Свободно, поправи се! /трети сезон/

Само да маркирам, че все още дишам! Тепавицата вече съм я включил на полуавтоматичен режим. Който иска – носи черги и килими, който не иска – сам си ги пере, ама после да не съжалява…
Както вчера съвсем лекичко загатнах, понеделникът беше за мен един много тежък ден. Но не съм като някои, да не споменавам имена, които непрекъснато се хвалят какви са големи работари – колко страници са написали и колко бири изпили. Как пък не се намери поне една циганка, която да потвърди тази вест? Верно, моята работа не беше толкова ентелектуална, но пък много полезна, от сорта чукче – левче, чукче – левче… Изкарах за един ден толкова пара, колкото ми е месечната пенция! Не че нещо е влезло в кесията ми, но толкова пари спестих, ако трябваше да ги дам за услугите на баш майстори. Несравнимо по-добър чукач от мен е авторът на статията “ПО ПЪТЯ НА УТОЧНЕНИЯТА“!

За да не ме мислите за толкова прозд, искам да видите, че се интересувам и от изкуство – както класическо, така и съвременно:

Следва една новина от последната минута! Внучката и нейната приятелка са си намерили едно мъничко коте, което са кръстили Блеки. Може би това е прероденият Ежко Бежко… И понеже не знаят как да му се радват, направо побъркаха животинчето. Ще се постарая по-късно на дневна светлина, да ви представя този техен любимец.

Ето ги и обещаните снимки:

Не ми остана нищо друго, освен да ви поздравя с един менует:

Некой нещо да каже за колтурния ми статус…?

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Автопортрет, Талаш and tagged . Bookmark the permalink.

15 Responses to Свободно, поправи се! /трети сезон/

  1. Светла Павлова says:

    За гражданите, предпочели селото 😉 :

  2. Светла Павлова says:

    Специално за селските котараци 😀 😀 😀 :

    • Homoerect says:

      Благодаря, Светле! Много мило от твоя страна. След малко ще добавя снимки на нашия котак Блеки…

  3. Virginie says:

    Голям симпатяга е Блеки! Ако го види моята щерка, веднага ще почне да ме врънка за едно такова:) Пък аз й обещала да й взема…някой ден…като имаме къща с двор (я й взема, я не, демек). Поздрави!

    • Homoerect says:

      Благдаря, Виржинѝ! Едно е сигурно – който не обича животните, не обича и хората! 🙂

  4. Светла Павлова says:

    Черно котенце на зелен фон изглежда много добре. Ама как не отпусна ръката с фотоапарата малко по-нагоре, та да видим цветята в градинката! Страх те е някой да не я разпознае, че да не ти дойде на гости 😉 😉 😉 . Впрочем, как е ръката на съпругата ти?

    • Homoerect says:

      Светле, фотосесията е от градината на приятелката на внучката и не съм снимал аз, а Сандра!
      Нека остане като малък сюрприз екстериора на моя палат, когато ми дойдеш на гости…
      Благодаря за проявения интерес за г-жа Тепавичарова. Лекарите обещават, че няма да й ампутират ръката… 🙂

      • Homoerect says:

        Светле, изпълнявам желанието ти и публикувам едно от забележителните постижения в градинарството на г-жа Тепавичарова преди да се контузи.

        Още снимки може да видиш в поста “Райската градина на буля Хомовица“.
        Харесват ли ти цветята или ДА? 🙂

        • Светла Павлова says:

          Оооо, браво, чудесна градинка! А ти стараеш ли се да поддържаш тези багри, докато госпожата страда?

          • Homoerect says:

            Непрекъснато страдам заедно с нея…! 🙂
            Светле, не ми идва отръки да се правя на градинар!

  5. Pasi says:

    Служебно
    Служебен пир във Гербовата зала…
    На власт протестъри-забава до премала.
    С предателства на Чехльо вярно служи,
    Близнашки поста си заслужи!

    Ивет и Генов трябва да ликуват,
    а Тони Саша пак да другаруват.
    Олигополите отново ще подскачат,
    еничарин на мостика се качва!
    Паси,06.08.2014

    • Homoerect says:

      Благодаря, Паси! Трогателно стихотворение. По всичко личи, че от Белия дом ще ни управляват…

  6. Homoerect says:

    Нещо за разтоварване след тежкия работен ден:

Leave a Reply

