Понеделник – много тежък ден…

Само за да не си помислите, че нещо лошо ми се е случило, затова регистрирам присъствието си в Тепавицата. И без това, написах нещо в съботата, което може да се приеме като аванс за днешния ден.

За да не е съвсем безсолна манджата ми, ще ви пусна някой и друг афоризъм, който да бъде стратегическата линия на вашето поведение през днешния ви ден:

  • Ако в стаята си имаш повече от едно огледало, вероятността да си двуличник е много голяма.
  • Ако все пестите за черни дни, бял ден няма да видите.
  • Ако всеки път изпращаш жена си с фанфари, скоро тя ще се върне без шалвари.
  • Ако говорят зле за теб и ако е вярно — поправи се; ако не е вярно — смей се.
  • Ако искаш да оставиш следа по пътя — върви след хората, но ако искаш да оставиш следа в историята — накарай хората да вървят след теб
  • Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти.
  • Ако можеш да си орел не се напъвай да си пръв сред гаргите.
  • Ако мъжът се ръководи не от ума си, а от прищевките на жена си, значи още е влюбен в нея.

И понеже е сезонът на дините, моят принос за вашето допълнително ограмотяване е статията “Шест  признака издават има ли в динята нитрати и узряла ли е тя“.

Има една песен, която горещо ви препоръчвам:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Музика, Плява. Bookmark the permalink.

22 Responses to Понеделник – много тежък ден…

  1. Светла Павлова says:

    Добро утро, тепавичарю!
    Твоите афоризми днес само наливат масло в огън – хич не ми вършат работа. Ставам сутринта в понеделник и установявам, че са спрели водата. Предстои ми ходене в КАТ за смяна на големия талон на колата. Същият КАТ – Варна, чиито служители в петък ( работен ден ) си спретнаха запой, вместо да обслужват данъкоплатците, които са им работодатели:
    АЛО, „ЧИЧОВОТО”, ДОКОГА ЩЕ ТЕ ЧАКАМЕ ДА УВОЛНЯВАШ ДИСЦИПЛИНАРНО В „МВР-ЕБАТИ”! СЛЕД КАТО „АФЕРА” РАЗКРИ КАК КАТ-ВАРНА ПИЯТ И ПЛЮСКАТ, ЗАТВОРИЛИ СЛУЖБАТА, ТЪРСЯТ … КОЙ БИЛ ИЗДАЛ ЧЕТАТАТА СЪС СНИМКА!
    Как да не съм патриот в таз държава, нали?

    • Homoerect says:

      Добро утро, мила Светле!
      Щом като получих рано-рано писмо от теб, значи денят ще бъде прекрасен!
      Не разбрах от какъв зор ще си сменяваш големия талон. Тази нова разпоредба само за коли с ляв волан ли се отнася?
      Кои са критериите, по които се определя нашето патриотично чувство?
      П.П. Ти ли си будната булонка? 🙂

      • Светла Павлова says:

        Това с будната болонка не го разбрах. Ама да карам поред: да си призная бая се позамислих дали да губя време и нерви да се занимавам с този талон. Чудех се за какво ми е, след като минах на преглед и поднових “Гражданската отговорност” без него. Имах опасения да не потрябва да сменям номерата на колата, щом липсва големият талон, но не се наложи. Както и да е – приключих успешно в 11.55 ч., 5 мин. преди обедната почивка. Прибирам се – урааааа! – пуснали водата. И сега с чиста съвест седнах да ти се отчета – след като сложих хляба да се пече, пуснах пералната и миялната и си взех един душ.
        И да ти кажа, вече не знам кои са критериите, по които се определя патриотичното чувство, но и от мен да знаеш – само с единия гол патриотизъм в 21-ви век не се живее. За един смотан талон аз изгубих два дни. В салона за регистрациите на колите е по-зле от сауна – хората врат в собствен сос. А като се случи да има и два-три пръча, които не са се къпали не от сутринта, като мен, а от месец поне, и миришат на обор, можеш да си представиш какви мисли ме налегнаха и къде отиде патриотизмът ми.

        • Homoerect says:

          Светле, една дама с пиздоним “Будната болонка” е коментирала във въпросната статия. Рекох, че си Ти!
          Както е казал оня циганин – “Талон кола не кара”!
          Хубаво е, че бързо привикваш към дисциплина (задграничният стаж си е казал думата) и взе да ми се отчиташ… Продължавай все така и още повече ще те обичам! 🙂
          Патриотизма – или го имаш, или го немаш. Не зависи от парчето хлеб!
          Това за хигиената на българина много ми хареса!!! 🙂

          • Светла Павлова says:

            Не намесвай парчето леб в патриотизма – докато чаках днес за талона чух доста хора да споделят опит от пребиваване в други държави. Такова чудо като в нашата нийде го нема. Българите вече не свързват патриотизма с хляба, а имат други критерии – как и до каква степен е уредено ежедневието на данъкоплатците, например. И аз смятам, че това е съвсем правилно отношение. За съжаление, в България има толкова много какво да се желае, че ако само аз губех патриотизма си, не би било проблем.

          • Homoerect says:

            Светле, не аз, а ти намесваш леба в патриотизма!
            Естествено, човешко право е всеки да живее по-добре, но в крайна сметка се простираме според чергата си…
            Ония, дето си добруват го дължат и на нас бедните – малко ли са ни крали и продължават да ни крадат!

  2. Homofaber says:

    Дека ойде бре, майсторе-тепавичарю? Май само на релакс, релакс си се отдал… и на чужд секс си го ударил, напоследък…;) Май требе по-често да усещащ, леко погалване по умната си главица с варосаната, гипсираната ръка на жена ти… 🙂
    Лек да е денят ти, с по-малко гипс… 🙂

    • Homoerect says:

      Фабер, аз съм на своя боен пост, а ти къде си? Нали щеше на море да ходиш или вече е пресъхнало…
      Би ли ми обяснил какво означава “чужд секс”?
      След някой и друг ден на кака ти ще свалят варовата шпакловка, пък да видим…
      Лек да е денят и на теб!

  3. генек says:

    А аз се чудя защо съм изморен… Май единствено аз работя и в неделя, и в понеделник…
    Я да обявявам КОД МЪРЗЕЛ!

    • Homoerect says:

      Тебе никой не те е освобождавал от трудова повинност, Генек! Продължавай да даваш ежедневен отчет по колко страници изписваш и колко дръвчета си спасил от дървената мафия преди превръщането им в хартия…

  4. Homofaber says:

    Еректусе, тука сме, много сме!… 😉
    Ама ти, отпускарски си си дал айляк, не виждам твойта работа, като главен агитпроп да продължава тук, а и помощниците твои ги нема нещо, избори ни чекат, немой… 🙂
    А морето си е море …

  5. Homofaber says:

    Еректусе, тука сме, много сме! … 🙂
    На уволнение си го ударил, залиня агитпропа, като специалист не взимаш мерки, и Паси зачезна… А изборите чукат на вратата, вдигай още по-високо знамето…

  6. Homofaber says:

    Бре повторението, майка на знанието и майка на агитацията и пропагандата= … 🙂

  7. генек says:

    Е, сега пък и ти… Май нещо те дразни в сайта ми… Но няма как – аз го списвам. Ти ми покажи как трябва. Имаш блог, давай…
    А не е ли по-добре, когато ходиш на гости да не даваш акъл на стопанина къде да сложи мебелите? Все пак, ти си за малко там. А домът е негов…
    Що се отнася до ВиК – ако скучаеш, грабвай лопатата и почвай копан. Не знаеш къде, не знаеш как… Ама да не мислиш, че те са по-компетентни?
    И те са шопи… “Мога да копам, мога и да не копам” е девизът на вашето ВиК…
    А кметът ви… Нали е избран да се грижи за интересите на хората? Той не е ли човек, няма ли интереси?
    Претенциозен си… Скоро ще се наречеш “естет”. А може и “дизайнер”…

    • Homoerect says:

      Позна, Генек! 🙂 Най-паче ме дразнят тапетите в къщата ти, до мебелите все още не съм стигнал… За малко, малко – вече три години обикалям из твоята къща! Ако на тебе не ти уйдисва, на мене са ми казали от всекиго да купувам акъл!
      Що се касае до ВиК – плащам си и искам да си свършат работата!
      Кмета не сме го избирали ние, понеже е малко селото и е назначен Отгоре!
      Това за дизайнера много ми хареса! Ще те черпя една бира! 🙂

  8. генек says:

    Скоро мисля да сваля тапетите и да сложа постна боя…

    • Homoerect says:

      Генек, мога да ти услужа с прясно гасена вар. Не е лошо да смениш и покрива със сламен. Тъкмо жътвата е в разгара си… 🙂

  9. Pasi says:

    Нещо Фабер се е затъжил за агитация, че покрай нея и за мен…

    • Homoerect says:

      По-скоро за теб, Паси! Фабер е също агитатор от един краен квартал на София! 🙂

Leave a Reply

