Малкият „петък” – XX

Най-после успях да се добера до спасителния бряг – срядата! Денят, в  който вие работите, а аз си почивам. После идва петък…

В очакване на вашите есета, новели и романи, да ви пожелая приятна и спорна работа!

От мене – толкова!

За да ви вдъхна в този ден  поне малко оптимизъм, представям ви една снимка от бъдещето на България:

Добре, де… и още нещо за вашето добро настроение е следващата песен:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in У нас. Bookmark the permalink.

34 Responses to Малкият „петък” – XX

  1. Homoerect says:

    Чини ми се, че днес сте доста мудни… За да ви ентусиазирам малко, ще ви дам една мостра на есе:
    КАК ДА СИ ПОДПАЛИМ САМИ КЪЩАТА
    След вчерашния пороен дъжд, който се изля над наше село (тоя път без градушка), за малко да стане голем сакатлък. Бях оставил на открито удължителен кабел, от който захранвам водната помпа за поливане градината на буля Хомовица. През нощта, между щепсела и контакта – от влагата е станало късо съединение и се е получил малък илюминантен огън. Добре че точно на това място не е имало запалими материали. Ако беше възникнало малко по-встрани, където съм складирал дървата за огрев, щеше да се получи доста забавно зрелище и сега щяхте да ядете жито и да ме споменувате с добро или с нищо.
    Ако някой не е разбрал точно как става този номер, мога да дам допълнителни инструции.

    • aman11be says:

      От писанията ти досега оставам с впечатлението, че си достатъчно квалифициран електротехник, за да не допуснеш илюминациите да прерастнат в пожар. Да не сте празнували случайно историческата футболна гавра на германците над бразилейросите? 🙂

      • Homoerect says:

        Амане, от вчера се опитваш да се гавриш с мен! Публикувах настоящата мостра, за да предпазя аджамии като тебе от подобни илюминации. Случва се и в най-добрите семейства… За волтовата дъга мога да напиша цял научен реферат 🙂
        П.П. Уважавам германците, защото имат национална гордост и желязна дисциплина. А не като нашите нощни птици, дето не излизат от баровете и си мислят, че могат да играят футбол…

        • Homofaber says:

          Той не е много-много по футбола, друже Аман11бе… 🙂
          По-скоро се е наметнал с плаща “Стелт” и е тренирал бойна задача в мирно време… 🙂

          • Homoerect says:

            Фабер, току що дописах нещо на Аман. Харесват ми всички видове спорт, но не и гладиаторски битки!

          • aman11be says:

            Ама то снощи имаше ли гладиаторска битка? Аз видях само бой до посиняване като шкембе у дувар.

          • Homoerect says:

            Е, значи затова не съм го гледАл мача… Плюс това, излязох на лунна светлина да колтуча доматите.

          • aman11be says:

            Хитрец си ти, Омбре! Знаеш, че на лунна светлина град не бие. 🙂

          • Homoerect says:

            Уча се от по-умните в Тепавицата!

        • aman11be says:

          Аз?! Да се опитвам да се гавря с теб?! Това пък къде и кога го видя? Просто си позволих да отговоря на бъзиците ти. Верно, че рядко се случва ….. 🙂

  2. генек says:

    Илюминатите са виновни!
    Като се прибера днес, ще пусна малко музика…

    • Homoerect says:

      Да не забравиш, Генек! Знам, че ти е по-трудно да напишеш есе, затова ще се задоволя и само с музика… 🙂

  3. Homofaber says:

    Еректусе, нали знаеш … понякога ситуациите те принуждават да участваш в битки, било то и гладиаторски … 😉

  4. Светла Павлова says:

    Днес душевно се разтоварвах и на глас, и на ум с българския вариант ето на това:


    😀 😀 😀
    Много помага!

  5. Светла Павлова says:

    Радвам се, че съм ти стоплила душицата, защото моята пък се е вкаменила тези дни. Как я карате на село? Как е съпругата ти? Дано да се оправи по-бързо жената! А ти да слушкаш много!

    • Homoerect says:

      Светле, сподели какво те мъчи! И ти ли си поканила като Кисса майстори да ти гостуват? Как я караме на село ли? Ако ти кажа, че всеки ден ми се налага по нещо да ремонтирам, нема да ми поверваш… Тука щеше да има опашка от майстори, ако за всичко търсех техните услуги. Добре,че имам златни ръце и не моята ръка се счупи. Половинката се оправя и даже съжалява, че по-рано не й се е случила случката, та да я поглезя, както сега. 🙂

  6. Pasi says:

    Приемам съболезнования. МПС-то ми е дармадан…

    • Homoerect says:

      Паси, съболезнования се поднасят за умрел човек! Приеми най-искрените ми съчувствия за бедата, която те е сполетяла и дано това стане повод да си купиш нова кола!

  7. генек says:

    Малко музика като за тих следобед, в джакузи, с руса мацка и отсъстваща жена… /Може да е до болницата за преглед на ръката/

    • Homoerect says:

      Благодаря, Генек! Моята жена не ми пречи – дори да съм с руса или чернокоса мацка в джакузи. За щастие, след Елин Пелин, в посока наше село има една частна клиника, където обслужването е на ниво и е без пари. /ако си здравно осигурен/

  8. Pasi says:

    Май месец смених старата с по-нова /на старо/ и много ме е яд. Ама какво да се прави… Градушка като яйца падаше и слава Богу, поне стъклата са здрави, но тенекията е цялата на дунавски вълни…

    • Homoerect says:

      Нали е застрахована колата, или те мързи да се редиш на опашка пред ДЗИ? Не се кахъри – всяко зло за добро, ще си купиш още по-хубава кола!
      Мен ми е жал за труда на жена ми. Градушката очука 75% от насажденията. Добре че имам парник, стабилна конструкция с покрив от поликарбонатни плоскости (изцяло мое дело) и гараж за колата.
      П.П. Къде беше паркирал?

  9. Pasi says:

    Центъра, пряка на Витошка.

    • Homoerect says:

      Здраве да има! Вчера съобщиха по телевизията, че е обявен търг на конфискувани коли. Първоначалната цена на една от тях е 200 кинта! Не се мотай и участвай в наддаването… 🙂

Leave a Reply

