Аз, Омбре Великолепни

Настоящото есе не се препоръчва
на лица лишени от чувство за хумор 

Да не би Султан Сюлейман I или Крал Едмънд I да са заслужили повече от мен титлата „The Magnificent”? Айде, де – не на мен тия…!!!

Така и така, вече ми излезе име на самовлюбен, грандоман, нарцис, хвалипръцко… и затова ще продължа в този ред на мисли, за да разкрия пред вас истинската си същност. По-лошо няма да стане. Може пък да откриете и някоя положителна черта в характера ми. Това е във възможностите само на по-наблюдателните.

И така, да започна от самото начало. Произхождам от знатен род на василевси и патриции и още от малък съм закърмен с идеите на хуманизма, родолюбието и любовта към природата.  Всичко това оформи на по-късен етап моя мироглед и ми позволи да стана почтен български гражданин, уважаван у наше село и околностите му. Но най-важната отличителна моя черта е, че обичам да казвам истината. Понякога право, куме в очите, а друг път по заобиколен начин.

Бях още твърде малък, когато за първи път ми се наложи да кажа това, което мисля. Попита ме майка ми какъв искам да стана като порасна. Без да се замислям отговорих „професор по п(т)ичкология” Това беше първата дума, която научих от улицата, за която изядох шамар. Колко общо съм изял не съм ги броил и не си спомням, но важното е, че бяха все от майчина любов. За сметка на това си спомням много добре шамара от баща ми, който с голямата си длан ме отхвърли на два метра от него право на леглото. Провинението ми се състоеше в измислен прякор от мен на по-големия ми брат. От тогава насам съм станал много предпазлив, винаги с едно наум, как да казвам истината и затова намирам начини все по-завоалирано да го правя. Много добре пасна на характера ми девизът, използван още от римско време:  „Ridendo dicere verum” (Със смях да казваш истината). Впоследствие научих и други булевардни думички, но вече не ги споделях пред кого да е. Спомням си бул. ”Баба Парашкева”, който минаваше близо до нашата къща и не можех да си представя, че съществува на света друг по-голям от него. Струваше ми се като „Шан-з-Елизе”. По онова време, по този път се движеха главно каруци и файтони и чат-пат по някой автомобил и ние дечурлигата тичахме след него. Ако някой успееше да се повози на някое такова превозно средство, щастието му траеше цяла седмица.

Стигнах от първия зъб до панталоните. Ще спра до тук, за да не бъда обвинен в нарушаване авторските права на Бранислав Нушич, като плагиатор на знаменития му роман „Автобиография”.

П.П. На снимката горе вляво това съм аз самият, пременен в кралски одежди. Публикувам я специално заради най-новата ми приятелка Nervous Shark, за да ме опознае по-добре. Усещам как се заражда една голяма чиста любов между нас двете… така, де – между нас двамата. В Нейна чест, бъдещата Кралица на Тепавичарското кралство, ще отворя и една бутилка Cutty Sark и ще почерпя всеки, който посети Тепавицата. Заповядайте, каня ви от все сърце!

Както се полага на всяка кралска особа и нейните скъпи гости, следва една песен продуцирана от крале:

All rights reserved

Cutty Shark

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Автопортрет, Нещо като хумор and tagged . Bookmark the permalink.

96 Responses to Аз, Омбре Великолепни

  1. Светла Павлова says:

    Я какъв левент е професорът по пТичкология 🙂 ! Има вкус госпожа Тепавичарова.

    • Homoerect says:

      Изненадах ли те, Светле? Да не би да си очаквала да съм с рога и опашка на сатир? 🙂

  2. Тракиец says:

    Омбре, мислех си, че съм голям грандоман, ама ти ме тури у джеба си с това есе! Не моем се мери с тебе и туй то!!! Не знам кво че кае Нервната Акулчица по темата. Що не каза , че е п(т)ичка по-рано! Хаплива е акулката и е нервна като започната и недовършена! Ще си намери масторо. Аре ЧАО за сега и Лека нощ.

    • Homoerect says:

      Тракиец, ако работата се опече, мисля за кум да те поканя. Какво ще кажеш?

      • Homo faber says:

        Май, нещо не сте пили кафе сабахлем, нема да се опече работата… посоката е е друга 🙂 Не сте ли разбрали чоджум?!

        • Homoerect says:

          Фабер, айде отвори ни очите! 🙂

          • Homo faber says:

            Гусин Великолепни, що се праиш на улав…? 😉 Пак в твоя си неповторим стил питаш, ама нейсе… Ми посоката е леви, леви, не кучета бесни….:)!!!

          • Homoerect says:

            Фабер, добре започна с обръщението, ама съзирам някакви нотки на укор към мен! Нали се разбрахме, че само хвалебствия по мой адрес ще отправяш и никакви неприлични забележки?!

  3. Тракиец says:

    Може, но след писмено разрешение от кака Хомовица и другите домашни любимци!!!

    • Homoerect says:

      Тракиец, не виждам никаква законова пречка пред сключването на един платонически брак. Плюс това, нали пътят на България минава през Босфора, където е разрешено многоженството в почти всички ислямски страни? От повече глава не боли! 🙂

  4. Homoerect says:

    И като стана дума за булката, на която се каня да й поискам ръката, не мога да подмина един неин въпрос: „Защо си анонимен и пускаш коментарите едва след одобрение?” За да започнем на чисто, макар и задочно отговарям така:
    – Скъпа, може ли един личен блог да бъде анонимен? Не допускам всеки в личното ми пространство, за да не завъдя много тролове, спамъри и хейтъри! Нима ако се оженим нашата брачна обител ще бъде без врати и прозорци и всеки ще може да влиза и излиза, когато си поиска? Дай някакъв знак, че си прочела горното мое послание до теб.

  5. Homo faber says:

    Еректусе, и аз като тебе казвам истината… ама не завоалирам, друже…:) Апропо тука веке сме си като роднини, нема ли, братко да ми кажеш…:)???
    Кажи ми аго, да ми стане драго….:)!!!
    Толкова съм те хвалил, че не торба ми контейнер с хвалби съм употребил…:)!!!
    Нема неприлични забележки, просто за да се чуе Менделсон си требе операция…:)

    • Homo faber says:

      И поздравче….

    • Homoerect says:

      Похвалите съвсем заслужено съм си ги получил! И като сме роднини с тебе, за чий такова… требе да си показваме кирливите ризи пред света?!

      • Homo faber says:

        О, Повелителю, о, Падишах, нали знаеш, че не всичко върви по мед и масло и при роднините…? По-добре казвай истината, голата истина…:), тя рано или късно изплува…

        • Homo faber says:

          П.П. И дека виде кирливи ризи? Пак по твоему… ха ха ха ааа…:)

        • Homoerect says:

          Фабер, да ти изглеждам на самоубиец? Защо трябва да давам на врага оръжие в ръцете, разкривайки собствените си слабости? Предупреждавам те да не казваш къде ми е ахилесовата пета!

          • Homo faber says:

            Еректусе, какво да кажа, освен това:

          • Homoerect says:

            Фабер, благодаря! Но не се ли увлече малко? Клониш към изчерпване на лимита, който съм ти отпуснал. Отстъпи една крачка, та и други да ме похвалят и поздравят. За награда, обещавам ти да те поканя на сватбата, ако тя се състои… 🙂

  6. Pasi says:

    Щом днес темата е кралска, величествена, ето принос и от мен. Вярно приносът не е забулен в тайнство, мистика и величие, а е злободневка, но надявам се да се хареса на седянката:

    РЕЧТА НА КРАЛЯ

    Реч отново ни залива,
    Чехълче – душичка сива!
    Иска кралски да звучи,
    но излизат попържни!

    Кралството е раздробено,
    след речта разединено.
    Социалисти, депесари,
    срещу сините другари!

    Волен скача мигом в спора,
    на Атака свири сбора!
    Боце-Банкянски се плаши,
    с ес-ем-ес зове палаши!

    Политиката клокочи!
    Дали заек ще изкочи,
    от речта на краля тук?
    Или пак ще е чурук…

    Ясно е едно сега.
    Кралят тласка към война!
    Питам, отговор не ща:
    Туй ли ражда таз Глава?

    • Homoerect says:

      Братко Паси, шапка ти свалям! Искам и мен да ме научиш така да пиша… 🙂

  7. Pasi says:

    Благодаря зя оценката! Да пишешеш очевидно знаеш, няма какво да те уча. За римите обаче, няма как уроци да давам,защото сам не знам как се получава. Идеите са в ежедневието ни. Какво се е получило, разбирам само от публиката. Ако много ме хулят или хвалят, значи съм уцелил ваксата. На практика и двата вида реакция ми харесват. Безразличието обаче е убийствено. В тази връзка ето нещо като разсъждение по темата:

    Констатация.

    Шекспир пишел е сонети,
    а Паси плете куплети:
    за кръчмарски мурафети,
    с авионски пируети,
    за несебърските дюни
    шитнати за лев през юни,
    фонд за клъстери-източен
    глас научен, но “безпочвен”.

    А властта се подиграва,
    комитети назначава,
    ситуации комични
    все за хора безразлични.

    • Homoerect says:

      И аз благодаря за благодарято! И все пак, настоявам да ми преподадеш няколко частни урока! 🙂
      П.П. Мъча се да намеря друга дума, която да се римува с думичките сонети и куплети…

  8. Pasi says:

    На поставение въпрос: знамена развети; платна на курвети; бойци заклети; ми..ти; тромпети, байонети, и т.н. търси множественото число. А за училището ме подсети за нещо старо:
    Училище
    Вождът ни, кат бай Ахмед,
    разпределя сладолед,
    сред партийните дечица.
    Той с черпак, а друг с лъжица,
    ще гребат бюджет- паница.
    Две напред, черпак назад.
    Туй е порция, оклад!
    Папкаш, спинкаш, слушкаш ти
    и въобще не му мисли…
    Ученото ни момче,
    учи как да се краде!

    • Homoerect says:

      Чудесно, Паси! Започвам да прихващам по малко от твоя талант. Ако правилно съм те разбрал, думичката ми**ти е свързана с френската любов, или греша? 🙂

      • Pasi says:

        Избягвам думи, респективно стихчета с грубо сексуално съдържание. Любов френска, звучи по съвсем друг начин! Ето, че си талант.Е не се връзва с търсената рима, но е приятно за…

        • Homoerect says:

          И аз съм така, братко Паси! Мразя вулгарния стил, освен ако много, ама много не ме предизвикат. Според мен, френската любов си е като всички останали, с привкус на малцово уиски. 🙂

  9. Juliapulia says:

    Ваше П(т)ичарско Великолепие, за нас е чест да ни приемете във Вашите светли тепавичарски покои 🙂 Очакваме да ни приемете с хумористичен хляб и сол, безпартийно вино и шопско настроение.

    Завоалирам се, така да се каже 😉

    • Homoerect says:

      Айде бе, Юлке, къде се изгуби пак? Ако и днес не се беше обадила, щях да те напляскам по… да не казвам къде!
      Бъди спокойна, всичко ще бъде как положено… на кралския прием!

  10. Homoerect says:

    Братко Паси, мога ли да те помоля за едно експертно мнение по следния куплет:
    Кума Лисса, Кума Лисса…
    на децата мил другар,
    кой не знае още летописа
    да погледне в Рибния буквар!
    П.П. Всяка прилика с познати лица и събития е случайна. 🙂

  11. Pasi says:

    Далеч от мисълта за критикувам, ще отбележа че в оригинала е загубен ритъм.Това е съществено.Мерена реч означава именно това: ритмика,темпо на повествованието,освен римите.Аз /без да съм специалист/ бих корегирал тук там, за да се получи това:
    Кума Лисса, Кума Лисса,
    на децата мил другар.
    Кой не знае летописа?
    Беж към Рибния буквар!
    П.П. Към стихчето не го разбирам. Кои са тези лица и събития, с които приликата е случайна? Неразпознаваеми са. Има нещо, което не разгадавам нито в стихчето, нито от послеписа.Дано съм бил полезен при втория урок.

    • Homoerect says:

      Благодаря, брадър! Беше изключително полезен за моето бъдещо стихоплетство.
      За да не се чудиш, за какво става дума, ще ти кажа, че има една сеньора Кисса, към която беше отправен този мой дружески шарж. 🙂

      • Pasi says:

        Ако стихчето беше “Кума Лиса, наша Кисса…” , сам щях да се сетя. Това е трети урок: Разпознаваемост на лирическия герой, от самолет да личи. Ето така:

        Гатанка
        На най-високо място стъпил
        олигопол, едва напъпил.
        Живота му преминал в измами:-
        пилаф похапвал със имами,
        раята грабил от гурбети,
        с префинени германски мурафети.
        офшорки кътал за разплати,
        строил за себе си палати,
        подписвал ордери за хилядарки,
        издръжка дал на две другарки.
        На Боце пудел на верижка,
        пролайва, като верен дришльо.
        Протестърски организатор,
        в антиправителствений театър.
        Смешник,палячо,Буратино,
        Какво е туй, кажи дружино!?
        Паси,14.10.2013

  12. Pasi says:

    Така както си хортуваме, се сетих за още нещо. Същественото напред, на фронта, за да грабне съзнанието. В примера с твоето куплетче урокът е следният: “Наша Кисса-кума Лиса…” Веднага личи към кого се обръщаш и непосредствено след това е и оценката за лирическия герой – хитруша… Надявам се след четвъртия опит да се е получило онова което се търси!

    • Homoerect says:

      Прав си Паси, ама не съвсем… Да не кажа “Да, ама не!” Първо, вече веднъж съм използвал алгоритъма Лисса = на Кисса. Вместо Лиса съм използвал дабъл ес в наименованието, което требе да подскаже, че има нещо екстраординерно. Ма, не съм аз виновен, че вече си заседнал в некое барче и клюцаш по клавиатурата… 🙂

      • Pasi says:

        Пратих отговор, не разбирам защо не се появява. Считайки че грешката е в мен, ще повторя, урок последен преди да се оттегля: Стихоплетството е предназначено за публика. Криптирането по модела Кисса=Лисса е неразбираемо за читателите извън Хомоерект и Кисса.
        Пример: мое безглаголно съчинение от което според мен всичко е ясно.
        Имена
        Станишев. Цацаров. Сигнал.
        Василев.Еврото. Скандал.
        Цветанов. Крайслери.Ухо.
        Сарафов. Миро. Колело.

        Борисов. Кокинов. Пидал.
        Палета.Костинброд.Чувал.
        Победа. ГЕРБ. Калинки. Спор.
        Кръчмар. Ключалка. Нов отбор.

        Сарай. Доган. Местан.Кафе.
        Станишев. Натиск. Менгеме.
        Бадемов. Пеевски.Протест.
        Атака. Сидеров. На шест.

        Линднер. Инокс. Прецедент.
        Офшорки.Кипър. Президент.
        Любов. Омраза. Без пари.
        Колички. Бебета. Свирни.

        Радан. Московски. Суета.
        Кисьов. Мартинчо и Каба.
        Разгром. Разбор. Нов Бенедикт.
        Полиция. Анти-конфликт.

        Кулезич. Томова. Война!
        Бареков. Роми. Красота?!
        Кеворк. Кошлуков. Дикоff. Глуми?
        Компас? Пегас! Разгулни думи…

        • Homoerect says:

          Харно, Паси! Нема да си разваляме дослука заради някои дребни кавги! 🙂

  13. Kurt says:

    Да не е умряла циганката, дето те хвалеше 🙂

    Иначе, ако не си високомерен, никой не би се сетил да те нарече Великолепни. Най-малко – ти самия. Поне си последователен.

    Ако буля Хомовица те смята за великолепен, то си постигнал много повече от разни крале и султани.

    • Homoerect says:

      Драги ми Курт, за циганката отдавна нищо не съм чувал… Имам един железен принцип: “Помогни си сам, та и Господ да ти помогне!” Не се съмнявай, че буля Хомовица отдавна е разбрала с Кого си има работа! 🙂

  14. Homoerect says:

    Братко Аман, ако си мислиш, че можеш да минеш само с един “лайк”, жестоко се лъжеш… Да не накарам дружето Паси да напише една злобна епиграма срещу теб!!!

    • aman11be says:

      Вместо да кажеш едно “Благодаря!” за единствения досега “лайк”….. 🙂
      Отдавна не бях виждал “царствената” ти снимка. Откак се потопи в каменната ера.
      Ти Паси не го мисли.
      Той стихове реди
      по свое усмотрение
      и дошло му свише вдъхновение.

      • Homoerect says:

        “Мерсито” е едно на ръка! Радвам се най-вече, че с твоето участие се ражда една нова поетическа школа! 🙂 🙂 🙂

  15. Кисса says:

    Паси се не спаси.
    Радой окепази.

    Градина, пролет, май, цветя,

    скамейка, шепот сладък.

    И сред цветята Той и Тя,

    любов и тъй нататък.

    Поля, природа, красота,

    река, гора, нататък,

    природа, сбъдната мечта,

    възторг и тъй нататък.

    Годеж, венчило, поп и брак,

    момент безумно кратък,

    после проза, скука, мрак,

    деца и тъй нататък.

    Курорт, море, приятен смях,

    простор, вълни оттатък,

    възбуда, трепет, сладък грях,

    рога и тъй нататък.

    Полуда, нежност, сълзи, плач,

    плесник и писък кратък,

    багаж, билет, дете, носач,

    развод и тъй нататък.

    Нахалник, пари, кола,

    вертеп и той сред мрака,

    кафе, билярд, квартира, ключ,

    жени и тъй нататък.

    Бастун, легло, юрган, приют,

    глава с перчем окапъл,

    цокало, карти сноп, албум,

    легло и тъй нататък.

    Наследници, камбанен звън

    и яма сред цветята,

    лопата, кирка, поп и кръст,

    ковчег без тъй нататък.

    Радой Ралин

    • Homoerect says:

      Ха, да видим… Очертава се титанинчна битка!
      Рунд втори: Паси срещу Кисса 🙂

  16. Pasi says:

    Радой Ралин “видоизменя”, да не кажа друго, стихотворение на Тома Измирлиев, брат на Хр. Смирненски. От тогава има много варианти на т.н. безглаголно стихотворение, в т.ч. и моето. Тематиката е съвсем различна както е очевидно, за разлика от бай Радой, мир на праха му…
    Ето оригиналът:

    ОБИКНОВЕНА ИСТОРИЯ

    Градина. Пролет. Май. Цветя.
    Скамейка. Шепот сладък.
    И сред цветята – той и тя,.
    Любов и т. н.

    Поле Природа. Красота.
    Река – гора оттатък.
    Пробуда. Сбъдната мечта,.
    Възторг и т. н.

    Годеж. Венчило. Поп и брак.
    Момент – безумно кратък!
    А после – скука, проза, мрак,
    деца и т. н.

    Курорт. Море. Приятел. Смях.
    Простор – вълни оттатък.
    Възбуда. Трепет. Слабост. Грях.
    Рога и т. н.

    Фома Фомич

    Това е псевдоним на Тома Измирлиев, а стихотворението е отпечатано във в. “Утринна хасковска поща” на 10.VІ.1928 г., когато Радой Ралин е бил е бил едва тригодишен.

    • Homoerect says:

      Рунд трети! 🙂

    • Кисса says:

      Радой не е плагиат, сатирик е. Довършва безглаголното стихотворение в типичния си сатирично трагикомичен стил. А ти да не би да се сравняваш с Радой?
      Боже, прибери си вересиите, боже!

      • Homoerect says:

        Кисса, нарушаваш добрия тон. Човекът не е казал, че е по-велик от Р. Ралин.

      • Pasi says:

        Уважаема г-жо Кисса, бях помолен от домакина за урок по стихоплетство, във връзка със стихче, което в хода на обучението се оказа свързано с Вашата особа.
        Помогнах с каквото можах. Междувременно постнах част от злободневките си, които очевидно не Ви харесват. Включването Ви в обучението, с цел да представите нещо величествено и неизвестно завърши комично от моя гледна точка. Това изглежда доста Ви натъжи, и първичната реакция е налице. Тя не ме обижда, защото съм свикнал дори и с по-остри забележки. За Ваше успокоение съвсем не приличам на Радой и не желая подобна прилика. Колкото до вересиите, Бог си знае работата… Ще си ги прибере! Останете със здраве…

        Кукумицин

        Вещера-кукумицин
        пак да глътне аспирин!
        Има тя темптература…
        Бръщолеви сал халтура
        Паси,14.09.2013

        • Homoerect says:

          Братко Паси, опасявам се, че едва ли ще бъдеш разбран. И аз се опитах, но се провалих. Пропуснал съм да кажа на Кисса, по повод твърдението й, че моят блог е анонимен, да не се притеснава. Колко му е да си измисля някое популярно българско име и да си лепна някоя снимка на непознат човек? Поне половината от участниците в дискусиите, включително и Кисса знаят истинското ми име, в т.ч. електронната ми поща и телефонен номер. Не желая Сульо и Пульо да знае подробности относно личните ми данни.
          Мисля си, че трябва винаги да стоим над дребните заяждания и да гледаме на тях като на забавни закачки.

  17. Кисса says:

    “- Скъпа, може ли един личен блог да бъде анонимен? ”

    Може, уважаеми, твоят е такъв. Девойката си е написала имената, и си е поставила снимка, истинска а не обработена до неузнаваемост с помощта на фотошоп, за разлика от теб.

    Венсеремос, Генова!

    За всички инакомислещи една статийка за четене:

    Началото на края

    • Homoerect says:

      Ще си позволя да ти опонирам, Киса. Това за «анонимността» на един личен блог е писал някой друг в страницата на Нервната акула и тя се е съгласила с него, че е прав. При наличието на толкова подробности конкретно в моята тепавица, никак не е трудно за когото и да било да си състави вярна картина за мен. Освен тази моя снимка, дообработена чрез фотошоп, има и други, които са автентични. Нямам претенции да са художествени произведения, но все пак са някакво доказателство за автентичност на моя образ. И кому е необходимо да навлиза чак в такива подробности? Може би трябва и пръстови отпечатъци да си сложа…?
      За поздравленията ти към г-жа Генова ще се въздържа от коментар.

      • Кисса says:

        Къде видя поздравления, Омбре? Или не си наясно какво означава венсеремос? Не ми се вярва.
        Не допускай това опошляване на личното си пространство. Имам предвид поезиите на някакъв си Паси, когото се надпреварвате да аплаудирате. Пада нивото. Много пада.
        Не казваш нищо по същество за статията от линк-а.

        • Homoerect says:

          С моето килийно образование, под “Венсеремос” разбирам нещо повече от поздравление. Това означава пълна съпричастност! Стигам до извода, че нито аз ще те разубедя, нито ти ще ме накараш да ти повярвам. По-добре да сменим темата. Що се касае до нивото на “личното ми пространство”, това е твое мнение, което едва ли всички го споделят. Опошляването е скътано нейде в нечии чужди мисли.
          Не бих искал да коментирам по същество препоръчаната от теб статия, защото тя е написана твърде тенденциозно и мааннипулативно, без да се опира на фактите, без значение дали са в твоя или моя изгода.

        • Pasi says:

          Фатмак
          Кисса-зодия фатмак,
          с нивомер и със патлак.
          Мери точно пошлостта
          и замеря свежестта.
          Паси,14.11.2013г.

    • Kurt says:

      Кисса,

      Тия, които не сме с протестите въобще не означава, че подкрепяме праителството. БСП са най-дясната партия у нас (съселът Станишев утрепа социалдемокрацията), но все пак са партия. ГЕРБ не са партия. ДПС са най-крадливата групировка у нас, но за разлика от ГЕРБ (втората най-крадлива групировка) имат и някои интелигентни парчета. Глупавият е по-страшен от злия, защото злия поне отвреме-навреме си почива (не съм го измислил аз).

      Мен ме ужасава мисълта ГЕРБ да се върнат на власт. Реален избор нямам – избирам тройното нещо пред ГЕРБ като по-малкото зло, не като по-доброто.

      Студентите нещо не вдъхват доверие. Основният въпрос на всяка революция е не кой я прави, а кой взема властта след това (питай чичико Ленин). Няма индикации студентите да са мислили по този въпрос.

      Че младите били бъдещето е доста изтъркано клише. Ние старите ако умрем, по-добре ли ще им бъде? И това клише се търкаля от старци. Ако тия старци искаха да помогнат, младите щяха да станат настоящето, а не бъдещето (пак не съм го измислил аз).

  18. Homoerect says:

    Кисса, прочетох препоръчаната от теб статия. Имаш твърде селективен подход при събирането на информация за това, което става у нас. Прочети и други статии, за да видиш, че нещата не стоят в онази плоскост, на която на тебе ти се струват. И най-важното, какво ще стане като бутнем това правителство? ще настъпи ли нещо по-добро или ще експериментираме до дупка – до пълната и окончателна разруха на България!

    • Кисса says:

      Какво ще стане ще решат младите, бъдещето е тяхно. И не са всичките безмозъчни марионетки (с големи хард дискове и празни файлове (по Генек -който сам не съзнава каква простотия е това неграмотно сравнение)).

      • Homoerect says:

        Пълен абсурд!!! Щели да решават младите и за моя живот (на семейството ми, на близките ми, на приятелите ми)! Кисса, ти съзнаваш ли за какво пледираш? Да искаш такива като мен с богат житейски опит да се съгласят с претенциите на някакви недорасли, без самите те да знаят какво точно искат?! Не забравяй, че един бит струва колкото трима небити!

        • Кисса says:

          Да, уважаеми. Тези от младите, които са готови на саможертва, тези, които знаят все още какво е морал, тези, които не са с опорочено минало, тези, които няма да продадат идеалите си за жълти стотинки, тези, които не са и няма никога да членуват в престъпни партии и групировки. Точно те. Не ти…Бъдещето е тяхно. Посъветвай се по въпроса с младите хора в семейството ти. ЧУЙ ги! Чуй какво наистина мислят. Въпреки, че се обявяваш за тартор в крепостта си, опитай се да ги послушаш на кого симпатизират.

          • Homoerect says:

            Пароле, пароле, пароле… Да те попитам, Кисса – тия младите от кого са се научили на морал?
            Няма какво да питам младите в моето семейство. Те също мислят като мен, защото не са коне с капаци.
            За да ти бъде пределно ясно, аз също не одобрявам правителството на Орешарски, но няма да тръгна с камънье и дървье да го събарям! Никой няма право да ми вменява вина за нещо, за което не се чувствам виновен!

  19. Pasi says:

    За да обслужа идеята на Кисса, за плагиатството изложена тук по отношение на Паси ще постна още една злободневнека. Познайте оригиналът!
    Служебен кабинет

    Ако Чехльо срещне някой
    в цъфналата ръж,
    хоп, министър този някой,
    става изведнъж!

    Министерските сокаци,
    сал калинки- дръж!
    Чехльо търси фърфалаци,
    да цъфтят кат ръж!

    12.03.2013г.

    • Homoerect says:

      Паси, Кисса е бетон арме! Трудно някой може да я разубеди в нейната правота. Тя е бронирана здраво в гърдите и за съжаление не е единствената…

      • Кисса says:

        Не за съжаление, за щастие не е единствената.

        • Homoerect says:

          Кисса, някъде мернах с крайчеца на окото си някаква оценка на политолог, че България отива към гражданска война! Това ли искаш и ти? Поне тебе да не мисля, понеже си далеч от театъра на евентуалните военни действия…

          • Кисса says:

            Да не дава Господ.
            Но престъпната върхушка го иска, и прави всичко, за да го предизвика.
            От една страна комунисти без кръв ни са ни вземали ни са сдавали власт. От друга страна мафията не ще допусне да бъде подгонена и вкарана където и е мястото а незаконно присвоеното и имущество – конфискувано.
            Та и аз, като сме се разприказвали, да те попитам, след като не одобряваш това управление какво правиш, за да промениш ситуацията?
            Настрана, че си гласувал за него.
            Има и по зле – гласували за някакъв тъп рапър – с големите си необосновани претенции…

          • Homoerect says:

            След като и ти не го искаш, не ставай неволен съучастник, драга ми Кисса! Тая песен за комунистите и ченгеджиите сме я слушали, та чак ми е бактъм дошло от нея. Не може всичко да се обясни и оправдае с пещерния антикомунизъм, който ежедневно ни залива по всички информационни канали. Това за кръвта отдавна вече е минало. Прочети най-новата история и ще видиш,че БСП е сдавала властта и без да пролива кръв.
            За да бъдем съвсем точни, аз не съм гласувал за Орешарски, а още по-малко за ДПС. И мен ме боли не по-малко, отколкото теб. Но по-добре лош мир, отколкото красива война!
            За рапъра няма да коментирам. Все пак ми прави добро впечатление с някои свои точни оценки за сегашното положение.

          • Kurt says:

            Не е баш политолог, но може би това си мернал с крайчеца на окото:
            Искате ли гражданска война?!!

          • Homoerect says:

            Знаеш, че съм възрастен човек, простено ми е. Не беше тази статия, но няма значение – смисълът е един и същи 🙂

  20. Juliapulia says:

    Копирам си коментара и тук, щот има нужда. Разговорът и в статията Реконтнра.

    Да де, ама покрай това да си говорим за онез дет ни държат съдбата, забравихме да си говорим за хората … за децата, които възпитаваме (в какво?), за стойностните постижения на онези, които тихо постигат целите си (ето Гери днес е на изпит например и аз супер много й се радвам, че върви напред и се развива), за онези, които дават сърце и душа, за да създават стойностни и смислени неща … или за онези, които си отиват нелепо, поради войната по пътищата (защото на мен именно с такава новина ми започна деня). Има купища стойностни неща, които да дебатираме. И ако трябва да започнем с политиката, то не е ли по-важно да слушаме и коментираме какъв бюджет се чете, да имаме отношение към него, а не да си говорим кой крив, кой прав и кой е по-корав. Без извинение, щото ми е болно за заливащата ни чалгизация на политическото ежедневие!!!

    • Homoerect says:

      Ми тогава и аз да повторя казаното по-прежде:
      Да, скъпа! Споделям твоите виждания. След като има ясно изразени две различни позиции, в цивилизования свят хората сядат на кръглата маса и се опитват да ги решат без бой. Градусът на напрежението наистина расте с всеки изминал ден, а някои съвсем умишлено и целенасочено подклаждат омраза и разделение сред оредяващия все повече български народ.

  21. Кисса says:

    Желая на всички една хубава вечер!
    За разведряване на атмосферата един виц в аванс, преди петък:

    “В клас влиза нова учителка: – Добър ден, деца! Аз съм новата ви класна ръководителка и съм фенка на Бойко Борисов. А сега нека всяко от вас, деца, се представи по същия начин!
    – Аз се казвам Петърчо, и съм фен на Бойко Борисов.
    – Аз се казвам Асенчо и съм фен на Бойко Борисов….
    – Аз се казвам Марийка и съм фенка на Бойко Борисов.
    Стигнали до Иванчо.
    – Аз се казвам Иванчо и съм фен на Станишев.
    – Как може!? Защо не си фен на Бойко Борисов?
    – Мама е фенка на Станишев, тате е фен на Станишев, приятелите ми са фенове на Станишев – и аз съм фен на Станишев.
    – И какво от това? Ами ако майка ти беше прост…тка, баща ти нарк.ман, а приятелите –ге.ове, тогава ?!?
    – Е, тогава щях да съм фен на Бойко Борисов.”

    • Homoerect says:

      Благодаря! Хубава вечер и на теб, Кисса! И се замисли малко над думите ми. При тази конфигурация в НС, шансовете да се приеме един по-справедлив Закон за изборите са много по големи, отколкото при управлението на други реваншистки формирования.

  22. Homoerect says:

    Появиха се и хейтърите – свалят ми рейтинга с по една звездичка. Значи съм на прав път!!!

    • Kurt says:

      Пак самовлюбеност 😦

      Има значение колко човека те четат и харесват, а не колко са ти кликнали и на колко звездички. Ако си спомняш, обещал съм ти никога да не ти давам звездички. Малко ли е че те чета и харесвам написаното? (малко самовлюбеност и от моя страна 🙂 )

  23. генек says:

    Разбрах, че си крал по произход. Аз пък съм си селянче.

  24. генек says:

    Не разбрах защо за Кисса сравнението в компютърен стил да е простотия. Така е – децата имат огромни възможности, които не използват. И сравнението е в модерен за тях дух.
    Но – не е задължително всички от всичко да разбират.
    Впрочем, подобно на стихотворението, за което дискутирате, намерих в една антология на латиноамериканската поезия – “Существование из существительных”. Беше май на венецуелец.
    А Радой Ралкин…Разрешен сатирик, придворен шут, доста елементарен – маса нещо от “Люти чушки” е откраднато от Славейков.

    • Homoerect says:

      Генек, преди малко отговорих на Паси. Може да се възползваш от същия мой отговор. 🙂

  25. генек says:

    Гильермо Валенсия “Существование из существительных”
    Крестины.Школа.Университет.Диплом.
    Нужда.Долги.И суд.Скандал -залог успеха.
    Кандидатура.Пост.Существенная веха:
    вояжи.Лондон.Рим.Париж.И снова дом.

    Невеста.Обрученье.Роды.Дочь.Потом –
    пеленки.Школа.Свет.Уже жених.Потеха!
    Медовый месяц.Ревность.Сцены.Не до смеха.
    Внук.Школа.Университет.Опять диплом.

    Вдруг -старость.Немочи.Бессоница.Облатки.
    Страх.Головокруженье.Слепота.припадки.
    и -одиночество.И -ни души окрест.

    Инфаркт.Могила.Плач.Поминки.Даже пресса.
    Улыбки.Смех.Прогулка до собора.Месса.
    Могильная плита.Крапива.Точка.Крест.

  26. генек says:

    И уточнение – поетът е живял 1873 – 1943 година.

    • Homoerect says:

      Записах в протокола!

      • Pasi says:

        Генек очевидно споделя недоизказаното от мен, и опровергава безапелационно тезата за “величието” на коментираното стихотворение, с което се мъчи да шашка с нивомера си Кисса. Междувременно ми хрумнаха промени във вече постваното стихче. То вече изглежда така:
        Фатмак
        Кисса-зодия фатмак,
        с нивомер и със патлак.
        Въдворява пошлостта
        и разстрелва свежестта.
        Паси.14.11.2013.
        С това пожалавам лека на всички.

        • Homoerect says:

          Лека нощ, Паси! Спи спокойно и сънувай блондинки! Доколкото виждам от снимката, Кисса не е! 🙂

  27. rusalka2013 says:

    Господин Паси, прочетох с удоволствие вашите стихове. Надявам се да споделите с нас още от своите “злободневки” 🙂

  28. Homoerect says:

    Гери, благодаря и на теб! Не ме дръж под напрежение – казвай взе ли си изпита?

Leave a Reply

