Свободно, поправи се!

Обявявам безсрочно прекратяване на дейността на Тепавицата до второ нареждане.

Комуто не се харесва моето решение, може да се оплаче на арменския поп или  да пусне кратко съобщение в моята п.к., тук на това място .

 

Който има неполучени килими, черги, китеници или овчи кожи, да се обади на тел. 112 за допълнителни указания, или направо да отиде в кв. “Илиенци”, шатра №5, сектор “Изгубени вещи”. Носете със себе си лична карта и сумата от 50 лв. такса за услугата “отговорно пазене”.

Използвайте времето си пълноценно за спорт, туризъм, културизъм, алпинизъм, парапланеризъм или друго хоби.

Ще ви пусна една песен, която се надявам на всички да се хареса. Демис Русос, дами и господа! Наслаждавайте се:

All rights reserved

 

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in It is not a Humor! and tagged . Bookmark the permalink.

87 Responses to Свободно, поправи се!

  1. Homo faber says:

    При Арменския поп, човек, не само ще може да се жалва от когото и каквото си иска без ограничения, с предварителната уговорка, че там мненията няма да се вземат насериозно… Та така и с твойто мне…, пардон решение, може да е за малко, докато се изстуди касата с бира в река Лесновска … 🙂
    Ден до пладне …!!! 😉
    Та ето ти един начин, да преодолееш кризата … 🙂
    Питат Радио Ереван:
    – Как може да се преживее кризата?
    – С помощта на правилно подбрани антидепресанти.
    – По точно?
    – Пари, имоти, злато, диаманти…

    И пак радио Ереван…
    Попитали радио Ереван:
    – Що е човек?
    Радиото стои безмълвно. След месец отговаря:
    – Дълго не намерихме отговор на този въпрос. След консултация с радио Скопие, даваме техния отговор:
    – И така, що е човек?
    Отговор: Лайно сo пари.
    – А какво е лайно?
    Отговор: Човек без пари.
    – А какво са пари?
    Отговор: Парите са, море дето от лайното правят човекот…

    И една страхотна песен, … легендарните “Еurope”

  2. Homoerect says:

    Фабер, мисля да те поканя за консултант по едно бракоразводно дело. Надявам се да не ми откажеш. В следващия ми пост ще изложа причините.

    • Homo faber says:

      И ти ли…. Бру…, Еректусе…!!! 🙂
      По-добре се обърни към Радио Ереван, те са най-компетентни… 😉

      • Homoerect says:

        Трябва ми още по-компетентен човек и затова се обръщам към теб!

        • Homo faber says:

          Още по-компетентен човек е Арменския поп, голям душеприказчик е и може човек да се изповяда свободно, без да се поправя!!!

  3. Homoerect says:

    Таман бях решил да се оттегля от активна писателска дейност и все ще се намери някой, който да осуети намеренията ми…
    Почти ежедневно започвам да се информирам за вътрешното и международно положение в Genek’s info и о, ужас, ето какво открих тази сутрин:
    Ей го – изтрих от рубриката „Приятели” един блог. Просто… По причини, които аз си знам. А за питащите ще кажа само – всяко нещо си има край. Когато някой не спира да рови, да задълбава, да провокира…
    Аз просто се отдръпвам…
    Не искам да преча, не желая да създавам интерес посредством оплаквания и вайкания как някой не бил на моето мнение, как носел основна вина за загубата на избраника ми, как трябвало да се яви в Каноса, наметнат с чувал…
    Не…
    Разочарованието си е мое и толкова…”

    Драги приятелю,
    Бях въобще забравил, че Тепавицата е удостоена с високото звание „Приятелски блог”. Много бързо, с лека ръка ме изтри от почетната дъска на отличниците. Но, щом ще си изясняваме чувствата в омраза и любов, при това публично, нека и аз да кажа какво мисля.
    Повечето от твоите статии ми харесват и това често съм го изразявал по недвусмислен начин, други не са в кръга на моите интереси, а трети са дискусионни от моя гледна точка. И ето, една тема, в случая за изборите става casus belli между нас. Ще потретя – не те нападам, не те обвинявам и не те съдя! Не съм ти обявявал война. Просто съм изказал друго мнение, различно от твоето. Би ли ми обяснил къде ровя, задълбавам в твоята душа и те провокирам? Както виждаш, цели две дена не съм ти писал… Откъде мога да знам, че продължаваш тайно да ме четеш, макар и нищо лошо срещу теб да не съм казал. Няма да отрека, че една от моите мисли за казармата, където се каляват мъжете бе адресирана до теб. Не вярвам да искаш да се държа по начин, който повече подхожда на госпожиците в пансион за благородни девици.
    Искам незабавно да поставиш отново тепавицата в рубриката „Приятели”! Ако не го направиш, ще те съдя.
    Оставам с най-добри чувства към теб.

    П.П. Понеже не съм сигурен, че ще прочетеш това мое послание, пращам ти копие и в твоя блог. Дано не си загубил чувството си за хумор.

  4. Кисса says:

    ДобЪр ден, Омбре. МОЛЯ те, не зарязвай тепавицата. Осиротелите ти читатели ще страдат в информационно затъмнение, незнаещи как си, какво мислиш за народното и международно положение, какво те вълнува/радва/нервира, как са Сандра, Г- жа Омбревица, заленчуците, цветята, нивото на река Ду, опс Лесновска…
    Вече си станАл обект на силни страсти от сорта на либоФФ и омраза, дерзай да захранваш тези мощни чувства.
    Колкото до загубата на нЕкъФ пишман почитател, изтрил те от листата на приятелски блогове…да ти кажа ли какво бих направила на твое място?
    Бих си направила един приятен банкет. Защото преди теб беше изтрит блогът на Резерват Северозапад. Представяш ли си-родното му място, където са уж приятелите му. Ако са му останали, за което не вярвам. Изтри го тихомълком, без никакви разяснения. Трябва много здраво да са го застъпили в резервата…А ти се радваш, поне на някаква гузна и неясна мотивировка. Аз не съм виждала в ни един блог подобен кратък списък с приятелски блогове…дефицит на такива, очевидно. Което идва да ни подскаже, че да НЕ си включен в подобен анемичен списък е по добре, отколкото да СИ. 🙂 🙂 🙂

    Бъди здрав и упорит. Можеш доста дини да носиш под яката си мишница, особено ако са нарязани и опаковани подходящо (това вместо виц) 🙂 🙂 🙂

    Тази година ти е шанса да ме победиш в градинарския маратон… Валтеровата мамка, баш сега, срещу скромната сума от 15000 еври, реши да извика за месец бригада, за да смени олуците на цялата къща и да разбие и направи отново стените на терасите на втория етаж (където сме ние) , защото и се появил лек мухал в едно ъгълче на едната от спалните и…От понеделник са плъзнали, опасаха къщата със скеле, тъпчат и мятат дъски където им падне, зеленчука отива на кино…а цветята от четирите ми големи тераси…са наблъскани в една от моите спални. Реве ми се, та чак не ми се прибира…Почти съм на път да отида за месец на хотел. Ето, оплаках ти се и ми поолекна. Благодаря предварително за съболезнованията.

    • Homoerect says:

      Кисса, успя да ме разчувстваш до дън душата ми!!!
      Както и да ме успокояваш, не мога да преглътна, че не съм вече фаворит на Генек. Боли ме…
      В градинарството не мога да се меря с тебе. Постарах се само веднъж да си направя майтап с тебе и те ме срина със земята! Мога само да се уча от теб на зеленчукопроизводство (буля Хомовица, де).
      Дано Валтер да не е попаднал на майстори, на каквито все аз попадам…
      Оставам и към теб с най-добри чувства!

  5. aman11be says:

    Дааа, и щО станА най-накрая? Дай си ми куклите, на ти ги парцалките! И това от двама мъже на външен вид солидни, улегнали, видели какво ли не…. Може някой и да ми се разсърди, ама тоя път май без да се усетите и надявам се без да го искате, отидохте по-далеч отколкото трябваше. Дали си е струвало, имайки предвид повода, а?
    ДВЕ КОЗЛЕТА

    • Homoerect says:

      Амане, аз само се придържам към постулатите в Изкуството на аргумента или как да водим дебати?
      Никому не се сърдя, опитвам се по логически път да защитя своята позиция, без страсти и емоции…
      П.П. И на тебе имам основание да ти се сърдя, но няма да го правя публично…

      • aman11be says:

        И аз няма да те питам публично “Защо?”. 🙂

        • Homoerect says:

          След като си достатъчно умен и интелигентен, защо трябва да ме питаш… Имаш 2 неизпълнени обещания към мен! Дори и да си бил възпрепятстван, можеше да ми кажеш “Сори, не успях, но ще се постарая…”

      • Жалко че си попаднал на статията чак след последните теми 🙂

        • Homoerect says:

          Ице, и без да я бях чел, основните постулати в нея ми бяха известни…

          • Ами що не ти личеше тогава? Само един блед щрих – беше ме баннал, вероятно само неофициално:
            Въпросът ми не се отнася до Аман и Христомир. Те са поставени под карантина.

            Иначе, моят човек се върна такъв, какъвто го познавах, ама малко късно:
            Александър Симов: Ако Момчил го нямаше, трябваше спешно да го измислим

          • Homoerect says:

            Ицо, ти пък от какво си недоволен? Бяхте поставени с Аман под карантина, защото знаехте предварително отговора!
            Значи вече започна да ти увира главата за Сашо Симов… Предполагам, че си прочел цялостното му творчество и знаеш, че е много точен в повечето от своите оценки. Не цепи басма никому.
            П.П. Ако не ти харесва моят стил на изразяване, демек бъзик, кажи си. Мога да разговарям с теб и като човек от висшето общество… 🙂
            Запознах се със статията и я препоръчвам на Светлето. Не е лошо да прочете мнението и на Юлия Халачева в блога на Генек.

          • Като се бъзикаш с мен няма проблем, абсолютно никакъв. Ма в тая ти статия за никакъв бъзик не ставаше въпрос, ами за гняв.

            Сашо Симов като жураналист ме кефи, като кандидат за евродепутат – абсолютно никак. Направил съм добро дело, че не съм участвал в избирането му.

            Относно Генек – малко попресолихте манджата двамата, брат Аман е прав. Ще продължа да го чета, ще продължа да не съм съгласен с него в 2/3 от случаите, които ме интересуват и ще продължа да уважавам независимото му мнение. Между другото, през последните 2-3 дни преди изборите има много готини и аргументирани статии относно решението му да не гласува.

            П.С. Във връзка с горното – още една грешка при дебатите – много често няма най-правилно решение. Има доста решения, които вършат работа. Спорещите често забравят това.

          • Homoerect says:

            Ице, и ти ли ще ми се правиш на психоаналитик? Ако хвърлиш още един поглед на статията ми, ще видиш, че цялата е в позитивен дух и уважение към опонента. Единствената ми гневна реплика е тази: „Искам незабавно да поставиш отново тепавицата в рубриката „Приятели”! Ако не го направиш, ще те съдя”.
            Съзнавам добре, че на моята възраст човек трябва много да се пази от гняв и други силни отрицателни емоции, за да не стигне до някое неприятно заболяване…
            И ти понякога правиш крайни оценки, но това си е твое право. Според теб, може ли въобще да сравниш Сашо Симов с Делян Пеевски като кандидати за ЕП?
            Относно Генек – защо трябва да се лиша от удоволствието да играя шах с него, демек да споря? И пак стигаме до основния въпрос – може ли някой да даде повече аргументи против гласуването, в сравнение с ползата от гласуването? Поне аз не виждам нито една полза от отказа… Но понеже ти уважаваш всяко чуждо мнение, няма да ми опонираш, нали така?
            И по последната ти забележка: „…още една грешка при дебатите – много често няма най-правилно решение. Има доста решения, които вършат работа. Спорещите често забравят това”. Много често, но не ВИНАГИ! Ако ти твърдиш, че земята е плоска като тепсия, а аз, че е кълбо – няма друг правилен отговор.

          • Не съм психоаналитик, аз съм логикоаналитик (брей че готина дума измислих 🙂 ).

            За гневната реплика, нещо не разбрах, нещо съм пропуснал.

            На млада възраст човек още повече трябва да се пази от гняв, че тогава има енергията и липсата на опит да прави големи простотии.

            Не може – Сашо Симов е кандидат на ПЕС и затова ме интересува. Кандидатите на АЛДЕ са си техен проблем.

            Генек, струва ми се, е склонен да изпада в крайни мнения от инат (например, понеже се скарал с теб). Но пък, ако той не иска да играе шах – не с теб, а по принцип?

            Аргументи срещу гласуването – 90% от гласувалите за ГЕРБ, 90% от гласувалите за ДПС, гласувалите за № 15 от БСП “за всеки случай да маркират и двете числа”, изнасилените мъжаги от Бобов дол. Бая аргументи ми се събират срещу гласуването и то само от гласуващите.

            Твърдя, че оптимизацията в краткосрочен план, обикновено е субоптимална (НО НЕ ВИНАГИ!!!) в дългосрочен план. Гласуващите за най-малкото зло (тук изключвам, разбира се убедените) считат, че това ще доведе до добро и в дългосрочен план. Отказалите да гласуват с оглед на моментните нужди, считат, че това ще доведе до добро в дългосрочен план. Кой прав и кой крив, ще разберем евентуално след 10-20 години – ако се направи подходящото изследване 🙂

          • Homoerect says:

            Ицко, казал си каквото ме интересуваше. Нямам нито въпроси, нито питания… 🙂
            Слаб логикоаналитик си! 🙂
            Не вземаш под внимание, че всяка партия има твърд електорат. Всеки глас в повече само намалява тежестта на твърдите и подкупените…

          • aman11be says:

            Вече и в психоаналитик ли ме произведе? Не че имам нещо против. Професията си е достойна за уважение. Много трябва да ти знае главата, за да си добър психоаналитик. Тъй че relax. Не го приемам като обида. 🙂
            Интервюто на Симов не мога да кажа, че ми допадна особено много. А има и не малко моменти, подлежащи на атака. Тъй че Светла, ако е в настроение, може да се развихри на воля.

          • Homoerect says:

            Амане, не мога да се сражавам на няколко фронта! Приемам те такъв, какъвто си и те обичам (не в оня смисъл, в който някой извратен мозък би си помислил). 🙂
            Ако оставим Светла да се развихри, ойде коньо у ряката… На нея съм също гневен, защото пак ми е дала отрицателен вот, без да обясни причините.
            Предлагам ти реми за тази вечер. Същото предлагам и на Генек, въпреки че винаги се стремя към шах-мат. Да видим колко е широко скроен и високоблагороден. Ако и утре ме няма на почетната дъска в неговия блог, ще си направя съответните изводи…

  6. Pasi says:

    Любимец №2 в синьо и Любимец №15 в червено закопаха Партайгеносетата. Моят човек не влиза засега, но това има значение за него и за феновете му. Електоратът в качеството си на фенове на политически партии, поклон да направи на Мая дето прецака шефа си. Голям джаз…
    По темата за последиците от един спор.Крамолите около изборите идват и си заминават. Хората остават и трябва да се научат да се търпят. Мисля ,че за втори път го пиша тук.

    • Homoerect says:

      Да видим до коя крива круша ще стигнат, Паси.
      Ти хубаво пишеш за втори път нещо, ама и другият спорещ трябва да те чуе… Както виждаш, на всекиго отговарям и на никого не се сърдя. 🙂

  7. Pasi says:

    JТоку що и там сложих репликата пориди която ме баннаха от форума на в.Сега.
    ИМА НЕЩО ГНИЛО В ДАНИЯ! Пък всеки да действа както е решил.

  8. Светла Павлова says:

    Омбре, големи сте скици с Генек – двама дядковци с его по-голямо от боя ви. Никой на никого не прави евала, но пък и един без друг не можете. Остави човека на мира за известно време. Заслужава ли си двама чудесни българи да развалят отношенията си заради тема като гласуването?!

    • Homoerect says:

      Нема его, Светле! Поне от моя страна не влагам емоции. За мен спорът е нещо като игра на шах. Кой по-добре ще размести фигурите на дъската… Човеко съм го оставил на мира, на мене не ми пречи да се бъзика с мен… 🙂 Но когато става дума за сериозен спор, отстоявам позициите си.

  9. Homoerect says:

    Голема простотия, ей Богу… Дайрета, зурли и тупани – изпращане на абитуриенти…

    • aman11be says:

      Туй в Люлинград ли? Вай, вай , вай… Да нямате блокове “сандвич” наоколо? 🙂

      • Homoerect says:

        Казвам ти, Амане, от години е настъпило тотално изпростяване… Абе, ти нали също май имаше дъщеря абитуриентка? Владееш ли вече основните стъпки на кючека? 🙂

        • aman11be says:

          Ние сме морска столица. Модата оттук тръгва по земите български. Кючеците отдавна са …..нон грата при назе. 🙂

          • Homoerect says:

            Бравос, Амане! И у Шоплука е така – саде народни песни и хора. 🙂

  10. Homo faber says:

    “Здравичка Tepavica online, сабахлем на четвъртък – Спасов ден, който е и ден на шафьора … :). От днешния ден, произлиза и популярната приказка – „Те ти булка, Спасовден“. Някъде в миналото са станали събития и чудеса, неизбледнели във времето … 😉
    Та, самата история:
    „Те ти булка, Спасовден“ е история, популярна из България. Ето вариант на историята, от незнам къде си, от нашенско … 🙂
    „Имало едно време една мома с голема кукувица (кукувица=вагина, диал.). Толко й била голема кукувицата, че одила да пика на Шърбановата воденица и млела брашно за цел Лом. Докъде била по-мънинка, добре… Ама като поотрасла, се молила на баща си да оди да й дири мъж да се жени. Рекла му:
    – Ако да ми не намериш мъж да се оженим, че да си откинем едно влакно от кукувицата и че се обесим на ньего! И бащата й, като всеки баща, се много наскърбил и тръгнал по света да дири за дъщерата си курец. Тръгнал е от Сирната неделя и е одил през целите пости. Навръх Великден стигнал до един мост нади Дунава. Ама не било мост, ами било на един овчар кураца. Като пасъл овците, пущил си го напреко Дунава – да се не издават като одат да пасат трева у Влашко. И млого му се молил бащата и му казал:
    – Ей, момче, така и така, – ела да ми отървеш чедото, що инак че си откине едно влакно от кукувицата и че се обеси. Оня, овчара, се съгласил и рекъл:
    – Щом е такава работата, нема к’во!
    Отишли они и на третия ден на Великден почнала сватбата. У четвъртък правили Замески, като кво си му е адета, месили леб и готвили гозби за сватбарете. У петък почнали да викат: „Их-ху-ху-ууу!“ – из цел Лом и най-много у Боруна, що момата била борунчанка. У събота почнали да играят ръченица у момчето и „на ситно“ стигнали у неделя у момата, та посленке ги водили у черква да ги венчаат. Венчали ги и седнали на момчето у двора сватбарете да се веселат. Ама момчето било сиромах и немало маса и си пущило кураца като трапеза, да турат отозгоре гозбите и лебовете. Нали требвало сватбарите да гулеят и да ядят. Седнали они като кво си требва, а на челото на трапезата – на главата на куреца демек, седнал попа. Докъде момата с големата кукуля си седела скришно – сичко било без никакъв проблем. Обаче като довели булката и младоженека като погледнал и като му рипнал куреца – и трапезата се дигнала у небесата. А на върха бил попа и се молел: „Господи, спаси ме!“ И се носил у небеси и се кръстел, и се реял, и све се на Бога молел да го отърве. Четиресе дена!
    На четиресетия ден Господ дал благослов момчето да си узапти силата и попа се спасил. В памет на това, че Господ му дал спасение, попът кръстил тоя ден „Спасовден“ и оттогава у Лом си е останало адет тоя ден много да се тачи. И понеже попът като паднал бил казал на момата с големата кукуля: “Те ти булка, Спасовден!“ – оттогава останало да се вика тая дума кога некой се отърве от големо премеждие, кое Господ му дава изневиделица.
    Оттогава е останало като памет и закон хората да се не женат по Велики пости, що тогава бил одил бащата на момата с големата кукуля да си дири зет. Великден е останало да бъде дена велик, кога тъстът си е намерил зет. А па Спасовден се тачи, за да се помни кога четиресе дена попът се е носил у небесата нади Лом и кога с Божия сила се е спасил. Големи празници, памет голема“.

    http://vbox7.com/play:e5a4593c

    • Homoerect says:

      Фабер, ти си свежият повей в моята душа тази сутрин! 🙂

      ВОЛНИ ИНТЕРПРЕТАЦИИ НА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ ЕВРОИЗБОРИТЕ ОТ НЯКОИ ИНТЕРНЕТ КОМЕНТАТОРИ

      “Та това е нещо, което автоматично прави неморални изборите – две трети от гласоподавателите не одобряват никого!!!”
      Това че две трети от гласоподавателите не са пуснали бюлетина съвсем не означава, че не одобряват никого! Откъде произтича, че изборите са неморални?

      “Да, опитни манипулатори завъртяха старата, лъжлива и доста тъпо звучаща плоча: негласуващите ги е домързяло, безотговорни са, не щат да потърсят свой кандидат…”
      А неопитните манипулатори не щат да се съгласят с подобни „ умни” доводи…

      “Прост пример. Възрастен човек. Казва ми, че е гласувал, ама не гледал за кого”.
      Тук се прави едно внушение, че всички, които са гласували са като овце

      “Но тия 65% ПРОТИВ ВСИЧКИ ПОЛИТИКАНИ наистина стреснаха мафиотите и политгрупировките…”
      И как точно ги стреснаха – като си го преместиха от единия крачол в другия?
      Тези, които са заинтересовани от ниската избирателна активност???

      Изводът, който може да се направи от тази бегла ретроспекция на чужди мнения е само един: Ниската избирателна активност се дължи на мощното промиване на моъзците на голяма част от неориентираните избиратели, които по този начин получиха индулгенция – да не отидат да гласуват. Резултата всички го видяхме…

      • Homo faber says:

        Сега видех…. полъх ще има, като седнеш на брега на река Лесновска, запретваш крачолите на панталоните и да си натопиш краката във водата … и се замислиш за вселената, живота и всичко останало…..
        Политика, служба не тика… 🙂

        • Homoerect says:

          С първото съм съгласен, но с второто – НЕ! Точно политиката службата тика. Затова некои хора преминаха последователно в няколко партии.

  11. Homo faber says:

    Па и в тази насока се действа, откакто станахме демократични… колкото по-необразовани и немислещи са хората, толкова е по-добре за нас, партиите любими… 🙂
    Образованите и мислещите, са като чума …

    • Homoerect says:

      Когато някой нарича другите демагози, първо трябва да се огледа около себе си…

      • Homo faber says:

        И понеже политиката ни е завладела и май нема отърване … :(, една божия промисъл от този сабахлем ме впечатли…
        „Тук е вратата, която отварям към всички, включително и към БСП – начина, по който ни подредят избирателите, ако аз съм втори или трети сядам и подкрепям тези, които са ни победили и обратно”.
        Това… и Господ да слезе от небето и на две страни да падне на колене и ги помоли, нема въобще да стане. Нема как в кацата с европейския мед, да съжителстват две лами с големи джуки и ще се маат с черпаците … 🙂

        • Homoerect says:

          Пак си чел Библията в работно време!!!

          • Homo faber says:

            Що па не! Едно време, имаше истории/и ти ги знаеш, а може и да си участвал /за колеги и колежки, които я четат на обед, пак в работно време … 😉
            И сега е същото … 🙂

          • Homoerect says:

            Не ти плащат да четеш Библията!!!

  12. Светла Павлова says:

    Мдаааа, скоро няма да те закачат обратно в рубриката “Приятели”. Ето ти едно внушение и от мен:
    Мая Манолова давала открит урок по гласуване в кюстендилското Шишковци, баба Веска: Задрасках два пъти цифрата 15 за по-сигурно, не помня дали Мая ми го каза, защото гледах прическата й – See more at: Овце ли са или не са овце?
    Искаш ли да си представим какво би се получило, ако в бюлетините премахнат поредните номера?

    • Homoerect says:

      Светле, след предложеното вчера от мен реми, би следвало да изгрея отново на таблото на приятелите, но подобно нещо не се случи… Което автоматически ме освободи от всякакви морални задръжки. Моята гледна точка е не по-малко аргументирана от всяка една друга, която е различна.
      И като се смееш на бабите, не забравяй, че и ти един ден ше станеш… 🙂

    • Кисса says:

      Светле, с цялото ми уважение, това да определиш всички гласували – овце, ми се струва меко казано невъзпитано. А да се възгордяваш, че не си допуснал да бъдеш част от стадото гласували овце негласувайки…направо тъпо.
      Преференциите присъстват в почти всички читави изборни закони. Дават ти възможност да посочиш предпочитания от теб кандидат. Това, разбира се, ако си си направил труда да се информираш за кандидатите, след което да си направиш труда и да гласуваш. Обратното, да се смяташ за велик и най достоен, да не одобриш ни един, дори независим, кандидат… е, отново меко казано, несериозно.

      • Homoerect says:

        Кисса, то се спори с хора, които не игнорират чуждото мнение. Техните карти са винаги по-силни от нашия кент флош роял.
        Ако си прочела ръководството за водене на спор, Изкуството на аргумента или как да водим дебати? сигурно си забелязала, че техните примери са като на Тексаския стрелец.

      • Светла Павлова says:

        Сега, втръсна ми да се обяснявам и да повтарям защо позицията ми се различава от твоята и на всички останали. Видя се какъв повод за гордост имат въпросните бабички – те така добре са схванали за какво е преференциалният вот, че са си дали труда първо да разгледат прическата на Мая, а после са си дали високо интелектуалния труд да зачеркнат 15 навсякъде, където са видели, ей така, “за всеки случай”. Безспорно имат причина да се гордеят със себе си. Е, аз никога няма да бъда от тези, които ще гласуват “за всеки случай”, пък било то и за независим кандидат. Моят отказ от гласуване е много по-дълбок, но ако отворя пак тази тема, първо ще ме наречете пещерна антикомунистка. Затова спирам дотук.

        • Homoerect says:

          Бабичките не са представителната извадка на българския електорат! Все едно, че съм попаднал на сбор на хунвейбини на площада „Тянанмън”. Толкова мизантропия, злобеене и анатемосване не съм допускал, че може да има сред един все пак цивилизован народ, какъвто бе българският народ, поне преди 1989 г. Някой трябва да каже най-после: „Хора, опомнете се!” С негативизъм и отхвърляне на всичко, което не е казано от нас, до нищо добро няма да стигнем. Това може да бъде лексика само на седерасти!
          И какво постигнаха негласуващите? Едно голямо Fuck You и нищо друго…! Голем успех, нема що!!!

    • aman11be says:

      Светла, само това с овцете не го разбрах добре. Надявам се, че родителите ти или тези на Павлов са доживели до достатъчно почтена възраст, за да видите измененията, които настъпват в хората с остаряването. Едва ли ти е минавало през ума за тях, че са овце. Независимо какво са правили. Нали?

      • Homoerect says:

        Светла е доказала, че е твърда като гранит! Само за нейно сведение, ще кажа, че познавам дърти “комунета”, които са далеч по-умни и интелигентни от някои новоизлюпени псевдодемократи.

  13. Светла Павлова says:

    Да, ще стана, ако е рекъл Началникът на Бойко 🙂 .

    • Homoerect says:

      Ще станеш, къде ще ходиш…?
      И внимавай с определенията – не му е началник, а колега!!!

  14. Светла Павлова says:

    В голема грешка си, любими, началник е на Бойко, а колега на Генек. Не си четеш уроците добре 😉 .

  15. Pasi says:

    Боце казА, че Любимец №15 не било грешка, а съзнателен избор за отстраняване на Серж. За Любимец №2 в синьо си мисля, че извъртяха Куневица. Първо морално, с отсвирване… завинаги от политживота. Второ – финансово. Само нейната партийка имаше субсидия и финансираше кампанията. А накрая по указания на Командира, сектата ДСБ слага №2 и сектанта пИчели. След това Трандафорчо глашатайстваше: “Морал”, “Евроценности” и прочее безсмислици. Измамници! Хак да й е на мадам ЙЕС!!! Дедо Цар беше казал “Вервайте…” и кукундрелът като шаранче: Хап!!! Боже, що ни тъй наказа?

  16. Pasi says:

    Цецо с 4г. затвор, условно.

    УХО
    С ухо напред, ухо навред,
    ухо и под юргана.
    Ухо, за Гербер – мироглед.
    Ухо за всяка баба!

    Ухо за теб, ухо край мен.
    Слухтят! Да не забравя!
    Ухо – министър изпотен,
    ухо навред поставя.

    Ухо. За всички обица!
    Навред слухти ни Ушев!
    Следи и дебне – цял народ!
    А кой влезна в кауша?

    С ухо напред, ухо навред,
    ухо и под юргана.
    Ухо – за Гербер – мироглед!
    Ухо? А резултати няма!

  17. Pasi says:

    Грешка! ЕФЕКТИВНО!!!

    КРАЙСЛЕР
    Крайслер сив, снове без свян,
    С номер нов – насам-натам.
    За слухтене аранжиран,
    Компромати продуцира.
    На калинките във строя,
    крайслер, пикчърс- всичко в боя!
    Дума няма на хартия!
    Потника не е от тия,
    дето лесно се подписват.
    По му тичка да накисва!
    Прокурори в Ме Ве Ре,
    хващат мишка да преде.
    Смело чупила с отверка –
    Свалай гащи за проверка!
    Потник стайл гърми навред,
    Буда губи словоред!
    А картинката зловеща,
    постна пенсионерска леща.

  18. Pasi says:

    Потник – стайл

    Сгащени в капана адски,
    вият лейки герберастки!
    Миро четата поведе.
    Кой е следващо говедо,
    на мишена за отстрел?
    Вожда май се е оплел…
    Слуша даже Цветелина,
    Пицко, Ваньо и дружина.
    Опозиция пищи!
    Потника ще изтрещи!

    Това е прогноза от 2013г.

  19. aman11be says:

    Не забравяте, че има още достатъчно инстанции преди присъдата да стане наистина ефективна. Show must go on! Или “Който се смее последен, се смее най-накрая!” – цитат от един мой приятел. 🙂

  20. aman11be says:

    За мен евроизборите имаха два положителни момента – изборът на младежа от Силистра (Достена Лаверн хвърли маската на интелектуалка и бълва змии и гущери) и прецаквацията на мадам Йес. Густо майна! Малко, но качествено и с кеф. Аз доволен!
    Останалата част от менажерията си рупа ли рупа, както винаги досега…

    • Homoerect says:

      Амане, с риск да ми се разсърдиш, мисля, че не си прав много за Достена. Дай линк какво точно е казала…
      За мадам Йес нищо добро не мога да кажа…

      • aman11be says:

        Достатъчно е да погледнеш само СЕГА.

        • Homoerect says:

          Днес малко време ми остана да се просвещавам. Дори и в Genek’s info не изчетох всичко докрай…

      • aman11be says:

        Разбира се, тя е достатъчно рафинирана, за да я подкара като хаБиБи, но смисълът е ясен.

        • Homoerect says:

          Може и да си прав, но на първо място е важен професионализмът. Освен това, Достена владее гръцки, френски и английски – като предпоставка за комуникация с други депутати в ЕП.

          • aman11be says:

            И преди съм казвал – на най-предно място е за каква цел лицето Х ще използва всички качества лични и професионални, квалификацията си и т.н. Има много престъпници, които никой не може да нарече глупави, които също знаят езици, имат блестяща професионална квалификация в различни области, но си остават престъпници, защото използват уменията си за престъпни цели.
            С това не искам да кажа, че Достена Лаверн е престъпник. Боже опази! Но лично мен тя не успя с нищо да ме убеди, че отива в ЕП да защитава интересите на България, а не интересите на БСП, на ПЕС или на бандата лапачи в ЕП. Не успя. Според мен даже и не положи усилия. Кел файда тогава от знанията, уменията и т.н.

          • Homoerect says:

            Прочетох какво е казала. Чак толкова не се е изхвърлила… Нима имаш някакви съмнения, че изборът на Неков е техническа греешка? Но нищо, де – важното е, че му натриха носа на Станишко.
            Амане, струва ми се, че имаш лявосектантски уклон. Под същата статия виж какво е написал Фирмин: “Не е въпросът кой е по-достоен, а кой е по-полезен. Ако е … “партиец”, ще го разбере. Общата картина. Системата. Ако Достена Лаверн би била по-полезна в Брюксел или в Страсбург или дори в … Ню Йорк, отива тя. Партийното решение да е напред в листата сочи това. То е взето преди изборите и с оглед изборите. СЕГА изборите преминаха, резултатите им са факт. В този (нов) контекст следва да се прецени кой модел и оттам състав на представителство в ЕП е по-ефективен. Структурата следва функцията. Съдържанието се съобразява. Гъвкавостта е полезна. Адаптивен отговор. Така се прави. Така е отговорно”.

            А ето какво казва Ятгар:
            Книгата на Лаверн за чуждо-финансираните медии и политически движения в България е доста интересна и я препоръчвам на всеки – особено на дребните инфантилчета дето поглъщат глупостите на икономедия, на ИПИ-МИПИ, порталът не-‘нам-к’во-си, Отворено Общество и всите други натегачи дето зависят от финансови инжекции на организации извън страната, чиято последна грижа е благополучието на българите. Струва ми се много по-смислен кандидат от Йотова и ми се струва подходяща за европарламента, където в голямата ала-бала най-важни са именно поведението, боравенето с езици и ерудираността. „

          • aman11be says:

            Да, имам определени съмнения, че не е САМО техническа грешка. Но, за да съм сигурен, ми трябват резултатите по секции. Иначе всичко са си само мои съмнения. 🙂
            Но пък добре се получи. И сега изведнъж се оказва, че Дмитрич не бързал с подаване на заявление за отказ от ЕП. На други места пък срещнах това, което ти бях споменал преди време и тогава циркулираше само като клюка – Ангел Найденов начело на БСП, Станишко – в Брюксел – я еврокомисар, я продължава да е баш ПЕС.

          • Homoerect says:

            Първата стъпка към истината е да почнем да се съмняваме…

          • aman11be says:

            Това са малко теоретични конструкции от типа “ако – то”, които обаче твърде често се оказват далеч от действителността. На прима виста бих запитал уважаемия Фирмин “А кой определя полезността?” Той сам си е казал, че изхожда от позицията а “партиец”. Е да ама аз пусто, пък и бих казал поне 90% от гласувалите “овце”, не искаме в ЕП да ходят хора, полезни за партиите си, а хора, които ще са полезни за България. А там Достена Лаверн издиша най-меко казано. Това личи и от интервюто й (или каквото е) пред СЕГА. Тя се държи, както се казваше, като партизанин на разпит и не допуска нито една хипотеза, освен официалната партийна позиция – техническа грешка. Ами аз силно се съмнявам, че е техническа грешка. Или че е САМО техническа грешка. 34 000 технически грешки ми идват малко много. Особено, когато са едни и същи. За мен по-вероятно се касае за комбинация от няколко неща – техническа грешка (случаят с бабите на Светла), “…вековната злоба на роба…” (отмъщението на миньорите от Бобов дол и подобните им, защото за Бобов дол се чу, но едва ли само там е действано така) и купения вот в райони като Шекер махала и Столипиново в Пловдив, Факултето в София, Максуда във Варна и присъдружните им образувания в други български градове. Тогава вече 34 000 изключения не звучат така изключително. Но без анализ на резултатите по секции, това са си само обосновани или не предположения.
            Но така или иначе самоизработването, казано възможно най-възпитано, си е на лице и явно от това много боли. Хак им е. Хитрата сврака – с двата крака.
            Или, както преди доста време казваше един мой приятел “Самон@ебаването е особен вид състояние на организма.”

          • Homoerect says:

            Ти какво очакваш? Как трябва да се държи Достена в един публичен бардак, където я интервюират проститутки…

          • aman11be says:

            Ами прочети още веднъж интервюто на Александър Симов, което Христомир предложи тук и го сравни с казаното от Достена Лаверн. Мисля, че веднага ще разбереш за какво говоря.

          • Homoerect says:

            Много ще се натоваря. Не възнамерявам нито на Симов, нито на Достена да ставам адвокат. Освен ако… “Парица е царица” – както би казал Фабер. 🙂

          • aman11be says:

            Не че и сега не разбираш……. 🙂

          • Homoerect says:

            Не, не разбирам… 🙂 Оглупяваме бавно, неусетно дори…

    • Homoerect says:

      Благодаря! Малко встрани от темата – днес акулката е казала доста истини… 🙂

  21. Pasi says:

    За Аман ще съобщя само, че изборните секции на малцинствата в съществената си част са гласували за ДПС. Оттам идва и тоя ръст на подадените гласова. Става дума за Лом, Монтана, Столипиново, дори Факултета и Филиповци в София, Максуда-Варна и т.н. Това обяснява частично и отлива на гласове от БСП.
    За Любимец № 15, разгледано по секции, вотът е равномерен в цялата страна- от Северозападна България,Плевен, Русе Варна,и Южна и и Югозападна България. В Бобовдол това преференциално гласуване е най-умерено. Нещо повече. Всички партии до №15 имат подобно гласуване, но за тях липсва тази видимост.
    Доволен съм,че въпреки очевидното объркване на избирателите, звучен шамар получиха партийните апаратчици. Този шамар беше необходим и мнооого полезен. За следващите избори, предполагам парашутистите ще са по-малко, ако не променят закона. Народът се усети за възможността която му е дадена- да избира!!! Късно, но го осъзна! Връщането назад, към власт на партийния апарат, ще е доста трудно.
    За Любимец №2 в синьо,от РъБъ. Това без съмнение, представлява умишлено сектантско поведение на Десебистите, по указание на Командира! Целта е видима – извозване на “червения боклук” към небитието. На нейно място е избран сектант, със силно спорни качества, мяучещ неразбираеми клишета за “евроценности” и “МОРАЛ”!!! Самият избор на тази персона, е плод на неморално, бих казал дори измамно, поведение в коалицийката им. Ядоха кИфтетата /субсидийката/ на Куневица, а в изборният ден я качиха на пързалката… Това са фактите.

Leave a Reply

