Музикален петък – LXV

Едва вчера научих, че петък бил Ден на майстора! Тъкмо, когато бях решил и аз да се правя на майстор-дърводелец. И се справих за оценка много добър (5), даже отличен (6)!!! Може да прозвучи много самохвално и нескромно, но си е самата истина! Който не верва, да дойде да провери, ама да не идва с празни ръце, щото ще го глобявам.

За други хора това е ежедневие, но аз с тях не мога да се меря. Познавам един такъв, за когото, в негова чест съм подготвил една песен. Ще се надявам тайно, ако ми се повреди телевизорът или пералната, в знак на благодарност да ми ги ремонтира без пари. Макар че, в редките случаи, когато ме посещават майстори ги черпя с уиски или най-малкото с кафе, плюс обяд! И понеже на един такъв майстор-фаянсаджия му хареса много гостоприемството ми, цял месец ми прави банята. Накрая, с жена ми му предложихме ние сами да си довършим ремонта.

Но, да не се отплесквам, чуйте песента, която посвещавам на моя приятел Гоги:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика, Направи си сам and tagged , . Bookmark the permalink.

38 Responses to Музикален петък – LXV

  1. aman11be says:

    Майсторе, надявам се, че всички пръсти на ръцете ти са на мястото си. Забелязал съм, че при много от дърводелците сборът от пръстите на двете ръце рядко е 10. 🙂 Рисковете на професията.
    Имах късмета този симпатяга от снимката в последните години от живота си да ми е съсед и ме е яд сега, че не посмях нито веднъж да го заговоря и да му кажа колко го уважавам.

    • Homoerect says:

      Амане, накара ме да се разсмея от сърце! 🙂 Тейк ит изи, не съм вчерАшен. При строежа на лятната ми резиденция 1/8 от работата е минала през златните ми чонки (ВиК, ел. инсталации, теракот, дърводелство, шпакловка и бояджийство). Само веднъж успях да си одялам палеца на абрихта – парче месо колкото половин фас, но се оправих, зарасна без следи.
      Харесва ми майстор Тотю! 🙂

  2. aman11be says:

    Значи и ти не си минал съвсем по тъча ….. 🙂

    • Homoerect says:

      Когато дяволът си няма работа, нали знаеш какво прави? Като изобщо нямах намерение да включвам абрихта…

  3. Pasi says:

    Социализъм: да нахраним гладния с риба.
    Капитализъм, както ни го описват: да не храним гладния с риба, а да му дадем въдица.
    Капитализъм, какъвто е наистина: не даваме въдицата, а я продаваме на кредит, без гладния да разбере, че няма достъп до езерото с рибата, нито има билет за риболов, защото и езерото, и рибата отдавна принадлежат на този, комуто той вече е длъжник за въдицата…

    • Homoerect says:

      Да, Паси, но не забравяй, че при социализЪма нямаше да можеш да пишеш епиграмки, защото златната решетка…

    • Kurt says:

      Това, за съжаление, не се отнася само за България.

      “Медианният реален доход в САЩ е под нивата си от 1989 г., т.е. от преди четвърт век. Медианният доход на мъжете, работещи на пълен работен ден, днес е по-нисък в сравнение с размера му преди 40 години.”
      Дж. Стиглиц: Повечето хора трябва да се адаптират към един постоянен по-нисък стандарт на живот

      • Homoerect says:

        Аз бих казал – за радост, Курт! В общото стадо мъката се понася по-леко. От тебе научих една нова дума – медиана! Все си мислех, че се касае за някакъв среден доход на калпак. Щом така казват умните глави, следва да се съобразим с техните прогнози. А дали на същите доходите ще спадат или напротив???

        • Kurt says:

          Освен в геометрията (медиана на триъгълник), медиана се използва и в статистиката. По принцип е близка до средната величина (среден доход на калпак) и мога да само да предполагам защо Стиглиц е решил да използва нея. За по-ясна картинка са необходими всички характеристики на разпределението на доходите (и сравнението им за периодите), но да не забравяме, че това е статия за масовата публика, все пак.

          Не ме занасяй за по-лекото понасяне на мъката в стадото. Тук прозирам “Я не сакам да съм добре, сакам Вуте да е зле.” 🙂

          Не знам за доходите на същите. За техните не се говори в статията.

          • Homoerect says:

            Където и да те барне човек, навсекъде си подготвен! Сега ако ми к ажеш и как се сади пиперо, за срока ще ти пиша кръгла шестица. Побързай само с отговора, да не те изпревари Светлето! 🙂
            Ти в казармата не си ли бил? Коллкото и да се еб@ва с теб старшината, ти си мислиш, че си прави ташки… 🙂

  4. Pasi says:

    Основанията за епиграмки не бяха много… Скумрия в петък по столовете се намираше за около левче порцията. Имаше и почивни станции, с цени до 40-50 лв. на калпак за 15 дни на море или планина. За децата по-евтино. Да сравним и комуналните разходи. И имаше за огромни слоеве от народа. Сега зяпаме сьомгата и хайвера на витрината.Цените – по над 20 лв. килото за рибата, а за хайвера не ми се споменава. И купуваме виетнамски пангасиус. Ракията стана 10лв. литъра. Виното под 6 лв. бутилката е боклук. За отдиха – да не говорим. Хилядарка е минимумът. Не дай бог да попадне човек във въртележката на правосъдието или на здравеопазването. Коронка на зъб – минимум 100лв. А се случва… Но съвсем демократично пишем епиграмки. Лаем месечината!
    Призрак
    Призрак броди из Европа,
    но за миг поспря при шопа.
    Рев. Сополи. Капитал.
    Слагат беличък роял.

    Симпатични и красиви,
    офис-клечки и дебили,
    Призрака с тупани борят.
    Крясъци. Не щат да спорят.

    Призракът безумно плаши
    най-офшорните службаши:
    Чехълчета, Цветелинки,
    с рИформаторски дружинки.
    Паси,20.08.2013г.

    • Homoerect says:

      Паси, ти си бил по-червен и от мене!!! 🙂 Преди малко заплатих за миналия месец 30 лв. за студена вода. Спомням си, че едно време за цяла година плащахме 1 левче. Да не споменавам и за другите комунални услуги.
      По едно нещо си приличаме с теб – и аз съм рибар, но само като консуматор на тоя вид продукт, който не се знае какви отрови вече съдържа… Четох някъде, че във водите на река Рейн имало пъстърва. Трябва бая издръжлива да е тая риба и отлично да се е приспособила в индустриалната епоха.
      Апропо, в отговор на запитването на Аман, по какво се познава дивата ципура от тази във фермите, научих от Дзвездев, че първата имала червена линия по дължината на тялото.

      • aman11be says:

        ….. и сърп и чук на хрилете. 🙂
        Между другото водите на Рейн отдавна не са това, което са били през втората половина на ХIХ и първата половина на ХХ век.
        Да ама в началото на “демокрацията” някои ревяха, че при социализма се работело за жълти стотинки, заплатите били 100 лв. и т.н. Ами ето в евтината вода, тока по 1,5 ст/кВт, почивката по 40 лв. на човек, пионерските лагери по 20 лв. на дете са отишли другите пари. Т.нар. дотации. И по покупателна способност тогавашните 150-200 лв. излиза, че се равняват на сегашни 1500-2000.

  5. Pasi says:

    Като подуйчанче съм левскар. Но снощи виках за Лудогорец, и за ЦСКА съм викал…По начало викам за България. Във всички спортове. Особенно социалните!!!! Оттам идат и епиграмките…

    • Homoerect says:

      И аз като тебе някога виках пред малкия екран за България на международните мачове. Сега вече не ги гледам, защото предварително знам резултата.
      Подуенче, а? Аз пък бях заврян зет няколко години в тоя луксозен квартал, в близост до Триажна гара. Отгоре непрекъснато прелитаха самолети, а тракането на влаковете по релсите въобще не ме смущаваше… Нещо като допълнителна закалка след казармата. 🙂

  6. aman11be says:

    Преди малко защо ми изтри демотиваторчето?

  7. Светла Павлова says:

    Вместо политически душевни терзания и носталгии, вместо виц и други глупости, малко подводни снимки:
    Най-красивите подводни снимки в света

    • Homoerect says:

      Благодарско, Светле. Ако не е хамериканската домакиня да ни светне какви красоти има по света, кой друг, кой, кой…?

  8. Светла Павлова says:

    Внимавай с иронията, защото ще получиш палче надолу 😀 !

    • Homoerect says:

      Сакън, ще ме разстроиш много!!! Ти изпълни ли ми заръката – др.Павлов да ми постави палче?

  9. Светла Павлова says:

    Опаляяя, хвана ме в крачка! Забравих да му кажа. Но и да му бях казала, палче нямаше да получиш, защото другарят Павлов не се занимава с четене на блогове. Хайде от мен да мине, аз ще ти лепна едно палче с плюсче 😉 .

    • Homoerect says:

      Днес много си се разнежила… любовна мъка, що ли? 🙂
      От всичките подводни снимки, тая най-много ми харесА:

  10. генек says:

    Хайде да се обадя на компанията –
    Tom Jones – I’ll Never Fall In Love Again

    • Homoerect says:

      Некакво любовно биле си пила… 🙂
      Оопс… Генек, помислих те за Светла! 🙂

  11. Светла Павлова says:

    Любовните билки ги е пил дядо Омбре май 😀 😀 ! Търсеше мъжки сподвижници с рокли за екскурзия до Гърция, сега се закача с Генек, мислейки го за Светла… Омбре, не ти е чиста работата, признай си!

    • Homoerect says:

      Светле, вече съм споменавал, че единственото средство, което употребявам е антивиагра, щото бромът не ми помага вече. Що се касае до “мъжките сподвижници” търсил съм ги не за себе си, а за моя приятел. Ако не си разбрала, неговото желание е да намери спътница – такава като тебе, без значение дали си с рокля или с панталон.
      Чист съм като ангелче! 🙂

  12. gogi6666 says:

    Хубав поздрав, но не видях снимки от майсторския ти полуден! 🙂 В трепетно очакване съм.

    • Homoerect says:

      Майсторе, произведенията на изкуството не се показват пред всекиго. Все още шедьовърът ми е покрит с воал и чака подходяща изложбена зала за да му се насладят повече посетители. Ти ще получиш специална покана за тържественото откриване на изложбата. 😛

  13. Светла Павлова says:

    Честита баба Марта на всеки, който надникне в тепавицата днес!

    • Homoerect says:

      Светле, ако не бяхте ти и внучката ми, нямаше да разбера, че днес е 1-ви Март! Биологичният ми часовник нещо взе да изостава…
      Благодаря за поздравлението! Бъди и ти румена и бяла, щастие и рози по твоя път да има, и тук-там по някой бодил като мене да срещаш! 😛

  14. aman11be says:

    Светла, честита Баба Марта и на теб! И на всички останали – и на тези, които пишат, и на тези, които по една или друга причина само надничат в тепавицата!

    • Homoerect says:

      Благодаря, братко! И ти да си жив и здрав, както и цялата ти фамилия! 🙂

  15. Светла Павлова says:

    Благодаря, момчета!

Leave a Reply

