Възмутен съм!

Възмутен съм от поведението на admin-а на българската секция към световно известния, ползващ се с огромно уважение международен сайт за блогъри WordPress! Не ми е ясно по какви критерии определя в Blogs of the Day най-добрия пост за деня, но в никакъв случай не мога да се съглася, че статията, озаглавена „Искам да уча, но забравих къде” е най-оригиналната и най-впечатляващата, та заслужава първото място. Възмутен съм и от възмущението на автора на тази статия! Има далеч по-хубави постинги – изпълнени с много обич и топлота, с неподправено човешко чувство. Трудно ми е да посоча само един, за да не засегна някой от авторите. Намирам подборката  за твърде субективна, тенденциозна и манипулативна, не отговаряща на реалните заслуги на всеки един от пишещите блогъри. Казвам го от позициите на човек, който няма никакви претенции на кое място ще го класират, а единствено в интерес на истината. Дори и да бъда класиран на 101 място от 100 възможни позиции, моите приятели пак ще ме четат! От това не ми зависи животът, освен че понякога получавам лека тахикардия и вдигам кръвното налягане…

Темата за окупаторите на СУ е толкова важна за мен, колкото ланския сняг. Ако сравним броя на протестиращите спрямо тези, които не са съгласни с тях и видим аргументите на двете страни, ясно ще проличи кой е на правилната страна. Много моля никой да не се опитва да бъде коректив на моята съвест и морал. Имам си  достатъчно други занимания, за да се вслушвам в гласа на някои самопровъзгласили се за гуру, смятащи себе си за истината от най-горната инстанция. Който не е загубил своя разум, препоръчвам му да прочете статията на многоуважавания от мен академик Димитри Иванов: „Червената шапчица

Желая на всички приятен ден! За вашето добро настроение е следващата песен:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in It is not a Humor! and tagged . Bookmark the permalink.

79 Responses to Възмутен съм!

  1. Светла Павлова says:

    Омбре, скъпи ми приятелю, тщестлавие ли долавям в твоята възмута днес?! Защо изобщо обръщаш внимание на такава класация? На всеки е приятно да бъде забелязан, разбира се, но да си съсипваш здравето… Бъди сигурен, че който веднъж е влязъл в тепавичката, винаги ще намери време да се върне. Я ме виж мене! Когато реша влизам и по няколко пъти даже. Пиши преди всичко за собствено удоволствие и удовлетворение, за друго не мисли!

  2. Homoerect says:

    Светле моя, ако си направиш труда още веднъж по-внимателно да прочетеш написаното от мен, ще видиш, че никъде не става дума за моето тщеславие, а за елементарна справедливост! Позволих си да поставя във фокуса на вниманието на тепавичарската публика този проблем не заради мен самия, а заради една дама, която е написала трогателен разказ за своята тежко болна майка, но въобще я няма в класацията на Топ 100 публикациите. Освен това, за мен е твърде дразнещо преекспонирането на темата за студентските протести, които едва ли заслужават толкова голямо внимание, при това – представяйки ги едва ли не като герои. Самият факт, че те самите се наричат окупатори говори съвсем красноречиво…
    П.П. Гледам авторът или авторката на вчерашната статия отново се мъдри на първо място с нов материал: „Като не ви харесва тук – емигрирайте!
    Доколкото разбрах, по професия е адвокат. По този повод се сещам за един стар виц: „Каква е вероятността от един сперматозоид или адвокат да стане човек? Отговор – 1:1 000 000!”

  3. Светла Павлова says:

    Омбре, подобни класации винаги са прекалено субективни и пристрастни. По-добре дай линка към статията, която ти мислиш, че заслужава внимание.

  4. Homo faber says:

    Пий си арманяка и си свиркай и…

    Нали знаеш “Не всичко на този свят, е като на пръв поглед”…;)!!!

  5. Homo faber says:

    Еректусе, само кака Хомовица може да те светне по въпроса за пътищата арманякови, към нея се обърни…

    • Homoerect says:

      Вече я питах – и тя нищо не знае…

      • Homo faber says:

        Тогиз… следващата инстанция – арменския поп… :)!!!

        • Homoerect says:

          Фабер, отклоняваш се от главната тема! Извади некой плакат, да разбием врага! 🙂

          • Homo faber says:

            Еректусе, а ти напиши некой, памфлет и окомплектоваме….бомбата за разбиване на врага….:)!!!

          • Homoerect says:

            То така се пишат памфлети – плюни и залепи!

  6. Графът says:

    Може ли да попитам не съвсем по темата?
    Всичко наред ли ви е в общуването с WordPress (през Google Chrome)?

    • Homoerect says:

      Графе, според някои хора, не трябва всеки път да ти благодаря, но моето възпитание го изисква! Благодаря ти, че те има и се радвам, че си винаги на линия. Бъди жив и здрав, прав и… ти си знаеш останалото! 🙂
      В отговор на твоя конкретен въпрос: Засега всичко е ОК през Google Chrome! Да те питам и аз на свой ред – ти плащаш ли нещо за услугата на WordPress?

      • Графът says:

        Не. Предполагам, че ако плащам нямаше да имам проблеми.

        • Графът says:

          Колкото за благодаря-то тези “някои хора” са съвсем прави! И аз ще се чувствам по-добре като нормален “сътрапезник”, а не като изключение. Че то, изключенията, нали знаете… 🙂

          • Homoerect says:

            Графе, този път няма да се съглася с теб! “Често използвам един израз: “Noblesse oblige!”

        • Homoerect says:

          И какви проблеми имаш, Графе. Единственият ми проблем е, че в скоро време ще изчерпя кредита на отпуснатото ми безплатно пространство в сайта. Та, затова търся спонсори… 🙂

          • Графът says:

            Проблема съм описал в блога.

          • Homoerect says:

            Ще видим тая работа… 🙂

          • Homoerect says:

            Прочетох го. И при мен излизат рекламите, но вече им свикнах и почти не ме бъркат. Иначе, блогът ми си функционира съвсем нормално през Гугъл хром. Провери наистина да не си хванал някой вирус или пък нещо друго в настройтите да си объркал.

  7. Homo faber says:

    Еректусе,тук е майсторството на твореца, да почувства мъката до болка от творческия процес…;)!!!

    • Homoerect says:

      Като си толкова знаещ и можещ, дай личен пример!

      • Homo faber says:

        Нали знаеш, аз съм само наблюдател….ти си по личния пример!

        • Homo faber says:

          ….а нали каза, че не искаш съвети и т.н.

          • Homoerect says:

            Кога съм казал, че съм глух за съвети? Което не означава, че автоматически ги възприемам! В случая не се касае за съвет, а за помощ – да ми покажеш как се прави.

        • Homoerect says:

          Според теорията и практиката, ти като мой прилежен ученик трябва да ме надминеш… 🙂

          • Homo faber says:

            Утрото се познава от сабахлента… Май нещо в кафето, внучката е сипала сол…;), та затова се бъркаш за учители и ученици, друже. Дай малко по-скромно…:)!!!
            Надявам се, че знаеш: “Добрата овца малко блее, много мляко дава”…;)!!!

          • Homoerect says:

            Фабер, не ме карай да ровя в няколкото тома на моето творчество, за да ти докажа, че ти сам си ме назовал Учител! Какво срамно има в това да бъдеш мой Ученик?!

  8. Juliapulia says:

    Мосю, по мое наблюдение,

    • Homoerect says:

      Джули, от кога си станала толкова наблюдателна? 🙂

      • Juliapulia says:

        Много смешно 😛 Тепавицата ти ми е обявила война нещо днес, не мога да си коментирам спокойно аааааааа

        • Homoerect says:

          Кой ти е обявил война, Юлке? Да не би с началника ти да си се скарала, та ти е черен денят? 🙂

          • Juliapulia says:

            Хич не ми е черен, даже си е много хубав 🙂 wordpress-овски неволи отново явно 🙂

            Иначе откровено казано здраво подпалих на предната ти статия, ама ти ще видиш.

          • Homoerect says:

            А така те искам!

  9. Juliapulia says:

    Мосю, по мое наблюдение трафикът, който се генерира към блога, от тази класация е пренебрежимо малък. Но виж проблемът с рекламите, който Графът засяга е изключително сериозен и гаден. Уви!

    Абе не мога да коментирам, игнорирай горното!

    • Homoerect says:

      Дааа… може да се наложи в скоро време да пусна кепенците на тепавицата… освен ако не се намери някой спонсор. И без друго, вече се уморих!

  10. генек says:

    Ами админът е търговец – и гледа да събере повече мющерии. Съответно – прави се на отворко.
    Пазарна демокрация…
    Какво общо имат с това някакви си художественост, смисъл, разум?

  11. Homo faber says:

    Еректусе, очаквах този удар, това словоизлияние. на човек който казва….”колкото и да съм нескромен, не бих искал да ставам твърде популярен”…..Но архивите са живи и всеки, който обича да се разрови в тях, в томовете, може да види вопъла ти за дадени звездички за неприемане на писано от тебе или обратното, защо не са ти дадени звездички за одобрение на писаното…:)!!!
    Както са казали древните “Пред ФАКТИТЕ и боговете мълчат”…..
    Архивите са живи….:)!!!

    • Homoerect says:

      Фабер, грешката ти е, че всичко написано от мен възприемаш буквално! Не правиш никаква разлика между самоирония и сериозни стремления… Фактът, че често ме цитираш, означава, че се учиш от мен и то съвсем безплатно. Ще си послужа и аз с един твой любим цитат: “Не всичко е така, както изглежда…”

      • Homo faber says:

        Еректусе, наистина е така, “Не всичко е така, както изглежда…”, така че е хубаво и ти да се заровиш в архивите си и внимателно…….ама много внимателно и самокритично да се прочетеш…и да правиш тогава разлика между самоирония и сериозни стремления….;)!!!
        А това, дето го казваш, че те цитирам, да знаеш, много виждам, чувам, помня….нещо, като професионална деформация ли е, или пък от приказката умна
        “Не всичко на този свят, е като на пръв поглед”!!!

        • Homo faber says:

          Аз казах ХАУ…..:)!!!

        • Homoerect says:

          Повтаряш се и нищо ново не ми казваш!

          • Homo faber says:

            Възмутен съм! И да триеш…..АРХИВИТЕ говорят, а и си ти знаеме, когато нещо не ти изнася, какво правиш…..ха ха ха…….:)!!!

          • Homoerect says:

            Фабер, имаш ли да кажеш нещо по същество или ще превръщаме тепавицата в махленски клюкарник? Не му е тук мястото и времето да обсъждаме моето поведение!

  12. генек says:

    Впрочем, една от идеите, дето ме водеха да си направя платен сайт, беше възможността да няма реклами. Хем мен не дразнят, хем хората не си казват, че ги лъжа заради посещения и пари…

    • Homoerect says:

      Колкото и да искаме, никога не можем да станем напълно автономни. Никой няма да ни го позволи.

  13. aman11be says:

    Не съм сигурен дали някой друг освен самите админи на сайта са наясно за критериите на ежедневната класация. Това мисля, че отдавна сме го коментирали и едва ли ще измислим нещо оригинално. Не вярвам чак толкова пък вкусът ми да се е изчанджил/изчанчил (каква дума само, но пък и колко много казва 🙂 ) , та да харесвам безвкусица и обратното.
    Относно “водещите” материали в сайта – днешните студенти 1-ви и 2-ри курс, които май са основните “борци” на “барикадите”, са родени след 1991-1992 г., т.е. не знаят, че този филм вече сме го гледали. Или поне не знаят от първа ръка. Някои може и наистина да си мислят, че творят история, но накрая ще се появят “Емил Кошлуков и Лияна Панделиева” на тяхното поколение, които ще осребрят дивидентите от тези протести, т.е. ще бъдат пратени “да следват/специализират” отвъд Голямата вода на издръжка на някоя фондация, а другите ще се питат “оти ручахме жабетата?” докато се редят пред гишетата на бюрата по труда. Както многократно е казвано тук и в един съседен блог “Историята учи, че никой не се учи от историята.”
    Та така, Омбре! Гледай какво показва брояча за посещенията и да не ти пука! 🙂

    • Homoerect says:

      Блестящо изказване, Аман! Стига тия дето требе, да го прочетат и поне малко да се замислят.

  14. Homo faber says:

    Еректус, ти имаш ли да кажеш също нещо по същество, а не да превръщаме тепавицата в махленски клюкарник и да коментираме този или онзи?
    Да наистина, други теми има по съществени и не му е тук мястото и времето да обсъждаме мен, теб, Атанас и аз!!!!!!

    • Homoerect says:

      Фабер, това което съм имал да кажа по същество съм изложил в статията „Възмутен съм!” През останалото време отговарям на умни въпроси, като твоите. Струва ми се вече, че се опитваш да се заяждаш на дребно с мен или да злобееш, което не ти прави чест! И то при положение, че храня най-топли чувства към теб… Ако не ти е направило впечатление, другите участници в дискусиите се държат нормално с мен и аз им отвръщам със същото, без да засягам тяхното достойнство. Само ти правиш изключение, опитвайки се да ми излизаш с някакви недодялани шутки. Ето защо се налага специално към теб да имам индивидуален подход. Не се опитвай да бъдеш какъвто и да било мой съдник! Между другото, единствено твоето CV e Top secret, вероятно си от свръхсекретния щат, който е командирован в тепавицата за да ме контролира. Съветът ми е поне малко да разкриеш лицето си, а не само задните части. Така постъпват възпитаните хора.
      И ако обичаш, използвай свои думи, а не непрекъснато да ме цитираш с попадналото ти от архивите ми.

  15. Homo faber says:

    Еректусе, уж си широко скроен човек, мисля че нормално се държа с тебе….и никой не те следи и т.н. ,а то какво излиза…. то се разбира че не случайно си облечен с шлифер и бомбе…по оная мода/разпитваш за лични неща и т.н./.
    Не обичам да ме вали златен дъжд, за разлика от тебе, а за цитирането….. ми това са твойте творения, а не моите…те говорят и те опровергават!!!!!!

  16. rusalka2013 says:

    Уважаемий Фабер, ти наистина прекали днес!

    • Homoerect says:

      Русалке, може би другите участници в дискусията не мислят като теб… Любопитен съм да науча и други мнения.

      • Графът says:

        Диалогът ви днес никак не прилича на приятелски закачки! 😦

        • Homoerect says:

          Всяко нещо си има граници. Гърците имат един много точен израз: “Η χρησή τομή” (Златната среда). Прехвърлиш ли границите, не очаквай да те погалят с перце.

    • Homo faber says:

      Уважаема Русалка 2013, ако обичаш погледни началото ……казах го и преди, не обичам “златен дъжд” да ме вали!!!!!!

  17. Homoerect says:

    Колекция мъдри мисли от Здравка
    Предлагам на вашето внимание мисли на една новопоявила се читателка в моя блог, с някои дребни редакторски корекции, запазвайки нейния стил:
    На едно място… прочетох следната мисъл, с която съм напълно съгласна: “Ако не се похвалиш сам… все ще се намери някой… да те оплюе !!!”

    Немска много поучителна поговорка: “Все едно е кой те изяжда… брат ти… или някой друг !!!”, което значи, че няма никакво значение кой какво говори… и как непрекъснато ти се кълне, че ти е приятел и незаменим другар… и така може и 30 години… а на 31-вата година…ти забива нож в гърба… !?!? С една дума… нищо толкова не е важно… важен е… крайният резултат!!!… затова в живота се случва… лош човек… случайно или несъзнателно… да направи нещо добро… и обратно… добър човек… без да иска… да направи нещо лошо!!!… В крайна сметка най-важното е… какъв е крайният резултат!!!

    Направило ми е впечатление, че в тези… постинги… след някоя ценна статия… винаги има и такива…” типове-участници”…. които несъзнателно… поради собствени неизживяни от юношеско време комплекси или… платено… участват само и само… да предизвикват т.н.”шум”, а от …”теорията на трептенията” в механиката е добре известно, че “шум” представляват всички… нежелани и вредни трептения !?!?… А “шум”… в нашия случай… са всички… дребнави и злобни подмятания, забележки и обидни надменни квалификации, които целят единствено… отвличане на вниманието на аудиторията от… рационално и полезно обсъждане на повдигнатата тема!!! Другата и не по-маловажна причина, поради която такива “типове-участници” във форума е…. да запълнят колкото се може повече пространство във форума… за да… п о п р е ч а т… на съвестните участници да изкажат мнението си… да научат нещо… и да научат и другите на нещо..!?!?

    Както ви се хареса… има една такава мисъл: “Ако животът ви поднесе… лимон… съумейте да направите от него… лимонада!!!”… т.е. от нещо…отрицателно… направете нещо положително С други думи, когато някой ви хули, обижда… или се държи лошо…. обърнете този отрицателен факт в нещо положително за вас… Кажете му: “благодаря ! Много съм доволен, че се държиш така, защото по този начин ми предостави много ценна информация за самия себе си…. Защото можех …да продължавам с години да се заблуждавам какъв си, а по този начин…ти много ме улесни… и аз сега знам вече какъв си… и на какво си способен… воден от тези свои качества, които много добре демонстрира… Много ти благодаря за това, че ми отвори очите… и ме изведе от заблудата, в която пребивавах до сега!!! Бъди и за в бъдеще така… откровен и искрен в поведението си… за да не заблуждаваш повече другите хора… и истинският ти лик добре да се вижда и осмисля…..

    Не обръщайте толкова голямо внимание на … заяжданиците … и присмехулните епитети и забележки… Та, нали това е голямата цел… да ви отвличат от същността на обсъжданата тема…Гледайте на тях като на една провокация и затова не се поддавайте на такива провокации…”демокрацията” в никакъв случай не трябва да позволява пространството… духовно и материално… да бъде превръщано от някои… недостатъчно чели… и недостатъчно осъзнали се хора… боклукчийска кофа, в която всеки може безпроблемно и нехайно… да изхвърли… намиращия се в душата му и в съзнанието му … боклук! Нека да поддържаме… ч и с т о.. . нашето о б щ о духовно пространство… и да се радваме, че можем да… о б щ у в а м е… Не забравяйте, че България е ”държава на духа!!!” Независимо от това, че има много хора и държави по света, които не искат… и не искат… да го признаят!!!… Но както са казвали старите българи преди нас….”До ще време !” (ще дойде време и за това!)

    Премахвайте и не допускайте….”шумът”… да заглуши. р а з у м а!!! Чистете ги… и те сами ще се откажат да правят повече….”Ш у м ”!!!

    Това което ви написах… просто беше предизвикано… от неудовлетворението, че вместо надълго и нашироко да се обсъжда проблемът в статията за канелата… и несъмнената полза от нея… надълго и нашироко… се ширят… присмехулни забележки и обидни квалификации, които нямат пряка връзка с темата на статията!? Повече от ясно е че тези, които пишат… просто няма какво да кажат по темата… затова и не го правят… ами …се присмиват… Е, и ако от това изпитват много голямо удовлетворение… тогава… много са… елементарни… и просто не са за тука!!!

  18. Два пъти коментирам и двата пъти – нищо не излиза. Задръстили сте тепавицата, момчетааа!

  19. Homo faber says:

    П.П. Ама, иска ли кака Златка, на широко обществено място да излезе…?

  20. Homo faber says:

    И не е разбрала, че диалогът ни е приятелски закачки…

    • Homoerect says:

      Фабер, не си спомням да съм те упълномощавал да говориш от мое име! Бъди по-скромен, нали ти така ме учеше?

      • Homo faber says:

        Еректусе, никъде и никой не говори от твое име, всеки говори с името си!!!

        • Homoerect says:

          Е, как? След като казваш и от мое име, че така ни харесва да се шегуваме???

          • Homo faber says:

            Някъде за пише, Еректус???

          • Homoerect says:

            Пак ли ще се обясняваме цял ден като влюбени гугутки? Ако продължаваш в същия дух, не очаквай отговор от мен.

  21. Homo faber says:

    И дали пък е истинска кака ти Златка…..и тя като студентите-мъченици, сега се сетила да вдигне байрака?
    Нещо много късно се сеща, снегът идва…?

    • Homoerect says:

      Дори не съм подозирал за съществуването на “кака” ти Златка! IP адресът й сочи, че е някъде в Централна България. Не ставай жертва на професионалната си деформация! Дори да имаш някакви съмнения, запази ги за себе си, а не ги изразявай публично!

      • Homo faber says:

        Питай, и да те питат….много е актуално….особено за днешното време!!!

        • Homoerect says:

          Препоръчвам ти да си припомниш написаното от “кака” ти Златка и да не се отклоняваш много от централната тема…

  22. Момчета и Момичета от всички блогове, в които успях да пребивавам последните два месеца, Вие сте мои Будители, всички Вие, които изваждате околните от зоните им на комфорт, това е изкуство! Поклон и честит празник! Много сте взели от предците си, много давате на прилежащите ви генерации! Само не спирайте!…а и аз съм За полемиката. Обичам инверсиите във взаимоотношенията, само така стоим будни!!!

Leave a Reply

