Репо по ориенталски

Скъпи съграждани от близо и далече,

Вчера беше един много натоварен ден за мен и поради тази причина не успях да си напиша домашното. Много моля да ми влезете в положението и да ме извините. Не работя на конвейер и от време на време се налага да спускам шалтера. На вас също –  не ви ли се е случвало? Възнамерявам днес да се отдам на пасивна почивка и само ако имате някакви спешни и неотложни въпроси към мен, готов съм да ви отговоря. За предпочитане кратки, но конкретни.

П.П. Все още не съм загубил надеждата, че и други посетители в тепавицата ще ме поздравят по случай навършването на 2 години неуморен денонощен труд от излизането на първия брой на „Тюрлюгювеча”. Това време си е цяла една казарма – точно толкова години отдадох в служба на Родината.

До този момент резултатът е 2:1 в полза на дамите. Който е пропуснал да ме поздрави по случай случката, може да го направи и на патерица. Знам, че много от вас са заети, но тщеславието ми не признава никакви извинения. По-добре късно, отколкото никога. През това време аз ще си лежа на лавровите клонки и ще ви махам с ръка за поздрав :).

За решението ми да си дам почивка допринесе и един коментар вчера, който дълбоко ме разстрои. Ще си помисля дали да продължа да пиша…

В съзвучие с настроението ми е и следващата песен:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in У нас, It is not a Humor! and tagged . Bookmark the permalink.

42 Responses to Репо по ориенталски

  1. aman11be says:

    Това, че смяташ да си даваш почивка, не е особено похвално и затова ще подмина звездите и лайковете. 🙂 За двете години изнурителен труд на ползу роду и за удоволствие наше те поздравявам, но защо ли в архивите има материали още от август 2011 г. Нещо май не броиш като хората. Както казваше др. Рейгън на г-н Горби “Доверять, но проверять”. 🙂 И като споменах Горби – един музикален поздрав като продължение на вчерашния ти:

    • Homoerect says:

      Братко, благодаря за конграчулейшъна! Няма грешка в изчисленията. Просто съм добавил мои постове публикувани в блога на Генек, преди да построя тепавицата. 🙂

  2. Тракиец says:

    Друже Омбре! В живота на човек винаги има моменти, когато остава неразбран. И на мен в последно време, за съжаление, често ми се случва. Проблемът братко, не е в нас, а в хората, които може би си мислят, че ни познават достатъчно и/или съдят за наши действия по сведения от трети лица, които може би грешат. А вероятно се опитват да ни поставят в рамки, които сами са измислили, а ние не им пасваме. Не съжалявай, приятелю! Истината рано или късно излиза наяве, но от това в момента не ни става по-лесно! И все пак, не си сам. Много от твоите читатели, тайно /като мен понякога/ ще надничат в блога ти и ще се включат, когато му дойде времето. Истината е, че всеки от тях се опитва да намери тема, близка до моментното му състояние, а когато не успее, остава безмълвен. Как беше “няма вечни врагове и приятели има вечни интереси”? Важното е да се забавляваме и незлобливо да се закачаме помежду си, а на когото му е интересно ще се появи отново.
    Интересно е, че хората които критикуват съдържанието на сътвореното от теб не предлагат нови теми! Убеден съм, че е трудно да налучкваш винаги верния тон. Въпреки всичко, дерзай! Не спирай, гледай напред и нагоре! Ще правим каквото трябва, а да става каквото ще.
    Моля от днес, всички активни и пасивни тепавичари да предлагат теми които ни вълнуват. Убеден съм, че Омбре ще се съобрази с предложенията ни. Чудесно е, че сме различни, защото обратното поне за мен ще бъде безинтересно.
    Юлия, ще се радвам, ако можем да продължим споровете си на историческа тематика в Тепавицата. Ти си достоен опонент и определено съм нащрек. Истински ми липсва Кисса, с нейния демократичен дух. Искрено се разкайвам, ако се чувства засегната от мен! Липсва ми и презокеанската ни приятелка Светла, а без Аман музикалните ни петъци, нямат рокерския заряд. Хайде, моля ви, ако сте засегнати, простете и да се забавляваме!!!

    • Homoerect says:

      Тракиец, споделям твоите мисли и искрено се надявам да не остане нито един, който да си тръгне обиден от тепавицата…

  3. Pasi says:

    Поздравления за усилията по поддържането на блога. Този път без злободневка. Място за изява колкото щеш, а тук те – злободневките, се оказаха твърде натоварващи за някои изискани персони.

    • Homoerect says:

      Благодаря, Паси! Вчера май направи някакъв опит да ме поздравиш, но не го схванах. Освен това, концепцията ми за построяването на тепавицата беше да открия фронт за злободневни теми. Оттам идва и името й – да се трепаме, да се бием, да се шамаросваме и накрая… да се прегърнем. А можеше да бъде и блудкаво сантиментална, в pink style. Само противоположностите (не и обратните) може да се привличат! 🙂

  4. Juliapulia says:

    Не ме разбирайте погрешно, не съм обидена на никой, за нищо, особено пък относно вчерашната рецензия/редакция. Аз се засягам от неградивната критика на хора, на които държа (защото ако е градивна гледам да я осмисля). Г-н Паси, при цялото ми уважение, не е заслужил тази висока чест да се засегна от негови думи.

    Може би сте забелязали, че все по-често отсъствам и причините нямат нищо общо с вчерашните разговори. Да наистина злободневките (не злободневните теми) ми дойдоха в повече. Когато се загуби баланса, когато удоволствието от разговора се загуби в монолог, пък бил и той поетичен, за мен се губи смисъла. Аз лично не обичам излишното политиканстване, нито пък въвличането му във всяка една тема. В един момент се хванах, че просто не ми е приятно да чета коментарите, камо ли да се включвам в тях. Сякаш не съм на място. Но това си е мое мнение и усещане, което в никакъв случай не бих искала да натрапвам. След като на всички останали този ход на дискусиите им харесва, то нека бъде такъв.

    И ако трябва да сме коректни г-н Паси, вчера силно ме подразни вашето изказване за моите “лафове”. Още повече ме дразни липсата на четене с разбиране, защото аз виждам само четене с препучване (нямам намерение да го обяснявам). Постоянните примери на чужди автори също не ви прави в очите ми по-ерудиран, а напротив. Откак вчера заговорихте със собствена немерена реч, сте ми много по-интересен събеседник.

    Тракиец, прав си, няма как Мосю да напипа пулса на всеки, това е негов личен блог и той сам преценява за какво да пише. Ще кажа само, че теми аз съм предлагала, отделно съм писала. Архивите говорят 🙂 Но наистина, липсва ми остроумието в спора, липсва ми закачката в спора, липсва ми тънката ирония. Може би аз съм се сбъркала, защото аз търся причините в себе си, а не в другите. И тъй като имам свое място, предпочитам да не бъда опортюнист тук, особено, когато на другите им харесва!

    Поздрави,
    Юлия

    • Homoerect says:

      Скъпа Юлке, твоите думи ми вдъхват надежда, че не си затръшнала окончателно портата на тепавицата! Много добре разбирам, че вие жените сте по-чувствителни същества от нас обръгналите, но не бива зад всяка дума да търсиш опит някой да те засегне. Що се касае до нелюбимата ти тема за политиката и политиканите, щем не щем всеки един от нас я дъвче ежедневно. Така се формира общественото мнение, което рано или късно води до промяна в поведението на управляващите ни. Но не по пътя на перманентни протести и улични демонстрации, а чрез излъчване на лидери от двете страни на барикадата, които да седнат около кръглата маса и да стигнат до някакъв консенсус. Думичката „опортюнист”, която употребяваш в случая не я намирам за много подходяща. Да не забравяме, че в спора се ражда истината.
      Желая ти успех и горе главата! Помни, че много те ценя и уважавам!

      • Juliapulia says:

        Мосю, много малко ме познаваш, аз наистина рядко се засягам, по-рядко и от мъжете. Наистина не съм се засегнала от нищо, нито пък съм приела нещо лично. Разликата между засягането и дразненето е огромна. Имаш си работа с тотален пън 🙂

        • Homoerect says:

          Дано да греша, Юлке! Все пак, друго разшифровах в посланието ти до тепавичарската общност. Освен това, разликата между дразнене и засягане не е голяма. Може да си ПЪН, но ако аз те подхвана, за отрицателно време ще ми теглиш една звучна българска благословия. Затова предпочитам да не показвам публично раздразнението си от някои забележки по мой адрес, а да се опитам с логически доводи да докажа своята правота.

  5. Pasi says:

    Eто къде било заровено кучето. Г-н Паси!!! Рецензии /редакции, лафове, позоваване на чужди автори като Станислав Стратиев – Бог да го прости, злободневие, което идва в повече, но и с голям грях – отвлича вниманието от Възвишеното… Изобщо виноват!
    Да споделя. Не ми пука…Нямам намерение да споря и да се изяснявам. Който иска чете, който не – игнорира. Включително и тепавичаря… Ето нещо от мен посветено на подобен повод и споменати лица участващи и в този форум:

    На М.Б.-Дорис

    До Н.В. Редакторът

    Кат фелкуратът Ото Кац
    невидим аз останах.
    Сибил изкълчи ми крака,
    главата – във Вълтава.

    Светът без мен бил по-така,
    твърди редактор важен.
    По-скучен, празен, самота…
    разправя момък снажен.

    Фирмин поръчва стихове,
    Генек пък ме очаква,
    а Мето стихчета плете,
    хер Мюлер пък е драка.

    Дори за Ловкият стражар
    аз липсвам-неразкостен!
    А форумния коментар
    без мен е бобец постен.

  6. Homo faber says:

    “Човекът е човек, когато е на пъп…:), /пардон – лапсус,/ – на път”, нали така, Еректусе?
    Така че, възрастта или там някакви си коментари, приказки и други някакви си прози не трябва да ти променят пътя…
    Като човек не легнал на лаврите си /”аз ще си лежа на лавровите клонки”, това е поетически изблик твой, може би си прихванал от брат ти Паси…:)/, а животрептящ за какво ли не в нашия объркан живот, се надявам че с Ботевски дух и плам, както се казваше… ще продължава тепавицата да работи на пълни обороти, независимо от времето и ситуациите и наред със сериозното, стойностно и злободневно, ще завъртваме и бозите и тюрлю гювечите… То не може само едното, и двете заедно трябва да вървят, до постигане на нови върхове в развитието и достигане на зрялото капиталистическо общество. 🙂 🙂 🙂
    С две думи, трябва да си носим кръстовете…:)!!!

  7. Pasi says:

    Става въпрос за възможността тепавичаря да направи “игнор” на пречещите за добрият тон в неговата тепавица. Не съм споменал, че имам нещо против когото и да е. Точно обратното. Спорът ме вдъхновява. Нещо повече. Сам предизвиквам спорове, както това стана със стихчето ми “Банкери”. И до сега е отворена възможността за оплюване, критика и т.н… Който иска може да го направи, и не само там. Някои не ме харесват.Изразяват го. Много добре! Естествено е. Аз самият не харесвам много неща. Такъв е животът, реалността.

  8. генек says:

    Юбилей, юбилей,
    Омбре нека да живей!
    Юбилей, юбилей –
    руйно вино да се лей!!!
    ЧЕСТИТО!!!
    Юнак!

    • Homoerect says:

      Благодаря, Генек! Трогнат съм! Надявам се вискито да не бъде само символично или виртуално… 🙂

  9. генек says:

    По-специален поздрав не можах да намеря!

    • Homoerect says:

      Като две капки вода си приличате с певеца! 🙂

      • Pasi says:

        Те така! Сега остава Генек да се “подразни”!? Апропо,браво за стихчето, г-н Генек! Ето така разбирам и аз живота, след чаша Мерло с обяда, за здравето на юбилярите. Вече го направих…

        • Homoerect says:

          Паси, приемам поздравленията, макар че с Генек малко сте подранили… Вижте в Уикито какво означава думата „юбилей”:

          • Homo faber says:

            Щото си намерил документите за това, че си “юбиляр” и ново тескере ще изваждаш…:)???

          • Homoerect says:

            Ако се наложи…

          • Pasi says:

            За миг помислих, че на седенката “заседават” само “старци-разбойници”, под зоркото око на някои докачливи дамички, а то младежкият дух не е напуснал никого. Да! Може да има подраняване по отношение датата на блога, съпоставена с Моисеевата традиция. Обаче по отношение на мъдростта в него, вярвам, че сме навреме!

          • Homoerect says:

            Паси, нема да се задяваш с “дамичките” ми, за да не те пратя в коша “игнор”!
            Я доразвий мисълта си за Моисеевата традиция и моята тепавица… 🙂 🙂 🙂

  10. Homo faber says:

    Не сме кинтави / родих нова дума в субкултурата… от кинти… ха-ха-ха:)/, за да ползваме тротил!!!
    Homo faber означава „човек ковач“ (на инструменти, на щастието си, на съдбата си), „трудещо се човешко същество“, така че с лопатата, с мотиката, друже Еректусе…:)!!!

  11. Тракиец says:

    Няма ли и други желаещи да си кажат конструктивното мнение?

  12. Pasi says:

    Тракиецо, подкрепям и ако позволиш някъде мога да сложа въпросната дума. Самостоятелно е неразбираема, но в контекст ще стане “кинтави” олигарси, “окинтавих се” и т.н. Ако това те топли, признавам ти принос към езика, който сам по себе си е живо нещо.
    По поръчката на Омбрето за Моисеевата традиция тук ще отбележа:
    Божите заповеди са египетско творение. Бог ги дава на Моисей и брат му Аарон да ги разпространят сред еврейското племе. Оттам заповедите достигат до християнството и дори в някаква неясна /за мен/ степен и при мюсюлманите. Втората заповед, забележете, не е “Не убивай”, а “Не си прави кумири, освен Мен твоят Бог.” Мъдростта тук в тепавицата е подчинена именно на това правило. Кумирите са вредни! Без значение е как са облечени – в мантия, политическа власт или пола…

    • Homoerect says:

      Всичко хубаво, Паси, ама днес пак си подранил с “Мерло”-то… Новата дума в българския език я е измислил не Тракиеца, а брат му Фабер. Нека бъдем коректни!
      Имам една препоръка към теб – не страдай от скрупули и не пести венцехвалебствията по мой адрес. Така ще се издигнеш още повече в собствените си очи. 🙂

  13. Pasi says:

    Да. Объркал съм нещо, ама дали всичко?

    • Homoerect says:

      И какво още оставаше да объркаш, та гафът да е пълен? 🙂 Направи си поне веднъж харакири (само един път). Не ставай Генек №2, който трудно си признава грешките.
      За утре искам едно стихотворение, като приложение към моя пост със следната идея:
      Защо в ада пред казана на българите няма пазач?
      Защото, ако някой тръгне да излиза другите сами го връщат обратно!
      Нощта е на твое разположение… 🙂

  14. Ехее, достойно за наздравица! Аз никога не съм празнувала началото на нещо започнато, освен на рождението си. Казваш две години!!! Натрупал си възнаграждение за професионален опит и стаж, демек, клас 🙂 Честита да е тепавицата ти, желая нови теми и полемики!

    • Homoerect says:

      Благодаря, Гери! От сутринта съм почнал да се черпавам и да вдигам наздравици за всеки кой как мине през офиса на тепавицата в Люлинград. Желая и на теб всичко най-най хубаво в живота!

Leave a Reply

