Музикален петък – LII

This is only the begining… of the end! 😛

This person is my favorite candidate for the next presidential elections in Bulgaria

Do you like music… and girls?

Ранобудни тепавичари, окупирайте тепавицата!

Нещо в аванс за вас:
Срещат се двама състуденти. Първи започнал разговора Иван.
– Как си?
– Току що се върнах от Канада, там работя като аниматор, получавам годишна заплата $120 000 – отвърнал Пешо.
– А при тебе как е?
– Тръгнал съм да платя тока.
– А иначе…?
– Иначе ще го спрат!

Днес няма да ми лазите по нервите!

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

98 Responses to Музикален петък – LII

  1. Pasi says:

    Салваторе Адамо
    Салваторе Адамо, известен само като Адамо е белгийски музикален изпълнител от италиански произход, популярен най-вече през 1960-те и 1970-те. Присъствал е на Златния Орфей през 1972 година. Продал е 100 милиона албума в целия свят. Уикипедия
    Роден: 1 ноември 1943 г. (възраст 70), Комизо, Италия

    Вижте това:

    • Homoerect says:

      Братко Паси, как успя да нацелиш една от любимите ми песни на Салваторе Адамо?! Имах поне 10 негови грамофонни плочи. Нали сме почти наборчета с него… 🙂
      Сигурно искаш с тази песен да ни кажеш, че скоро ще завали у нас първият сняг…

    • aman11be says:

      Паси, с това “…. Присъствал е на “Златния Орфей” през 1972 г. ….” ми напомни за един стар виц, в който младеж и девойка щели “да спят” в едно легло. И бащата на девойката казал нещо от сорта “Ако бях сигурен, че само ще спят, нямаше да се притеснявам. Ама ….”. Та и Адамо (видях, че така е написано в Уикито) …..
      А ето и българския вариант на песента:

  2. aman11be says:

    Да не си плащаш днес тока, та да не те дразним? 🙂

    • Homoerect says:

      Брадър, не се притеснявай! Направил съм байпас на електромера и плащам колкото да не е без хич. 🙂

  3. aman11be says:

    Ставам сутринта и ми е едно хубаво. Измивам си косата с най-новия шампоан. Стана мека като коприна. Обличам си най-секси роклята, която пазя я за специални случаи. Лакирах се с розов лак, сложих лек грим, но все пак такъв, който да подчертае сините ми очи. Извадих любимата си огърлица и си я сложих. Като се погледнах в огледалото, осъзнах, че днес в офиса ще съм номер едно. Излязох от нас, вървя и виждам, че определено цялото ми старание има ефект. Стигнах до офиса, качих се в асансьора, а заедно с мен влезе и шефът ми… и ми развали настроението само с едно изречение:
    – Какво си облякъл бе, Трифоне?

  4. Homoerect says:

    И понеже дебютът беше с френски шансон, да ви пусна и аз едно друго мое любимо парче от близкото минало, от известния певец и композитор от итало-гръцки произход – Жорж Мустаки:

  5. Pasi says:

    Ето какво искам да кажа с клипчето по-горе:
    Любов
    Отминали са всичките крамоли,
    на ревност, страст-житейските беди.
    Любов! Аз все така се моля,
    край мене ти за миг поспри!

    Любов-пиянството на млади!
    Любов на шестдесет и три.
    Любов! Как твойта нежност гали,
    в неволите човешките съдби!

    Любов! До края ще се моля,
    за твойта благост,топлина…
    Дори оттатък,със душата своя,
    частица обич аз ще пренеса…
    Паси,22.11.2013г.

    • Homoerect says:

      Абе, ти да не си също като мен галфон?! 🙂

      • Pasi says:

        галфо̀н
        Тълковен речник мн. галфони, м. Разг. Пренебр. Тъп, невъзприемчив човек; тъпак, хапльо.
        Ти твърдо не си. Аз също вярвам ,че не съм.

        • Homoerect says:

          Сега за едно изпуснато О ли ще го правим на въпрос? Не ставай дребнав! 🙂

          • aman11be says:

            Като се сетя кой ни навря в галфонството и ни обяви за такива, О-то наистина няма никакво значение. 🙂

          • Homoerect says:

            Кой, кой, кой…???

          • aman11be says:

            Оня, веселиновския галфон.

          • Homoerect says:

            Да, бе – оня Зелю, дето яде фафлите по дължина! 🙂

  6. aman11be says:

    Сменям темата:
    Баба се прибира вкъщи и заварва дядото с хапче виагра в ръката, нарязано на четири части.
    – Какво правиш? Трябва цялото да се изпие!
    – Може да искам просто да те целуна! 🙂

    • Homoerect says:

      Паси, откривам много общи черти между теб и Генек. Той също си пада по „Любэ”. Песните на групата наистина си заслужават!
      П.П. Ако случайно срещнеш по пътя си Аман, предай му, че има още 2 софт варианта срещу хъркане:
      а) слага като заглушител върху муцунката на любимата си пухена възглавница
      б) спи през деня и бодърствува през нощта

      • Pasi says:

        На Аман по-горе му постнах Металика, защото видимо харесва металистите. Бях на концерта на групите в София, където се събраха и Рейнбоу, Уайтснег, и Металика. Синът ми ме заведе. Валя сняг и дъжд, но шоуто беше грандиозно и ми хареса. Пробрахме се премръзнали, но доволни.

  7. Pasi says:

    Отново Ви връщам във Франция при…

  8. Pasi says:

    “Бургаски вечери” написах във Варна
    Най-хубавата песен за града я сътворих, докато чаках сметка в кръчма, споделя Иван Ванев

    Поетът Иван Ванев е роден през 1938 г. в Бургас. На 24 години, още като студент, написва текста на песента “Бургаски вечери”, която по-късно става абсолютен шлагер

    • Homoerect says:

      Чакай сега да ти се обади Тракиеца! Това е неговата любима песен. Чувал съм го да свири на китара и да я пее почти като истински естраден изпълнител, даже по-добре… 🙂

  9. Homo faber says:

    А и тази…

  10. Pasi says:

    Фабер, ела във София, ела ела… също имах намерение да сложа, но се отказах. Ето ти си се постарал. Браво! Не знам дали е известно но песента е написана за Фестивала на младежта и студентите проведен в София 1968г.- Пражка пролет и Софийско лято. Бях на стадиона-ученик, както хиляди други. Откриването беше феерия, масовка, която и до днес помня. Ал.Дупчек беше на власт, а чехословашката делегация влезе на стадиона с възгласа:”Наше дело право!”

    • Homoerect says:

      Паси, и аз участвах на този фестивал, като преводач на една чуждестранна делегация. Запазил съм много хубави спомени, въпреки че в началото имах известен конфликт с вожда на племето, но после се сдобрихме. Още си спомням името на организатора на фестивала – Жан Диар!

    • Homo faber says:

      Паси, спомням си, аз бях мъничко по-малък ученик..:) и естествено не участвах, ама участвах с майка ми, Бог да я прости, на бригада в Петрич и още си спомням какви праскови имаше…:), не сегашните боклуци.
      И вуйчо ми и леля ми, една от многото, “намазаха”, след мъки по частни квартири ги настаниха в ж.к. “Дружба” в блоковете, дето живееха участниците…
      И филма “Рицар без броня” си спомням, как снимаха в квартала…:)
      “Ний сме трима братя от село Париж, който ни закача, ще яде мариз”…..
      Открих и чудесната библиотеката на читалището, като за една седмица четях две, понякога и три книги, а уроците си вървяха от само себе си…;) Как искам да отида в това време обратно….:)!!!

      • Homo faber says:

        Една хубава песен, друже Паси от онова време…

      • Pasi says:

        Олег Ковачев /главната роля във филма/ ми е съученик, от по-долен клас в гимназията- 23 гимназия, Ф.Ж.Кюри, сега класическа гимназия, в близост до гара Подуене.

        • Homoerect says:

          Що ора познавам родени, живяли или заврени зетьове като мен от кв. Подуя, всичките са голема работа! 🙂

  11. Тракиец says:

    Благодаря за “Бургаски вечери”. Макар и прибиваващ в Кипровец, аз съм си Бургазлия, а песента наистина я пея, когато съм в настроение пред приятели. Чета постингите ви и се кефя.

  12. Homoerect says:

    Пак ли останахме само пущараци в тепавицата? Да не се разнесе мирис на партенка, непрани чорапи и чесън?! Искам ухание на френско-италианско-американски парфюми и на българска роза!!! Да видим коя дама първа ще се престраши…

  13. aman be says:

    Преди да се появят дамите една усмивка от старите ленти/вестници:
    Жената шофьор е като звезда в небето. Ти я виждаш, тя тебе – не.

  14. Homoerect says:

    Първата лястовичка кацнА и ме лайкна! Русалке, на какъв парфюм ухаеш?

  15. rusalka2013 says:

    ОТ МОРСКИ ТАРАЛЕЖИ 🙂

  16. Pa says:

    Чудесен ден! Благодаря на участниците в днешната седенка. И понеже никоя жена не ни удостои с вниманието си, ето поздрав към по-красивата част от човечеството:

    Лека нощ!

    • Homoerect says:

      Не си прав, Паси! Една русалка изплува от морските дълбини…
      И аз благодаря за участието ти!
      Спокойна нощ!

  17. Светла Павлова says:

    Тюх, да му се не види, макар! Бутнала съм wireless-a на компа днес и докато се сетя какви съм ги свършила, изтървах концерта в тепавицата. Затова от мен, вече за добро утро:

    • aman be says:

      Светла, благодаря, че ни припомни тази хубава песен! Един поздрав и за домакина с друга песен на Джо Долън.

      • Homoerect says:

        Благодаря, братко! Днес колко кила риба улови?

        • aman be says:

          Днес не съм бил за риба, но за малко да пропусна…. Честит имен ден на Сандра! Да е жива и здрава, весела и щастлива и само да ви радва!

          • Homoerect says:

            Абе, Амане, не се ли сети да минеш през рибния пазар? Там непрекъснато кълве на съответната стръв.
            Благодаря от свое и от името на Сандра за празника!

  18. Светла Павлова says:

    И нещо от едни млади ирландци:

    • Homoerect says:

      Светле, за допуснатата от теб сериозна грешка, измисли си сама някакво наказание, за да ме омилостивиш… 🙂
      П.П. Като гледам пейзажа около вашия дом, само бунгала виждам… И вие ли в такъв палат сте се настанили? 🙂
      И другата ми приятелка живее в подобна блатиста местност в собствена къщурка на 2 етажа и огромен гараж. Имат си басейн, градинка и барбекю. Наоколо се разхождат не само юрдечки, а и алигатори. Блазе ви…! 🙂

  19. Светла Павлова says:

    Не, нашата къща не изглежда така. И е на един етаж, че другарката Павлова вече кръст и колене не я държат много. Само етажи, гаражи и басейни ми трябват. За мен е добре, че като сляза от колата си влизам направо вкъщи, а за Павлов пък е хубаво, че в канала, който виждаш, има риба и няма ограничения за риболов. Кой каквото търси и харесва, това намира. И понеже много обичаш да се драчиш, като ми дойдеш на гости ще те настаня в стаята, от която съвсем непосредствено ще си общуваш с жабки и гущерчета 😀 .

  20. Светла Павлова says:

    Мене ако питате ( питате ли ме 😉 ? ), крокитата не са толкова лоши и страшни, колкото ги изкарват. Всъщност, те са добри родители, издръжливи са и папкат само ако има какво. На сушата са тромави, опасни са само във водата. В моите градинки има гущерчета и едни миниатюрни жабчета. Имаше и една голяма жаба, която приличаше на изгнила дървесна кора. Като реших да изчистя кората, поникнаха ѝ крака и започна да скача. Само дето не си седнах на задника от изненада 😀 .

    • Homoerect says:

      Светле, чул съм от другата ми приятелка, че в Маямито имало кръчми, където се сервирала храна само от крокита. Месото им се считало за деликатес. Искам и мен да ме заведеш на такъв ресторант. 🙂 А жабета ще хапна само ако Кисса ме покани.

  21. Светла Павлова says:

    Готово, където кажеш, там ще отидем.

  22. Каква чудесна идея, браво! Наслушах се на хубава музика и се радвам, че имате толкова почитатели и съмишленици. Пак ще пиша , имам чувството ,че тук мога да намеря разбиране- всеки човек се нуждае от това. От все сърце -здраве и успех!

    • Homoerect says:

      Благодаря за топлите думи, г-жо Данкова! Ще се радвам отново да ми гостувате…
      За да дам достъп и на други мои (по)читатели до вашето творчество, препращам ги към вашия линк:
      Берекет 21 век
      Прилагам също така вашата визитна картичка:
      liubischazdravkovich

      • Здравейте! Не съм си и мечтала за толкова мил отговор и за такава подкрепа, благодаря много! Моето чувство за интернет беше започнало да прераства във възглед за голямата самота и ширещ се егоизъм – в лошия смисъл на тази дума. Написала съм доста коментари в блоговете на другите, т.е. работила съм за тях. И продължавам по същия начин въпреки всичко. Още едно убеждение имам и то е, че егоизмът е болестта на 21 век и все повече се задълбочава. Имам доста неща да кажа. Не си спомням дали отбелязах при Вас получаване на нови публикации. Адресът ми е krasi_dankova@abv.bg Написах цял ферман, но за мен случаят с Вашето поведение е събитие- вълнуващо и голяма изненада. Извинете ме за неовладените емоции. До скоро на страниците на wordpress.com

        • Homoerect says:

          И вие ме разчувствахте, г-жо Данкова! Умишлено не използвах Вие с главна буква, за да не бъде твърде официален диалогът между нас. Аз съм едни драскач-аматьор и като всеки пенсионер търся начин да си запълня времето…
          Сега вече мога да ви кажа: Добре дошла в тепавицата и до нови срещи!

Leave a Reply

