Музикален петък – LXXIX

Сценарият на днешния музикален петък е малко по-различен от предишните. Ще използваме метода на инженер Лего. Който желае, може да даде своя принос за оформяне на една хубава постройка, изпълнена с музика и танци, хумор и забава. Ето, Светлето вече се включи и поставям нейното клипче на видно място.  Очаква се появата на подходяща картинка, като илюстрация на вашия неуморен творчески дух.

Следващите, моля…

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

85 Responses to Музикален петък – LXXIX

  1. Светла Павлова says:

    Мда, мързелът не мори, ами мъчи, казва народната мъдрост 🙂 .
    Ето нещо за начало:

    • Homoerect says:

      Благодаря, Светле! Ти си моята гордост! 🙂
      Пак ли ти, бе? Тоя път оценките са за вас, а не за мен… 🙂

  2. aman11be says:

    Е, къде го нещото за начало от Светла? Или експлоатираш чужд труд? Капиталистически пенсионер, а? 🙂

    • Homoerect says:

      Амане, кьорав ли си? Първият музикален клип под “Следващите, моля…” е на госпожа Светла. Не експлоатирам чужд труд. Не ме карай да си отварям устата – да видим кой е по-голям капиталист от нас двамата!
      Чакам си картинката…

  3. aman11be says:

    Преди само лайкчета чакаше. Сега и картинки искаш. Добре. Ще потърся нещо. 🙂
    А виц не искаш ли?
    – Здрасти, Мими! Абе, изгубих си ключовете. Може ли да преспя при теб?
    – Заповядай, но съм в цикъл…
    – А! Ето ги, къде били, д**ба и ключове!

    Ето ти и картинка:

    • Homoerect says:

      Братко, не си ли чул, че апетитът идва с яденето? Поради вродената ми скромност, днес ще бъда само жури. Работете за себе си!
      П.П. Забучих ти картинката на видно място. Доволен ли си?
      П.П.П. Това не е никакъв виц, а жестоката, гола истина!

      • aman11be says:

        Направо съм шашардисан! 🙂 “….стреснат, трогнат, очарован….” и т.н.
        Ето и още. Да си имаш… 🙂

        • Homoerect says:

          Само за пари мислиш, Амане! Покажи, че си и духовен (духовит) човек! 🙂

          • aman11be says:

            Ами тогава погледни номерацията на музикалния петък…. 🙂

          • Homoerect says:

            Пак ли я обърках…? Поправи ме, плз…

          • aman11be says:

            Това духовито ли е?

            връзката между духовното и материалното:

            и малко философия:

          • Homoerect says:

            Ееее, тоя път искаш да задръстиш Тепавицата!!! 🙂
            Ще пусна само първия gif. Който желае, да си отваря следващите…

          • aman11be says:

            Примерно LXXXIV.

          • Homoerect says:

            Това примерно ли е или correct?

          • aman11be says:

            Брат ми, ти съвсем си объркАл номерацията. 🙂 Последният петък е бил номер LXXVIII, което значи 78. Тогава днешният трябва да бъде LXXIX, т.е. 79.

          • Homoerect says:

            Льош учител си!!! 🙂

          • aman11be says:

            Да бе, от LXXVIV какво да измисля? 🙂

          • Homoerect says:

            Ти ми го каза!!!

  4. Homo faber says:

    Ти не си капиталист, Еректусе. Ти си продавач на радост … ;), но и дирещ радостта, под формата на лайкчета, палчета и кво се сети човек. Даваш, ама и си искаш, друже … 🙂
    Фифти-фифти … 😉

    • Homoerect says:

      Да приемам, че си прав, Фабер. Само че – никому нищо не продавам, а подарявам…
      От друга страна, само сиренето в капана за мишките е безплатно…

      • Homo faber says:

        Така си и помислих, че ще отговориш, Еректусе .”.. не продавам, а подарявам…” но, “….само сиренето в капана за мишките е безплатно…”

        Дяволът хванал руснака, българина и американеца, и им заявил:
        – Който ми покаже какво е истински кеф, ще го пусна жив, ако ли не – в пъкъла!
        Руснакът го поканил с водка. Пият водка, мезят с краставички и така цяла нощ. Дяволът се радва:
        – Кеф, кеф, кеф!
        На сутринта очите мътни, глава го цепи… Дяволът се ядосал:
        – Еба@х аз тоз` кеф – и хоп руснака в пъкъла.
        Американецът го поканил с уиски. Пият уиски, мезят с фастъци и така цяла нощ. Дявола се радва:
        – Кеф, кеф, кеф!
        На сутринта очите мътни, глава го цепи… Дяволът се ядосал:
        – Еб@х аз тоз` кеф – и хоп американеца в пъкъла.
        Българинът го завел в една кръчма и поръчва:
        – Каса бира и 50 кебапчета.
        Изпили по три бири и Дявола:
        – Пикае ми се!
        – Чакай! Не бързай! – спира го българинът.
        Изпили по седем бири и Дявола вече му се реве:
        – Пикае ми се-е-е…
        – Чакай не бързай! – спира го българинът.
        Изпили цялата каса с бира, а Дявола вече пищи:
        – Пикае ми се-е-е!!!
        – Стига рева! Хайде, ходи пикай! – позволил му българинът.
        Тича Дявола зад ъгъла и се чува блажен стон:
        – Еб@ си кефа-а-а…

        • Homoerect says:

          Вече нема нужда да си пишем – ще си разменяме мислите чрез биополета… 🙂
          Само малко требе да си оправиш акцента, като прочетеш следващата статия:
          Не ми се хвали с на дедо ти софийскио правоговор

          • Homo faber says:

            Ти за акцента ми, не бери грижа. Тука не ми трябва …, аз вече съм преминал на “кокни” …:)
            А ти, наблюдавай кученцата от балкона … 🙂

          • Homoerect says:

            Фабер, ако за тебе не се погрижа, за кого друг…?
            Може ли да наблюдавам кучките у наше село?

  5. Светла Павлова says:

    – Слънчице!
    – Да, мечо?
    – Ще станеш ли да направиш кафе, сладката ми?
    – Разбира се, зайо!
    – Благодаря ти, пиленце.
    – Няма защо, златце.
    – Обичам те, писе!
    – И аз те обичам, пухчо!
    – Чакай малко! Ти също не се сещаш как се казвам, нали??!

    • Homoerect says:

      Светле, за да видиш, че съм човек, не като тебе, слагам ти едно виртуално палче вирнато нагоре. 🙂

      • Светла Павлова says:

        Какви те прихванаха пак? Обърнатият палец днес не е от мен. Защо си мислиш, че само аз те обичам, сигурно имаш и други обожатели 😀 😛 .

        • Homoerect says:

          Предполагам, Светле, че когато си ми поставяла палчето си миела пода с парцал и затова си гледала екрана на компа наопаки… Вече не ти се сърдя за допуснатата грешка. Можеше и по друг начин да изразиш чувствата си към мен. За съжаление, жените все по-малко ме обичат…

          • Светла Павлова says:

            Не позна и нищо не разбра от това, което ти казах. Палецът не е от мен. А когато от време на време ти слагам обърнати палци и се аргументирам, значи, че истински те обичам. Ако ти лепях само навирени палчета, дали щеше да е истинска обич, а 😉 ?

            Мъж към жена си:
            – Невероятно, снощи на партито за рождения ти ден, ти беше най-красивата жена.
            – Благодаря, мили, аз много се постарах предварително.
            – Подбирала си грозни гостенки!?

          • Homoerect says:

            Вервам ти, Светле! Айде, нема да се караме за глупости…
            Разкажи ми нещо за твоите приятелки. 🙂

  6. rusalka2013 says:

    Едно детенце пита баба си на колко години е, а тя му отговаря:
    – Вече съм толкоз стара, че не си спомням, чедо!
    А детенцето й отвръща:
    – Ти пък, бабо! Много е лесно – погледни си гащите – на моите пише от 4 до 6!

  7. rusalka2013 says:

    Както е известно, русалките са винаги млади и красиви! 🙂

  8. Juliapulia says:

    Стоят си две бабетки на една пейка пред портичката:
    – Абе, ние с тебе се познаваме от деца, – рекла едната. – И се момеехме заедно, и деца и унуци заедно гледахме. Ма те на остарехме. Ше мога ли да те запитам, как ти беше името, че съм забравИла?
    Другата помълчала пет минути, поогледала се, пък рекла:
    – Спешно ли ти е?

  9. rusalka2013 says:

    До всички Тепавичари – ЗОВ ЗА ПОМОЩ!

    Хора, помагайте! Утре съм канена на абитуриентски бал на момче. Какъв подарък ще ми препоръчате да избера? Не познавам вкусовете на момчето, а парите не са вариант.

    • Homoerect says:

      Един целофан му стига!

      • aman11be says:

        Позволи на филолога да се намеси. В случаи като този се казва целУфан. 🙂

        • Homoerect says:

          Знаех си аз, че пак ще ме контрираш. Нарочно реших да го дам по-завоалирано. За твое сведение, преди да те прочета, вече се бях коригирал.

    • Светла Павлова says:

      Колан? Комплект ключодържател с още нещо ( продават се различни комплекти )?
      Ако носи бижута – нещо на подходяща цена? Ако е бъдещ студент – има комплекти кожени папки с голям тефтер вътре? Неща от сорта, момчетата май са по-трудни за избора на подарък.

      • Homoerect says:

        Мъжка майка! Те знаят защо! 🙂

      • aman11be says:

        Да бе, по-трудни били. Комплект ключодържател с ключове за БМВ надали ще откаже. Момичетата също …. 🙂

        • Homoerect says:

          Същото си го помислих и аз, но се оказа, че баща му бил милионер и вече му е купил последен модел БМВ…

        • Светла Павлова says:

          Хааааа, такъв подарък и аз не отказвам, нищо, че съм дъртичка вече 😀 .

    • aman11be says:

      А сериозно – комплект колан с портфейл, кожена папка/чанта, както каза Светла, комплект скъпи (според възможностите) уреди за писане – писалка и химикал/тънкописец….

  10. генек says:

    Имаше постинг мой – изчезнАл???

  11. rusalka2013 says:

    Благодаря за идеите, Светле! 🙂

  12. rusalka2013 says:

    Е, без теб за къде сме? 🙂

  13. Светла Павлова says:

    Петък вечер е, време е за забавление!

  14. Светла Павлова says:

    Деспина Ванди:

    • Homoerect says:

      Любимата ми кипърка! Бай дъ… киприянките не са никакви кипри и немат нищо общо с Афродита. 🙂

  15. Светла Павлова says:

    Нещо неостаряващо:

  16. Светла Павлова says:

    Нещо тежичко:

  17. Pasi says:

    Боже, пак ли на избори? Пак скандали с Генек, пак разправии… Стига вече!

    • Homoerect says:

      Нема страшно, Паси! Приготвил съм за Генек специални хапчета да не се вълнува.

    • aman11be says:

      Тези избори, Паси, имат всички шансове да са всеобщи и задължителни. Така че тогава вероятно други ще са обект на чувствата на генек. 🙂

  18. aman11be says:

    Ето нещо красиво:

    ПУсни го бе, батееее! Молим те!

    • Homoerect says:

      Искаш да замажеш конфузната ситуация?

      • aman11be says:

        Коя? Да не мислиш, че някой е забелезАл? 🙂

        Закона на Ом за семейството: когато мъж се опитва да прилага сила, жената се съпротивлява, вследствие на което напрежението в семейството расте.

        • Homoerect says:

          Ю е равно И върху Ер! Нещо си се объркал. Не ставаш и за филолог! 🙂

          • aman11be says:

            Да не съм го измислил аз този виц? 🙂 Освен това туй си е закон на Ом ЗА СЕМЕЙСТВОТО. Капишчи? Да не говорим, че за тоа дрОгар се учи не във филологическия факултет, ръйш ли! 🙂

            Отива един да си направи татуировка, но го предупредили, че татуиста малко не чува.
            Връща се нашия след един ден, мрачен, мрачен. Приятелите му го питат:
            – Как е татуса?
            Съблича се и показва на целият му гръб, едни кебапчета, кюфтета, шишчета, много бира, в халби, в чаши, в бутилки. И всичко цветно и красиво.
            – Е какъв е проблема, супер го е направил.
            – Абе супер… Оня глухар нарисувал скара-бира, а аз исках скарабей…

          • Homoerect says:

            Друг път си проверявай вицовете, преди да ги публикуваш. Не забравяй, че Тепавицата се чете и от малки деца. Утре ще идрънкат некоя глупост в час по физика…
            А за татуировките – тоя не можа ли на некоя по-интимна част да си ги нарисува?

          • aman11be says:

            Я пак! U=…….. Альооо

          • Homoerect says:

            И по Ер!

          • aman11be says:

            Тъй може. 🙂 Физика за 8 клас. Отдавна беше.

          • Homoerect says:

            Тъкмо с тоци се занимавам… Сега пък ми се прецака стълбищният автомат на ранчото и не ще да изключи осветлението.
            Чети и ти Закона на Ом!

          • aman11be says:

            Ееее, ти си много модернизиран и автоматизиран на това ранчо. Аз закона на Ом съм го чел, когато трябваше. И тоците общо взето, с оптиката, ми бяха любимите раздели от физиката. А в 8 клас бях 2-ри на окръжна олимпиада по физика. Решавахме точно такива задачи. 🙂
            После живота ми се разви в друга посока и не че ми е останало толкова много в главата оттогава, но ….

          • Homoerect says:

            Абе, ти си универсален! Щом и манджи можеш да готвиш… Не знам кой е по-добър – ти или Генек? 🙂

          • aman11be says:

            За мен казват, че съм добър …. по душа. 🙂

          • Homoerect says:

            Когато спиш? И жена ми е така… 🙂

          • aman11be says:

            Един поне да прилича малко от малко на мен. 🙂

          • Homoerect says:

            Ти си неповторим! Отивам да ръчкам кабелите в ел. таблото. Ако нещо се случи с мен, прости ми за всичките ми грехове към теб!

  19. aman11be says:

Leave a Reply

