На моите прекрасни Ladies

Диего Веласкес – Венера с нейното огледало – 1644-48 г.

Уважаеми Дами и Господа,

Настоящото четиво е реализирано като първи мой опит за налагане на нова модна линия в творческата ми дейност. Вина, за което носи най-вече другарят Паси, който желае да чете, при това без да си плаща дори и стотинка – само положителни материали, изпълнени с много оптимизъм в светлото бъдеще на човечеството. А покрай него и другарката Светла Павлова, която всъщност подпали фитила… И затова ми се наложи да пусна тази извънредна неделна притурка.

Както ви е добре известно, аз съм хуманист и гинекофил (женолюб). Особено към нежния пол имам слабост, която не крия и не ме е страх да си го призная. Няма жена, която може да ме разстрои и да ми причини обида. Колкото по-грубо се държи с мен, толкова повече я обичам. Дори понякога изпитвам сладка болка като мазохист. Като изключим жените по роднинска линия и тези, които не се вместват в диапазона от 25 до 50 годишна възраст (+/- 10% толеранс),  готов съм на всяка една от тях да се отдам. Не мога да си представя ако бях жена, как щях да се влюбя в мъж! Нооо… внимавайте – никога не си падам по платената любов! Това съм го обещал на моята вярна съпруга още в деня, когато подписвахме в Гражданското и до ден днешен спазвам този тържествен обет.

Абе, какво съм седнал да ви описвам с думи нещо, което велики художници са пресъздали в картините си, така, както изглежда Жената през техните очи. Аз си падам по Рубенсовия тип – закръглени, но не прекалено и да имат добре оформен бюст. Да има какво за пипнеш, а не само кокали да гледаш.

Алесандро Ботичели – Раждането на Венера – 1485 г.

Едгар Дега – Жена, която се реши – 1888-90 г.

 

Адолф-Уилям Бугеро – Изгубени Плеяди – 1884 г.

 

 

 

 

 

 

Франсоа Буше – Къпането на Диана – 1742 г.

Амедео Модилиани – Полегнало голо тяло в гръб – 1917

Рафаел – Трите грации – 1503-1504 г.

Рубенс – Венера, Купидон, Бакхус и Хера – 1612-13 г.

Песента е по желание на хиляди мои почитатели:

И за да подсиля ефекта от днешното ми прекрасно произведение, пускам ви като бонус още една песен от оперетата на Имре Калман “Царицата на чардаша”:

Ще ви разкрия една малка тайна. Майката на една приятелка на моята благоверна е работила като разпоредителка в Музикалния театър. Та покай нея, двете са изгледали всички оперети по онова време.

All rights reserved

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Art and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to На моите прекрасни Ladies

  1. Светла Павлова says:

    Ааааа, лейдитата днес са зарязали Тепавицата като гледам. Но и какво ли да допълнят към тези сладки душевни трели…

    • Homoerect says:

      Не е възможно лейдитата да зарежат Тепавицата! Просто са си помислили, че днес е почивен ден.
      Само ти беше предупредена и затова ме посети, за което ти благодаря! 🙂
      П.П. За утре съм подготвил една презентация. Държа първо ти да си кажеш думата.

  2. rusalka2013 says:

    Ъмммм, какви хубави картини! Дали да не пусна и един свой портрет, за да допълня колекцията? 🙂

    • Homoerect says:

      Русалке, запазил съм копие от едно твое платно в Лувъра, озаглавено “Къпещата се русалка в Сена”. Ако искаш, мога да го поместя в Тепавицата… 🙂

Leave a Reply

