Малкият „петък” – VI

По вина на главния кореспондент на Тепавицата – Фабер, който уж обеща да представи своя разширена, преработена концепция за причините довели до главоломното нарастване на битовата престъпност у нас, както и на организираната такава, за  днес ще ви сервирам съвсем постна манджа, традиционно полагаща се 40 дни преди Великден.

Каквото ви е надробил Фабер – това ще кусате! За да не останете съвсем гладни, опитайте неговия специалитет „Мачкан лук на коляно”.

Да ви е сладко!

Ако желаете малко по разнообразно меню, предвид обстоятелството, че барата, която задвижва колелото на тепавицата е почти пресъхнала, трябва да налеете в нея с кофи или с шепи от енергийната течност.

Успех в начинанието!

За да ви е  спорна работата, чуйте една песен – изненада за всички, които ме смятат за безнадеждно задръстен:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Музика, Направи си сам, Нещо като хумор and tagged , . Bookmark the permalink.

54 Responses to Малкият „петък” – VI

  1. Homoerect says:

    Ицо, ти си на ход! Докарай маркуча и напълни барата! 🙂

    • Няма да те мъча с хеви, предлагам две прогресив(ни) песнички за днес.

      Втората е на една социално-ангажирана група

      За тези, на които им се чете нещо весело днес, предлагам откъси от книга, писана от дебил за дебили:
      ЗАЩОТО СМЕ СОЦИАЛИСТИ

  2. Homo faber says:

    Еректусе, вината може и без мезета, ама най-хубаво с крехко агнешко ги нося…!!! 🙂
    И сега, за мойто така обещание, малко писаници от вчера: “Есета ги пишете вие, творците, “блогарите”, раждащи мисли и идеи, за разцвета на нашето развито социал… пардон… развиващо се капиталистическо общество!!!” … и още “Не ща, Еректусе, имунизиран съм против манията за величие!!!”
    Няма никъде обещания за доразвиване на неща, които са ясни. Само ще ги претопляме, като онзиденшна манджа и няма да ни е вкусно. От чешането на езиците, няма да има никаква полза.
    Само че, не Фабер е надробил специалитета, „Мачкан лук на коляно”, който преглъшаме със сълзи на очи, ката ден… а всички ние, така наречения…целокупний електорат!
    Нека да ни е слад… пардон – люто!!! 🙂

    • Homo faber says:

      И музикалната илюстрация…

    • Homoerect says:

      Фабер, пак се правиш на току-що обладана мома и се опитваш да се оправдаеш за постъпката си. Не е нужно непрекъснато да се оправдаваш и да се самоцитираш като класиците. Разчупи малко фабулата и внеси някаква интрига. Докажи, че това не е пределът на твоето чувство за хумор и ни изненадай с нещо ново. 🙂

      • Homo faber says:

        Еректусе, интригата не се внася с претоплянето на познати до болка неща и питането за тях. Ентелигентите тука …:), нема нужда да се храним така, все пак нездравословно е. 😉

      • Homo faber says:

        Ти, Еректусе, се оправдаваш, като вменяваш твои действия, по посегателство, над мома или момче, на друг човек.
        Знаеш, че изненадата идва изотзад, така че ще дойде постепенно… 🙂

        • Homoerect says:

          Ееее, не даваш да те барне човек! Поне веднъж кажи “Така си е” та и на нас да ни стане драго… Вечно в отбранителна позиция, сакън некой да не си помисли нещо лошо за теб. Уж си широко скроен ама са ти тесни панталоните. 🙂

  3. Homo faber says:

    П.П. … ама напиши, Еректусе рецептата за гозбата, която всички я кусаме…, че изчезна нейде готварската ми книга… 🙂

  4. Pasi says:

    Ице, надявам се разбираш, че не си намерил най-добрите изразни средства. Езикът е важно средство за комуникация между хората. Ето защо, квалификациите, без аргументи са контрапродуктивни по отношение на желаното от теб – предизвикване на усмивки. Ако някой се смее, то не е на социалистите-наречени от теб обобщаващо “дебили”, а на човека който употребява обидни думи. Съжалявам, че тук реагирам остричко, но това е предизвикано…

    Призрак
    Призрак броди из Европа,
    но за миг поспря при шопа.
    Рев. Сополи. Капитал.
    Слагат беличък роял.

    Симпатични и красиви,
    офис-клечки и дебили,
    Призрака с тупани борят.
    Крясъци. Не щат да спорят.

    Призрака безумно плаши
    най-офшорните службаши:
    Чехълчета, Цветелинки,
    с рИформаторски дружинки.
    Паси,20.08.2013г.

    • Homoerect says:

      Умишлено се въздържах да коментирам предложената статия от г-н Иванов, за да не повлияя на вашето собствено мнение. Когато се прави критика на нещо, първо се прочита внимателно какво послание съдържа то. В случая Ицо не си е направил труда да прочете „дебилизмите” и без да иска е попаднал под зловредното влияние на соросоидите. Вместо да се впускам в лични разсъждения, препоръчвам ви и аз една статия, която отговаря напълно на моите представи за САЩ, като истинската империя на злото:
      „Превъзпитанието“ на българите, или как се изобретяват американизирани антикомунисти”

      • Бай Хомо,

        Четох откъсите от книгата, както и устава на БСП когато преди няколко години се бях засилил да ставам член на тази партия. Глупостите започват още от първата глава, където наедро се обобщават социалисти и социалдемократи. Има велики прозрения – че плоският данък е социалистическа мярка и бори неравенството, има велики инфантилизми – от някъде се появиха и извънземни.

        Стилът е като за 5-годишни дечица, а претенцията е:
        “В книгата си „Защото сме социалисти” председателят на БСП Сергей Станишев представя своя личен прочит на въпроси, които се отнасят както за фундамента на социалистическата идея, така и за миналото и днешния ден, за политиката, която води БСП и за това, което той вижда като перспектива пред социалистите и развитието на страната ни.
        Авторските виждания са трупани в продължение на години, те са мислени и са казани под една или друга форма като позиция. Сега за първи път те се обобщават тематично в двадесет и седем глави.”
        От горното за мен е очевидно, че СС смята симпатизантите на БСП за дебили.

        • Homoerect says:

          Ице, има нещо, гнило в това, което казваш… Първо, дай определение за понятието дебил. Ако е това, което си мисля, СС може да е всякакъв, но не е дебил! Знаеш, че не си падам по него и затова не би могъл да ме обвиниш в симпатии към същия. Едва ли е написал той тази книга. Около него има доста талантливи сътрудници и не случайно се счита, че столетницата има най-богатата банка с кадри. Естествено книгата е написана за широката публика и едва ли има претенции за научен труд.

          • Определение за дебил:
            2. Прен. Пренебр. Глупав, ограничен човек.
            Източник: http://rechnik.chitanka.info/w/%D0%B4%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D0%BB

            Да СС е образован, но е глупав и ограничен. Едното не пречи на другото.

            Добре, коригирам се – “писана от дебилИ за дебили”. Да, писана е за широката публика – така както я преценяват писачите от БСП. Но аз не смятам, че социалистите и социалдемократите в България са толкова елементарни, че да отговарят на определените от писачите характеристики.

          • Homoerect says:

            Qui s’excuse s’accuse! Нямам какво да добавя.

          • Първо искаш разяснения, после ми обясняваш че разсяненията ми ме самообвиняват (добре че има гугъл, че нещо не го владея французкия).

            Понеже не се сещаш да даваш аргументи, ще се опитам да те подсетя. Смяташ ли, че плоският данък е лява мярка (било то комунистическа, социалистическа, социалдемократическа или социал-либерална)? Не смяташ ли, че по данъчната политика можем в доста голяма степен да съдим за това как едно управление вижда механизмите за създаване и разпределение на благата и ролята на различните социални групи в създаването на благата?

          • Homoerect says:

            Интуицията ми не ме е подвела. Бях сигурен, че ще разбереш какво искам да ти кажа.
            Специално за плоския данък, елементарно е всяка истинска лява партия да иска премахването му и въвеждането на прогресивен данък, както е в Швеция, например. Гледам, че Оланд се опита, но нещо не му провървя… Капиталистите яко бранят натрупаното богатство.

      • Homo faber says:

        Хубаво си се постарал, г-н Еректус, да ни препоръчаш статии, линкове и т.н., но тука требе да посочиш и други организации, като Българо-американската комисия за образователен обмен „Фулбрайт”, агенцията “Корпуса на мира” и прочее какви ли не организации. Нищо ново под слънцето…”Разделяй и владей”, както са казали древните, и чети и мисли, както казва бая ти!!!

    • Драги Паси,

      Нещо не си ме разбрал. Щом и бай Хомо не ме е разбрал, то вината най-вероятно е у мен. Квалификацията ми е за качеството на книгата. За мен тя е писана за дебили, т.е. целевата аудитория на книгата е дебили. Не че социалистите са дебили. Аз самият съм социалдемократ, а доста време преди това се лутах между социализма и социалдемокрацията. Обида към социалистите е не моята квалификация за книгата, а че толкова елементарно писание с толкова претенции стои на сайта на БСП.

      Позволявам си да нарека Сергей Станишев дебил не само заради това елементарно писание, но и заради цялостно творчество така да се каже.

  5. Homo faber says:

    Искаш нещо ново, като широки панталони да е, Еректусе… добре!
    Ето ти една тема, която е актуална и постави опорни точки, Еректусе: “Как да се обединим, как да изберем личности, които наистина милеят за народа, не ламтят за власт, като от това произтича всичко лошо, което ни съпътства в живота?”
    Това е въпросът на въпросите!
    Давай…!!!

    • Homoerect says:

      Нема какво да го търсиш тоя човек-обединител, ето ме!!! 🙂

      • Homo faber says:

        Пущай водата с хидрофорната помпа по канала – твое село до река Лесновска, франко Тепавицата!!! 🙂

        • Homo faber says:

          Това, като шутка, хайде да те видим, като първопроходец по тази тема?
          Дай тон за песен!!!

        • Homoerect says:

          Първо трябва да завърти колелото на Тепавицата, за да произведе ток електрогенераторът, оттам да го прехвърля на хидрофорната помпа и накрая да потече водата към барата… 🙂 Перпетуум мобиле!

          • Homo faber says:

            И още, по същество:
            “Показателно е, че вече втори ден отсъствам в класацията на WP – за цели 2 години това за първи път ми се случва…”
            “Не мога да го преживея от мъка…”
            Това ли е човекът-обединител, това ли е безкористната личност, водач…??? 😉

          • Homoerect says:

            Фабер, шутки ли си правиш с мен или се бъзикаш? Аз съм човек от плът и кръв и нищо човешко не ми е чуждо!
            Ти, как си ме представяш – като мумия или статуя от мрамор?

          • Homoerect says:

            Светле, добро селско възпитание си получила от баба си и дядо си…
            От мен да мине, ще си нося от къщи фарфора и кристала, ама среброто нема как да мине на чекинга на летището. Все некой пендар ти е останал от баба ти, който да го конвертираш в лъжица и вилица… Ти може и само с дървена лъжица да кусаш, нема да ми пречи… 🙂

  6. Homo faber says:

    Еректусе, задавам въпрос и чакам отговор, аз и уважаемите посетители, посетителки, почитатели и почитателки!

    • Homo faber says:

      Не се впрягай, толкова…! 🙂
      На всеки, нищо човешко не му е чуждо, но водачите…:)

      • Homoerect says:

        Ако знаеш само колко много съм се впрегнал… чак пяна от устата ми излиза!

    • Homoerect says:

      Не знаех, че съм длъжен да ти отговоря. За да не ти присяда сандвичът, ще задоволя твоето любопитство. Винаги действам на принципа “В Рим – като римляните”, което в превод означава “Каквото повикало – такова се обадило”. В конкретния случай изразявам възмущението си не заради пренебрежение към моята личност, а заради подценяване интелекта и политическата култура на четящите в този световно известен сайт!

      • Homo faber says:

        Измъкна се…, нема какво да кажа, печен та препечен, като агънцето от което хапнах малце …!!! 🙂

  7. Homo faber says:

    Агнешкооо, веке го хапнах, супер беше, ти си го помислил за сандвича с кашкавал, що кака ми ти е оставила!
    Пренебрежението в класацията е една бира.
    Вината за подценяване интелекта и политическата култура на четящите в този световно известен сайт, са си за сметка на подценяващите го.
    Ние вината поемаме, както казах и без мезе и с мезе..!!!. 🙂

  8. Светла Павлова says:

    Омбре, правил ли си своя статистика за периода, откакто съществува блога ти, от колко държави имаш читатели?

    • Homoerect says:

      Не съм, мила. Обхваща цяла Европа и по няколко страни от Азия, Африка и… Америка. 🙂

  9. Homo faber says:

    Затова, пусни си музичка и си налей 100 драма “Арманяк”… 🙂
    Забравихме, че е малък петък днес, затова…

    • Homoerect says:

      Вече го сторих. Разкажи по-подробно за дълбоко замразеното шилешко от Австралия или Аржентина…

  10. Светла Павлова says:

    Омбре, с твое позволение, да кривна малко на кулинарна тема? Какво си готвят твойте вегетарианки? Знам, че има сайтове бол, ама ми се ще да чуя домашни изпитани рецептички. Опитвам се на онова хъркащо чудовище да му сменя диетата, че авторитетът му вече върви на метър пред него.

    • Homoerect says:

      Лесен въпрос ми задаваш, но ми е трудно да ти отговоря… Предимно са импровизации и вариации. Ще трябва да помисля и допълнително ще ти пиша. Не изключваме и рибата, най-вече морската. Лятно време предимно салати от градината на буля Хомовица.
      Та за какво ме попита за онези страни? Не са по-малко от 60-70…

    • aman11be says:

      Светла, от ранните зеленчуци най-много харча агнешкото, а от късните – свинското. Предполагам, че и с колегата Павлов е така. Остави човека на мира. Радвай му се такъв какъвто е.
      Когато можеш, сменяй мръвката с риба и готово….

      • Светла Павлова says:

        А, не, прекалено много го обичам, за да го оставя на вредните му навици 😉 .

  11. Светла Павлова says:

    О, Омбре, не се занимавай да ми пишеш рецепти специално. Боб, леща и патладжани високоблагородието обича, ама на мен ми втръсват. Днес сме на пипер с доматен сос, утре пак трябва да впрягам сивите клетки.
    За държавите – не съм имала нищо конкретно предвид, просто ми стана интересно. Нали след Нова година си отчитахте резултатите.

    • Homoerect says:

      Към изброените от теб зеленчуци бих добавил и бамя, гъби и авокадо. Тиквички обичам само пържени с хрупкава коричка. Лани имаше берекет от тях, даже стерилизирахме няколко буркана като краставици.

  12. Светла Павлова says:

    Охооо, ти си лесен – ядеш бамя, авокадо, тиквички… При нас с моя мъж, уж той е селянинът, а пък е по-капризен. Аз, гражданката, ям всичко 🙂 .
    Говори ми още за ранчото. Няма да се разсърдя, ако ми пратиш някоя снимчица.

    • Homoerect says:

      Значи и ти, Светле си добро прасе като мен! Ядеш всичко и не си маанджийка. Но винаги държа на съдовете, чашите и приборите (порцелан, кристал и сребро). Задължително на бяла или в меки тонове памучна покривка.
      Снимките съм качил на компа на ранчото. Все забравям да ги прехвърля на флашка. Като ти дойда на гости в Маямито, ще ти разказвам в най-големи подробности за живота у наше село… 🙂

  13. Светла Павлова says:

    Всичко ям, Омбре, аз само по документи съм гражданка, ама съм отгледана на село. Аман бе ме подсети, че Великден наближава и скоро ще съм си вкъщи!!!
    А ти хубаво се гласиш да ми идваш на гости, ама ме хвърляш в ужас – дали ще стигне заплатата на Павлов да ти угодя с кристал и сребро 😀 ?!

  14. Homoerect says:

    Светле, добро селско възпитание си получила от баба си и дядо си…
    От мен да мине, ще си нося от къщи фарфора и кристала, ама среброто нема как да мине на чекинга на летището. Все некой пендар ти е останал от баба ти, който да го конвертираш в лъжица и вилица… Ти може и само с дървена лъжица да кусаш.

Leave a Reply

