Честит празник 3-ти Март!

Аз няма нищо да кажа… Кажете вие какво мислите за 3-ти март 1878 година. Датата, на която е подписан Санстефанският мирен договор! Който е родолюбец и не мрази руския народ, може да вземе думата. Останалите да замълчат.

Поклон пред хилядите геройски загинали в Руско-турската война (1877-1878) – български опълченци, руси, украинци, белоруси, сърби, черногорци, румънци и финландци за свободата на Майка България!

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Празници and tagged . Bookmark the permalink.

45 Responses to Честит празник 3-ти Март!

  1. генек says:

    ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ ИСТИНСКИ БЪЛГАРИ!

    • Homoerect says:

      Вечна слава на героите, пролели кръвта си за Свободата на Отечеството!

      “…Кат Русия няма втора
      тъй могъща на света;
      тя е нашата опора,
      тя е нашта висота!…”
      /Петко Р. Славейков/

  2. Остров says:

    ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!!!
    Да бъдем горди, достойни и благодарни българи.

  3. aman11be says:

    ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ БЪЛГАРИ!
    Каквито и да са били политическите и икономически цели на Руската империя в тази война, за нас най-важното е, че след нея България пак се е появила на картата на света.

  4. rusalka2013 says:

    ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ БЪЛГАРИ!

  5. Кисса says:

    Честит Празник на всички Българи и от мен!
    Макар и със закъснение, Честита Баба Марта!
    Простете, ако съм прегрешила пред някой от вас!
    Както съм започнала…ще взема и за Великден да ви поздравя 🙂
    Майтапя се, ще се видим, надявам се, преди Великден, на 24 март пристигам, най после определиха датата. В София ще бъда до петък, 28 март. След това политам за Варна.Измислете една хубава кръчма в околностите на Кемпински Зографски, където отсядам като съм в София, или около ул. „Адам Мицкевич” 4А, където ще се налага да работя до 17,00 катаден – http://citygas.bg/. Черпенето от мен. Нямам търпение да се запознаем най-сетне лично. 🙂
    Така ще можете да свидетелствате пред Генек-а, че нямам нищо общо с пепелянките. И му предайте, че хич не се обиждам от такива като него 🙂 – няма нужда да ми иска прошка, то и без това няма нужда, че нали по-младите искат от по-старите 🙂

    • Homoerect says:

      Честит да бъде този ден, Кисса!
      Приемам искрените ти извинения. Простено да ти е! И ти ме прощавай…
      И без това навлизаме в пости, така че от рано ще се подготвя за гала обяда или вечерята в х-л “Кемпински Зографскки” ! 🙂

      • Кисса says:

        Ах, ти! Не си ме прочел правилно – в околностите на въпросния хотел съм написАла. Иначе в самия хотел служебната кредитна карта важи само за италианския ресторант. Който наистина е италиански, барабар с готвачите и персонала от Тоскана.
        Закопняла съм за истинска кръчма. И за сирене по шопски, в гювече – нали може по време на пости да се похапне?
        Веднъж реших да заведа един колега в българския ресторант, все в същия хотел. За два бистека, две салати, бутилка минерална вода и бутилка червено вино ни донесе сметка от 250 лева серсеминът келнер. След като я платихме и поискахме фактура, ни сервира, че извън фактурата му дължим още 20% от стойността на сметката, в брой, което било цената на обслужването и не било включено във фактурата… Бях решила да повикам управителя и да се разправям, но колегата плати като поп, за да не си разваляме вечерта с разправии. Сещаш се, че там повече не стъпвам, така че дири кръчма, може и далеч да е, има таксита в СофЕто, нали?

        • Homoerect says:

          Море, баш добре те прочетох, но реших да се направя на разсеян, белким се сетиш… 🙂 Ти може да си закопняла за сирене по шопски в гювече, аз пък съм закопнял за истинска италианска кухня. Предлагам вкусовете ни да се срещнат някъде по средата. 🙂

          • Кисса says:

            Аз пък предлагам две вечери, едната в ИТ ресторанта, втората в готина кръчма, ти приготвяй групата, и да не забравиш Джулето, че нЕма да си прОстя, ако не и видя чаровната усмивка.
            Изгарям от нетърпение…
            Наздраве за най – хубавия Празник, Трети Март!!!
            Да бъде и пребъде България!!!

          • Homoerect says:

            Кисса, съгласен съм с всичко, с едно изключение… Аз да не съм дружинна ръководителка, та да свиквам сбор на пионерчетата. Достатъчно много хора посещават Тепавицата, включително и Джулай морнинг, така че, ако имат желание, ще дойдат и без писмена покана!

  6. Pasi says:

    Честито и от мен. С един валс:
    СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ ВАЛЬС

    • Homoerect says:

      Паси, това за честитенето го приемам, ама ще ми бъде трудно на стари години да се науча да танцувам валс. 🙂

  7. Pasi says:

    Поклон!!! За низшите чинове…

    БАЛАДА ЗА НИЗШИТЕ ЧИНОВЕ
    Георги Константинов

    ТЕ НЕ ЗНАЕХА ФРЕНСКИ. НЕ ТАНЦУВАХА ПОЛКА.

    БЯХА СЛУШАЛИ САМО ТРЪБАТА НА ПОЛКА.

    И НЕ БЯХА ОБЛЕЧЕНИ В ПРАЗНИЧНИ КИТЕЛИ.

    ДАЖЕ ЧАША ШАМПАНСКО НЕ БЯХА ОПИТАЛИ.

    С ПРЕБРОЕНИ СУХАРИ В ОКОПА ЗАКУСВАХА

    И СЪС МОКРИ ШИНЕЛИ В АТАКА СЕ СПУСКАХА –

    НЕИЗВЕСТНИ, БЕЗБРОЙНИ, ОТ БОГА ЗАБРАВЕНИ,

    ТЕ ВЪРВЯХА СЛЕД СВОЙТЕ МАЙОРИ ПРОСЛАВЕНИ,

    ЗА ДА СВЪРШАТ НА ПОДВИГА ЧЕРНАТА РАБОТА.

    ТЕ НЕ ТЪРСЕХА СЛАВАТА. ИСКАХА ПРАВДАТА.

    И ЗА ТЯХ НЕ ДОСТИГАХА ЗЛАТНИТЕ ОРДЕНИ.

    А ОЛОВНИ КУРШУМИ ПОСРЕЩАХА ГОРДО ТЕ.

    И ПОТЪВАХА В НИВИ И ХРАСТИ КЪПИНОВИ –

    КЪМ СМЪРТТА СЕ ИЗДИГАХА НИЗШИТЕ ЧИНОВЕ.

    И МАКАР ЧЕ НЕ БЯХА ОТ ГРАФСКИ ФАМИЛИИ,

    НАЙ-ВИСОКИ СА ТЕХНИТЕ БРАТСКИ МОГИЛИ…

  8. Homo faber says:

    ” …..И днес йощ Балканът, щом буря зафаща,
    спомня тоз ден бурен, шуми и препраща
    славата му дивна като някой ек
    от урва на урва и от век на век!…”
    /Иван Вазов/

    Честит национален празник 3-ти Март- Възкресението на един народ!
    ДА ЖИВЕЙ БЪЛГАРИЯ!!!

    • Homoerect says:

      А така, Фабер!!!

      • Homo faber says:

        Па, кажи Честит празник, Фабер!!!


        🙂

        • Homoerect says:

          Фабер, в моята къща (тепавица), аз плащам и аз поръчвам музиката. На всинца съм казал генерално едно “Честит празник”! Ти сега специално на тебе ли искаш да ти го казвам. Провери в тълковния речник кви значи “Ха така”!

          • Homo faber says:

            Еректусе, проверили сме…не е тАка, както си мислиш, ама нейсе нема да се задълбочавам..
            Честит ти празник, пак и да си жив и здрав… 🙂

          • Homoerect says:

            Согласен, нема да спорим и то точно на днешния ден! Като му дайде времето, ще се изясним. И от мене имаш много здраве… 🙂

  9. Светла Павлова says:

    Честит празник, България!

    • Homoerect says:

      Да пребъде България! Светле, ако ме научиш да танцувам валс, ще те поканя на един танц! 🙂

  10. Светла Павлова says:

    Не е трудно, бе, Омбре, броиш си – раз, два, три; раз,два,три….. и т.н., докато ти се завие свят 🙂 .
    Може ли да подсетя някои другари и господа, които пускат валцуване, че vbox-а у Хамерика не се отваря? Ако обичат да не ни пренебрегват!

    • Homoerect says:

      Светле, ка щяло некой да те пренебрегне?! Специално за тебе е този валс:


      П.П. Кисса излезнА с едни гърди пред тебе… Като си дойдеш у нашенско, да не забравиш да ни поканиш и ти в некой луксозен ресторант! 🙂

  11. Homo faber says:

    Една народна песен, свързана с празника:

    • Homoerect says:

      Фабер, толкова си напреднал в материала, че вече можеш и собствен блог да си създадеш! 🙂

      • Homo faber says:

        Не ми требе Еректусе, философи много, съзидатели малко … 🙂

  12. Homo faber says:

    Може…

    • Homoerect says:

      Само при условие, че ти ми пригласяш! 🙂

      • Homo faber says:

        По-добре да ти пригласят “Бистришките баби”! 🙂
        П.П. Дека ойде…? Ще ти издърпам ушите…! 🙂

        • Homoerect says:

          На мене ми стига баба Мира да ми приглася. В джобчето ми да дрънкат семки и бонбонки…
          Не си спомням да съм ти давал обет, да ти се явявам на всеки кръгъл час!

          • Homo faber says:

            Баба ти Мира /Ирини/ си пее тропар /τροπάριον/ в чест на Ирина Сарантапихина /Ειρήνη Σαρανταπήχαινα, да й дава сили и здраве, по-дълго… на тебе не ти требе да ти приглася… ! 😉

  13. Тракиец says:

    Зная едно чудесно арменско ресторантче в района с музика и прекрасна храна. Ако държите на българското и такова знам, така че, чакаме Кисса…! 🙂

    • Homoerect says:

      Тракиец, познавайки добре твоите организаторски качества, възлагам на теб тая трудна и отговорна задача за банкета! 🙂

Leave a Reply

