Музикален петък – LI

This essay is under construction. Now it’s your turn to fill in the missing…

Please note that your personal involvement in this project will be assessed on merit by the jury.

Good luck!

Пак съм объркал клавиатурата…! Веднага се поправям.

Ще ви разкажа една истинска история от казармения живот, с риск да се повторя. Влизам в кабинета на ротния да му докладвам нещо си… Заварвам го да разговаря по телефона и чувам последната му реплика:
– Жено, след службата и жабешките бутчета, тебе най-много обичам!
От тогава му излезе прякорът капитан Жабарев. Да видите каква клюкарка съм. 🙂

За да ви е спорна работата, следва моят музикален анонс:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

64 Responses to Музикален петък – LI

  1. Homoerect says:

    Амане, защо спря до тук? Един “лайк” не е достатъчен, продължи си мисълта. 🙂
    Имам някакви смътни подозрения, че някои лица днес няма да присъстват на концерта…

  2. Pasi says:

    Темата е музикална и ето една моя злободневка, от времето на Служибния кабинет с премиер Марин Райков:
    Музика
    Премиерът-ниска топка
    може сал хоро да тропка
    по зададен полутон,
    с герберския камертон.

    Музиканти-цял отбор,
    край партийния стобор,
    свирят с европейски гайди.
    На народът му се гади.

    Диригентът е на тъмно.
    Болен е-високо кръвно.
    Туй не пречи да слухти
    и чрез Чехльо да скимти.
    Pasi,07.05.2013г.

  3. Homo faber says:

    Е, бре политичари, днеска е лайф ден! Влизам в агитката с една позабравена група от доброто старо време… а, чорбаджи Еректусе… 🙂

  4. Homo faber says:

    И още музика лъчи… 😉

    • Homoerect says:

      Фабер, какви са тия лъчи? Да не са радиоактивни?

      • Homo faber says:

        Еректусе, ти кажи… Чини ми се, че отнякъде водата в тепавицата ти/ни нещо не е според стандарта, напоследък… 😉

        • Homoerect says:

          Фабер, ти още ли не си разбрал, че аз съм екстраординерен???

          • Homo faber says:

            Що да не съм разбрал, Еректусе? Напоследък живо гореше и неистово искаше да отидеш при онова движение на хора… нетрадиционни ;), а те се определят за цветни, даже знамето им е с цветовете на дъгата, що стана, в редиците ли си…???

          • Homoerect says:

            И да съм, нема да ти кажа! Не навлазяй в личното ми пространство!

  5. aman11be says:

    За релакс и уталожване на страстите:

  6. aman11be says:

    А ето и новото AUDI Q…., пардон, LADA X-RAY CONCEPT. 🙂

  7. Juliapulia says:

    Ида да разваля интелектуалната седянка с едно денс изпълнение дет плакне окото, и мъжкото, ама и женскотооооооо ….. 🙂

    • Homoerect says:

      Машалааа! Юлке, понеже вече много зачестиха “лайк”-овете повече на никого няма да благодаря. Ти си последната. Освен това, ти нищо не можеш да развалиш, а само да подобриш! 🙂

      • Juliapulia says:

        Развалям я как?! От седянка, я превръщам в стоянка, танцуванка и подобни 🙂

  8. Homo faber says:

    И още релакс…

    • Homoerect says:

      Нема ли днес да има хумор?!

      • aman11be says:

        Може и да има….

        Позвъняване в 4 часа сутринта.
        Някой си прави майтап:
        – Алоооо!? Да ви е избягало стадо говеда!?
        Следва спокоен отговор:
        – Що бе!? Ти да не изостана!?…….

  9. Тракиец says:

    Омбре прическа

    Вместо хумор!!!

    • Homoerect says:

      Тракиец, подп(т)ичкваш ли се с мен???
      И мога ли да те попитам какво дириш ти в женски сайтове? Да не би да избираш бельо за новата си приятелка? 🙂

  10. Homo faber says:

    Ха, искаш ненавлизане в твоето пространство, а що искаш на другите от пространствата им….;)???

    • Homo faber says:

      И пак релак си за добро настроение…

      • Homo faber says:

        Те ти и хумор.
        Човек кара колело. Рекордна юлска жега. По едно време се изморил и спрял да почине на някакъв мост. На моста седи друг човек с въдица в ръка и гледа втренчено в плувката. Велосипедистът се приближава и пита:
        – К`во, рибка ли ловим?
        Рибарят мълчи.
        – Викам, рибка ли ловим?
        Отново мълчание.
        – Абе ти да не си глух. Питам те – рибка ли ловиш?
        Рибарят си мълчи и гледа втренчено в плувката. Велосипедистът му теглил една дълга, качил се на колелото и тръгнал. Навъртял към три-четири километра, обръща се назад и вижда, че рибарят му маха с всички сили, да се върне бързо.
        Обръща той и се връща обратно. Стига до моста, а там рибарят усмихнато го пита:
        – К`во, велосипед ли караме?

    • Homoerect says:

      Моля…???

  11. Аз, сутринта рано те прочетох за отскок, ама сега влизам да си кажа вица за деня: Как викат на жена, която отказва орална любов?
    Не я викат
    :)))

    • Homoerect says:

      Добро утро, Герганче! Наспа ли се хууубавичко? Какво станА с бозата ми?
      По повод на вица ти – признавам те за съвременна Жена! 🙂

  12. Homoerect says:

    Добро утро и на теб, Светле! С какво ще ни изненадаш тази сутрин от Великата Хамериканска страна? 🙂

    • Светла Павлова says:

      Днес съм ти ядосана заради онези десет точки при Генек и не чакай да те поздравявам. А и съм каталясала от бърсане, миене, чистене и прочие женски “удоволствия”. Впрочем, защо да не те поздравя ето с това:

      • Homoerect says:

        Допусках, Светле, че нещо си ми сърдита, но съм изненадан, че точно заради 10-те точки при Генек ми отмъщаваш… В такъв случай не ми остава нищо друго, освен да ги пусна в понеделник в тепавицата и да предизвикам публичен дебат. Да видим коя от всичките точки не отговаря на истината…
        Тази популярна руска песен в аванс по случай 9-ти май ли ми я пускаш? 🙂
        П.П. Продължавам с нетърпение да чакам твоите снимки, дето си ми обещала…

        • Светла Павлова says:

          Щом съм обещала, ще ти ги изпратя. Казах ти да не бързаш, защото още няма нищо за снимане.
          9 май ще дойде неусетно – докато мигнеш и ще си на манифестация 🙂 .

          • Homoerect says:

            Да, Светле, вярно е това, което казваш! Само едно ще те помоля – да не опорочаваш нашата сантиментална връзка заради идеологическите ни различия.
            Продължавам да храня към теб все тъй най-нежни чувства! 🙂

  13. aman11be says:

    Катаджия дебне до паркинг на ресторант. Излиза пийнала голяма компания и се качват по колите. Катаджията си избрал един, който едвам се държал на краката и го спира:
    – Проверка за алкохол, духнете! – резултат – нулев.
    Катаджията:
    – Как е възможно това?
    Мъжът: – Днес аз съм дежурен по отвличането на внимание.

    • Homoerect says:

      Амане, нещо ми намирисва в цялата тази история, че ти си този, който отвлича вниманието! 🙂
      П.П. Виде ли само с какви красотни дами си заобиколен в тепавицата? 🙂

  14. Homo faber says:

    изпратен от puzolini на 15-02-2013

    В Русия в детските градини, след ваксинация децата не хвърлят памука със спирт, защото мирише на татко.

  15. aman11be says:

    Имаше един руски филм “А утрините тук са тихи…”. Направо така се чувствам в прекрасната дамска компания.

    • Еййй, че ме отнесе с този филм… В театралното ми детство ние бяхме малките, които гледаха голямата формация как го играеха на сцена: Мадлен ( по настоящем Алгафари), Явор Дачков, Галя Горанова ( журналистка от Сега), Цвети Дадов ( на големия Цветан Дадов син )… И после как ги разстреляха… И руска музика… И мъгла…

  16. генек says:

    Малко космополитизъм, хуманизъм и музика…

  17. rusalka says:

    Обожавам петъчното издание на тепавицата! Настроението ми винаги се подобрява след порция вицове ала Аман, а от скоро и “злободневките” на Паси. 🙂 Радвам се, че и Гери поддържа градуса на смеха. Ето един виц и от мен:

    Жена, застанала гола пред огледалото казва на мъжа си:
    – Чувствам се ужасно. Изглеждам стара, дебела и грозна. Кажи ми нещо положително!
    Мъжът отговоря:
    – Имаш обаче отлично зрение …

  18. генек says:

  19. Homoerect says:

    Извинявам се на всички, на които не съм отговорил своевременно. Приемете, че щом съм ви апрувнал, значи съм ви лайкнал! Загледах се през НП-то в един кучешки спектакъл у нашето големо село Люлиново… Най-интересното беше: яздене на кучка колкото магаренце, щафетно бягане, гонка на две палета, колкото породистите плъхове пак у наше село, прескочи стопанка и… малко секс! 🙂

    • И по повод на политическата ситуация , един мой любим виц, с който да онагледя и заангажираността на държавата ни към нас, нейните икономи:
      Седи си сър Джон и чете вестник. На врата се почуква и глава подава икономът му: “Извинете! Сър, не съм получавал заплатата си от три месеца!”
      Сър Джон свалил вестника, казал “извинен си!” И продължил да чете…

    • Kurt says:

      “Най-интересното беше: яздене на кучка колкото магаренце, щафетно бягане, гонка на две палета, колкото породистите плъхове пак у наше село, прескочи стопанка и… малко секс!”

      Да не си по-ектраординерен от ЛГБТ? 🙂

      • Homoerect says:

        Тоя не го познавам. Като ми кажеш кой е, ще ти отговоря. 🙂
        Ако става дума за о-в Лесбос, може да се каже, че ми харесва…

  20. И по повод на политическата ситуация , един мой любим виц, с който да онагледя и заангажираността на държавата ни към нас, нейните икономи:
    Седи си сър Джон и чете вестник. На врата се почуква и глава подава икономът му: “Извинете! Сър, не съм получавал заплатата си от три месеца!”
    Сър Джон свалил вестника, казал “извинен си!” И продължил да чете…

  21. Homoerect says:

    Правилно, Гери – повторението е майка на знанието! Случилото се в къщата на достопочтения сър Джон и паралела, който правиш с нашата държава е абсолютно верен.
    Благодаря, за което! 🙂

Leave a Reply

