Ах, морето…

За да не бъда постоянно упрекван в кръвожадност, в същество, което си точи ноктите и търси поредната си жертва, която да захапе,  преминавам на друга вълна. Представям ви сувенир от един мой гръцки приятел, който днес ми изпрати снимки от почивката си на остров Кеа. За да ви въведа в красотите на този остров, разгледайте преди това туристическия справочник с дестинация Кеа. Само трябва да имате предвид, че по хотелските стаи се разхождат едни гадини, дълги около 25-30 см., които пият човешка кръв. Местното население ги нарича σαρανταποδαρούσα (четиридесетоножки), което не е нищо друго от познатата ни къщна стоножка. За да се предпазите от тези досадни животинки, достатъчно е да посетите най-близката рибна таверна и да се насмучете добре с узо.

Вижте сами за какви красоти ви говоря и си изплакнете окото:

Ако това не ви е достатъчно, мога да публикувам още снимки. Имайте предвид, че това е частна колекция и не е желателно без мое разрешение да си ги присвоявате. Много ясно съм посочил в края на всеки мой материал “All rights reserved“.

Следва подходяща музика, специално подбрана за вас:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in По света and tagged . Bookmark the permalink.

14 Responses to Ах, морето…

  1. Homo faber says:

    Морета си е море… огън, още месец и малко остана… 🙂
    Еректусе, това са щуротии, да те обвиняват, упрекван в кръвожадност, в същество, което си точи ноктите и търси поредната си жертва, която да захапе.
    Я как са светнали очите на овцете от снимката, явно ти и приятелят ти сте им обещали щастлив овчи живот, както в Европата са щастливи, кокошките, прасетата и всички животински твари.
    А човешките твари, вълци ги яли… 🙂
    Айде, към Бургас и морето…!

    • Homoerect says:

      Фабер, ще взема да те послушам и повече няма да се притеснявам от злите езици.
      Прави ми впечатление, че всяка година ползваш отпуската си в края на летния сезон – тогава, когато всички началници почиват….Ако има нещо вярно и в твоя случай, да знам как да се обръщам към теб в бъдеще. 🙂
      Харесаха ти овчиците, нали?

  2. Homo faber says:

    Еректусе, и на мен ми прави впечатление твоята любознателност… кой, какво, къде, кога … в кой ъгъл. 🙂
    Кръвта вода не става, в твоя случай… 😉
    Какво се учудваш, сите европейци излизат през август в отпуск- и началници и служащи и работници. Значи може да ми думаш, да се обръщаш към мен – Европеецът, Европеецо … ха ха ааааааааааа … 🙂
    А овчиците, ги харесвам, като млади и крехки, като агънца … 😉

    • Homoerect says:

      И на мен ми прави впечатление, че си станал много впечатлителен. Това само големите началници го умеят, европеецо! Ако искаш да си в крак с новото време, требва по всеко врема да знаеш кой, кога, къде и защо… Което нема нищо общо с кръвната ми група.
      Имаше един Христомир, който ми беше обещал цело стадо вакли агънца. Отиде некъде, та се не виде… 🙂

  3. Homo faber says:

    Аp съм си впечатлителен от лапешорче, друже Еректусе! Бе некъде, много им дреме за новото време, ама им требе да знаят кой, кога, къде, защо… 😉
    Ако го нема Христомир със стадо вакли агънца, го има варненски и шуменския влак, които носят вино и коняк – към морето ооооооо … 🙂

  4. генек says:

    Ах, морето…
    Ах, планината…
    Ах, дивана…
    Каквото и ще да е… Само да не е “Ах, пак на работа”…
    А аз съм там…

    • Homoerect says:

      Генек, да не си мислиш, че само ти работиш и около теб се върти земното кълбо?
      Ако знаеш днес какъв славен дърводелец съм станал… 🙂

  5. Pasi says:

    Само споделям на тепавичарите,че днес карам т.н. “предварително” море! Да се пукате от завист. Верно не е Егейско, но днес беше чудесно: тепсия, чисто, топло. Гали. И времето беше много топло, така че, всички компоненти на идеалния плаж бяха налице. Дори и бризът беше необичайно слаб. Аз съм край Албена за да ви скоминясат и зъбките!

    • Homoerect says:

      Паси, направо се пукам от завист!!! Да, ама ти си немаш представа колко е хубаво на яз. “Огняново”…

  6. Pasi says:

    За рекламираната от теб благинка – яз. “Огняново”, пак на мен трябва да си благодарен.Преди години участвах решително в изграждането му от Кремиковци. Ходил съм два три-пъти там на риба, но нищо не хванах. Случката от Диканя с костурите не се повтори на друго място!

Leave a Reply

