Райската градина на буля Хомовица

Цветята, които виждате на снимките по-долу са продукт от труда на буля Хомовица, разбира се – под моето вещо ръководство. Вчера, пак по моя заслуга, с карго самолет замина директно за Амстердам на борсата за цветя цял един контейнер от този уникален български продукт, съперник на розата. Нидерландците са във възторг и вече имам сключен договор всяка година по това време да изпращам по един ТИР. Вместо да садим домати, ще се прехранваме с лалета. На снимката у лево – Борсата за цветя в Амстердам.

След още 2-3 седмици ще подготвя за транспорт за същата борса един европалет с майски рози. Да се надявам, че някоя градушка няма да ме прецака и ще има богат урожай. Ще заделя известно количество за производство на гюлово масло. Вече съм влязъл в делови контакт с една известна френска парфюмерийна фирма.

Тези от вас, които нямат търговски нюх като мен, може да се задоволят само с култивиране на цветя и зеленчуци за собствена употреба. Ако сте забелязали, редом с лалетата никнат като гъби малки марулки. Не са буйно растящи като чернобилските, дето ги ручахме през 86-та, но по вкусови качества по нищо не им отстъпват, даже са по-добри. Стават за консумация както в свежо, така и в консервирано състояние. Получава се невероятен микс от двата вида. Пък ако прибавите в салатата и няколко луковици от лалетата,  явяващи се идеален заместител на добре познатите ви репички, все едно, че сте си направили мощен стимулант, тип китайска виагра. Бъдещето принадлежи на фитотерапията. Забравете за розовите хапчета, дето ги рекламират по телевизията.

Това е засега. Който е производител също като буля Хомовица, нека ми се обади за разширяване на бизнеса с този вид продукти и за експанзия на пазара на целия ЕС. Ще делим печалбата фифти-фифти.

За повдигане на вашето настроение е следващата песен от известната българска естрадна певица Мими Иванова:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Нещо като хумор, У нас and tagged . Bookmark the permalink.

18 Responses to Райската градина на буля Хомовица

  1. Светла Павлова says:

    “… под моето вещо ръководство.”
    Не пропуска да изтъкне собствените си заслуги, ей! Сакън, да не го помисли някой само за консуматор 🙂 🙂 🙂 . Ливадката зад лаленцата на средната снимка ти ли я коси?
    П.П. Опа, да цъкна палеца, че пак ще ме критикуваш 😉 .

    • Homoerect says:

      Светле, ти как я мислиш…? Др.Павлов да не е по-различен от мен? Всеки труд трябва да бъде уважаван и оценен! 🙂
      Ливадката съвсем самостоятелно я окоси Сандра, докато аз спях…

  2. Светла Павлова says:

    Експлоататор такъв! 😀 С какво възнагради детето за този изнурителен труд?

    • Homoerect says:

      Детето много настоятелно ме помоли. Сърце не ми даде да му откажа… Възнаградих го с усмивка и погалване по главицата. Това малко ли ти се вижда?
      Пропуснах одеве да ти кажа, че скромни са само тези, които няма с какво да се похвалят – цитат по памет от Аман Великолепни. Не колкото мен, но все пак… 🙂

  3. Homo faber says:

    “Истинският мъж е мъж дори тогава, когато е гол”-Станислав Йежи Лец…
    Така че дерзай Еректусе, каквото на душата, това и на устата… 🙂

  4. Продавам плевели. Окосени или изкопани – по заявка на клиента. От мен суровината, от теб реализацията на продукцията – става ли?

    • Homoerect says:

      Г-н Иванов, моля уточнете вида и латинското наименование на продукта, който предлагате. От кой регион на България са плевелите? Минали ли са през фитосанитарен контрол, от оторизирано лице със съответния подпис и печат върху протокола? Евентуално може да стигнем до бартерна сделка… (сгурия от локалното ми парно срещу плевели).

      • Покрай евроизборите си се заразил с евробюрокрация. Аман от бизнесмени, на мен ми трябва кираджия 😦

        • Homoerect says:

          Имаш ли паре, та търсиш кираджия? Очаквам офертата ти франко наше село (тон сгурия за тон плевели/биомаса).

  5. генек says:

    Хм, аз мислех, че ще си мързелуваш, пък то… Жена му работила, той отчита и казва, че е бачкал…
    Браво на жената!

    • Homoerect says:

      Генек, майсторлъкът е да избереш от чувала правилната жена и сетне да я научиш на труд и подчинение на главата на семейството. Не знам ти как си се справил с тая задача, а аз не се оплаквам…
      От утре почвам да мързелувам, за да не ме обвиниш в нелоялна конкуренция.

  6. rusalka2013 says:

    С радост бих сложила едно букетче от тези лалета у дома 🙂

    • Homoerect says:

      Русалке, вече има сериозни подозрения за теб, че си моята внучка Сандра. Не се опитвай да ме опровергаваш. За лалетата няма проблем – само ми кажи в целофан или в кошница ги предпочиташ…?

  7. rusalka2013 says:

    Толкова инфатилна ли изглеждам? 🙂 Може да ми пратиш и от салатките….

    • Homoerect says:

      Нема да обиждаш внучката ми! Тя въобще не е инфантилна. За салатките ще си помисля как да ти ги изпратя – по куриер от „Еконт” или лично да ти ги донеса… 🙂

  8. Pasi says:

    Родина
    Родино мила, люлка на герои
    и стряха свидна – дом във мир и бой!
    Огнище топло – мамина сълза,
    пламтяща обич – люлка на деца!

    На буквите ти дала си подслон
    и векове за нас са те канон!
    За флага твой, за герба със лъва,
    войници мряха, с песен на уста!

    Море, Балкан и ширнати поля,
    Народ-герой! Обичам таз земя!
    Българио, от теб съм вдъхновен,
    Българио, земя си рай за мен!
    Паси,02.05.2014г.

Leave a Reply

