Допълнението към отчета за 2013 in review

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2013 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The Louvre Museum has 8.5 million visitors per year. This blog was viewed about 71,000 times in 2013. If it were an exhibit at the Louvre Museum, it would take about 3 days for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news. Bookmark the permalink.

31 Responses to Допълнението към отчета за 2013 in review

  1. Homo faber says:

    Значи, поне една боза от 0,05 ще черпаваш, значи ….;)???

  2. Homoerect says:

    И ти имаш заслуга, така че, ще си поделим сметката… 🙂

    • Homo faber says:

      Много е малка, значи е във възможностите на един пенсионер с голяма пенсия, не е за трудещите се…:)!!!

  3. Кисса says:

    2013 – 3 дни в Лувъра, 2014 – поне 14!

    • Homoerect says:

      Благодаря, Кисса! Ще си го сложа в органайзера “To do” само ако и ти помагаш… 🙂

  4. Светла Павлова says:

    Мене имаш да ме черпиш две бози! На мой гръб си станал доста популярен 🙂 😉 !

    • Homoerect says:

      Светле, без твоето участие, едва ли щяха да ме четат в 83 държави…:) И на тебе ти благодаря!

  5. aman11be says:

    Малейййй, докъде я докарахме. Цяла година “труд и вдъхновение, радост и дръзновение” (или както беше там… 🙂 ) и накрая 3 дни в Лувъра. Да си го строим по-скоро българския Лувър и ще стоим по цяла година там. 🙂

    • Homoerect says:

      А, кой ще ни свири там? 🙂

    • Homo faber says:

      Има малък проблем, друже Аман, не е предвидено помещение за кафе-шантан или аперитив или водкаджийница, та малко забава има …:)!!!

      • Homoerect says:

        Фабер, на тебе ще разчитам да ги осигуриш…

        • Homo faber says:

          Еректусе, не ми е там силата, на тебе е силата там… правил си май приеми, соарета, джамбурета….;)!!!

          • Homoerect says:

            Не забравяй, че аз съм в пенсия. 🙂
            Повикай на помощ Тракиеца! Той твърди, че няма провален нито един купон.

  6. Homo faber says:

    Ми тогиз, щом и в Саудитска Арабия те четат, доведи си некой шейх…те са майстори по такива фестивали да ти направят….;)!!!

  7. Homoerect says:

    На тебе специално съм ти казал, че акъл не искам. По-добре ми дай пари… 🙂

    • Homo faber says:

      Пари, като вестници..само се навеждаш и ги събираш..:)!!!

      • Homoerect says:

        Наведи се вместо мен. В момента и двете ми ръце са заети…

        • Homo faber says:

          Сигурно събираш пуканки разпиляни от тебе…

          • Homoerect says:

            Отново не позна! В момента държа две твърди бели ненки, като на онова русо същество горе от снимката – аз диктувам, а тя пише…

  8. Homo faber says:

    Всички ги искаме…европаричките….:)

  9. rusalka2013 says:

    Че то, Лувърът може ли изобщо да се сравнява с Тепавицата…? 🙂

  10. Тракиец says:

    Не само с вино!!! Лека-полека и вие се убеждавате. Капка по капка вир. Все повече хора проглеждат! 🙂

  11. Тракиец says:

    Негър!!!

  12. Тракиец says:

    Ами, според съвременните открития, нашата обща прародина е Африка!!!

  13. Тракиец says:

    Завиждаш ли ми?

Leave a Reply

