Малкият „петък” – XVII

Ако на днешния ден страницата остане празна, сърдете се не на мен, а на себе си… Не търсете вината у мен!

Като илюстрация на това, което искам да ви кажа е играта за деца и възрастни, наречена “Не се сърди, човече“.

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in У нас, Good news and tagged , . Bookmark the permalink.

20 Responses to Малкият „петък” – XVII

  1. Homo faber says:

    Щом сме на игри, ето и от мен:
    Еректусе, изречи всяка скоропоговорка три пъти бързо едно след друго!
    1. Рус мъж, вършей ръж в дъжд. – Вършей, мъж, в дъжд ръж!
    2. Чер човек, черноок човек, чернобрад, черномустакат, черномустакичестичък!
    Ето ти и една броилка, да си броиш:
    Ала, бала, портокала, ластовица до патица, калибой, калипис, чучурия, размирия, чок, бок, страшен рог. Паяк плува по реката, раче хвърка в небесата, зайче с парашут лети, кой да гони? Щеш, не щеш, пак си ти!… 🙂

    • Homoerect says:

      Фабер, добре че си ти, та спасяваш. положението. Докато нашият общ приятел Ицко продължава да се прави на мъж и да се опитва да ми провежда наказателни операции. Ето го по-долу, барабар Ицко с мъжете, заснет със скрита камера, като доказателствен материал от СРС:

      Той все още не знае, че Колелото на Тепавицата се върти и ще се върти до окончателната победа на демокрацията.

      • Homo faber says:

        Еректусе, трябва да си влезеш в ролята… 🙂
        „Дете, което се научи да си мие ръцете, яде с възрастните хора.“ … 😉

        • Homo faber says:

          Я светни, какви са тези наказателни действия?… 🙂

          • Homoerect says:

            Как какви? Първо ми слага лайк, после го маха, слага ми по една звездичка, вместо полагащите ми се пет, отказва да си напише домашното и т.н. 🙂

        • Homoerect says:

          В коя роля? Аз не съм педагог!

          • Homo faber says:

            Такова е времето … :), противоречиво време.
            Не е леко да се оценяват творците. … 🙂
            Нещо като така наречените политици, сега каже едно, довечера друго ….

          • Homoerect says:

            Фабер, ако някой търси конфронтация с мен, не е попаднал на точното място. Който може, нека се замисли защо никого досега не съм изгонил от Тепавицата? За да не си напрягаш мозъка, ще ти отговоря. Защото у всекиго търся доброто начало и позитивното – това, което ни обединява, а не ни разделя! Имам чувството, че българският народ е прокълнат. Нека Баба Ванга, ако може, да ме опровергае от Отвъдното…
            П.П. Подлагам на изпитание чувството ви за хуморр! Днеска съм настроен войнствено… A la guerre comme à la guerre! А, лицата от „оня” списък, дето щяха да ме канят на гости, продължават да мълчат…

  2. Homo faber says:

    Немой се ядосва, ето ти още една броилка. Мисля че ще те успокои … 🙂
    Спала маца под салкъм,
    сънувала чуден сън,
    че на двора тя стои
    и децата си брои:
    еднонко, двенки, тринки –
    хранила ги с боровинки.

  3. Светла Павлова says:

    Омбре, коте мило, ти да изгониш някого от тепавицата?!?! Че с кого ще се дърлиш после, бе, скъпи 🙂 🙂 ? Ако ти останат едни съмишленици единствено, нали на тебе самия ще ти стане скучно 😉 ! Няма да има на кого да се доказваш.
    П.П. Защо си войнствен днес? Да не ти разрошиха козинката в неправилната посока 😛 ?!

    • Homoerect says:

      Светле, ти се престраши да влезеш в Тепавицата, въпреки че не потвърди поканата си за гостуване.
      Ти си ми достатъчна – да има с кого да се дърлям…
      Още от малък съм си войнствен, но не съм злобен… 🙂
      П.П. Пропуснах да ти кажа защо съм нервен:

      • Светла Павлова says:

        Оооооох, размести ми прешлените от смях 😀 😀 😀 !
        П.П. И после що не съм те поканила на гости 😉 . Ти изпрати госпожата в Бермудския триъгълник, белким се отървеш от нея, и сега се чудиш къде да си намериш друга да ти глади косъма.

        • Homoerect says:

          Мила моя Светле,
          Не мога и да си мечтая за такава идеална жена като теб!!!
          Не съм искал да се отърва от моята, а само да обогати познанията си по география. То и по улицата да си вървиш, няма никаква гаранция, че няма да ти падне някоя керемида на главата… На мен лично два пъти в София ми се е случвало, но като кавалер, пропуснах две дами да минат пред мен. И те пострадаха сериозно, а аз се отървах. Има Господ!!!

  4. Pasi says:

    Схоластика

    С тигрите – гимнастика.
    Край морето – класика.
    Доходи – фантастика.
    Пред Европа – ластика.
    За народ – схоластика.
    Пунтове и пластика!

  5. генек says:

    Я, ще остане празна страницата…
    Има си народ за всяка кръчма…
    Особено в такъв хубав ден – дето след един ще е петък…
    Отивам пак да работя, гиди пенсионери скучаещи…

  6. Howdy would you mind sharing which blog platform you’re using? I’m going to start my own blog soon but I’m having a tough time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I’m looking for something completely unique.
    P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!

Leave a Reply

