Relax, relax и пак relax…

Някъде прочетох или някой ми беше казал един много смешен виц, който силно ме впечатли и бързам да ви го разкажа:

– Какво ще правиш днес, Омбре?
– Нищо…
– Но нали това прави вчера?
– Вчера не успях да го довърша…

 Хареса ли ви? 😀 Па си мислим за едни ора работари, дето все длибаят ли длибаят… и веке дупка у морето са направили.

За да не ми се случи нещо подобно и млад-зелен да се зяносам, имам една изпитана методика. Ако случайно ми се приработи, легам да спим и га се събудим, вече ми е минало… Она, ако е толкуз спешна таа работа, друг че я свърши. Тея тарикатлъци съм ги научил от наш Вуте.

Имам и една програма за спешни случаи при екстремална ситуация. Ако ми се разхлопа сър(д)цето и усетим, че ми се дига кръвното, начи нещу съм ядосан. Отмервам с капкомера 10 капки от оная златиста течност, дека на шишенцето има етикет с gif гайда или конче и си ги църкам под езика. Повтарям процедурата, докато ми се замъгли погледа. От три дена не съм близвал от илача.

Ако пък некой реши да ми прави уроки, у джеба винаги си носим една скилидка чесън. Досега винаги действа безотказно. Държи даже и ромите на разстояние.

Преди да се обърнете за помощ към психиатър, натиснете вълшебния бутон: 

Абе, кво съм седнал да ви разправям лакърдии. Отивам да полегна, че нещу ме засърбеа ръцете, гаче ми се е приработило, ама надали…

В случай че ви потребвам, ще бъда на една ръка разстояние от монитора.
Който е гламав, може да ми пише. Ако не ми пише, начи е двойно по-гламав!

Па, когиш се сетим некой друг виц, пак ше се обадим…

Те на таа песен най-бръзо заспивам и най-сладък сън сънувам, все у розово:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Нещо като хумор and tagged . Bookmark the permalink.

45 Responses to Relax, relax и пак relax…

  1. Светла Павлова says:

    Добро утро, дядо на Сандра!
    Никакъв релакс! Само писанье му е майката 🙂 .
    П.П. За сведение първото ти палче днес е от мен 😛 .

    • Homoerect says:

      Добро да бъде, Светле!
      Аз казах ли ти, че от два дена съм у наше село? Уж косих преди десетина дни, а тревата пак е порасла над коленете ми… Булята ме гледа с тъжен поглед и няма как да й откажа. Пък и Сандра е с нас, та и тя ще помага. Вчера пикираха с бабата разсада. Да се надяваме, че нещо ще се прихване и няма да го очука градушката…
      Вечерта ме хвана за мющерия да играем монополи. Абе, това дете хвърля само шестици и петици на заровете, а аз го докарвам в най-добрия случай до четворка. Ще трябва да я накарам да поДпълни един тото фиш.

      Та, за какъв рилакс става дума? И ще имам ищах за писанье…? 🙂
      П.П. И благодарско за палчето, трогнат съм!

  2. Pasi says:

    Жената е като торнадото: Идва с духане и си отива с къщата…

    • Homoerect says:

      Де бре, Паси! Не ми навявай тъжни мисли рано сабахлем… 🙂

    • Кисса says:

      Слънцето изгря. Лъчите му нежно докоснаха окъпаните в роса листа на дърветата, и се спряха бавно в крехкото храстче на чувството ми за хумор. Четях с удоволствие Relax, relax и пак relax…на Омбре Тепавичаров. Изневиделица, се показа поетичен ПЕС, пардон ПАС-и и с озъртаща се глава се насочи към храстчето ми. Стигна до него, подуши го и бавно вдигна крак да го маркира.
      Но в този момент, изневиделица се завихри едно мощно торнадо, което насочи струята право към муцуната му.
      От храстчето се чу облекчителна въздишка.

      ПАСИ, в този блог чете и, понякога, пише дете.

      • Homoerect says:

        Ще си го оставя за литературен разбор, след като хапна. Докато са все още топли пържолите и шишчетата… 🙂

      • Pasi says:

        Брей какво фурия?!? Клати клоните чак! Назидателно!
        Фатмак
        Кисса-зодия фатмак,
        с нивомер и със патлак.
        Въдворява пошлостта
        и разстрелва свежестта.
        Паси.14.11.2013.

  3. Homoerect says:

    Жътвата започна. Първият сноп падна! Малко почивка – сменявам кордата на шпулата в главата на бензокосачката… Приемам всякакъв акъл. 🙂

  4. Homo faber says:

    Де бре, жертвите ги запомняш? Така ли…. 🙂

    • Homo faber says:

      Видехме, видехме …. 😉

    • Homoerect says:

      Нема такова нещо! Каня те в кооператива за съвместен агробизнес. Аз ще кося, а ти ще изнасяш торта от обора. Знам че отлично боравиш с ръчната количка…

  5. aman11be says:

    Аз пък предпочитам два от многобройните отговори на въпроса “Какво правиш?”:
    “Нищо, на работа съм.” или “Нищо, че е по-лесно.” 🙂
    Снощи по тАлАвизора казАхА, че днес пак ще вали по вашия край, брат ми. Не си давай още много зор със зем(Л)еделието.

    • Homoerect says:

      Нема страшно, Амане. Говорил съм с началника на Генек – Оня горе… Обещал е днес и капка да не падне у наше село.
      За твое сведение, приемам заявки за косене на всякакви тревни площи. Правим канадски ливади. Цена на декар – по споразумение. Първоначална цена 100 лв. – повече може, по-малко – да си търсите друг по-гламав от мен!

      • Кисса says:

        Оня горе…е колега, не началник на Генек-а, как се осмеляваш да поставиш някого над неговото ниво. Ей ся те сдъфкА. Амчи пада ти се, не си Фнимателен 🙂

        • Homoerect says:

          Да, бе…! Как можах да допусна такава капитална грешка?! Видях я, но реших, че няма да я забележите…
          Кисса, в случая си права – не е нито буквоедство, нито заяждане на дребно. 🙂

  6. Homo faber says:

    “Умей да пей, не умей да сей.”
    А, за кооператива…”Ти работи, аз ще ти помагам! — рекъл господ.”
    Та ще ти помагам…, като, “Ако видиш някъде, че работят, отдалечи се, да не им пречиш!!!”

    • Homoerect says:

      А, дали Господ ще ми помогне да не ми загорят мръвките на скарата?

      • Homo faber says:

        За мръвките от глухарчета, завити в лозови листа, що ти е спретнала Кака Хомовица ли ?

        • Homoerect says:

          Фабер, не съм казал, че си злобар и завистник, но така ми прозвуча твоята тирада… 🙂
          За утре менюто ми е от мекотели (охлювчета) и водни пъдпъдъци! Нека те е яд!!! 🙂

  7. Homo faber says:

    Еректусе, щом моята така ти звучи, какво да кажем за твоите от предни дни за сандвичите с марули? … 🙂
    А, за утре … ако добавиш, към менюто и панирани жабешки бутчета, що ще хванеш рано сабахлем от река Лесновса, в чест на моето посещение, ще ти пиша – Отличен (6)!!! 🙂

    • Homoerect says:

      Фабер, това констаНтирам, това пиша… Каква вина мога аз да имам, за това че буля Фаберовица те е поставила на слабителна диета – сандвич с крехко листо от марулка.
      За твое сведение, другото име на жабите е водни пъдпъдъци. Така че, не ме мисли – за всичко съм помислил. Река Лесновска гъмжи от този деликатес. Нужно ти е само едно кепче и един плетен кош от върбови клонки, където да ги събираш. Може и на теб тайно да пратя, но внимавай булята ти да не разбере, че ще те сдъвка.
      Нема нужда ти да ми слагаш оценки! Още си малък, да учиш батю си! 🙂
      Погледнах кво съм написал по-горе – за извозването от обора на тОрта с количка,а не на тортА …

      • Homo faber says:

        Ха ха ха, дедо, дедо Еректусе, пак си седнал на очилата си и не видиш и не констаНтираш, а фантаСираш… 🙂
        Щото, май ти се оплака, че тя Кака Хомовица, те гледа, като извънземен и сега ти поднася и обедното меню за такива – мръвките от глухарчета, завити в лозови листа… 🙂
        Каката, тебе ще сдъвка, че и намаляваш броя на листата за бурканите, що прави за теб.
        Бакьо, бакьо, ама правиш бели на Кака Хомовица, като мало дете, като внучката … 🙂
        А, торта, може да се извози от обора ТИ и с МПС-то ти, демек леката ти кола с обратнио волан… Багажникът й е по-голям от количката …

        • Homoerect says:

          Малък Фаберчо,
          Ако по тоя разказ, дето си съчинил, требваше вчера дечицата да се явяват на матура, не знам дали некое от тях би вързало и тройка… При тая заплетена фабула, при тоя сложен изказ, познавам само един човек, който би се справил… Все пак, да не забравяме, че това е изпит за деца.
          Не моа да се мера с теб по фантазьорство! За награда, ще ти дам левче – да си купиш захарно петленце и пак да съчиниш нещо извънземно…
          П.П. Може и на бу-то да те повозя, но преди това си смени памперса…

          • Homo faber says:

            Бакьо , дедо, Еректусчо, стига си се праил на даскал, не ставаш за това….
            Не случайно внучката ти иска да има дедо, като всички деца, ама дедо е с Алцхаймер и е пред пред компа и папмерса за възрастни не си е сложил и никой не види около себе си…
            А за бутото,… ще те сложа върху торта, за да се кефиш и малко да разнообразиш, все едно се возиш в люлинските рейсове…

          • Homoerect says:

            Правилно отбелязваш да не се правя на даскал. Защо трябва да падам на твоето ниво, когато съм академик? Алцът е в твоята глава, а памперсите са си твои – дръж си ги! Ще вземеш да станеш некой ден за кашмер. А, аз дори да се насер@, у наше село никой нема да забележи, нито ще усети миризма при тоя Средногорски въздух.
            Единственото место, където можеш да ме сложиш е върху пиедестал, или да си поръчаш икона с моя лик. 🙂

  8. Светла Павлова says:

    Окапахте се, бе, лакомници 😀 !

  9. Homo faber says:

    Нали искаш деденце, ….Relax, relax и пак relax… 😉

    • Homoerect says:

      Каквото искам – получавам го!

      • Homo faber says:

        Те академиците не викат, къде са ми палчетата и не гледат къде са в ранг листите. Те са хора на духа … На такива нещица, като като палчетата и листи се усмихват съжалително…
        Затова и се говори и пише за тях, а за теб, дали…. 😉

        • Homoerect says:

          Фабер, достатъчно се забавлявахме днес с теб! Престани като свредел да дълбаеш, за да откриеш себе си. И утре е ден. Нема да си легаш, преди да ми пуснеш една от твоите любими песни и мелодии в музикалния петАк… И аз няма да си лягам и ще те чакам…

          • Homo Faber says:

            Аз съм се открил и се знам, Еректусе..а тука в нета, какво ли не откривам и изследвам … 🙂
            Те ти я в аванс мелодията … душо… 🙂
            http://vbox7.com/play:f57751d7b9
            ПП. … няма я в YOU TUBE, виж оправи, ако може

          • Homoerect says:

            Нема да си легаш, докато не качиш клипа в Музикалния петък! Както аз те изтърпях цел ден, така и ти ще изтърпиш още 35 минути.
            Апропо, палчетата, които толкова много те смущават – поддържам опцията заради хора, които не са толкова бъбривци като тебе. По съвет на Графа. Иначе отдавна да съм я премахнал – за мене е по-важно, че доста хора ме четат.

  10. Кисса says:

    Едно предложение за нежелаещите да гласуват. Гласувайте с бюлетина номер 4- доцент Минчо Христов.

    • Homoerect says:

      Кой беше тоя?

    • aman11be says:

      И после трябва да закрият една телевизия поради липса на що годе гледаеми предавания. 🙂

      • Homoerect says:

        То да беше само една тАлАвизия за закриване…

        • aman11be says:

          Той се п(р)оявява за сега само в една тАлАвизия. 🙂 Не мога да кажа с чисто сърце “И слава Богу!”, защото има и добри попадения.

          • Homoerect says:

            Консултирах се със Сандра, която е по-сведуща от мен. Човекот разбирал и от нац. сигурност. Ама как да гласувам за него, като вече съм се врекъл на АБВ и на Ивайло Калфин…?

  11. Homo faber says:

    Който търси намира, ето го парчето в You Tube …. Можеш, да си легаш … 😉

Leave a Reply

