Репо по пенсионерски

За тези от вас, които са пропуснали на младини да научат френски език, превеждам: repos = почивка. Друго си е като кажеш репо, нали? Ще попитате  защо пък точно почивка? Ами, защото вече се уморих – ката ден пред компа, в резултат  на което си занемарих семейството. Даже и внучката ми, когато се обръща към мен на „дядо” има предвид някой случайно срещнат на улицата старец. За буля Хомовица и останалите членове на фамилията – да не говорим! И те започнаха да ме гледат като извънземно същество, което за сега им отговаря само на поздравите „добро утро”, „добър ден” и „довиждане”. Кажете, това живот ли е? Съвсем забравих за удоволствието нищо да не работиш. Прав е Фабер за тежестта на кръста, който съм поел… Време е да направя генерална равносметка за плюсовете и минусите от моите литературни напъни.

Все пак, за да не останете с впечатлението, че съвсем съм забатачил тепавицата, ще я поддържам на ниски обороти, докато ми дойде отново ищах да пропиша.

Ваш признателен Омбре

Ще се опитам да спечеля вашето благоразположение към мен с една песен:

P.S. И не се притеснявайте – заредил съм джукбокса за музикалния петък. 🙂

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Автопортрет, Нещо като хумор and tagged . Bookmark the permalink.

22 Responses to Репо по пенсионерски

  1. Homo faber says:

    Ха здрасте, Михай Бързописец…! 🙂
    Така си е, като проницателен човек виждам, а същото ситурно са го видяли и шефа в Париж и баба Ирини/Мира и целокупний еректорат. 🙂
    Затова, човек на твоята възраст требе по-лекинко.:), ама като човек живеещ с животрептящите проблеми, все взима отношение, пусти комп, опустял….;)
    Да те поздравя с една песен. То се пее “Адио”, ама поне до края на зимата…:)

    • Homo faber says:

      И песента…

    • Homoerect says:

      Фабер, и ти носиш определена вина! 🙂

    • Homoerect says:

      За тая певачка щях да се оженя, ако живееше някъде покрай наше село… 🙂

      • Homo faber says:

        Па, тя май още е мома, надеждата умира последна…:) пробвай се!!!

        • Homoerect says:

          Пробвай я първо ти, а ако става, ще й поискам ръката, а тебе за кум ще те поканя…

          • Homo faber says:

            Благодаря, ама ние хапваме агнешко…!!!

          • Homoerect says:

            Е, па, нали си мюслюманин – как може да не обичаш овнешко? Ти само го пробвай на върха на езика, аз ще довърша курбан чорбата!

  2. Pasi says:


    Без коментар!

  3. Тракиец says:

    Приятна почивка! Не се преуморявай много и в домашните задължения.

  4. Графът says:

    Милите ми младежи!
    И те имат нужда от малко зимен сън. 🙂

    • Homoerect says:

      Какво знаят милите ни младежи…? И те ще остареят и ще разберат. Графе, за теб и за мен е песента за 60+ годишните:

      • Графът says:

        Абе, всичките ви слагам в кюпа на младежите, ама това ще го разберете след 30-20 години…
        А за песента “тенкю”, както казвал оня англичанин, докато накрая селянинът му нахлузил динята на главата “ето ти по-дебело!” 😀

  5. Pasi says:

    Вчера бях помолен за епиграмка. Изпълнявам,макар и не точно поръчаният стил.
    Нерадост в старостта

    Старостта не е порок,
    всички учат тоз урок.
    При съдба най-благосклонна,
    възрастта ще е преклонна.

    А децата,хей децата,
    те обичат си играта.
    Своята игра редят,
    стар да мислят:- не пламтят.

    Щом не се обаждат често,
    значи и да не е лесно,
    те се справят и без нас.
    Туй е радост в този час!

    Старостта пък във Германия
    по е лека от България.
    Българските пенсионери
    стават все червени кхмери.

    Сит на гладния не вярва,
    болният ще вдига врява!
    Туй уви не е носталгия,
    а подоходна невралгия.
    14.04.2013 ,Pasi

  6. Juliapulia says:

    Абе по повод твоето Репо, много спешно ми трябва Кисса, ако някой я види да й каже, че съм й писала във фейсбук, щото имам икона да й пращам. То и за Аман се отнася, ама по друга тема.

    Много се разпочивахте ейййй (каза тя, дето грам не пише……)

    • Homoerect says:

      Юлке, много сложни въпроси ми задаваш… За Кисса нищо не мога да ти кажа, а доколкото разбирам – Аман ми е сърдит за нещо си… 🙂
      Както се казва, почивката е необходима, за да заредим акумулаторите.

  7. Homo faber says:

    “Tarde venientibus ossa” – За закъснелите остават кокалите!!!
    Така става, друже Еректусе, докато се назлнъдисваш.:)
    Апропо, да те питам… каза, че те оприличавали на Гого от “Тоника”, а гледам многоуважаемия Граф, много ми прилича на писателя Владимир Зарев…

    • Homoerect says:

      От кокалите става много вкусен бульон.
      Не съм се назлъндисвал, защото никой не ме е канил…
      Не ти разбрах въпроса – какво ако приличам на Гого? А Графът е неповторим, така че може единствено на себе си да прилича… 🙂

Leave a Reply

