Малкият „петък” – XXI

Видохте ли го малкио петък? Ако не сте го видели, вината не е моя. От кога ви думам да седнете и да напишете некое съчинение отразяващо вашия бурен сървайвърски живот, а вие непрекъснато ми отказвате и повтаряте, че сте си платили само да гледате… Ми, като е така – къде са ми парите?

Да не смятате, че аз съм некой шерп или муле, което се катери по баира, пъшкайки под тежестта на товара, а вие само ще носите знамето за да го забучите на връо? Къде  дават така? А, можеше да се получи добър синхрон между нас. Не знам дали нещо ще се промени ако обявя Тепавицата за фондация с идеална цел, по подобие на “Отворено общество”? Все ще се  намери някой спонсор…

Който е решил да тръгне с мен към Килиманджаро, да прослуша следната песен:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Музика, У нас and tagged , . Bookmark the permalink.

50 Responses to Малкият „петък” – XXI

  1. Homo faber says:

    Мараба, аркадаш…! 🙂
    Брях, то спонсори може и да се намерят, ако има далаверка, врътка и съответните проценти, Еректусе!? Баир будала, без каймета да се цакат, трудно става. Времето, както кажува милий твой друг, прозрел неговата романтика … 🙂 e пазар, всичко в т.ч. и възпитанието на тези след нас. Какви будали са били нашите възрожденци, то колко хиляди и милиони каймета, прасета, овце, крави и прочее са могли да запишат на сметката си…! 🙂 То и ти нещо се праиш на будала, уж потопил се още от едно време в котела на пазара… 😉
    Така че, нема лабо, но проблем, има ли Делчо Делев и на връо ще се качим …
    А и ще има … 😉 …..

  2. Pasi says:

    Да Ви споделя мъката на пенсионерите. Елена Костова се оплакала пред вестник 24 часа, че не могла да си плати хляб и косело мляко с картата от КТБ, където е пенсийката й!!! “Боже, колко мъка има на този свят!
    Боже…!”

  3. Pasi says:

    Е, това вече ми дойде множко: “Теренът и сградата на подлежащата за спасяване банка “Креди Агрикол-България” били купени от фирмите на Пантофчо, по инфо от ФБ!!!”

  4. Homoerect says:

    Сори, аркадаши! Току що се прибирам от служебна командировка. Влизаме в нормален ритъм… 🙂

    • Homo faber says:

      Сори се ококори, Кихот ефенди, кахър суратлъ бабаит…! 😉
      Кво е това, сори чорбаджи, радетелю на чистотата на езика, звучи ми като се**…! 🙂
      Май си се уредил за еврата си в КТБ и на Елена Костова си купил млекце и леб, лишавайки домочадието си… 😉

      • Homoerect says:

        Тоя път не позна, Фабер! Бях в командировка до Капитан Андреево – да освобождавам от митницата един камион с маково семе. След като осребря товара, ще мога да си позволя учредяването на частна банка “Омбре капитал алъш-вериш”. И никой нема да гладува от тези, които ме познават…

        • homofaberhf says:

          Не се и съмнявам, Еректусе! То Вие сте си запазили връзките и влиянието…

          • Homoerect says:

            Така е, Фабер! Сега, като засея няколко декара от пустеещите земи, наследство на буля Хомовица, ще те викам да помагаш за прибирането на реколтата. Нема да се плашиш – обичайна гледка е у наше село да има макови насаждения. Само че, моят сорт е малко по-различен…

  5. Светла Павлова says:

    Кой е Пантофчо???

  6. Кисса says:

    “Омбре капитал алъш-вериш” ме разби, направо. Вмъкни някак си и термина далавера. Нали знаеш, че произлиза от италианските глаголи dare (давам) и avere(вземам).

    А иначе имам една ужасно тъжна история за разказване. Ама е много дълга, та ще ви я разкажа през обедната пауза. Вчера милата ми майчица ме разплака по телефона, Звъня и всеки божи ден в определен час да я чуя как е.
    Имам телефонен план 250 минути към всички мобилни оператори в цяла европа, срещу 10 еври месечно, и никога не успявам да ги свърша, в края на месеца ги зануляват, та давайте номера да ви звъня и досаждам. Не тук, на мейл: konstantina.anguelova@utilia.it
    Колкото до спонсорството, обявявам конкурс за ежеседмичен шопинг тур, включващ отиване с кола до едно село на 20 км от Варна, вземане на майчицата ми и придружаването и до местата където има нужда да пазарува, връщане обратно. Никак не се шегувам. Плащам авансово за месец напред. Гориво, по 30 евро на час, винетки и всякакви останали амортизационни разходи…щото съм бясна, безсилна…и племенниците ми се оказаха две отвратителни говнета … без никакво извинени.
    Не само не отиват да я видят, не само не и звънват да разберат как е, ами и като им звъни тя…не и отговарят…а им е дарила и на двамата по апартамент във Варна…
    Сестра ми работи в Испания, аз съм на 1800 км от Варна и преди началото на август не мога да се върна…Пръснали сме се по света за единия хляб…а майчицата ми е на 80 години вече и ако и се случи нещо докато съм далеч…никога няма да си го простя, Октомври ще я взема тук, купила съм вече самолетни билети, и ако и хареса ще се опитам да я убедя да остане…ама не ми се вярва…старите хора не се откъсват лесно от корена си.

    • Homoerect says:

      Кисса, похвално е, че мислиш за майчицата си… Аз бях на 2 км. от моята и научих вестта за нейната кончина по телефона. Каквото можах – направих за нея, но може би още трябваше…
      Ако ми дадеш ключа от варненския си апартамент, ще пребивавам там до октомври и ще бъда на повикване всеки път, когато майка ти има нужда от мен.
      П.П. Я, попитай некой от местите – дали нема да се намери и за мен един комат хлеб в Италия. 🙂

      • Кисса says:

        За мъж със златни ръце и глава на раменете си … работа се намира навсякъде. Аз ако трябваше да избирам сега…бих отишла в Германия, не Италия. Тук дойдох по две причини: първата, че имаше къде да живея, единия от двамата ми екс съдружници има къща в Бергамо, а втората, че щерка ми Калина искаше да учи рисуване в Италия – завърши Академия за изящни изкуства Каррара в Бергамо http://www.accademiacarrara.bg.it/

        • Homoerect says:

          Кисса, дървото се огъва докато е младо. Тепърва да си търся късметя по света, едва ли… Пък и в собствения ти дом и стените те пазят.

        • Juliapulia says:

          Ех, Кисса, дано моята Калина бъде така успешна като твоята 🙂

          • Кисса says:

            С пример като теб, не се съмнявам. Калините са голяма работа, ше знаеш 🙂

  7. Homofaber says:

    Немаш проблем, Еректус, но требе да сключим едно малко договорче, прошнуровано и пронумеровано, скрепено с печат и заверено от нотариус… Но преди това, ще се отдам на малко разгул, на Кара Гьол… 🙂

    • Homoerect says:

      Готово! Дори ще добавя клауза в договора – ако ни гепят, да ни настанят в съседни килии…

      • Homofaber says:

        Съгласен! И още в твоята, задължително да има “Internet” … 😉

        • Homoerect says:

          Амчи, то вече всички пандели са оборудвани с интернет. Срещу допълнително заплащане може да получиш обслужване и от некоя магистралка…

  8. Juliapulia says:

    Ида и аз у малкиот петък да се прикажа, че зачезнАх и да ви поздравя с некоя арна песна, щото имам празник 🙂

    Кисса, много тъжно и жалко, дано се намерят добри хора да помогнат, че както знаеш аз съм далечко 😦 Кое е селото. Има една мацка в село Аврен, с две дечица, може да й пиша ако се сети за някой наблизо.

    • Homoerect says:

      Бре, Юлке! Как можах да не се сетя, че днес имаш имен ден?! Зло да те забрави, а от мен най-сърдечни прегръдки и само хубави неща да ти се случват в живота!

    • Кисса says:

      Благодаря ти за топлите думи, Юле. Селото е Калиманци – след Баир Баши, по пътя за Добрич има разклон наляво, в посока Суворово, та Калиманци е веднага след Припек. Мани, от вчера ми е застанала буца на гърлото…та троха не съм хапвала… Майка има два апартамента във Варна ама не ще да се затваря в тях, а къщата в Калиманци е наследство от родителите на татко, там е много красиво, наблизо има едно прекрасно място – Калимански хан (механа, хотел, конна база, гълъбарник) – http://pigeon-bg.com/index.php?lang=bg&show=home&flag=1, http://tinker-bg.com/index.php
      Ама как да убедиш възрастна жена да вземе да отиде и да си даде половината от пенсията за един хубав обяд…Иначе пари не и липсват, пращам и и аз, ама ги раздава с лека ръка на внуците, същите две изродчета дето от половин година не и даже отговарят като им звъни…нямам думи, пак ме избива на рев…ама на 9-ти август, живот и здраве, се мятам на метлата и съм там за 14 часа бясно каране, правила съм го вече два пъти сама…

    • Кисса says:

      Честит имен ден, красавице! Да не се оттървеш от любов ти желая – на теб и на всички около теб!

    • aman11be says:

      Верно бе! Юлия, честит празник!

  9. Pasi says:

    Честито на именяците! Ползвам се от случая за последни коментари по кризата КТБ.Закона за спасяване кинтите на фирмите на Ахмед Доган,ДПС,сем.Костови,Ст.Александров,Реформаторски блок,вероятно и на други ГОЛЕМИ партии, както и за умиване на суратите на шефовете на държавни структури вече е спазарен. Да плаща плебса и да не се обажда,че го грозят 10г. за слухове по приетия на първо четене Закон за изменения на НК ,спретнат в защита на банковата олигархия и техните далавери!!!

    • Homoerect says:

      Паси, дошло е време в мътни води риба да ловим… Пак си помисли, дали не искаш да те назнача подуправител на моята банка!

      • Homofaber says:

        Дружето Паси го назначи по-скоро за Аташе по печата и Public Relations, или по нашенски, Връзки с обществеността… да кажува на обществеността, че вода има, но риба не и сметките са ти чисти … 😉

        • Homoerect says:

          Не знаех, че “Public Relations” означава “Връзки с обществеността”! 🙂

          • Homofaber says:

            Фатай ги връзките, че требе да криеш “рибата” от бъдещата си дейност…
            Нема начин и ти да не бръкнеш в кацата с медеца, колкото и патриотарски да говориш … 🙂

          • Homoerect says:

            Фабер, имал съм възможност и не съм се възползвал… Нема да ставам за резил на стари години!

  10. aman11be says:

    Я малко по-весело:

  11. Homoerect says:

    Амане, сложи си един лайк на песните! 🙂

  12. aman11be says:

    Нали знаеш, че от известно време лаптопът ми бойкотира лайковете. Ще трябва да се задоволиш само със звездите. 🙂

    • Homoerect says:

      По-важното за мен е ти с какво ще се задоволиш… Лаптопът блокира лайковете ти, защото не мислиш позитивно за мен! Не забравяй, че предаванията в сряда и петък са по твоя идея!

  13. Pasi says:

    Софийският районен съд е дал разрешение за разкриване на банкова тайна за сметки в Корпоративна търговска банка (КТБ), съобщава БТА, като се позовава на източници в прокуратурата. В съобщение без детайли от съда се посочва единствено, че има решение, като не се упоменава в каква насока е. На светло! Да ги видим хубавците…

    • Homoerect says:

      Прочетох няколко статии за имотите на Делянчо и мамицата му и ми настръхнаха косите!!! Тия плачат за разследване от Главна прокуратура!

  14. генек says:

    Направи си фирма “Далавер импекс”. Честно и почтено да си казва каква е същността й…

  15. генек says:

    Дует „Ритон” – „Уморих се”

    • Homoerect says:

      И аз се уморих. Направих няколко кръгчета с колело, да ме видят всички селяни и… спуках гума. Та си дойдох пеша.

  16. генек says:

    Благодаря!

    • Homoerect says:

      Моля, пак заповядай! Па вземи и да почерпиш за това, че жената толкова години те е изтърпяла…

Leave a Reply

