Музикален петък – LXXXIX

Честит имен ден!

На Мара, Мариан, Мариана, Мария, Мариян, Марияна, Маша, Мика, Мира, Преслав, Преслава!
Тази  песничка е музикален поздрав за всички именячки и именяци, които да не забравят да почерпят на днешния ден. А защо не и на следващия ден (на патерица)?

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news. Bookmark the permalink.

14 Responses to Музикален петък – LXXXIX

  1. rusalka2013 says:

    На всички празнуващи днес – да са живи и здрави и да се слави името им!
    Песничката много ми хареса – много благодаря – обичам те! 🙂

    • Homoerect says:

      Русалке, честит празник и на твоите близки и роднини!
      Радвам се, че песничката много ти е харесала.
      И аз те обичам! 🙂

  2. aman11be says:

    Честит празник на всички именници! Да са живи и здрави и много, много щастливи! И след като песента за Мариана е вече пусната, аз ще ги поздравя с една композиция по стихове на именничка

    Честит празник и на всички варненци, където и да се намират! Днес е празникът на Варна.

    • Homoerect says:

      Благодаря най-сърдечно, Амане! Чакам още един благороден човек да се включи в предаването… 🙂

  3. aman11be says:

    🙂

    • Homoerect says:

      Честит празник и на всички варненци и на натурализираните навлеци!!! 🙂

  4. aman11be says:

    И малко смях:

  5. aman11be says:

    Водещият май е отнесъл плувката….. 🙂

    • Homoerect says:

      Само без кофти намеци, че знаеш ли как ще ти се разсърдя…

      • aman11be says:

        Кое му е кофти? Сиестата си е хубаво нещо. Особено през лятото – жега, без грам ветрец, свирят жетварки, а в собата хладно, приятно… Как да не му дремне човек! 🙂

        • Homoerect says:

          Който си е свършил работата – така е! А, аз от ремонт на ремонт вървя… Първо ми се прецака амбреажът на бензиновата сенокосачка, след това излезе от строя механизмът на едно от чекмеджетата в кабинета ми, а накрая се появи теч от крана за топлата вода в банята. Докладвам, че се справих успешно с всички задачи! 🙂

  6. Pasi says:

    Алоу… Тепавицата на бюро ремонти я обърнахте, я в Италия, я край язовира. Пък и любовни слова могат да се срещнат покрай ремонтите. С полу-Русалки-именячки. /Да им е честито името!/.
    Липсите на тепавичари вече стана пословична. Фабера, Кисса, Светла да не говорим за Графа и други, които бих искал поименно да сръчкам ама … Както и да е…
    Поздрави и за Аман, за градския празник и да знае, че и в Подуяне харесваме Варна. Хубав град. Ако някой го е гледал откъм Галата вечерно време, обезателно ще иска да има Русалка под ръка!
    Омбре! Не одобравам крамолите с Генек! И на него ще го напиша. Разумни хора… Ще ви се карам!
    Ама днес е празник и попаднах в една църква в с. Оброчище… Край Албена.
    Браво ! И попа млад и раздава комка, и църквата пълна! Палнах свещички и за живите и за предците, които си заминаха… И попът ме благослови. И питка топличка някаква дарителка раздаваше! Доволен съм. Дано и уважаемите тепавичари да сте! Животът е хубав!!!! Живейте го М И Р!

    • Homoerect says:

      Благодаря за топлите думи, Паси! Съжалявам, че не мога да ти напиша по-дълго писмо, защото ми изгоря ламбата в кабинета и цокълът й остана във фасунгата. Утре ще го оправям. Изобщо, “върви” ми страхотно напоследък…
      Генек ми е люто сърдит и вече престана да посещава Тепавицата. Когато той се шегува с мен – всичко е позволено, но когато аз му отвръщам със същото, става болезнено чувствителен, приемайки всичко казано от мен дословно. Държи се като мандарин. Нищо не мога да направя, за да променя ситуацията. Щом смята, че така ще бъде по-щастлив – негова воля!
      Животът наистина е хубав, стига сами да не го изпортим!
      П.П. Дефицитът на тепавичарски кадри се дължи на отпускарския сезон. 😀 😀 😀

Leave a Reply

