Ден за нирвана

Уморихте ли се от политическите дискусии? Да ви кажа честно, и на мен вече ми стана байгън да отстоявам своите позиции, на база новините по родните масмедии, които ката ден ни заливат като Ниагарския водопад с всевъзможни манипулации, с едничката цел да ни докажат колко сме прости и неосведомени! Какво да се прави – лош човешки мат’риал…?! За да не бъда голословен, ще илюстрирам с пример:
– Добър ден, драги телевизионни зрители на БТв! Включваме директно картина от площад “Народно събрание”, за да ви направим съпричастни с протестиращите…
Само да попитам – някой питал ли ме е мен дали искам да бъда съпричастен с “ранобудните студенти”? Народът ни съвсем е превъртял. Гледам едно момиче разхожда пуделчето си на покрива на отсрещния панелен блок, вместо да отиде на жълтите павета и да изрази своята солидарност с “хубавите”, “умни” и “имотни”!

Все пак, разговорите по тази тема можем да ги отложим, но не и да ги отменим. Защото, ако на някои им е все едно, на мен като частица от българското общество не ми е безразлично къде и какво се твори от инженерите на новия морал в държавата ни. Като започнем от типинг-пойнтърите и завършим с “независимите” журналисти!

Днес, по изключение ще ви оставя един свободен ден за медитация. И най-вече, за да сте бодри и отпочинали за утрешния музикален маратон.

Който желае, може да участва в СИТ (Свободно избираема тема), за да не загуби кондицията си за ожесточени дебати. Ще отговарям на всякакви въпроси, стига да не са в областта на п(Т)ичкологията, където отдавна не съм опреснявал своите познания.

Желая ви успешно участие в благородното състезание на идеи и мнения по всичко, което ни заобикаля в този свят и все още ви вълнува!

И за да бъда в крак с новото време, да чуем едно модерно музикално изпълнение:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in По света, У нас and tagged , , . Bookmark the permalink.

16 Responses to Ден за нирвана

  1. Homo faber says:

    Що бре, друже Еректусе, и п(Т)ичкологията е част от многоликия живот. Недей предава фронта… пък и нали знаеш: “Учене през целия живот”, а ти си ученолюбив…:)

    И музика друже:

    • Homoerect says:

      Фабер, прав си, ама не съвсем! Оставям на вас по-младите да бистрите темата за секса. Ние по-възрастните може само акъл да раздаваме. 🙂 Точно в този смисъл ще превърнем твоя любим девиз в дела!
      П.П. Бих искал да те помоля да бъдеш днес малко по-концентриран в изказа, за да не се превръща в диалог само между мен и теб. Нека дадем възможност и на други да медитират в тепавичарницата! 🙂

  2. Pasi says:

    Грама
    Хелоу мистър Президент,
    Бърз доклад за инцидент.

    Даже Сороски юмрук,
    се оказа гнил чурук!
    Местният им Харе Кришна,
    паметници боядисва,
    и е хванат на калъп.
    Уж будист, а много тъп!

    Пардю, частно тук намина,
    но протеста се спомина…
    Окупация затихна,
    а площада с хрема кихна.

    Чехльовизми,Куневизми
    или други десни клизми,
    се оттекоха завчас.
    А Местан ага- курнас.

    Талибани хунвейбини
    Мистер Клийн с воле отмина…
    Не помагат Бойковизии,
    със площадните колизии.

    Видим нулев резултат.
    Политиката е в пат.
    София е вери найс,
    Ваш посланник Марси Райс
    Паси, 20.11.2013

  3. Homo faber says:

    М да ааааа, Еректусе, да отпочнем… Да, ама не – както казва теманджията пред бай ти Тошо…:) То се вижда тука как я споделяш приказката на попа в обратен вариант: “Не ме гледай, какви ги върша, а какви ги говоря” спрямо нежната половинка. Така че, не си прав… меракът умира последен, друже, нали? 🙂
    И по-нататък… всеки е свободен да си взима решенията и има възможност да участва в диалога, който не иска, не участва, с две думи – няма проблем, друже Еректусе!!!

    • Homo faber says:

      Ето и тепавицата ти се обогатява, поезията, литературата, словото навлизат с пълна сила в салоните ти и омекотяват политическите крамоли, що са превзели човешките души и настроили едни срещу другите люде в тази земя, като една човешка длан…:) Така че, не спирай полета на мисълта и словото човешко…
      Хайде, остани си със здраве!!!

    • Homoerect says:

      Вечно си недоволен, Фабер! Какво повече искаш да направя за теб?
      Между другото, все още очаквам отговор на въпроса ми от вчерашния пост. Кой бяга по тъча, искам да знам…? Не виждам никаква опасност от разкриване на твоята тайнствена самоличност, при положение, че по света има поне 2 милиарда бащи. Става много банално, ако продължиш да си трайкаш…

      • Homo faber says:

        Еректусе, и аз очаквах отговори на въпроси…..ама и ти по тъча…

  4. Тракиец says:

    Нирвана е състояние на духа. Извисяване и блаженство! Връзката с отвъдното /световното информационно поле/ и трансцедентното…! Медитация и вглъбяване!!!
    Не ми разваляй състоянието с напомняне на уличните безумия. Едни наши “презокеански” приятели се опитват отново да ни преметнат, но мъжко дупе веднъж се прекарва. Ако е два пъти е глупост, а след третия си е жив педераслък. Нито съм глупав, нито съм Гей. Надявам се, че и повечето българи са като мен.

    • Homoerect says:

      Тракиец, знам, че си умен, но все пак, ако позволиш, да те допълня… “Нирвана е известна още като просветление или пробуждане, пълното спокойствие на ума при Освобождението (мокша), това е състоянието на край на страданието, най-висше щастие и единението с божественото.
      По другия въпрос, както бе казал Парцалев – не сте опитали, не ви е харесало… 🙂

  5. Тракиец says:

    Я не моем се мери по вазе. Ти по ги разбииш тия работи. Оно така ми идва от вътре и затуй така ги пишем. Прости мене грешного!!! Къде са задграничните ни приятелки по темата. Пълно информационно затъмнение. Даже и разузнаването не ни еб@ва.

    • Homoerect says:

      Тракиец, по ги разбирам некои работи, оти много съм чел… Не като тебе саде Библията да прелиствам! Па, кАжи ти по кво си специалист? И понеже сам си признаваш, че си грешен, не ми връзвай кусур на мен с коя мома на орото съм се фанал!
      По сведения, получени от ЦРУ, МОСАД и КГБ, нашите задгранични приятелки Светла и Кисса са добре! Едната копа градинката пред къщата и сее райграс, а другата прибира реколтата от компири.
      Не знам защо разузнаването не те еб@ва тебе…

  6. Тракиец says:

    Ми щото явно съм незначителен и независим / от мен нищо не зависи/. Опитвам се да прихвана нещо от вазе по-големите!!!

  7. генек says:

    НИРВАНА
    П.К.Яворов

    Б. Пеневу

    Спят вечните води, безбрежните води — бездънни,

    но в тях се не оглеждат небесата звездни,

    и бродим ний наоколо безсънни,

    и тръпнем пред безмълвните им бездни.

    Спят вечните води, бездънните води — безбрежни,

    над тях се не навеждат хоризонти мрачни…

    И впиваме ний поглед безнадеждни,

    и тръпнем пред догадките си здрачни.

    Предвечните води, всевечните води — кристални,

    бездънни и безбрежни, призивно прохладни…

    Но страх ни е да пием, нас — страдални,

    безсънни, безнадеждни, знойно жадни.

Leave a Reply

