Ден за отмора и сексуални закачки

За днес не бях предвидил никакво есе, бях решил да з@**@ работата, ако писането може въобще да се счита за работа, но като знам с какво нетърпение ме очакват моите фенове и фенки, сърце не ми даде да ви разочаровам. Идеята за този пост ми дойде след един разговор с една дама, живееща недалеч от България, която е специализирала в областта на виртуалната и платоническа любов.

Настоящият материал, който все още е мъниче, се препоръчва  на хора – страдащи от логорея и за олабване на жилата след празниците. Моите сили вече се изчерпаха, така че, нямам какво друго да добавя… Надявам се, с помощта на вашето доброволно сътрудничество,  да добие вид на научна студия.

Изготвил съм списък на най-големите експерти по тази обширна тема, които възнамерявам да поканя, за да споделят своя богат опит, тук в Тепавицата.

За стимулиране на вашето либидо е следващата песен. Не се препоръчва за лица със склонност към промискуитет:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Направи си сам, Нещо като хумор, Празници and tagged . Bookmark the permalink.

62 Responses to Ден за отмора и сексуални закачки

  1. генек says:

    – Пено, вярно ли е, че си спала с Гошо?
    – Да, бе – той ще те остави да спиш…
    хххх
    Той се наричаше мистер Х. Останалите две букви от името си не помнеше…
    хххх
    Булките са винаги в бяло – стандартния цвят на битовата техника.
    хххх
    „Пътят към сърцето на мъжа минава през корема“ – правило на дебалансираните куршуми.
    хххх
    – Госпожице, може ли?
    – Може, но първо да потанцуваме…
    хххх
    – Госпожице може ли?
    – Да, разбира се…
    – Да потанцуваме…
    – Защо не спря навреме?

    • Homoerect says:

      Генек, ти фигурираш под № 1 в списъка ми на експертите по п(т)ичкология. Радвам се, че веднага се отзова на поканата ми да участваш в колоквиума. Наистина, не е възможно да докажеш своята научна теза, без да прибегнеш до извора на българското народно творчество. В подкрепа на твоята теза е и моят пример:
      Хванал един котарак една мишка и й казал:
      – Ша та изям!!
      Тя го погледнала изплашено и му рекла:
      – Ако не ме изядеш, ще ти дам да ме опънеш!
      – Мммммм…
      Котаракът помислил, помислил, пък я пуснал, а тя, избягала и преди да се завре в дупката му казала:
      – Един курвенски номер знам и винаги ме измъква от ситуация!
      Котаракът се ухилил под мустак, застанал пред дупката и започнал да лае като куче. Мишката се заслушала и се зачудила:
      “Каква е, аджеба, тая интрига отвън, май кучето опъва котарака, хе хе хе”. И се показала…
      Котаракът хванал мишката за врата и докато я опъвал, преди да я излапа, й прошепнал на ушенцето:
      – Един чужд език да знаеш и всички курви са твои…

  2. Homo faber says:

    А ти що се срамиш, да отбележиш, че си майсторче на виртуалната и платоническа любов и хвърляш мрежите към компютрите на живещи тука и далече дами…:)?

    • Homoerect says:

      Фабер, нали ти обясних вече няколко пъти, че ти не ставаш за мой морален коректив? Гледай си в копанката и не ме поучавай. Имаш право да мълчиш и да не ми противоречиш! 🙂

      • Homo faber says:

        Еректусе, не те поучавам, само отбелязвам, че си пропуснал да излезеш с едни гърди напред, пропуск друже…:)!!!

        • Homoerect says:

          Фабер, това което си написал е парекселанс поучаване! Знаеш, че съм скромен, та скромен… Предпочитам другите да ме хвалят. 🙂

          • Homo faber says:

            Как беше, Еректусе… фалете ме уста?! 🙂
            Седят в парка двама пенсионери. Покрай тях минава готина мацка
            с мини-пола. Единият казва:
            – Ех, сега да бях на 18 години!
            Другият:
            – В ред ли си? Заради 5 минути щастие, после 40 години да работиш!

          • Homoerect says:

            Па, ти си щастливец, Фабер! Остават ти некви 3 години бачкане… 🙂

  3. gogi6666 says:

    Ден за отмора и сек*уални закачки за едни, а за ремонт на битова техника за други. Разбрах защо цветът на техниката бил бял.

    От много ремонти понякога ми се струва черен, но тогава посягам към забавни четива, ерго посещавам една Тепавица. Омбре, ти знаеш ли я? 🙂

    Весел и пиперливо-закачлив ден! 🙂

    • Homoerect says:

      Гоги, ако искаш да имаш само бели дни и нощи, отбивай се по-често в Тепавицата.
      Конкретно на въпроса ти – не я знам Тепавицата, само съм чувал за нея…
      П.П. Планирай добре визитациите си при младите вдовици и разведените! Следвай стриктно казармения ПРИНЦИП за бързо обличане, при спазване и на другите мерки за сигурност! 🙂

      • gogi6666 says:

        Бързо обличане с тази дископатия??? Ти се шегуваш, Омбре! 😉

        • Homoerect says:

          Гоги, аз имах не дископотия, а дискова херния и искаха преди 5 години да ме оперират. Аз категорично отказах и оттогава насам, да чукам на дърво, не се оплаквам. Немам никакъв проблем с бързото обличане, но за чий х*й ми е…? 🙂

  4. Омбре, чудесна идея за “малкия петък”! Може да стане интересно. 🙂

    – Скъпа, имам си нова секретарка!
    – Така ли? И как се облича тя?
    – Много бързо…
    ===============================
    Из любовно писмо:
    “С едната ръка държа твоя снимка, а с другата мисля за теб…”.
    ===============================
    Една жена се качва в автобус и казала на един мъж:
    – Извинете, може ли да станете, за да седна аз?
    – Вие седнете, а пък той ще стане…
    =================================
    При лекарят влиза млад мъж:
    – Докторе, имам проблем! Обичам омъжените жени, но техните съпрузи постоянно ме бият.
    – Ходил ли си казарма! Ти си точно за там…
    Две години по-късно:
    – Благодаря ви, докторе! Вие ми дадохте толкова ценен съвет!
    – Вече не спите ли с омъжени жени?
    – Как бе, докторе? Само с такива спя! Но вече се обличам за 45 секунди!

    • Homoerect says:

      Амане, съществува реална опасност “малкият петък” да се превърне в “големия петък”!
      П.П. Абе, я кажи какви пак сте ги забъркали във вашия вилает? бива ли така да петните честното име на Боленчо?!

      • Досега се въздържах да го коментирам, ама наистина се нуждае от специални медицински грижи. Малшансът му в дадения случай е бил, че е попаднал не на когото трябва да се заяжда. Макар че като гледам първите реакции на т.нар. “парламентарно представени политически сили”, май пак ще му се размине. Е, нема такава държава!

        • Homoerect says:

          Допуснал си груба правописна грешка! Не се пише “парламентарно представени политически сили”, а ПППП (ПАРЛАМЕНТАРНО ПРЕДСТАВЕНИ ПОЛИТИЧЕСКИ П*ТКИ)!

  5. Млад мъж пътува в препълнен автобус. От време на време се изцепвал мощно:
    – Е**си майката!
    След малко пак:
    – Е**си майката!
    Хората се възмутили, не се сдържали и една баба му направила забележка:
    – Няма ли да престанете да псувате млади човече?
    – Е**си майката!
    – Айде престанете де!
    – Е**си майката! Какво ми се случи!
    – Какво толкова ви се е случило?
    – Жена ми роди…
    – Ами чудесно! Радвайте се!
    – Тризнаци…
    – Е-хе-е-е… Супер! Татенце.
    – … Мулатчета…
    И целият автобус изригнал:
    – Е**си майката!

  6. Минута е много. Въпрос на зрител: Що е то мин*т?
    Започва броене. Досадното човече на “Минута е Много” казва:
    – Ами, сега?
    Състезателят започва да мисли.
    Мисли, мисли… Остават 10 секунди. Човечето казва:
    – Няма време!
    Състезателят изнервено:
    – Трай бе! Да ти го т*ра в устата!
    Водещият:
    – Защо не ръкопляскате?!

    • Homo faber says:

      Четирима старци седят на игрището за голф и играят.
      – М-дааа, от година на година, стиковете ми се струват все по-тежки и по-тежки – казва единият.
      – Ахаа, и разстоянието от дупка до дупка става все по-голямо… – добавя другият.
      – И хълмчетата са по-стръмни от едно време… – казва третият.
      Четвъртият, наслушал се на техните оплаквания ги прекъсва:
      – Стига мрънкахте, бе! Радвайте се, че още сме от правилната страна на тревата….

    • Homoerect says:

      Щото некои може да поискат на “бис” да го изкарат…

  7. Къде е Юлия? Беше обещала някакъв много смешен виц по темата…. 🙂

    Събрали се езиковедите в Европа и стигнали до извода, че съществуват 3 сравнителни степени – например: добър, по-добър, най-добър…
    Обаче българинът казал, че не е вярно, и че в България са 4 степени:
    Езиковедите:
    – Как така четири?
    Българина:
    – Ами ей така: близо, по-близо, най-близо, на един х*й място; далече, по-далече, най-далече, на майка си в п*т*ата;
    хубаво, по-хубаво, най-хубаво, да си е*е майката…
    Езиковедите казали:
    – Не може да е вярно.
    Българинът:
    – Елате и вижте…
    Хващат самолета, кацат в София, хващат едно такси и му казват:
    – Карай към Варна.
    И таксиджията тръгнал, ама решил да попита:
    – Момчета, какво ще правите във Варна?
    – Ще пием кафе.
    – Абе Вие луди ли сте… Къде ще ходите на майка си в п*т*ата, ей тука на един х*й място правят такова кафе, че да си е*е майката!

    • Homoerect says:

      Това намек за Хубвите, Умните и Интелигентните ли е? 🙂

    • Кисса says:

      Аман-е, като каза г@з, опс, кафе, та се сетих:
      Виц, разказан от Берлускони на Ива Дзаники и предаван на живо по телевизията:
      Влиза един тип в бар и поръчва три кафета. Барманът пита:
      – За кого са?
      Типът отговаря:
      – За мен, за теб и за оная мръсна курва, жена ти.
      Барманът прави кафетата, изпива своето, прескача бара и го пребива от бой.
      На следващия ден типът влиза отново в същия бар и поръчва три кафета. Барманът пита:
      – За кого са?
      Типът отговаря:
      – За мен, за теб и за оная мръсна курва, жена ти.
      Барманът прави кафетата, изпива своето, прескача бара и го пребива от бой.
      На третия ден типът влиза в същия бар, но поръчва само две кафета:
      Барманът пита:
      – За кого са?
      Типът отговаря:
      – За мен и за оная мръсна курва, жена ти, защото теб кафето явно те прави нервен.

      • Homoerect says:

        Човек да не смее и едно кафе да си поръча…

      • многосиякакогащесеебемедадойдалидовасдаминаправишеднасвирка
        – Моооля?
        – Извинявай, бършех си клавиатурата!

        • Homoerect says:

          искалипитанедоведисиинекояприятелка…
          И ти извинявай, заплаквах си клавиатурата. 🙂

          • aman be says:

            Прати ми и на мен една такава клавиатура. Дето се мие с маркуча….. 🙂

          • Homoerect says:

            Нема нужда! Пускаш я в съдомиялната машина! За утре съм подготвил и други хитринки, мой майсторски патент. 🙂

    • Juliapulia says:

      Велика история е тази. И силно поучителна 🙂 Често я провеждам като пример в ежедневието :))))

      • Homoerect says:

        Поучителна е за дъртите! Децата още в трети клас получават сексуална кОлтура и знаят, че има любов не само между хетеросексуални…

  8. Homo faber says:

    Историческа пиеса, из живота на Хан Крум.
    Първо действие.
    Нощ над Онгъла, конски тропот, конник спира пред крепостта. Стражата се провиква:
    – Кой си ти бе, да ти е*а майката?
    – Вестоносецът бе, да ти е*а майката.
    – Какво искаш, да си е**ш майката?
    – Нося вести за хана, да му е**ш майката.
    Влиза вестоносецът и застава пред хана, който го пита:
    – Какво искаш, да ти е**а майката?
    – Да си е**ш майката, нося новини.
    – Какви новини, да му е**ш майката?
    Вестоносецът му подава писмото и ханът промълвява:
    – Е**ло си е майката.
    Завесата пада.
    Второ действие.
    Хан Крум държи главата на Никифор и му дума:
    – Е***ме ли ви майката, Никифоре?
    – Е***те ни я, Круме.
    Завесата пада. Публиката възкликва:
    – Е**си майката!
    🙂

    • Homoerect says:

      Тоя поливалентен израз го използват само славяните!
      Ёб твою мать, ебёна мать
      С утра садимся мы в телегу,
      Мы рады голову сломать
      И, презирая лень и негу,
      Кричим: пошел!…
      А.С. Пушкин,”Телега жизни “

  9. Тракиец says:

    Макар и не точно по темата, публикувам нещо, което може би ще заинтригува не толкова хубавите, но умните и интелигентните тепавичари/ки/!!
    Тракийско хоро

  10. Тракиец says:

    ПРАВИЛНИК НА БАБАТА
    Не ме е яд, че съм дядо, а това, че си лягам до баба!!! Честит празник на всички бъдещи и настоящи баби, а дядовците отново кучета ги яли. За мъжете все няма ден от календара за празник. Добре, че рожденият ми ден е на 8 април /международен ден на ромите/ та падаше як купон, но и него ми го отнеха /сега е годишнина от сватбата ми/ !!!

    • Homoerect says:

      Тракиец, сега чак разбрах защо предпочиташ да те наричат негър, вместо ром… 🙂

      • Тракиец says:

        Грешиш, друже! Предпочитам да съм китаец! Сега е модерно.Работя по въпроса, хапвам ориз!!!

        • Homoerect says:

          Сори, Тракиец за неволно допуснатата от мен грешка… бъди винаги в крак с новото време! 🙂

  11. Кисса says:

    За разгонените тепавичари една обява в сайт за запознанства, прочетена и изпратена ми от приятелка софиянка, търсеща във виртуалното пространство другар в живота:

    “Аз съм от школата на циниците.Това е положението.Кратко и ясно.
    Като гледам снимките ви, какво виждам:
    1.Алкохолички-1/3 от вас не излизат от кръчмите и не стават от масите.
    2.Скитници-Как пък не се свъртяхте в страната си или в града,където живеете.
    3.Еколожки-Ако не сте по планините, висите по градинките.
    Вие ще ме убиете,бе! Можеш ли да търсиш кореспонденция и приятелство и да искаш снимка!? Много сте забавни!
    Прогнозите сочат, че през 2014 г. 98% от населението ще има достъп до интернет.
    Останалите 2% ще имат нормален полов живот.
    Ама ,моля ви се.За желаещите само кореспонденция, има си Съюз на писателите. На тях, това им е работата.
    И да допълня.
    Напълно приемам снимките от абитуриентските ви балове за достоверни и смятам, че 10-15 кила в повече, не са нищо.
    И накрая, намирам особено очарование в сръдните, че не сме си допаднали взаимно.”

    ОМБРЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ, аз съм от по-горе споменатите 2 %. В къщи, пари да ми дават, не сядам пред компютър. А имаме малка полуиндустриална мрежа – хоби и занаят на Валтер-а, няма как. Не страдам от липса на ръкопляскаща публика, недостатъчен брой лайкове и звездички. Що е виртуална любов си нямам идея, платоническа съм изпитвала веднъж, бидейки на 6 годинки, към съседчето, на което преди мен баща му пампурджията купи джапанки, които съседчето ми даваше да обуя, докато играем на дама, че се подскачаше по добре.
    Практикуваща съм. Точка.

    • Homoerect says:

      Кисса, няма да скрия пред теб, че разказът на твоята приятелка много ми хареса! Само не разбрах кое ти дава основание да смяташ, че попадаш сред тия 2%? Това че не ползваш компютър у дома не те прави по-различна от всеки един от тепавичарите. Важното е не къде, а защо прибягваш до виртуална платоническа любов. Обикновено самооценката е субективна, която далеч се разминава с реалността. Що се касае до лайковете и звездичките – не аз ги слагам, а вие! Ако това те дразни, мога да премахна тази опция.
      Щом в къщи не ти плащат с пари, значи сте още на етапа на натуралното стопанство – размяна на стока или услуга срещу стока и услуга.
      Не мога да си представя секс без публика и без някой да ми ръкопляска! Това аз съм го практикувал и знам от опит, че е полезно за психическото здраве, вместо само да държиш снимката на любимия/любимата…
      Три точки! 🙂

  12. Кисса says:

    Боже, боже, да бех умрЕла преди малко нЕмаше да знам , че съм прибягвала до виртуална и платоническа либоф. Боже, боже, колко много неща може да научи човек за себе си, ако се огледа о ослуша наоколо.
    Омбре, майсторството се изгражда с практика, не с виртуални бла бла бла… Три точки с усмивка 🙂

    • Homoerect says:

      Кисса, не призовавай Господа Бога без нужда! По-добре сподели своя опит с нас невежите! 🙂

  13. Juliapulia says:

    Те ме те, да се изокам и я:

    Седът си три жени у кафето и си приказват . Едната вика : – Абе легам си моа Гошо ама къто му пипам мъдурите они такиви едни топли , топли …. Другата вика : – И я снощка си легам с моа Пешо и ньеговите едни такиви топли …. Третата си замирвала , ма след два – три дена се срещат и таа бушонирана по едното око …. Ониа е питат : – Ама кво станало ма ? Шо си така ?…. – Мани , мани легам си я с моа Тошо , пипам му мъдурите , а они студени и му викам , ” Абе Тодоре , на Гошо и Пешо мъдурите ин ги топли , а твойте студени . Шо така бе ?…..И те тава си беше ….

    • Homoerect says:

      Малеййй, Юлке, разкажи таа история на повече жени, да не стават грешки! Комуто са топли ташките, да оди на андролог, оти мое да е импотентен и дяцата да не са негови! 🙂

      • Juliapulia says:

        Мосю, откак ми синформираха за таз седенкя, не мога да спра да се смея (има-няма три деня вече). Все не мога да я разкажа до край, без да се задавя от хилеж … и кат се замисля, аз таквази инспекция никогиш не съм правила … сексът няма да е същия вече, усещам :))))))))

        • Homoerect says:

          Който го е страх от мечки, не ходи в гората! Има много безопасни средства за правене на любов. Може да си ги поръчаш и онлайн! Ти, кое предпочиташ? 🙂

          • Juliapulia says:

            Хаха, они мечките само мой да са страхуват 😛

          • Homoerect says:

            за всеки случай, не те съветвам да пробваш с мечка!
            Абе, станахме си като едно голямо семейство. Споделяме си вече и най-големите интимни тайни… 🙂

  14. Хахаа, добре, че се огрипавих, да се накисна в тепавицта с морска сол и да ми излезе настинката:))))
    Аз повече вицове не разказвам, само ви слушам, щото един казах и Омбрето ме скастри, че съм го била научила от на малката детската градина…

    • Homoerect says:

      От дека морска сол, бре Гери? Тепавицата не е СПА център. Може да ти осигуря 1 кило само да си ближеш…
      Кога съм те кастрил аз тебе???

Leave a Reply

