесните специалисти, май… :)!

    • Homoerect says:

      Фабер, а твойта буля намерила ли си е майстора? 🙂 Никога нищо не споменаваш за нея…

      • Homo faber says:

        Па той е пред тебе и ти пишува, Еректусе, а тя жената е намерила майстора и е приложила „10 начина да го превземе напълно и завинаги”…..ха, ха, ха…..:)!!!

        • Homo faber says:

          А и друго да те питам, забравих… Буля/Кака Хомовица, що ти говори – успокоява ли те за твоята тъга и плач, що са те сполетели …;)!

          • Homoerect says:

            Аз от кака ти Хомовица нямам тайни. Напълно съпричастна е към мъката ми…

        • Homoerect says:

          Я отстъпи мястото си на РС-то и покани жена ти да седне, за да си похортувам и аз с нея!

          • Homo faber says:

            Тва за мъката ти споделена с Кака Хомовица, сигурно е съпричастна с примера, който даде Кисса… 😉
            Една песен в съзвучие с есето ти:

          • Homoerect says:

            За коя жена става въпрос и кой е приятелят?

  10. Тракиец says:

    Здравейте всички! Радвам се на яркото дамско присъствие и най-вече на скорошното пристигане в родната страна на моята идеологическа опонентка Кисса. Бих направил всичко по силите си за да дискутираме на живо по злободневните теми. Като тънък ценител на женската чувствителност и красота, ще се оставя да бъда победен в спора, а като десерт ще изпея и “торнеро”. Очаквам часа и мястото за пристигане, за да подготвя подобаващо посрещане. Каня всички пущараци /дума която не зная/ и пръчове да ме подкрепят с присъствието си. Цветята са от мен.

    • Homoerect says:

      Тракиец, не четеш достатъчно дебели книги. Има и тълковни речници… 🙂
      Да поръчам ли и духова музика при посрещането?

  11. Тракиец says:

    Може, може. Берковският духов оркестър ще свърши работа. И хорце ще си тропнем. Само те моля за пита с хляб и сол. От мен девойките в народна носия. Поздрав за всички девойки в тепавицата /малки,големи и още по-големи/

    • Homoerect says:

      И сигурно ще искаш да й тикаш в устата на Кисса залчета от погачата като бате Бойко? 🙂

  12. Тракиец says:

    Не, това ще оставя за Аман. Той се ползва с доверие.

  13. seo says:

    Hello Web Admin, I noticed that your On-Page SEO is is missing a few factors, for one you do not use all three H tags in your post, also I notice that you are not using bold or italics properly in your SEO optimization. On-Page SEO means more now than ever since the new Google update: Panda. No longer are backlinks and simply pinging or sending out a RSS feed the key to getting Google PageRank or Alexa Rankings, You now NEED On-Page SEO. So what is good On-Page SEO?First your keyword must appear in the title.Then it must appear in the URL.You have to optimize your keyword and make sure that it has a nice keyword density of 3-5% in your article with relevant LSI (Latent Semantic Indexing). Then you should spread all H1,H2,H3 tags in your article.Your Keyword should appear in your first paragraph and in the last sentence of the page. You should have relevant usage of Bold and italics of your keyword.There should be one internal link to a page on your blog and you should have one image with an alt tag that has your keyword….wait there’s even more Now what if i told you there was a simple WordPress plugin that does all the On-Page SEO, and automatically for you? That’s right AUTOMATICALLY, just watch this 4minute video for more information at. Seo Plugin

Leave a Reply

