Писмо от Отвъдното

Вчера, съвсем случайно, без дори ни най-малко да подозирам, разбрах, че съм умрял! Прободен от копието на Св. Георги Победоносец само в едната глава. Веднага онагледявам събитието (по-долу, в дясното кьоше):

Щях да му го простя, ако ме беше предупредил, а така внезапно и коварно, не мога да го приема. Бил съм геройски загинал… “юнак с дълбока на гърди рана, юнак във младост и в сила мъжка”. Кой е казал, че искам да съм герой? Искам да си отида от този свят след като навърша 101 години! Поне да беше ме попитал мре ли ми се или още ми се живее на тая грешна земя…?

По всичко личи, че той не знае, че имам няколко живота и като птицата Феникс ще възкръсна от пепелта. Напразни са усилията на злобата – да ме прати млад-зелен там, където други чакат отдавна ред…

Слуховете за моята смърт са силно преувеличени“, гласи един от най-известните цитати на прочутия писател и журналист Марк Твен.

А на тоя, дето разпространява зловредни слухове за мен, аз ще му… само доброто ми възпитание не позволява да кажа какво ще му направя. Дори и на подсъзнателно ниво, никога не съм желал и на най-заклетите ми врагове нещо лошо да им се случи. Винаги съм знаел, че Господ си знае работата.

P.S. Това беше само импровизация по темата. Очаквайте в скоро време Империята отвръща на удара. С фойерверки, бухалки и оркестърът ще свири туш… 😀

Вместо траурен марш, предлагам ви да чуете нещо по-различно:

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news and tagged . Bookmark the permalink.

14 Responses to Писмо от Отвъдното

  1. Juliapulia says:

    Точно днес ли? Когато светът загуби Робин Уилямс! Май имаш някакъв тънък усет, за най-правилния момент.

    • Homoerect says:

      Юлке, има нещо вярно в думите ти… Преди половин година, познах за смъртта на Георги Найденов (Гого от “Тоника”). Виж “Тъжна вест

      • Juliapulia says:

        Аз не случайно го написах.
        Добре, че още съм под влияние на моите Босна и някак понасям тая новина леко. Но истината е, че светът загуби невероятен човек!

  2. Pasi says:

    Финал:
    Бълбук, бълбук… Миража май се спука…
    Бълбук, бълбук… Размина се сполука!
    Бълбук, бълбук… Веч ясна е поука!
    Бълбук, бълбук… Русалки няма тука.

  3. генек says:

    Пък аз те описах като млад юнак…
    Но, ако държиш – с няколко изречения променям разказа. И губиш позицията на литературен герой…

    • Homoerect says:

      Генек, ти се престраши да се обадиш! Предпочитам да съм жив от плът и кръв, отколкото литературен герой. 🙂

  4. Pasi says:

    Няма Русалки, а баби Яги колкото щеш… Русалките не променят условията след финала на състезанието!

    • Homoerect says:

      Паси, за тебе специално, важи поговорката “Когато няма риба, и ракът е риба!”.

  5. генек says:

    Ми хубаво – редактирам романа, изчезваш от историята…

    • Homoerect says:

      Нали ти казах – по-добре никому известен в битието, отколкото герой в небитието…

  6. генек says:

    Не знам – маса народ е предпочел да остане в историята, вместо в домовата книга само…

    • Homoerect says:

      И така ми е гот, не се оплаквам… Аз вече съм записан в историята – нема да го правя по два пъти! Кой знае на колко планети вече четат моите произведения в Тепавицата… 🙂

Leave a Reply

