Когато дойде Ηеволята…

Ако искаш да разсмееш Бог –
прави си планове за бъдещето

Ако нещо лошо трябва да се случи, то непременно ще се случи… Както си ваканцувахме с булята у наше село, да вземе да падне и да си счупи дясната ръка.

Което няма как да не се отрази на високата производителност, на количеството и качеството на продукцията в Реформаторския блоГ!

Отсега нататък, към моето интелектуално хоби на есеист, хард & софт компютърджия, електротехник, дърводелец (да не изброявам всичките) се прибавят и нови дейности: готварство, градинарство и сервитьорство. Щях да пропусна най-важната – като камериерка. Не че не са ми приятни тези задължения, но по-добре да си ги върши специалистката… Изненадващо за мен, получих твърде малко съчувствие от тези, които ме уважават или пък съм си мислил, че ме уважават – само от Фабер, Генек и Паси! За дамите няма да споменавем – те може и да злорадстват!

Оставям недовършено това есе, белким още някой се сети да прояви емпатия…

Първата песен, която ми попадна е за Зайко Кукурайко :

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Нещо като хумор and tagged . Bookmark the permalink.

49 Responses to Когато дойде Ηеволята…

  1. aman11be says:

    Съжалявам за случилото се и пожелавам скорошно оздравяване на по-добрата половинка в семейството ви. (да видим Кисса ще има ли за какво да се заяде 🙂 )
    Съчувствието колкото е към теб, много повече е към пострадалата, защото нея я боли. От друга страна съчувствието само тук ли може да се изказва? Всъщност няма значение. Сега си по-зает и на другите канали за връзка, дори и да са отворени, няма кой да им обърне внимание.

  2. генек says:

    Амане, не се тревожи за Кисса – тя винаги ще намери за какво да се заяде. Дори за това, че няма за какво да се заяде.
    Омбре,
    почвай да овладяваш леки манджи – супички, салати, кремчета… Особено хубави стават, когато ги вземеш от близкия ресторант…

    • Homoerect says:

      Генек, не казвай хоп, преди да се е появила Кисса! За тебе знам, че винаги има за какво да се заяде, ама с мен – за какво? 🙂
      Хареса ми идеята ти за манджите. И ти ли по този начин готвиш?

    • aman11be says:

      Генек, ние с Кисса мисля до голяма степен си изяснихме позициите и сега “заяжданията” и от двете страни са повече “за адет”. 🙂 Закачам я, защото последния път се опита да ме обяви за женомразец.

  3. Homo faber says:

    Чакай сега, тука малко си попресолил нещата, чак пък неволята… нали два вола теглят колата заедно и си помагат. Когато единият закъса, другият поема… 🙂
    Така че… “Затънат ли ти колата, не чакай Крали Марко да ти ги изправи”!!!

  4. rusalka2013 says:

    Понеже съм Тома Неверни, би ли ни пратил клипче, да видим как точно готвиш, сервираш и т.н.? 🙂

    А на пострадалата – бързо, лесно и успешно оздравяване!

    • Homoerect says:

      Русалке, никому нищо не доказвам! Когато бях по-млад, всичката домакинска работа аз я вършех. Питай щерките ми!

  5. Homo faber says:

    Еректусе, по-скоро натам са мислите ти… 🙂
    МЕРАКЪТ НА ЧИЧО ДЕНЧО

  6. Daydreamer says:

    Пожелавам ѝ скорошно оздравяване. Моята философия при такива ситуации е, че е по-добре мъжът да остане здрав, за да се грижи за по-нежното същество. А най-добре е всички да са здрави 🙂

    • Homoerect says:

      Благодаря, Daydreamer! Учудващо е, че на твоята възраст вече си станал философ! 🙂

      • Daydreamer says:

        В България всички се раждаме такива, но повечето си оставаме “дървени” философи 😀

        (визирам само себе си, някои надскачат това)

        • Homoerect says:

          Едно време не беше така, но щом казваш, вервам ти за младото поколение… 🙂

          • Daydreamer says:

            Благодаря за думите в другия блог, но няма голям смисъл да пишеш на генек за мен. Щом си е решил по детски да ме обижда, нека се държи така. Аз го приканих да обсъдим като зрели хора от къде е тръгнало всичко, защото съм сигурен, че не съм го обиждал, а той не публикува поста. Нещата, които каза за мен, ми напомнят на това как си говорят келешите в квартала: “педалчета” (визираше и мен), “дебилче”, “Злобно, гадно… И много глупаво.”, “тъпанарчето”, “зелена пяна в писанията му”, ” Ако беше не толкова тъпо”, ” Пък то – пубер”.

            Не знам през какъв период минава, или с кой ме бърка, но щом учител на 61 е стигнал до извода, че така се спори с по-млад, нека продължава. Кара ме само да се усмихвам вече 🙂

          • Homoerect says:

            Вече нямам никакво съмнение, че любовта ви ще мине през труден период на развитие… 🙂

  7. Daydreamer says:

    “Не съм за теб, не си за мен
    Айсберг на две разделен.

    Не е война, но любов ли е , питам,
    щом се ранихме така.”

    😉

  8. Кисса says:

    Най-искрени съболезнования на по-добрата половинка в семейството ти, Омбре. Желая и от сърце бързо оздравяване!
    Не се заяждам, не злобея, не се дразня даже. Правя уместни забележки, когато се налага. В този случай ме подразни нелепото “булята”…защото става дума за пострадал човек (при все, че е жена, това за Аман и компания).
    Апропо, така и не ми отговори никой към кой отбор причислявате, о, Висши същества, родните си майки и собствените щерки – къмто този на хората или другия – на жените.
    Аз не бързам, ще почакам.

    • Homoerect says:

      Благодаря, Кисса. Доколкото знам, съболезнования се поднасят на близките на човек, който вече не е сред нас. А жена ми, т.нар. “буля” все още мърда и добре ѝ се отразяват грижите, които полагам за нея.
      Що се касае до върховенството на Жената, поставям го извън всяко съмнение! Същото важи с пълна сила за майките и дъщерите.
      И ако ми позволиш един съвет – не се коси и не се ядосвай за нищо! В Тепавицаата сме се събрали да си правим кефа, а не да злобеем.

      • Кисса says:

        Омбре, съболезнования се поднасят и в други случаи. В конкретния са за госпожа Тепавичарова, поради сполетялото я нещастие да си счупи дясната ръка, и дваж по-тежкото нещастие – да разчита на грижите на един …мъж 🙂 Това беше шега, разбира се 🙂

        • Homoerect says:

          Кисса, щом казваш, ще се съглася с теб! За всеки случай, прочети какво пише в уикито за думичката съболезнование.
          Докато се обърна и гледам мойта хванала шанцовия инструмент и отишла да вади картофи с една ръка. Дори и двете ѝ ръце да бяха счупени, пак щеше да намери начин само с крака да ги изрови… Вие жените сте от друга материя, свръхчовеци! 🙂

    • aman11be says:

      Кисса, и докато чакаш що не вземаш от време на време и да попрочиташ какво пиша преди да ме награбиш с голямата лопата? 🙂

      • Homoerect says:

        Амане, не дразни лъвицата, за да не схруска на закуска! 🙂

        • aman11be says:

          Не забравяй, че аз съм от рогатата зодия, поставена начело на зодиака. 🙂

        • Кисса says:

          Омбре, не е лъвица, стрелец е. Отстрелва всякакъв рогат и нерогат добитък, пълзящи земноводни и плуващи акули/пирани.
          А на закуска днес сутринта схрусках майсторите (ако не знаеш вчера започнахме седма седмица оковани със скеле около къщата). Тъй като преди технически университет София съм се изучила в Строителен техникум Васил Левски, Варна, специалност Строителство и архитектура (не по мое желание, ама това е друга тема), та инвеститора Силвана ме назначи за инвеститорски контрол и в момента им разгонвам фамилията да доизкусуряват обекта. Тъй де, след като цената се качи от 15000 на 20000 еври, поне да има за какво.

          • Homoerect says:

            Кисса, ако смяташ, че ще ти олекне, излей си яда в Тепавицата! Ще те разбера и ще те изтърпя. На ваше място, за 20 хил. евро бих си купил къща на колела. В момента има промоция на страхотни каравани с душ кабина и биде, може и джакузи по желание на клиента… 🙂

          • Кисса says:

            Омбре, говорим за къща на два етажа с приземен трети и с мансарда, като всеки етаж е от 180 м2. За какви каравани става дума? И не изливам никакъв яд, просто се оплаквам, изтощени сме в тия окови цяло лято. А аз и с изподран гръб от котарака ни Гатузо, който в една буря взел че скочил на скелето посред нощ и ни назад ни напред, трябваше да се качвам да спасявам него, и квартала от обезумялото му мяукане 🙂

          • Homoerect says:

            Моите съб… съчувствия, Кисса. Ти направо ме отказа да правя ремонт на покрива на моята къща! Да му мислят наследничките!

          • aman11be says:

            И при тази квалификация мъчиш бедния Валтер с непосилни за него задачи??? Лошо Седла…, пардон, Кисса, лошо! 🙂

  9. Кисса says:

    Докато вие, мъжете сте от една материя…не ми се говори…Вчера Валтер се прави на водопроводчик, опита се да смени сам смесителната батерия на кухненската мивка. Процедурата продължи от 9,00 до 17,30. С най-малко 15 слизания за спиране и пускане на водата в двора, 10-тина бири Настро Адзурро в паузите, едно жестоко наводнение с вряла вода, което беше предотвратено с две кофи, донесени скоростно от мен, и слизане на бегом да се спре водата от страна на “водопроводчика”. По време на цялата процедура асистирах с телефон в ръка, изпълнявайки всевъзможни тестове, докато “водопроводчикът” нареждаше от двора, преди да спре/пусне отново водата. Накрая, бидейки на път да го изгоня от кухнята, реших да се оттегля от полигона за тестове и го оставя да прави каквото ще, поставяйки ултиматум, че след 30 минути ми трябва пусната вода за пералнята и за ваната. Няма да повярваш какво намерих след 30 минути в кухнята: Валтер, заспал блажено облегнат на стената до мивката, върху килимчето на пода пред нея. Първо се уплаших, после разбрах каква е работата. 10 бири за него са нищо, ама 15 слизания и качвание до втория етаж, както и трудът в полулегнало положение(че как с тумба…опс, авторитета който си има…са му дошли в повече. Та, така, оплаках ти се и ми олекна. Сега в кухнята има студена вода, ама топлата едва тече, та ще идва истински водопроводчик да смени крана.

    • Homoerect says:

      Успя да ме развеселиш! Има майстори и майстори… Вероятно Валтер е специалист в друга област – по тънката част? 🙂

      • Кисса says:

        Освен по тънката част е невероятен електроник, завършил е частен колеж. Проектира сам, както и реализира сам готови проекти, на приземния етаж има цяла лаборатория, където може да ти направи серия прототипи от а до я, започвайки от печатната платка и свършвайки с корпуса на устройството. Ама тук всеки е добър в специалността си, специалисти по всичко, както е в татковината-няма.

        • Homoerect says:

          Кой ти не може с програмата Acad да си направи печатна платка?!

          • Кисса says:

            Хелоу, говорим за цял проект, не само за платки, а програмата изпълнява ли ти и начертания проект, а?

          • Homoerect says:

            Бих посветил времето си на нещо по-приятно и полезно – например да си конструирам домашна помощница робот, която да изпълнява всякакви услуги безропотно, особено сега, когато се намирам в тежък период…

  10. aman11be says:

    Ето ви нещо за четене:
    СМЪРТТА НА КОТАРАКА ЛЕОПОЛД

    Бате Боги, който и да е той, ако се отбива тук да знае, че много ме кефи как пише. 🙂

  11. Homofaber says:

    Не тебе те боли, сега требе да си силен… 🙂

Leave a Reply

