Малкият „петък“ – V

Все повече стигам до извода, че не е здравословно за някои хора да дискутират на политически теми. Затова правя рязък завой към други незлобливи сюжети от нашия живот. Който желае – да се изкаже, който не желае – да бъде благословен!

“Дано живееш в интересни времена” се счита за древна китайска поговорка или първото от три жестоки проклятия. Другите две са: “Дано привлечеш вниманието на властите” и “Дано намериш онова, което си търсиш”.

Добре дошли отново в Тепавицата! Изпълнете съзнанието и душата си само с добри помисли към ближния и желание за благородни дела!

Нека следващата песен бъде отправна точка за добрите ви намерения, по пътя, който води към…  “Затова те обичам”. Изпълнява Йоргос Яняс:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Литература, Музика, Светлото бъдеще and tagged , . Bookmark the permalink.

36 Responses to Малкият „петък“ – V

  1. Homo faber says:

    Нека песента те води към все по-добро…

    • Homoerect says:

      Благодаря, Фабер! Пожеланието ти е красиво, но твърде закъсняло… Не виждам накъде повече мога да ставам по-добър. В жилите ми тече благородна шопска кръв, а като имаш предвид и френското ми възпитание, то картината за моята същност се изяснява напълно. Към приятелите ми съм широко отворен, а недоброжелателите просто не ги забелязвам. Така животът ми е по-лек.
      Клипчето го изгледах без звук, защото думите в него сигурно щяха да ми прозвучат в голяма степен познати. За сметка на това, харесвам женските гърди, които ме правят щастлив. Няма да проверявам дали са на силиконова основа. Уцелил си моя вкус!
      Изпитвам основателни съмнения, че си тръгнал по моя път на развитие… 😛

  2. генек says:

    “Дай ми го… Искам го… Цялата съм вече мокра…” – крещеше тя…
    Но не й го дадох. В края на краищата, чадърът си е мой…

  3. генек says:

    После все го връщат мокър и течащ… Чадъра…

  4. aman11be says:

    Я да продължим с балканските хитове…. 🙂

    • Homoerect says:

      Щом си рекъл, братко, няма да ти троша хатъра… 🙂 Само да напомня, че днес е ден за рататуй – всичко възможно, без политически злободневни теми, по които мненията ни се разделят…

    • aman11be says:

      Аз днес, докато имам време, съм настроен по-музикално и ще се концентрирам върху музиката и майтапите.
      Ето една хубава гръцка песен:

      • Homoerect says:

        Времето е наше, Аман! По повод гръцката песен:
        – Ще бъдем ли приятели завинаги? – попита Прасчо.
        – Дори и за по-дълго! – отговори Мечо Пух.
        П.П. Преводът на песента е доста точен…

  5. Графът says:

    Годината на коня, нали така?
    Ето как са предлагали по-добро в някогашни древни времена 😀

    • Homoerect says:

      Графе, добре че сме ние пенционерите, щото младежта още не се е събудила… Само двама кандидат-пенсионери се обадиха… 🙂

  6. Графът says:

    Омбрее, Омбре!
    Лошото е, че тях ги чака нашето, ама нас не ни чака тяхното!.. 😉

    • Homoerect says:

      Вече съм я преглътнал тая жестока истина. 🙂 Все пак, вярвам в прераждането… 🙂 🙂

  7. Homoerect says:

    Генек, длъжен съм да те информирам, че имаш писмо от Кисса, в отговор на вчерашния ти коментар. Аз съм само един прост медиатор. Не участвам във вашия спор! 🙂

  8. Кисса says:

    Две зайчета се трудили много да си създадат поколение. Обаче-нищо. Отишли на лекар. Той ги прегледал и казал :
    -Ех, момчета, момчета…

    Та по този повод си спомних една случка… Децата ми имаха куче(оранжево коли на име Доли), коте, което прибраха от една кофа за боклук, където някой кретен го е изхвърлил, две зайчета и четири папагала. Живеехме на Кръстю Мирски, 12, на втория етаж, имахме огромна тераса и половината двор беше наш, та имаше място и къде да се разхождат на воля животинките. Полът на котето определи сестра ми и се доверихме безприкословно, имахме я за голям капацитет в това отношение. Порастна Белла, надебеля, една вечер след вечеря с пържен сафрид и дадохме да изяде главите на рибите (сега не бих го направила, ама пусто невежество…). На другия ден докато съм на работа, котката се почувствала зле и щерка ми с една приятелка я грабнали и занесли веднага при доктор Туйков, който по неволя ни беше семеен ветеринар. Казвам по неволя, защото се занимаваше със здравословните проблеми на крави, прасета, овце и т.н. в околните села, но бидейки семеен приятел и живеейки недалеч…по изключение се грижеше за животинките ни. Двете момета му казали, че котката е зле, защото сигурно ще ражда. Прегледал доктора котката и попитал Калина дали майка и (демек аз) е виждала тази котка. Да, казала щерката. Малииииии голям срам после. Докторът обяснил, че котката няма да ражда, защото е котарак, просто е преял и му изписал нещо си. Та се наложи и да го прекръстим на Лъки…

  9. Kurt says:

    Бай Хомо,

    Позволявам си да наруша забраната ти и пускам една метъл балада. Ако искаш можеш да я изгледаш със спрян звук и да се радваш на Ози или на на Лита – поне единия от двамата трябва да ти хареса.

    • Homoerect says:

      Курт, кога съм налагал забрана в Тепавицата? Не изопачавай думите ми! С удоволствие ще изгледам клипчето на max voice. 😛

      • Kurt says:

        Никога изрично, от стара коза яре си ти. Уж като молба, уж като лекичко напомняне. Тихо, подмолно. Такива опити за опитомяване на форумната демокрация трябва да се пресичат за да не се озовем под форумна диктатура. И тук, аз съвсем демократично и мирно протестирам. Но да не стане като … абе онова, за което пише в съседната тема.

        Надявам се, разбираш, че се бъзикам :–)))

        • Homoerect says:

          Курт, благодаря за високата оценка, която ми даваш! 🙂 Дори да го приемеш за “форумна диктатура”, която уж налагам, има едно просто обяснение. То се крие във въпроса ми – кой премита и изхвърля боклуците в твоята къща? Не отричам, че аз определям регламента с едно единствено изискване – да се спазва добрият тон и да няма лични нападки ad hominem!
          Няма да скрия пред теб, че си ми симпатичен и затова допускам да си правиш всякакви бъзикни с мен, както и аз няма да те пощадя. Независимо дали си добронамерен или не към мен! 🙂
          П.П. За последен път те предупреждавам да не ми се обясняваш кога се шегуваш с мен! Белким не всички сме с ампутирано чувство за хумор! 🙂

          • Kurt says:

            “То се крие във въпроса ми – кой премита и изхвърля боклуците в твоята къща?”

            За съжаление – аз. И чинии мия и дрехи пера. Затова си търся жена, ама Юлка нещо се покри.

          • Homoerect says:

            Юлка чака някакъв знак да й дадеш… 🙂
            Росна китка да й изпратиш, вода от менчето й да напиеш…

          • Homo faber says:

            Един поздрав от мен за цялата тепавичарска гилдия:

          • Homoerect says:

            Благодаря, Фабер! Помислих си, че си заминал някъде в дългосрочна командировка, но ти пак си тук! Къде изчезна цял ден?

  10. Homoerect says:

    Кисса, имаш отговор от Генек. Ще хвърлиш ли едно око?

  11. gogi6666 says:

    Ще чакам и (големия) петък, защото ми е ден. 😉

    На този етап – да сте живи и здрави! 🙂

    • Homoerect says:

      Гоги, приятно е някой приятел да се сети за теб! Бъди и ти жив и здрав, с най-добри пожелания и за твоето семейство. Поръчал съм една песен за теб, но още не съм решил кога да ти я пусна…
      Какъв ден ти е в петък? 🙂

  12. Homo faber says:

    М да ааааа…
    Скандали ли си просиш, не питай щом не носиш
    на истина и на любов, кажи след колко време,
    се сещаш пак за мене, не те ли иска другата.
    Не заслужаваш, да получаваш любов, от която и да е.

    Не ставаш отпадаш, но все пак ти си решаваш
    и с нея и с мене, накрая сам си остава
    Не ставаш отпадаш, можеш ли да прощаваш.
    Защото ние с нея не.

    Отново язвима и лесно заменима
    намразих се заради теб и тя ли с тебе ляга,
    без да ти задава въпроса, с коя си бил.
    Не заслужаваш, да получаваш любов, от която и да е.

    Не ставаш отпадаш, но все пак ти си решаваш
    и с нея и с мене, накрая сам си оставаш
    Не ставаш отпадаш, можеш ли да прощаваш.
    Защото ние с нея не.

    • Homoerect says:

      Фабер, хубава песен си подбрал, но трябваше да я поставиш в днешното ми есе. Напук на всички злобари и душмани, които се задавят в собствената си злъч и отровна плюнка! 🙂

Leave a Reply

