Музикален петък – LXVI

Доста се колебах днес, дали в туби или без туби, да има музикален петък, но все пак, съвестта ми надделя. Това си е вашата рубрика и не бих могъл – ей така безпричинно, да ви лиша от  така дългоочакваната наслада да се изявите… Ще започна с един виц, който лично съчиних, публикувайки го в сайта на Генек:

Наблюдавайки непрекъснато дивата природа покрай мен, стигнах до едно гениално откритие:
– Деца, знаете ли за какво служат опашките на животните? – попитала учителката
– За да ги ползват за шалчета на дупетата през студените зимни дни! – отговорил Иванчо.

Генек, колко ми пишеш за вица?

Ето какво ми отговори моят политически с(к)ъперник:

Добър /4/.
Липсва изненадваща поанта…

Откъснала му се е от сърцето тази оценка, защото счита за напълно естествено животните да се топлят по този начин!

Тогава го репликирах:

–   А, ако добавим, че пестят от тоалетна хартия?

Но пък във вица, който не е негов авторски има една голееема “изненадваща” поанта:

Алкохолът разширява не само кръвоносните съдове, но и кръга от приятели…

Кой ти не знае, че алкохолът разширява кръга от приятели???

Ето, по този начин се убива талантът на хората още в зародиш!

Но… да не ви занимавам с дребни клюки. По-добре чуйте песента, с която поздравявам моя все още, не знам до кога, уважаван приятел:

 All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

87 Responses to Музикален петък – LXVI

  1. – Тате, тате, като порастна ще стана ли самостоятелен?
    – Не, мойто момче. Тогава ще бъдеш женен.

    • Homoerect says:

      Казват, че по любимите вицове на един човек, можеш да разбереш какъв е неговият характер. Сега разбирам защо все още си ергенче… 🙂

      • Къде съм писал, че това е мой любим ми виц?

        Опит за манипулация на тепавичарите и, най-вече, на тепавичарките съзирам тук …

        • Homoerect says:

          Ице, мойто момче, както казва един наш общ познат, аз съм от стара коза яре. 🙂 Прочети отново всичките си коментари между редовете и сам ще разбереш от къде съм стигнал до този извод! 🙂

          • Между редовете има много писано, но трябва да се чете с чисто сърце. А не както американците четат скрити послания и откриват, че даден народ ги кани да наложат мир и демокрация.

            Да, от стара коза яре си, същински амерички геополитик. 🙂

          • Homoerect says:

            Благодаря за високата оценка, Крис! Поласкан съм от комплимента ти! Не случайно ме канят в Департамента „Политически науки” към Станфордския университет. Вероятно си чел някоя от моите лекции по геополитика. 🙂

  2. Homo faber says:

    Здрасте, съзерцателю на природата люлинска и кучешкото мироздание…!:)
    за да немаш проблеми с разбойниците, не требе само на Исус Господа наш да се молиш. Требе ти Исус от плът и кръв, като този по-долу. Разходите за Исусчо ще са ти дребни… само 2 кила пържоли на ден, нищо не е, а ти требе веке да преминеш на зелено, кеф ти коприва марули, зелен лук, а ползата ти ще е неоценима… 🙂

    Дълги месеци крадец оглеждал един апартамент, но никой не влизал, нито излизал от него. Решил се крадецът, разбил бравата и влязъл вътре. Точно прекрачил входната врата и чул странен глас:
    – Аз те виждам и Исус те гледа! – изрекъл гласът.
    Сепнал се крадецът, запрепускало сърцето му, огледал се от всички страни, но нищо не се виждало.
    – Сторило ми се е – помислил си той и продължил навътре в жилището. Точно направил няколко крачки и пак чул гласа:
    – Аз те виждам и Исус те гледа!
    Изплашил се крадецът, но продължил. Когато се озовал в хола видял един папагал в клетка:
    – Ти ли плямпаш бе! – попитал крадецът.
    – Аз! – отвърнал папагала.
    – Ами как ти е името?
    – Йеремия.
    – Ами това е много тъпо име за папагал – казал крадецът.
    – Ами то и Исус е тъпо име за питбул, ама я виж как те гледа

    И хоро може да ти играe … 🙂

    • Homoerect says:

      Фабер, колко лева беше глобата за стар виц? 🙂

      • Homo faber says:

        Еректусе, да не би 99 % тук, да се публикуват нови…? 🙂
        Както казва, един твой познат, печен та препечен … ;), видел много и колко още ще има да вижда …”Всичко ново е добре забравено старо”… 🙂
        За празника на най- добрата половина на човечеството… ;), две половинки са решили да ни разходят и черпават с кума ми в Белграда, града голема, … затова в аванс…..
        Честит 8 март на всички почитателки и читателки в тепавицата!
        Да бъдат благословени, с любов и нежност надарени.
        С усмивка вечно озарени и много радост наградени …!!! 🙂

        • Homoerect says:

          Почваш да съчиняваш като мен! Не държа да има поанта!
          8-ми Март е казионен празник! Едни го празнуват, други не. Към дамите се отнасям така, сякаш всеки ден е техен празник! 🙂

          • Homo faber says:

            Напротив, влияеш се и от мен … 🙂 и ме цитираш постоянно…
            Благодарско, за което … :)!!!
            А за празника – наистина всеки ден ти и аз се отнасяме така, сякаш всеки ден е техен празник!
            Само че, на 8 март, така по-публично се изразява, да има тежест… 🙂
            Eто що казва Уики “…Започнал само като политическо събитие на социалистите, празникът постепенно става част от културата на много страни. В някои от тях денят губи политическата си окраска и става просто повод за мъжете да изразят своята симпатия и внимание към жените около тях …”
            По-нататък, може да си прочетеш, да не ти хабя пергамент…;)
            Ползотворен ти ден!

          • Homoerect says:

            Фабер, кой ти е оспорвал, че не се влияя от теб? Понякога и много добро настроение да съм имал, успявал си да го развалиш… 🙂
            Едва сега разбрах какъв празник е 8-ми Март!

          • Осми март не е казионен празник, бай Хомо!

            Това е празник на трудещата се жена. Такива жени трябва да има за да можем Мъжете (именно мъжете с главно М) да гледаме спокойно футбол и въобще кефа си. Не е лесно да практикуваш истински мъжки занимания, ако трябва и да работиш сам за прехраната на семейството.

          • Homoerect says:

            Човек да не се пошегува. Никого не спирам да празнува. Важното е да има повод!
            Обикновено избягвам да гледам футбол, особено с участието на български отбори. В това отношение съм пълен нихилист.

          • Уважаеми,

            Има неща, които един истински мъж трябва да прави, независимо от това дали му харесват или не 🙂 Едно от тях е да гледа футбол. Другите няма да ги споменавам, че тук четат и дами.

          • Homoerect says:

            И на тебе ще кажа, че футболът не ме кефи, независимо от това какво си мислят другите за мен! Предпочитах да играя, но не и да гледам от скамейката. Сега вече други неща предпочитам… (от тия забранените, които не са за пред дами).

        • Homo faber says:

          И музикалния поздрав, послучай празника 8 март…:)

  3. aman11be says:

    Добре е човек да се сеща за съвестта си…. 🙂 Бях избрал един друг виц, но като видях “…в туби или без туби…” се сетих за един стар брадясал виц от годините на нашата младост, когато не толкова много хора имаха възможност да учат чуЗди езици. 🙂
    Един нашенец попаднал в Ню Йорк. Вижда един голям супермаркет и влиза да разгледа. Обикалял, обикалял и се спрял на един от многобройните щандове за хранителни продукти. Когато се приближил продавачът, нашенецът решил да покаже знанията си по английски и авторитетно запитал “Have you med?”. Продавачът обаче се оказал земляк, разбрал въпроса, но решил да се избъзика и отвърнал “V to be or not v to be?”

    Честит св. Парастас на всички печеливши! 🙂

  4. Homo faber says:

    И за равновесие, между русофилите и русофобите… 🙂

  5. Pasi says:

    Мъж решава да изпита съпругата си и както си гледат БТВ в хола, излиза и влиза в тоалетната. Оттам звъни по мобилния на домашния си телефон. Жената вдига и мъжът със променен глас:
    – Коте, много те обичам!…
    Веднага затваря мобилката, пуска водата и бегом обратно в хола, където заварва жената със слушалката в ръка. Веднага пита:
    -Кой звъня?…
    Жената невъзмутимо отговаря:
    -“Една приятелка” !

    • Homoerect says:

      То отдавна е доказано – почнем ли да се съмняваме, следва проследяване и накрая се хващаме…

  6. aman11be says:

    Все пак ще пусна и другия виц:
    90% от жените харесват мъже с бял смартфон.
    90% от мъжете с бял смартфон не харесват жени.

    • Homoerect says:

      Статистиката е проверена!

      • Homo faber says:

        Еректус, ама верно си голям спестовник! Обединяваш текстове…:) Требвало е даскал да станеш…

        • Homoerect says:

          Обединявам, защото злоупотребяваш с постскриптумите! Бъди по-съсредоточен и в едно изречение изрази това, което те вълнува…
          Мммммогъл съм да стана не само даскал, но и духовен наставник! 🙂

  7. Homo faber says:

    То, за настроението и развалянето е взаимно, Еректусе… и ти и аз, както казваш сме специалисти в това отношение, май…;)

    • Homoerect says:

      Фабер, не мисля, че някога съм ти давал сериозен повод за разваляне на твоето настроение. Крайно време е и ти да се научиш да ме четеш между редовете. Освен това, както съм споменавал вече – тарикатите си траят. В тепавицата си правим само безобидни шутки, а както е известно, широко скроените отвръщат със смях. Писах ти веднъж, но не получих отговор. Вероятно си ми дал фалшив имейл адрес… 🙂

  8. aman11be says:

    Един от евъргрийните:

  9. Homo faber says:

    Еректус, и аз не мисля, че съм ти давал сериозен повод за разваляне на твоето настроение. Това, за тарикатите и траенето е верно, но когато камъни падат от небето, дали ще полезен тарикатлъка…? 🙂
    Светът е оцелял, защото се е смял …:)

  10. aman11be says:

    Че какво им е лошо на “хеви”-тата?


    Това било power metal, но на мен ми звучи като известна еволюция на хеви метъла.

    А хеви е :

    или

    а може и:

    • Homoerect says:

      Амане, нищо против немам, но предпочитам софт музиката…

    • Homoerect says:

      Не ме кефи тоя череп!!!

      • Истинският мъж слуша метъл, дори го предпочита. Независимо от това дали го кефи или не 🙂

        • Homoerect says:

          Ице, ти ме разкри! Излиза, че не съм истински мъж…
          На вкус и цвет товарища нет!

          • Не бива лесно да се предаваш, бай Хомо (това го научих от теб)! Трябва ти само леко побутване в правилната посока.

            Истинският мъж никога не си признава, че не е истински мъж 🙂

          • Homoerect says:

            Следвам максимата “Тарикат мъж си трае…” В контекста на написаното от мен, разбирай, че нищо не съм си признал… без бой!
            Понеже на Аман му е обеднял репертоарът, пусни ти нещо по-така: Тра-ла-ла…

          • Доколкото мога се стремя да се съобразявам с твоя вкус в твоята къща. Което не е правилното поведение на един истински мъж 🙂 Трябва да работя по отстраняване на тази слабост на характера ми 😦

            Моята слабост (срещу която ще се боря и ще победя) ме кара да се въздържа от предложението ти.

          • Homoerect says:

            Тъкмо мислех да те похваля пред Фабер, и ти пак се изложи! 🙂

          • aman11be says:

            Да бе обеднял…. Това пък как ти дойде на устата да го кажеш? 🙂

            Това харесва ли ти?

          • Homoerect says:

            Братко, от мръсна уста, какво очакваш? Това вече ме кефи!!! 🙂

  11. Homo faber says:

    Нема лошо в „хеви“-тата, всяка музика е добра, без чалгата, която нито е поп, нито фолк, а кръчмарска…

  12. генек says:

    В чест на Барак Хюсеинович Обама…
    Harry Belafonte – Banana Boat Song

    • Homoerect says:

      Генек, нарушаваш принципа си! Казал си, че само вечерно време, след приключване на работния ден ще ми пишеш.
      Благодаря за хубавата и съдържателна песничка!

  13. Juliapulia says:

    След конкурента танцьор нищо не успях да прочета. Сълзи ми теках от смях 🙂 Велик е!

    И нещо вместо виц!

  14. Homo faber says:

    Еректус, те ти Подир пладнешка музикална броеница … надявам се да е по вкуса ти …;)

    • Homoerect says:

      Фабер, днес палмата на първенството като диджей заслужено ще я спечелиш ти! Освен ако не се появят и други конкуренти… 🙂

  15. Тракиец says:

    Първи училищен ден в едно средно училище в САЩ. Учителката представя нов ученик – Такиро Сузуки от Япония.
    Часът почва и тя казва:
    – Сега ще видим дали познавате историята. Кой е казал “свобода или смърт”?
    Никой не знае, но Сузуки вдига ръка:
    – Патрик Хенри, Филаделфия, 1775 г.
    – Много добре, Сузуки. А кой е казал “Държавата е народът и като такъв никога не може да умре”?
    Сузуки става:
    – Ейбръхам Линкълн, Вашингтон, 1863 г.
    Учителката поглежда другите деца и им казва:
    – Засрамете се, деца! Сузуки е японец, а знае по-добре от вас американската история.
    Тих глас от последните чинове:
    – Да им го натаковаме на японците!
    – Кой каза това? – изкрещява учителката.
    Сузуки вдига ръка:
    – Генерал Макартър, Пърл Харбър, 1941 г. и Ли Якока на събранието на акционерите в Крайслер, Детройт, 1982 г.
    Учениците стоят в пълна тишина, когато пак някой се обажда:
    – Да до духаш!
    Учителката, извън кожата си:
    – Стига вече! Кой беше това?
    Сузуки:
    – Бил Клинтон на Моника Люински, Белия дом, 1997 г.
    Някой друг извиква:
    – Сузуки е лайно!
    Сузуки веднага отвръща:
    – Валентино Роси, мото-състезанието Гран-При в Рио де Жанейро, Бразилия, 2002 г.
    Всички изпадат в истерия, учителката припада, а на вратата се появява разсилният:
    – Да го еба! Никога не съм виждал такъв хаос.
    Сузуки е готов:
    – Бойко Борисов към Дянков, за разпределението на бюджета по време на съвместното им управление.

    • Homoerect says:

      Браво, Тракиец! Само защото вицът има научно-познавателен характер, няма да те глобявам. 🙂

  16. Homoerect says:

    Скъпи наши жени,
    По случай вашия голям международен празник 8-ми Март, приемете в аванс нашия най-сърдечен поздрав с песента:

  17. Pasi says:

    Посвещение за докачливите дамички!
    Осми март, 2013г.

    Осми март! Честито дами!
    Майки,гаджета засмяни,
    и съпруги и колежки…
    Всички днес със нови дрешки!

    Баби също да празнуват!
    Те с децата ни лудуват,
    Тях дължим дълбок поклон:-
    В бурите ни як заслон.

    Празника американски,
    станал форум великански,
    на жените и в Европа!
    Днес празнува даже шопа!

    Да сте мили и красиви,
    все така трудолюбиви,
    във живота като фар,
    за мъжете- Божи дар!

    • Homoerect says:

      Паси, присъединявам се към твоя поздрав!
      Дамите трябва да бъдат докачливи и чувствени, иначе за какво са ни? 🙂

  18. Светла Павлова says:

    Момчета, много сте се разнежили днес. Благодаря за хубавите думи и посвещения!

    • Homoerect says:

      Това е нашият мъжки дълг, Светле!
      Цитирал съм те поименно и в блога на Генек. 🙂

  19. Pasi says:

    Бог да прости един велик актьор! Залезе “Бялото слънце над пустинята…”
    Почина актьорът Анатолий Кузнецов от “Бялото слънце на пустинята”

    • Homoerect says:

      Бог ще го прости, въпросът е ние хората как ще си го спомняме Анатолий Кузнецов…
      Лека му пръст!

  20. Pasi says:

    �Здравствуйте. Вы позвонили президенту России Путину. К сожалению, сейчас я не могу ответить вам.
    Если вы хотите сдаться, то нажмите на кнопку: 1.
    Если вы хотите пригрозить санкциями, то нажмите на кнопку 2.
    Если вы хотите обсудить ситуацию в Украине, то нажмите на кнопку 3.
    Все кнопки. кроме кнопки 1, активируют межконтинентальные ракеты �Тополь-М�.
    Удачи!�

    • Homoerect says:

      Супер! 🙂

    • Дано не се стига дотам.

      • Homoerect says:

        Ице, ти кога спиш? Или може би си отишъл на гости на Светлето, пък ние не сме разбрали… 🙂

        • Ще спя като се пенсионирам. Сега имам по-интересни занимания 🙂

          • Homoerect says:

            Прехвърли некое от твоите занимания и на мен, ако си човек! Не държа особено на размерите 90х60х90… 🙂

          • Разбирам за какво намекваш, но не е това. Учили са ме, че секс се прави след женитбата. И аз слушам и изпълнявам. Засега съм ерген, както знаеш.

          • Homoerect says:

            Да, де… най-много съм правил ония смешни движения, когато бях ергенче, като тебе! 🙂

  21. aman11be says:

    Срам, не срам, но, въпреки че няколко пъти съм гледал “Бялото слънце на пустинята”, съм запомнил Анатолий Кузнецов от други два филма – “Зона на особено внимание” и “Ответен ход”. После чак го свързах с “Бялото слънце…”. Ето финалната песен на “Зона на особено внимание”:

    • Homoerect says:

      Няма срамно, Аман! Човек като остарее, започва по-често да забравя… 🙂

  22. Светла Павлова says:

    Омбре, не ми харесва слабата ти активност напоследък – да не стягаш ранчото за пролетта?!

    • Homoerect says:

      И на мене много работи не ми харесват, но понеже съм тарикат, трайкам си… 🙂
      Хванал съм се с една работа (чукам частно) и не ми остава време за обществената. 🙂

  23. Homo faber says:

    Да не стане така, че некой сабахлем, Кака Хомобица да каже…”Няма чук-чук …ти вече не живееш тук” … 🙂

  24. Homo faber says:

    Така е, друже Еректусе… Неводоми са пътищата Божии …!!! 🙂

Leave a Reply

